10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Started by Jeroen de Waal, July 14, 2011, 16:06:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Audiofiel

Quote from: Jeroen de Waal on April  6, 2012, 19:21:44
Donderdag 10 mei en vrijdag 11 mei vind de upgrade plaats. Het forum is die 2 dagen niet bereikbaar. In de loop van zaterdag moet het forum weer werken.

Alle forumleden een ban van 2 dagen aan de broek! ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jeroen de Waal


Jumping Jack

Ik begin nu al te drinken om het bibberen tegen te gaan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

StefaanD

Succes Jeroen. Nog niet gekeken wat de grote verschillen zijn tussen de huidige en nieuwe versie van SMF maar multi-quote is er vast één van  ;D

eduard

Kan je niet even een readonly versie ergens neer zetten zodat we niet hoeven af tekicken :)

Succes.

brtram

Quote from: Jeroen de Waal on May  9, 2012, 22:26:47
Morgen rond 08.00/08.15 gaat het gebeuren ;-)


Jeroen.

Jeetje, dan moet ik de wekker op 7:00 zetten  :( om nog even de laatste berichten te bekijken. 

Ja ik weet het, hele volksstammen staan dan al in de file  :P

Succes met de update.

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Alex Groningen

Quote from: Jeroen de Waal on May  9, 2012, 22:26:47
Morgen rond 08.00/08.15 gaat het gebeuren ;-)


Jeroen.

Ooh, dan heb ik morgenvroeg nog even een uurtje de tijd om hier op het forum rond te hangen alvorens ik richting m'n werk ga.

Wens je bij deze alvast succes.

B.J.

Huh 2 dagen offline voor een update??? Klinkt nietals van deze tijd, kan je dat niet even in een halfuurtje doen?

Richi

Moet ik dan echt alleen maar werken morgen en overmorgen?  :devil:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

SpeedyAndré

Quote from: Richi on May  9, 2012, 23:47:05
Moet ik dan echt alleen maar werken morgen en overmorgen?  :devil:

Nee hoor, in- en uitklokken is genoeg  :hehe:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

VlisChris

Anders val het op dat je opeens zo productief bent :P
Gelukkig morgen mijn huisje deels laten stucen vanaf 's ochtends, en na mijn werk langs bij iemand, dus vermaak me wel.
Maar krijg er de bibberen van dat ik niet kan forummen hoor :P Ga hem vaak toch uit automatisme aanklikken ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Alex Groningen

Quote from: brtram on May  9, 2012, 22:52:00
Jeetje, dan moet ik de wekker op 7:00 zetten  :( om nog even de laatste berichten te bekijken. 

Ja ik weet het, hele volksstammen staan dan al in de file  :P

Succes met de update.

Volgens mij ben je vergeten om de wekker te zetten. :D

Dirc


Jeroen de Waal

"gewone" gebruikers kunnen er nog niet op. Nog genoeg te doen.


Jeroen.

blue-eyes

@Jeroen neem de tijd, een dag langer is geen issue. Meerdere dagen ook niet :).

Pas dan alleen de boodschap even aan die leden lezen.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Jeroen de Waal

Beste leden,

We zijn weer terug online! Bedankt voor jullie geduld.

Als er opmerkingen/eigenaardigheden/fouten zijn dan hoor ik die graag. Dat kan in dit topic of per pm.


Jeroen.

Roksan

Mooi zo, ik begon al afkick verschijnselen te krijgen  ;)  ;D
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

johnhifi

Met alle respect: de nieuwe layout ziet er niet uit. Is er een template om terug te gaan naar de oude?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Joris1971

Quote from: johnhifi on May 12, 2012, 07:56:00
Met alle respect: de nieuwe layout ziet er niet uit. Is er een template om terug te gaan naar de oude?

ziet er niet uit vind ik overdreven, het is gewoon wennen...

frank2

Links bij de naam staat "beoordelingen" midden tussen andere tekst: highly est.....

Andere lay-out wel ff wennen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

WickedGame

Quote from: johnhifi on May 12, 2012, 07:56:00
Met alle respect: de nieuwe layout ziet er niet uit. Is er een template om terug te gaan naar de oude?

Kwestie van gewenning, vind het zelf wel weer verfrissend. Alleen het HTforum logo die ooit ontworpen is is nu niet meer... dat is dan wel weer jammer.