CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Zoals gewoonlijk weer een reply op de donaldk tour.. je kunt er niet veel mee  :P

Quote from: donaldk on February  5, 2021, 05:07:18
US List was iets 90K USD. Natuurlijk als een rental outfit er 50 of 100 afneemt gaat daar aardig wat van af. Dus voor een enkel unit is een Barco Sp4K15 met een US list van 78K een concurrrent.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Quote from: vik on February  5, 2021, 09:04:55
Met inruil van je huidige Sony bedoel je?  :P


Die levert niks meer op joh..
Dus gewoon het hele bedrag, liefst contant.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Quote from: vik on February  5, 2021, 09:40:04
Zoals gewoonlijk weer een reply op de donaldk tour.. je kunt er niet veel mee  :P


Ik ben niet de enige dus..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt


Teejoo

Quote from: vik on February  5, 2021, 09:40:04
Zoals gewoonlijk weer een reply op de donaldk tour.. je kunt er niet veel mee  :P
Ik vind het anders reuze interessant! Dan weet ik tenminste welke korting ik kan bedingen bij je Vik als ik er meer bestel!

Richard70…

Quote from: Teejoo on February  5, 2021, 10:36:37
Ik vind het anders reuze interessant! Dan weet ik tenminste welke korting ik kan bedingen bij je Vik als ik er meer bestel!
Powerbuy?
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

skyfox

Doe mij die maar, met short throw lens... man, wat een apparaat!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

pameijer

Zal wel aan mij liggen maar ik snap die "unboxing video's" nooit zo. Je ziet een doos en je weet al wat er in zit. Vervolgens kijk je naar iemand die een doos uitpakt  :yawnee: en uitlegt wat hij allemaal ziet. Hé! Een afstandsbediening man!  :tounge:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Kjelt

Quote from: pameijer on February  5, 2021, 21:05:24
Zal wel aan mij liggen maar ik snap die "unboxing video's" nooit zo. Je ziet een doos en je weet al wat er in zit. Vervolgens kijk je naar iemand die een doos uitpakt  :yawnee: en uitlegt wat hij allemaal ziet. Hé! Een afstandsbediening man!  :tounge:
Dat is voor degenen die ook wel zouden willen maar niet kunnen zoals ik bv om toch een beetje het gevoel te hebben dat je er bij bent.
En jij wist al dat de projector zonder lens geleverd werd en dat je die ala Ikea zelf moet monteren? Pretty unique in projectorland.

donaldk

Quote from: Kjelt on February  5, 2021, 23:50:37
Dat is voor degenen die ook wel zouden willen maar niet kunnen zoals ik bv om toch een beetje het gevoel te hebben dat je er bij bent.
En jij wist al dat de projector zonder lens geleverd werd en dat je die ala Ikea zelf moet monteren? Pretty unique in projectorland.

Losse lens is toch wel heel gangbaar voor alles wat niet draagbaar/semi-draagbaar is in projector land. Zelfs bij Optoma.

Kjelt

Quote from: donaldk on February  6, 2021, 02:08:55
Losse lens is toch wel heel gangbaar voor alles wat niet draagbaar/semi-draagbaar is in projector land. Zelfs bij Optoma.
Jazeker voor alles met een eigen kamer voor de projector en operator  :D

donaldk

Nee hoor ook kleiner. Optoma maakt deze week juist reclame met het bijzondere feit dat een UST beamertje van slechts nominaal 7000 lumens geen losse maar een vaste lens heeft, volgens Optoma een 'world first' standaard office/meetingroom ding dus. Ook in 'install' projectoren is het (nog) gangbaar, want ene keer moet ie op 4 meter hangen, dan weer op 24 meter, dat red je niet met één zoomlens. Bekende projector leveranciers proberen dan ook het lensen aanbod consistent te houden over meerdere generaties projector series. Eerst wat ze benadrukken is je kunt je investering in lensen behouden, want gebruikt zelfde lenzen serie.

vik

Collega CineMike staat niet stil en deze killer combinatie is absoluut het beste wat ze te bieden hebben.  :inlove:

De modificatie voor de VPL-VW790ES is in volle gang gevolgd door de  Sony GTZ380 laser. Ook de laatste versie van de Lumagen processor is prachtig.

We kunnen niet wachten op de eerst volgende show maar hoe dat er uit gaat zien is afwachten. Tot op heden zitten we er met zijn allen nog steeds lekker in.  :nopompom:



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Valkyrie

Wat een kanon!  :o

Dit zal vast een mooi beeld geven. 8)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

papaleo

Daar staat een stapel(tje) uitgebalanceerde/gemodificeerde  techniek waar menig HomeTheater en ik denk zelfs de commerciële bioscopen alleen van kunnen dromen 💭  :wub: 8) :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Remco

...en mooi gefotografeerd naast dat indrukwekkende infra-bass systeem met zijn 2 x 21 inch drivers ;). Onvergetelijke ervaring tijdens de show in 2019 :blink:
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

vik

Nickname "U-Boat"  :D


Quote from: Remco on March 14, 2021, 12:55:43
...en mooi gefotografeerd naast dat indrukwekkende infra-bass systeem met zijn 2 x 21 inch drivers ;). Onvergetelijke ervaring tijdens de show in 2019 :blink:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skoebiedoe

Quote from: vik on March 19, 2021, 08:15:26
Nickname "U-Boat"  :D


Kan verkeerd overkomen bij sommige (oudere) personen.... ;)

(Niets verkeerds mee bedoelt hoor . ;) voor al de moraal ridders hier . ) )

vik

Eindelijk weer een bezoekje kunnen brengen aan mijn Duitse collega's CineMike. Na de pasen zijn de regels flink aangescherpt en was een bezoekje Duitsland minder leuk met een hoop gedoe vanwege de Corona ellende waar we nog steeds met zijn allen inzitten.

Maar zelfs voor mij is het iedere keer weer binnen komen in een gigantische snoep winkel en ik werd weer overladen met allerlei nieuwe indrukken. Ik heb eindelijk kennis kunnen maken met de CineMike Sony VPL-GTZ380 laser projector en de laatste versie van de Lumagen.

Foto's geven slechts een indruk weer van de daadwerkelijke beleving maar ik werd werkelijk waar van mijn sokken geblazen!! Wat een fantastische ervaring en beeldkwaliteit! Een bak scherpte en helderheid waar je "u" tegen zegt. Zelfs een medewerker van Barco die naast mij zat was zwaar onder indruk.

De Barco Residential Njord is ook op bezoek geweest maar in dit vergelijk heeft de Barco als enige plus punt (zoals elke 3 chip dlp) de motion. Voor de rest zitten ze ongeveer in dezelfde prijs klasse.

Hier wat indrukken van de ervaring en even in je achterhoofd houden dat deze zijn geschoten met een google pixel 3 met wat zoom en ik zat wat schuin tegenover het scherm.









Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Hey Vik,op de laatste foto na zijn deze foto's bij mij thuis geschoten....,tòch?  :tounge:

In een woord..."Fantastisch" ook hier zie ik de bijna holografische diepte terug 8) :worship:

Bij mij was het zeker de eerste keer véél te rood... ;)
Maar ook hier zie ik toch wel iets van de 'te' gebloosde wangetjes van de zangeres uit de film The Greatest Showman...het zal de dan gewoon in de film zitten zo als de regisseur wil dat wij het zien.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

" ♫ ♫ Never enough... never never ♫♫"  :laugh:






Quote from: reza on May  9, 2021, 11:01:08
Ze ziet er een beetje rood uit Viktor  :D



Grapje..
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

anton