CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Graag gedaan en heel veel plezier Ray!

p.s. het eerste maaltje na de kersen flap was om 18:30 om precies te zijn.. ik kon er dus even op teren  :P


Quote from: Raymen on August 24, 2019, 15:27:31
Zo Vik is net weg gereden, en hier een mooi stukje audiohifi achter gelaten.

een marantz SR 8012 CM stufe 1 wel te zijn

de service van vik is zoals we weten en kennen gewoon geweldig , en tot de puntjes.

de marantz daarbij is een verademing vergeleken met mijn denon avr X7200wa(wat ook niet een verkeerde versterker was)

ervaar nu al meer rust en duidelijkere stemmen uit de centerspeaker.

vik weer bedankt voor je geweldige sevice, en hoop dat je geen last hebt van de kersenflap ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

devil

Vandaag een demo gehad bij Viktor van de nieuwe Marantz 8805 Cinemike.

Denk dat het niet beter kon met de 8802 Cinemike.
Over de 8805 Cinemike kan ik maar een ding zeggen en dat is Wat klink dat ding vet zeg!!!

nu hoor je dingen in de film die bij de 8802 Cinemike niet hoort. Het laag is strak maar het overheerst niet en je blijft de muziek van de film wel horen.
Stereo: Marantz PM11S3 || Audio Note Edma dac ||
HT: Denon 7200AW Auro 3D || Oppo 203 ||
Media box next || humax 5200 ||Pioneer Kuro 600M || Speakers:F Phonar Veritas P10 Edma|| R Phonar P5,5 Edma||C TMA || A Cabasse ||

vik

Veel plezier met je spulletjes Devin en gezellig dat je even bleef zitten.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Aankondiging CineMike demo weekend (12 & 13 Oktober)

We vinden het leuk als je er bij bent!  :)





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

rugal2

#1980
Quote from: vik on September  5, 2019, 22:35:18
Voor wie een kijkje komt nemen op de IFA:



Grappig, vorig jaar was het JVC in combinatie met Cinemike op de IFA. Een geweldige demo was dat.
Sterker nog er was geen Sony projector te bewonderen door een consument dat jaar. Blijkbaar waren de Sony projectoren enkel door dealers te bewonderen?
Balen aangezien ik juist onder andere naar de IFA was gegaan om zowel de JVC als de Sony projectoren te bewonderen.
Dit jaar is het dus Sony met Cinemike op de IFA  ;D

anton

#1981
Gisteren van Viktor een telefoontje gehad dat het volgende week dan toch gaat gebeuren: de jongens van Cinemike komen langs met de door hun zelf ontwikkelde subs (de 1500 en 1800).
Nadat er eerst wat leverproblemen waren met de speakerunits, de vakanties van de jongens en natuurlijk de voorbereidingen van IFA gaan we nu samen met Viktor een dag stoeien bij mij thuis om (hopelijk) een allesverpletterende sound te realiseren tussen mijn eigen 4 muren.
Ik ben op dit moment al helemaal verslaafd aan het bereikte resultaat dat Viktor nu heeft gerealiseerd,  maar als dit nog verder richting geluidsbelevenis a la kelder in Simmenrath gaat (en dat gaat gebeuren volgens Viktor) dan ben ik dadelijk helemaal niet meer weg te slaan van de zolderkamer  8) 8).
Ik hou jullie op de hoogte en als het klaar is komen de allang beloofde foto,s  :pompom:
mvrgr. Anton

DVDmartinDVD

Dat beloofd wat, arme buren ;)

Hou ons op de hoogte, liefst met foto's

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

jahtari

Beetje onhaalbare kaart 3500 en 4500 euro voor passieve subs.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Remco

#1984
Quote from: anton on September 17, 2019, 14:18:00
Gisteren van Viktor een telefoontje gehad dat het volgende week dan toch gaat gebeuren: de jongens van Cinemike komen langs met de door hun zelf ontwikkelde subs (de 1500 en 1800).
Nadat er eerst wat leverproblemen waren met de speakerunits, de vakanties van de jongens en natuurlijk de voorbereidingen van IFA gaan we nu samen met Viktor een dag stoeien bij mij thuis om (hopelijk) een allesverpletterende sound te realiseren tussen mijn eigen 4 muren.
Ik ben op dit moment al helemaal verslaafd aan het bereikte resultaat dat Viktor nu heeft gerealiseerd,  maar als dit nog verder richting geluidsbelevenis a la kelder in Simmenrath gaat (en dat gaat gebeuren volgens Viktor) dan ben ik dadelijk helemaal niet meer weg te slaan van de zolderkamer  8) 8).
Ik hou jullie op de hoogte en als het klaar is komen de allang beloofde foto,s  :pompom:
mvrgr. Anton

Om het niveau van 'de referenz kino' in Simmerath te bereiken zal je ver moeten gaan, want wat vind ik dat fenomenaal goed :blink:, maar ik ben super benieuwd naar jouw ervaring als de subs zijn geinstalleerd. Deel het met ons ;D ;D
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Yes!  :pompom:

Het wordt een lange dag en zijn we wel even zoet mee. Ben benieuwd welke het gaat worden aan de hand van jouw ruimte.

Quote from: anton on September 17, 2019, 14:18:00
Gisteren van Viktor een telefoontje gehad dat het volgende week dan toch gaat gebeuren: de jongens van Cinemike komen langs met de door hun zelf ontwikkelde subs (de 1500 en 1800).
Nadat er eerst wat leverproblemen waren met de speakerunits, de vakanties van de jongens en natuurlijk de voorbereidingen van IFA gaan we nu samen met Viktor een dag stoeien bij mij thuis om (hopelijk) een allesverpletterende sound te realiseren tussen mijn eigen 4 muren.
Ik ben op dit moment al helemaal verslaafd aan het bereikte resultaat dat Viktor nu heeft gerealiseerd,  maar als dit nog verder richting geluidsbelevenis a la kelder in Simmenrath gaat (en dat gaat gebeuren volgens Viktor) dan ben ik dadelijk helemaal niet meer weg te slaan van de zolderkamer  8) 8).
Ik hou jullie op de hoogte en als het klaar is komen de allang beloofde foto,s  :pompom:
mvrgr. Anton
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

anton

#1987
Het zal nooit de sound van de kelder in Simmenrath gaan evenaren  :(, daar is zowel mijn kamer alsook mijn budget niet groot genoeg voor  :wacko:. Wat wel gelukt is op dit moment : de "cinemike" sound in mijn ruimte te krijgen.
Daar bedoel ik mee dat de stage van het geluid tig keer grootser is geworden, een ongelofelijke dynamiek in het geluid, fantastische plaatsing van effecten, je wordt totaal in de film "gezogen", je bent niet langer toeschouwer maar je staat eenvoudigweg gevoelsmatig op de set zelf.........
Waarom dan zo,n sub nog ? Heel eenvoudig: het kan altijd nog beter, in hometheater is er nooit een eind.
Ook in Simmenrath ziet het er over een paar jaar weer anders uit (NOG beter beeld, NOG beter geluid.......)
dat is ook het mooie en tevens vervelende van deze hobby: het houdt nooit op (het mooie wint  :headbanging:).
De sub (of subs) gaan aangesloten worden op een Crown 4002 XTI. Heb er hier nu 1 staan in de originele uitvoering en Cinemike brengt een stufe 2 gemodificeerde versie van deze Crown mee.
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden  :P, ik hou jullie op de hoogte !!!!

Remco

Quote from: anton on September 19, 2019, 10:29:32
Wat wel gelukt is op dit moment : de "cinemike" sound in mijn ruimte te krijgen.
Daar bedoel ik mee dat de stage van het geluid tig keer grootser is geworden, een ongelofelijke dynamiek in het geluid, fantastische plaatsing van effecten, je wordt totaal in de film "gezogen", je bent niet langer toeschouwer maar je staat eenvoudigweg gevoelsmatig op de set zelf.........

Heel herkenbaar dit! Super leuk om te lezen en ik ben benieuwd naar de subs... Keep us informed ;D ;D
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

anton

Morgenvroeg om 10 uur gaan we beginnen :wacko:, zal aan Viktor vragen wat foto,s te plaatsen  :headbanging:

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Een tevreden Anton betekent voor ons: "Mission Accomplished"  8)

Begin punt was het plaatsen van de de T-1500 subwoofer, maar deze kwam na het testen van diverse posities en metingen niet goed uit de verf in de ruimte van Anton. Vervolgens is besloten om de T-1800 erbij te pakken en als begin positie is gekozen om de T-1800 achter de bank te zetten.  Het was gelijk een schot in de roos en staat daar goed op zijn plek. De T-1500 op deze positie proberen is er eigenlijk niet meer van gekomen. Punt 1 omdat Anton deze kon laten staan (en geen geduld had  :hehe:) en ook omdat de T-1800 prima presteert. 

Met een kleine aanpassing ((1 EQ band) op de CM Crown XTI 4002 speelt de sub heel erg fraai. De Crown staat overigens gebrugd met een totaal vermogen van 2400 watt.

Al met al een geslaagde installatie maar er staan nog wel wat aanpassingen in het vooruit zicht:


  • Noppen schuim wordt verwijderd uit de ruimte (geen goed effect)
  • Installatie Artnovion diffusers
  • Ons advies om het scherm wat kleiner te maken (d.m.v. het gebruik van speciale zwarte folie) en wat kleiner te projecteren. Speakers kunnen dan iets meer naar het midden toe waar ze net even wat beter kunnen staan
  • Advies om de bank 50 cm meer naar voren te zetten vanwege de ideale zit positie.
  • Subwoofer speaker kabel op de juiste lengte













Quote from: PascalP on September 27, 2019, 09:05:40
waar blijven die foto's...

of nog steeds bezig? :P
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

anton

Zoals gezegd was het afgelopen donderdag hier de bedoeling de subs uit te gaan proberen. Keurig op tijd kwamen Viktor en Frank van Cinemike de oprit op gereden  :pompom:. Snel naar de zolderkamer met de meetmicrofoon en de computers. Had dit nog nooit laten doen in mijn kamer dus was dubbel zo benieuwd. Had helemaal niet de illusie dat het allemaal perfect zou zijn ......en dat was het dus ook niet  ::). Ik zal zoals Viktor al vertelde wat aan gaan passen in de ruimte om de voor Frank en Viktor zo belangrijke criteria te gaan behalen. Als je er dan voor wilt gaan vind ik dat je ook all the way moet gaan voor zover je uiteraard kunt...
In de praktijk zijn het veelal niet al te ingrijpende maatregelen, het noppenschuim had ik al verwijderd voor ze het in de gaten hadden (subtiel), de rij stoelen staan op een staalplaat die ik vrij gemakkelijk wat naar voren geschoven heb, in Simmenrath op de demodagen laat Frank me een soort plakfolie zien waar we de masking eventueel mee uit kunnen voeren en last but not least gaat Viktor en Frank bekijken en berekenen wat voor type panelen en het aantal
dat ik nodig heb (zal een combipaneel worden ws die een absorberende alsook een diffuse werking heeft). Als dat bekend is gaan we ze ophangen en komt Frank nogmaals meten. Omdat hij de gegevens van de huidige meting in een aantal grafieken opgeslagen heeft kunnen we dan meteen na de nieuwe metingen de grafieken over elkaar leggen en kijken of het op papier geholpen heeft. Nog belangrijker: of je het ook kunt horen  :headbanging:, want zonder hoorbare verschillen/verbeteringen geen investeringen  8).
Maar hoe klinkt nou die T 1800 ?????? In 1 woord: WAANZINNIG  :inlove:
Wat is er dan veranderd t.o.v. mijn B&W ASW 3000 ? Deze 15 inch sub is uiteraard ook niet misselijk, heb er jaren met veel plezier mee gedraaid en heeft altijd perfect gedaan wat ik (als basliefhebber) graag wilde nl. tekeergaan als het nodig is  >:D. De Cinemike is uiteraard wat groter (18inch) en wordt aangestuurd door een gemodificeerde Crown. De basimpact van de T1800 is gortdroog, superstrak en integreert dermate mooi in het hele geluidsbeeld dat je gewoon een totaal andere film en muziekbeleving ondergaat. Hij speelt rustig mee  als dat rustig moet en explodeert als het ware als daarom gevraagd wordt maar dan op een dermate autoritaire en totaal moeiteloze manier.......petje af voor dit apparaat  :sadlike: :sadlike:.
Ik ga er hopelijk nog heel lang plezier van hebben  :clapping:, voor al diegenen die het graag eens willen ervaren: wees welkom  :coffee:.
Nog graag een speciaal woord van dank aan Viktor en Frank: jongens wat hebben jullie passie en verstand van zaken op dit gebied....een heel groot compliment, dit soort service is ongelofelijk.
En ik weet ook wel dat iemand (in dit geval ik) dit alles moet betalen maar er is maar weinig in het leven dat voor niets komt......
En nu ga ik weer film kijken  ::) ::)
mvrgr anton

Remco

Quote from: anton on September 28, 2019, 20:14:51
Zoals gezegd was het afgelopen donderdag hier de bedoeling de subs uit te gaan proberen. Keurig op tijd kwamen Viktor en Frank van Cinemike de oprit op gereden  :pompom:. Snel naar de zolderkamer met de meetmicrofoon en de computers. Had dit nog nooit laten doen in mijn kamer dus was dubbel zo benieuwd. Had helemaal niet de illusie dat het allemaal perfect zou zijn ......en dat was het dus ook niet  ::). Ik zal zoals Viktor al vertelde wat aan gaan passen in de ruimte om de voor Frank en Viktor zo belangrijke criteria te gaan behalen. Als je er dan voor wilt gaan vind ik dat je ook all the way moet gaan voor zover je uiteraard kunt...
In de praktijk zijn het veelal niet al te ingrijpende maatregelen, het noppenschuim had ik al verwijderd voor ze het in de gaten hadden (subtiel), de rij stoelen staan op een staalplaat die ik vrij gemakkelijk wat naar voren geschoven heb, in Simmenrath op de demodagen laat Frank me een soort plakfolie zien waar we de masking eventueel mee uit kunnen voeren en last but not least gaat Viktor en Frank bekijken en berekenen wat voor type panelen en het aantal
dat ik nodig heb (zal een combipaneel worden ws die een absorberende alsook een diffuse werking heeft). Als dat bekend is gaan we ze ophangen en komt Frank nogmaals meten. Omdat hij de gegevens van de huidige meting in een aantal grafieken opgeslagen heeft kunnen we dan meteen na de nieuwe metingen de grafieken over elkaar leggen en kijken of het op papier geholpen heeft. Nog belangrijker: of je het ook kunt horen  :headbanging:, want zonder hoorbare verschillen/verbeteringen geen investeringen  8).
Maar hoe klinkt nou die T 1800 ?????? In 1 woord: WAANZINNIG  :inlove:
Wat is er dan veranderd t.o.v. mijn B&W ASW 3000 ? Deze 15 inch sub is uiteraard ook niet misselijk, heb er jaren met veel plezier mee gedraaid en heeft altijd perfect gedaan wat ik (als basliefhebber) graag wilde nl. tekeergaan als het nodig is  >:D. De Cinemike is uiteraard wat groter (18inch) en wordt aangestuurd door een gemodificeerde Crown. De basimpact van de T1800 is gortdroog, superstrak en integreert dermate mooi in het hele geluidsbeeld dat je gewoon een totaal andere film en muziekbeleving ondergaat. Hij speelt rustig mee  als dat rustig moet en explodeert als het ware als daarom gevraagd wordt maar dan op een dermate autoritaire en totaal moeiteloze manier.......petje af voor dit apparaat  :sadlike: :sadlike:.
Ik ga er hopelijk nog heel lang plezier van hebben  :clapping:, voor al diegenen die het graag eens willen ervaren: wees welkom  :coffee:.
Nog graag een speciaal woord van dank aan Viktor en Frank: jongens wat hebben jullie passie en verstand van zaken op dit gebied....een heel groot compliment, dit soort service is ongelofelijk.
En ik weet ook wel dat iemand (in dit geval ik) dit alles moet betalen maar er is maar weinig in het leven dat voor niets komt......
En nu ga ik weer film kijken  ::) ::)
mvrgr anton

Heeft Viktor weer goed geregeld voor je. Super leuk Anton. Ik had de foto's al in een sneak preview gezien van Vik  ;). Maar....man, wat een ruimte heb jij! Om jaloers op te worden. En je hebt geen buren, dus je kunt probleemloos op referentie niveau knalluh. Dat is ook wel fijn met die 18 inch sub ;D. Ik ga je waarschijnlijk wel zien op de show in Duitsland! Ik zeg voor nu...lekker genieten van je mooie upgrades en fantastische set.
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

anton

Dank je wel Remco ! Je mag zelf ook niet mopperen als ik de foto,s bekijk en van Viktor hoor hoe het bij jou klinkt  :clapping:, hoop je te zien in Simmenrath  :pompom:

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Marco66

Quote from: vik on October 16, 2019, 08:42:02
Areadvd special "Das Referenzkino bei CineMike"

Pff, brute ruimte zeg. Kom ik graag keertje bewonderen!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Remco

Quote from: Marco66 on October 16, 2019, 12:59:29
Pff, brute ruimte zeg. Kom ik graag keertje bewonderen!

....ik zeg doen! Wel gevaarlijk voor de portemonnee ;D.
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

Masterkale

Goedenavond Heren,

Op de Hausmesse weer wat Forumleden ontmoet, altijd leuk.
Het was weer erg gezellig. De N7 tegen de Vw760 was voor mij een interessante.

Leuke set Anton, dat zal flink blazen :-)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch