CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Quote from: vik on February  7, 2013, 09:17:12
In de tussen tijd weer een "kleine" verandering ondergaan.
Na een goed gesprek met Mike op zijn advies heb ik alles wat met Rhodium te maken heeft  uit mijn set verwijderd.
Rhodium en zijn upgrades zijn geen goede match. Het doet iets met het middengebied en verdomd hij heeft gelijk gehad.
Ik heb er wat meer warmte voor terug gekregen in mijn set, ook ietsje meer details. Het luistert prettiger.
Hmmm dan heeft ie de voeding nog niet goed gemaakt als het geleidend materiaal van de netsnoeren daar zoveel invloed op heeft  :(

vik

Quote from: Kjelt on February  7, 2013, 09:49:30
Hmmm dan heeft ie de voeding nog niet goed gemaakt als het geleidend materiaal van de netsnoeren daar zoveel invloed op heeft  :(

Ik zal het doorgeven.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: RvD on January 24, 2013, 11:14:27
Ziet er goed uit Vik.  8)

Netjes Rudy. Av 7005 verkocht zie ik? En terecht.

De Anthem en Classé zijn verkocht.

Op naar de nieuwe versterker.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ja de AV7005 CM gaat naar een nieuwe eigenaar in Duitsland. Laat dat nu net dezelfde persoon zijn die jouw Anthem A5 gekocht heeft.  :)

Nu kijken wat de volgende stap gaat worden:
Denon AVP met 3D
Marantz AV8801 met in de toekomst CM upgrade zodra beschikbaar

De Denon die ik wilde kopen is geen 3D upgrade meer voor te krijgen helaas.  :(
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on February 25, 2013, 18:43:37
Ja de AV7005 CM gaat naar een nieuwe eigenaar in Duitsland. Laat dat nu net dezelfde persoon zijn die jouw Anthem A5 gekocht heeft.  :)

Nu kijken wat de volgende stap gaat worden:
Denon AVP met 3D
Marantz AV8801 met in de toekomst CM upgrade zodra beschikbaar

De Denon die ik wilde kopen is geen 3D upgrade meer voor te krijgen helaas.  :(

Wat een toeval haha  ;D

Ja het schijnt dat de 3D kits overal zijn uitverkocht.

Suc6 ermee en anders wordt de 8801 zeker een mooie opvolger van je AV 7005.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Het is eindelijk zover.

Het is het wachten waard geweest en heb EINDELIJK weer een gelijkwaardige eindversterker gekocht die bij mijn AVP-A1HDA CM past.

De Classé en de Anthem hebben beiden het pand verlaten en plaats gemaakt voor mijn gemodificeerde Marantz MM 8807.

Ik ben de eerste die een volledige getunde versie in huis heeft van de 8077.

Waarom de Marantz?

Ik ben net voor de verkoop van de Classé met de Classé naar Mike gereden om hem daar eens te horen i.v.m. met het laag waar ik mij enorm aan liep te ergeren.

En ook daar was het uitgesmeerde laag te horen wat ik thuis heb ervaren.

Op dat moment hadden ze net een MM 8077 staan die voorzien was van een upgrade. Dit was niet de volledige tuning die ik nu heb.

Na het aansluiten was het meteen over en uit en viel ik voor deze Marantz.

Hoe mooi het midden gebied van de Classé ook was, de Marantz sprong hier ver boven uit. En meteen weer die heerlijke grijns op Mike zijn gezicht  ;D

Hij vertelde mij dat ze met een volledige upgrade bezig zijn van input tot output, en ook 2 kanalen kunnen bruggen en dat hebben ze ook bij die van mij gedaan.

Ik kan dus enkel met 5 kanalen spelen i.p.v. 7 kanalen. Het resultaat is meer controle wat vooral ten goede komt bij stereo. Ze hebben uiteraard de kanalen die zijn gebrugt afgeregeld op de andere kanalen.

Afgelopen woensdag was het zover. Eindelijk ophalen .  :clapping:

Ik heb nu zowel de eerste tuning vergeleken , de standaard , en de volledige tuning van mijn Marantz.

Ook het verschil met bruggen was overduidelijk. Dat hebben ze geregeld in de tijd dat ik mijn broodje zat te eten  :D

De plaatsing, controle, de definitie in het laag en het sprankelende hoog is schitterend. En weer een vooruitgang t.o.v. de Sherwood. (en deze was al fantastisch mooi)

De Marantz kon de Titan VIII heerlijk laten zingen, en dat is een behoorlijke lastige jongen.  De versie zonder brug had meer moeite met het laag van de Titan en klonk ook iets minder open.

Bruggen doet stiekum behoorlijk veel.

Kort om ik ben super gelukkig.

Verder heb ik nu natuurlijk DE perfecte match.. Elac, Denon en Marantz.



Hier wat foto's van de MM tijdens het upgrade proces.




Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RubenV.

Gefeliciteerd met je nieuwe upgrade  :clapping: Leuk om te lezen dat je nu de eindversterker en bijbehorende sound hebt gevonden waar je naar opzoek was. Ik had van te voren nooit gedacht dat je via Classe en Anthem bij Marantz uit zou komen  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

RvD

Ziet er goed uit !

Mooi dat de set eindelijk compleet is.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

cardas49

Quote from: vik on March 14, 2013, 22:38:14
Hoe mooi het midden gebied van de Classé ook was, de Marantz sprong hier ver boven uit.

Nou nou, dat is best wel wat. Mooi dat het de Marantz zo goed bevalt :pompom:. Wat hield de modificatie allemaal in, naast het bruggen van kanaal 6 en 7?

Ik heb een tijdje met een ongemodificeerde MM8003 gespeeld, maar vond het hoog hiervan te agressief. Heb deze toen weg gedaan voor het Classé instapmodel uit dezelfde reeks als de CAV-180  :D. Ben een beetje appels met peren aan het vergelijken, maar vind het boeiend om te lezen dat iemand een CAV-180 weg heeft gedaan voor een Marantz MM, terwijl ik soort van de tegenovergestelde stap heb gemaakt.

De smerende bas herken ik overigens wel een beetje in de CAV-75, maar kan niet zeggen dat ik het zo sterk ervaar als jij.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

vik

Dank je .  :)

Je hebt zelf gehoord hoe de AA's 1000 van Mike klinken.

De MM zit er niet ver naast, de plaatsing, hoog en midden.. enkel die heeft natuurlijk niet de power van de AA.


De Classé was eigenlijk een beetje een teleurstelling. Ik had er meer van verwacht in de studio en de power die hij in huis heeft kwam er niet echt uit.  Erg laid back. Maar ik heb toch een bepaalde liefde voor het merk wat ik zou blijven houden.

Mike zijn mening over de Classé was dat hij deze CAV-180 mooier vond klinken als een nieuwer type stereo lijn van Classé die hij heeft gehoord.Type weet ik even niet.

Dit bevestigd wel een beetje de verhalen die ik ken van Audiofiel die meer liefde heeft voor de oudere types Classé.

De overall sound van de standaard MM 8077 vonden wij alle 3  mooier als de Anthem A5. Meer details/ mooier midden en hoog.

Het laag van de Anthem was wel gecontroleerder als de Classé. Hoewel ik ook daar niet kapot van was. Maar mist weer het midden gebied van de Classé.

De Anthem heeft mij nooit echt kunnen boeien.


Quote from: RubenV. on March 14, 2013, 22:54:24Gefeliciteerd met je nieuwe upgrade  :clapping: Leuk om te lezen dat je nu de eindversterker en bijbehorende sound hebt gevonden waar je naar opzoek was. Ik had van te voren nooit gedacht dat je via Classe en Anthem bij Marantz uit zou komen  :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Zo te zien heb je nu niets meer te wensen, vik. Prachtig toch, hoe iemand een standaard component kan laten zingen. Veel plezier met je set die nu ongetwijfeld op een ongekend hoog niveau speelt! :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maro

Mooi Vik. Had dit niet verwacht. Misschien kan CM ook wat van mijn Integra EV maken... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Ze hebben in totaal meer als 100 onderdelen vervangen op zowel de input als de output, plus voeding.

De standaard MM 8003 ken ik ook en zelfs thuis gehad en ik vond het toen ook niet je van het.

Dat was voor mijn Sherwood maar deze 8077 was eigenlijk best wel aardig. Ik heb ook niet gevraagd of er wijzigingen zijn aangebracht tussen de 8003 en de 8077.

De kanalen kan je naar keuze laten bruggen. Ik heb de buitenste gekozen.

Wat betreft het laag dat komt omdat jij natuurlijk de upgrades niet kent van horen.  :) Er is zoveel meer definitie aanwezig dat dat "gebrek" meteen opvalt.




Quote from: mark235 on March 14, 2013, 23:17:26
Nou nou, dat is best wel wat. Mooi dat het de Marantz zo goed bevalt :pompom:. Wat hield de modificatie allemaal in, naast het bruggen van kanaal 6 en 7?

Ik heb een tijdje met een ongemodificeerde MM8003 gespeeld, maar vond het hoog hiervan te agressief. Heb deze toen weg gedaan voor het Classé instapmodel uit dezelfde reeks als de CAV-180  :D. Ben een beetje appels met peren aan het vergelijken, maar vind het boeiend om te lezen dat iemand een CAV-180 weg heeft gedaan voor een Marantz MM, terwijl ik soort van de tegenovergestelde stap heb gemaakt.

De smerende bas herken ik overigens wel een beetje in de CAV-75, maar kan niet zeggen dat ik het zo sterk ervaar als jij.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Thanx guys!  :)

BTW ik ervaar problemen met de site, iemand anders dit probleem?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Maro on March 14, 2013, 23:28:22
Mooi Vik. Had dit niet verwacht. Misschien kan CM ook wat van mijn Integra EV maken... :D

Alles is mogelijk.  :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

cardas49

Quote from: vik on March 14, 2013, 23:40:44
BTW ik ervaar problemen met de site, iemand anders dit probleem?

Yup, traag als stroop hierzo
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Kjelt

Mooi dat je tevreden bent over het geluid daar gaat het tenslotte om. Marantz is op zich niets mis mee maar hun ontwerpen laten nog wel wat te wensen over op mechanisch vlak.
Neem bv die eindversterker print, een grote print ipv kleine printjes per kanaal. Als dat opwarmt heb je allerlei trek krachten. Classe heeft dat 10 jaar geleden al bedacht, Marantz loopt echt achter wat dat soort mechanische dingen betreft.
Dus advies: niet te lang achter elkaar (uren) op hoog vermogen en de amp op een goede ventilerende plaats zetten dan is er ook na jaren niets aan de hand.

vik

#994
Bedankt voor de tip Kjelt.


Qua warmte viel het allemaal wel mee tijdens de test met de Titans.

Het is tenslotte geen Klasse A of A/B.

Er zit ook nog een extra koel fan in met tunnel met ventilatie rooster  :






Quote from: Kjelt on March 15, 2013, 09:48:32
Mooi dat je tevreden bent over het geluid daar gaat het tenslotte om. Marantz is op zich niets mis mee maar hun ontwerpen laten nog wel wat te wensen over op mechanisch vlak.
Neem bv die eindversterker print, een grote print ipv kleine printjes per kanaal. Als dat opwarmt heb je allerlei trek krachten. Classe heeft dat 10 jaar geleden al bedacht, Marantz loopt echt achter wat dat soort mechanische dingen betreft.
Dus advies: niet te lang achter elkaar (uren) op hoog vermogen en de amp op een goede ventilerende plaats zetten dan is er ook na jaren niets aan de hand.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Info betreft de Marantz MM 8077 tuning :



2 stufiges Tuning für Marantz MM8077 mit Brückoption - Donnerstag, 14. März 2013

Für die Marantz 7kanal Endstufe MM8077 bieten wir ab sofort ein 2stufiges Tuning an. In der ersten Stufe überarbeiten wir die XLR Eingangsplatine, setzen dort hochwertigere Signalbauteile ein und bauen eine Netzfilterung ein um das Gerät gegen Einflüsse von aussen zu schützen. Dadurch klingt sie schon ein Stück auflösender, kontrollierter und tonal sauberer. Kostenpunkt 400 Euro.
Sie empfiehlt sich damit als top Spielpartner für die Cinemike AV7701.

Mit unserer 2. Ausbaustufe ist es uns gelungen, die MM8077 auf ein Klangniveau zu heben, für das bisher eher fünfstellige Beträge fällig waren. Der Aufwand ist allerdings auch recht hoch. Zusätzlich zu den Änderungen bei Stufe 1 werden speziell auf den Endstufenplatinen viele Bauteile durch höherwertigere ersetzt. Dabei kommen in etwa 140 Änderungen zusammen. Preis hierfür ist 1750 Euro ( Stufe 1 inbegriffen ).
Damit ist die MM8077 der ideale Spielpartner für unsere zukünftige Referenzvorstufe, die Marantz AV8801 Cinemike. Natürlich lässt sie sich in jede Kette einbinden....

Optional bieten wir die Möglichkeit jeweils 2 Kanäle zur Leistungssteigerung zu brücken. Das funktioniert allerdings nur bei XLR Betrieb. Aufpreis hierfür 100 Euro pro Brückung.






Info betreft de Bryston SP3 tuning:



Tuning für die Bryston SP3 fertig - Donnerstag, 14. März 2013

Für die in Highendkreisen beliebte Bryston SP3 bieten wir ab sofort umfassende Modifikationen an. Ziel war es, die Bildqualität des durchgeschleiften HDMI Signals zu verbessern, sowie die Ausgewogenheit in der Audioperformance zu verbessern. Im Bereich Auflösung und Dynamik war die SP3 schon auf Referenzniveau. Im Vergleich mit der Cinemike AVP fiel allerdings eine schlechtere Ablösung des Geschehens von den Lautsprechern, zu wenig Druck, bzw. etwas hohl klingende Bässe und fehlende Wärme und Ausgewogenheit im Mitteltonbereich auf. Durch zahlreiche Änderungen auf dem HDMI Board, am DSP Board, an der DA Wandlerbeschaltung und letztendlich auch im analogen Signalweg ist es uns gelungen, die SP3 auf ein vergleichbares Niveau zu bringen. Damit haben wir erstmalig eine klangliche Alternative zu unserer AVP, die ja leider ausverkauft ist. Auch im Bild gibt es keinen nennenswerten Qualitätsabfall mehr.
Preis für den Umbau 4000 Euro. Hör- und Vergleichstermine können kurzfristig vereinbart werden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RubenV.

Quote from: vik on March 14, 2013, 23:18:53
Dank je .  :)

Je hebt zelf gehoord hoe de AA's 1000 van Mike klinken.

De MM zit er niet ver naast, de plaatsing, hoog en midden.. enkel die heeft natuurlijk niet de power van de AA.


Dat was inderdaad een erg indrukwekkende ervaring  :headbanging: Heeft Mike de Bryston ook al eens tegenover de AVP gezet?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

vik

#997
Quote from: RubenV. on March 18, 2013, 00:40:39
Dat was inderdaad een erg indrukwekkende ervaring  :headbanging: Heeft Mike de Bryston ook al eens tegenover de AVP gezet?


:)ja zeker. Er is zelfs een upgrade voor de Bryston en ik heb het zelf mogen ervaren.

Na de upgrade zit de Bryston op het hetzelfde niveau als de CM AVP. De upgrade is nu officieel aangekondigd op de site.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RubenV.

Quote from: vik on March 18, 2013, 01:11:37

:)ja zeker. Er is zelfs een update voor de Bryston en ik heb het zelf mogen ervaren.

Na de upgrade zit de Bryston op het hetzelfde niveau als de CM AVP. De update is nu officieel aangekondigd op de site.

Mooi dan kan ik alvast beginnen met sparen  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

vik

#999
Quote from: RubenV. on March 18, 2013, 01:17:52
Mooi dan kan ik alvast beginnen met sparen  :D

;D   

De Marantz AV 8801 wordt ook een mooie pre-pro.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike