CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Quote from: Maro on January 27, 2013, 16:37:16
Tijd voor een nieuw meubeltje zo te zien Vik. Je hebt het wel prachtig voormekaar trouwens hoor. Petje af.  :worship:

Dat meubeltje was een stukje duurder als de Classé  :) Ik zal hier toch een weg in moeten vinden.

De vrouw baalt al dat 2 van de 3 deuren niet meer dicht kunnen.  :)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Quote from: Maro on January 27, 2013, 17:27:03
Altijd weer die vrouwen.... :devil:

En dan is die van mij best wel flexibel.  Het kan erger.  ;D

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

#928
Quote from: vik on January 27, 2013, 18:05:10
En dan is die van mij best wel flexibel.  Het kan erger.  ;D

Tellen aanpassingen ook als deze niet gezien worden ?. Je kan best wat extra gaten en ventilators in die kast maken als ze een dagje stappen is :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Quote from: danielo on January 27, 2013, 18:13:10
Tellen aanpassingen ook als deze niet gezien worden ?. Je kan best wat extra gaten en ventilators in die kast maken als ze een dagje stappen is :)

Daniel.

:)

Het zou wel een idee kunnen zijn.

Met de achterkant kan ik niet veel want die zit via een rug aan muur bevestigd en hij zweeft.

Ik heb het toen met mijn meubelmaker besproken (wel destijds enkel met een AVC-A1HDA maar zijn mening was doordat het meubel wat hoger boven de vloer hangt samen met de natuurlijk warmte flow die omhoog stijgt moest dit geen probleem zijn.

Dit zou ook kunnen verklaren dat de Classé niet warmer wordt dan handwarm. Natuurlijk ook afhankelijk van het volume waar ik mee draai.

Ik zou met de trigger out 12 volt uigangen kunnen werken met fans voor een pc kast.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Inmiddels behoorlijk wat uren verder met de Classé set up. Flink geluisterd naar mijn referentie muziek blu rays en films.


Het midden gebied is erg mooi hoewel de plaatsing van instrumenten op momenten dat er veel gebeurt toch iets verliest t.o.v. de Sherwood. Bij de Sherwood blijft alles mooi op zijn plek en dit is ook echt 1 van de grote kenmerken van CM zijn upgrades.

Er is wel een ding waar ik me vreselijk aan stoor en dat is toch echt het uitgesmeerde laag. Ik kan er niet aan wennen en die is gewoon niet strak zoals ik het gewend ben.

Ook nog even gewisseld met de Marantz AV 7005 om te kijken of dit met inspelen te maken heeft maar die doet precies hetzelfde met het laag dus het is echt de Classé.

Om nog even terug te komen op de snelheid van de Classé die is gewoon super strak en moest waarschijnlijk even opwarmen. Ik heb in het begin gepost dat de Sherwood naar mijn idee wat sneller was.. niet dus. Prima en niks mis mee.


De kans is heel groot dat ik toch ga kiezen voor een Emotiva XPA-5 met upgrades.  Mike heeft er 1 staan en neem de Classé mee onder de arm om die te vergelijken.

Financieel gezien is de Emotiva het meest aantrekkelijk. Ook de warmte ontwikkeling en het verbruik is voordeliger.


Aangezien ze met de Emotiva betere prestaties halen t.o.v. de Sherwood maak ik mij absoluut geen zorgen over het eindresultaat.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Wat bedoel je precies met het uitsmeren van het laag:

- de positie van de lage frequenties
- beinvloeding van hogere frequenties als er laag wordt gespeeld.

De laatste vind ik typisch terugkomen bij versterkers die enorm snel en veel power kunnen leveren (Classe dus) tov magere versterkers die net wat power missen en het probleem is dan eigenlijk niet de versterker maar de luidspreker die dit kennelijk niet goed kan verwerken. Bij mij was de oplossing door te filteren en de allerlaagste frequenties niet aan de luidsprekers te sturen maar naar een subwoofer.

Als je iets anders bedoelt kun je ook nog eens kijken naar hoe oud de Classe is (staat op de grote elco's meestal een fabrieksdatum) en afhankelijk van gebruik zou het misschien wel tijd zijn voor een elco revisie.

m9

hoewel ik niks heb tegen upgraden vind ik 900 of 1000 euro toch wat aan de hoge kant voor een paar opampjes en elco`s.

hoe moeilijk is het bovendien om ze zelf te vervangen?
ben je a: voor 100 euro klaar en b: kun je nog spelen met verschillende opampjes zoals de ad827 welke ook hoog worden aangeschreven.

vik

Hij is nieuw geleverd in 2004.

De binnenkant zag er prima uit (zegt ook niet alles natuurlijk) en ook niet super veel uren gedraaid. (volgens de vorige eigenaar dan)

Ik neem aan dat als je een Classé koopt van dit caliber dat hij wel een aantal jaren mee hoort te gaan. Ik ben er natuurlijk niet bijgeweest.


De bass klinkt niet super strak zoals ik dat gewend ben maar is een beetje modderig.. kan het ff niet anders verwoorden.

Er staan op internet wat gebruikers reviews (forums) met dezelfde ervaringen.. men vond het laag wat rommelig over komen.

Mijn fronts staan gefilterd op 40HZ en het is al snel te horen bij een simpele percussie, gewoon niet strak. Dat had ik ook al bij de verkoper thuis ondervonden maar die had enkel simpele monitoren staan van Sonus Faber en dacht dat dat daar mee te maken had.

Op deze shoot out kwam dit zoals ik het lees ook al een beetje naar voren :

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=69713.msg1207277#msg1207277


Het zou wat zijn als mijn speakers dit niet aan zouden kunnen op een normaal luister niveau.. dan sta ik morgen meteen bij Dhr. Elac voor de deur met deze speaker set van 17000 euro en bekend als het top model van het merk.  :)


Het enige wat ik weet van de vorige eigenaar is dat ze bij de reparatie van een kanaal bij Classé de bias hebben verhoogd van deze Classé, naar mijn weten is dit rust stroom ? volgens mij geen invloed of wat ik hier boven schreef.

Ik neem hem volgende week ff mee naar CM en dan mag de Classé ff flink aan de gang met de Titans.  ;D




Quote from: Kjelt on January 28, 2013, 12:58:30
Wat bedoel je precies met het uitsmeren van het laag:

- de positie van de lage frequenties
- beinvloeding van hogere frequenties als er laag wordt gespeeld.

De laatste vind ik typisch terugkomen bij versterkers die enorm snel en veel power kunnen leveren (Classe dus) tov magere versterkers die net wat power missen en het probleem is dan eigenlijk niet de versterker maar de luidspreker die dit kennelijk niet goed kan verwerken. Bij mij was de oplossing door te filteren en de allerlaagste frequenties niet aan de luidsprekers te sturen maar naar een subwoofer.

Als je iets anders bedoelt kun je ook nog eens kijken naar hoe oud de Classe is (staat op de grote elco's meestal een fabrieksdatum) en afhankelijk van gebruik zou het misschien wel tijd zijn voor een elco revisie.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: m9 on January 28, 2013, 17:00:34
hoewel ik niks heb tegen upgraden vind ik 900 of 1000 euro toch wat aan de hoge kant voor een paar opampjes en elco`s.

hoe moeilijk is het bovendien om ze zelf te vervangen?
ben je a: voor 100 euro klaar en b: kun je nog spelen met verschillende opampjes zoals de ad827 welke ook hoog worden aangeschreven.

??  :popcorn:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

Quote from: m9 on January 28, 2013, 17:00:34
hoewel ik niks heb tegen upgraden vind ik 900 of 1000 euro toch wat aan de hoge kant voor een paar opampjes en elco`s.

hoe moeilijk is het bovendien om ze zelf te vervangen?
ben je a: voor 100 euro klaar en b: kun je nog spelen met verschillende opampjes zoals de ad827 welke ook hoog worden aangeschreven.

Of je het nu leuk vind of niet veel van de kosten zijn arbeidsloon. Elk uurtje dat jij bezig bent om uit te zoeken wat werkt en wat niet, het testen, bestellen en afhandelen en het werk doen kost tijd en dus geld. Ik heb bij CM meerdere avp's uit elkaar gezien en ze zijn toch flink wat uurtjes bezig. Een loodgieter inhuren kost ook 80 euro per uur en uit eindelijk sluit die alleen een soort rietjes aan elkaar om het water af te voeren :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

Ok 2004 is nieuw genoeg dus dat zal het niet zijn. Ik blijf het vreemd vinden dat hij het laag zo belabberd weer geeft, vraag anders eens aan Audiofiel wat hij er van vind, ik ken de CAV180 zelf niet maar qua schema komt ie bijna overeen met de andere Classe eindversterkers dus zou het vreemd vinden als deze nou net het daar in laat afweten maar goed jij hebt het beluisterd, binnenkort kan CM ze beluisteren dus het zal wel zo zijn. Ik vraag me alleen af of CM dan niet beter de Classe kan verbeteren ipv de Emotiva maar dat is jouw keuze  ;)

vik

Quote from: Kjelt on January 28, 2013, 21:54:56
Ok 2004 is nieuw genoeg dus dat zal het niet zijn. Ik blijf het vreemd vinden dat hij het laag zo belabberd weer geeft, vraag anders eens aan Audiofiel wat hij er van vind, ik ken de CAV180 zelf niet maar qua schema komt ie bijna overeen met de andere Classe eindversterkers dus zou het vreemd vinden als deze nou net het daar in laat afweten maar goed jij hebt het beluisterd, binnenkort kan CM ze beluisteren dus het zal wel zo zijn. Ik vraag me alleen af of CM dan niet beter de Classe kan verbeteren ipv de Emotiva maar dat is jouw keuze  ;)

Wat ik mij nog kan herinneren is dat Audiofiel het verschil tussen de CAV-150 en de CAV-180 niet groot vond. De stap naar de CAV-500 was een behoorlijke vooruitgang.   Ik zal het hem wel eens vragen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Quote from: vik on January 28, 2013, 20:17:13
Hij is nieuw geleverd in 2004.

De versterker zelf zal uit 2000-2001 zijn denk ik.

QuoteDe binnenkant zag er prima uit (zegt ook niet alles natuurlijk) en ook niet super veel uren gedraaid. (volgens de vorige eigenaar)

Op de foto's die jij hebt gepost in je verkoopoptie heb ik volgens mij al 3 verschillende serienummers gezien op de versterkermodules. Klinkt heel anders dan het verhaal van de vorige eigenaar....  :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: danielo on January 28, 2013, 21:25:47
Of je het nu leuk vind of niet veel van de kosten zijn arbeidsloon. Elk uurtje dat jij bezig bent om uit te zoeken wat werkt en wat niet, het testen, bestellen en afhandelen en het werk doen kost tijd en dus geld. Ik heb bij CM meerdere avp's uit elkaar gezien en ze zijn toch flink wat uurtjes bezig. Een loodgieter inhuren kost ook 80 euro per uur en uit eindelijk sluit die alleen een soort rietjes aan elkaar om het water af te voeren :)

Daniel.

Precies.

De AVP is echt een behoorlijke klus.  Zowel ontwerpen als het uitvoeren van de upgrade.

Een ander mooi voorbeeld is het ontwerpen van de tuning van de Advance Acoustic MAA 1000, daar is ongeveer een jaar overheen gegaan.

Mensen vergissen zich behoorlijk met dit soort projecten.

En daarbij zijn er al een aantal mensen geweest die dachten even wat te kunnen tunen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Quote from: vik on January 28, 2013, 23:36:40
Wat ik mij nog kan herinneren is dat Audiofiel het verschil tussen de CAV-150 en de CAV-180 niet groot vond. De stap naar de CAV-500 was een behoorlijke vooruitgang.   Ik zal het hem wel eens vragen.

De CAV-500 is andere koek. Strakker laag, betere soundstage, sneller en vooral veel meer rust.

Maar de CAV-180 is weliswaar niet de uitblinker op dat terrein, maar hoort niet belabberd te klinken in het laag. Ik hoop niet voor je dat er met deze versterker te veel is 'geknoeid'.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: Audiofiel on January 28, 2013, 23:46:52
De versterker zelf zal uit 2000-2001 zijn denk ik.

Op de foto's die jij hebt gepost in je verkoopoptie heb ik volgens mij al 3 verschillende serienummers gezien op de versterkermodules. Klinkt heel anders dan het verhaal van de vorige eigenaar....  :-\

Daar is ie  ;D

Klopt wat betreft de foto's. Sommige heb ik van internet geplukt voor de advertentie.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Quote from: vik on January 28, 2013, 23:52:12
Klopt wat betreft de foto's. Sommige heb ik van internet geplukt voor de advertentie.

Dat is dus niet zo handig. Je zet met 'geleende' foto's mensen op het verkeerde been. ::)


Enfin, ik las je verhaal over een reparatie en dacht dus "dat verbaast mij niets".  ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: Audiofiel on January 28, 2013, 23:51:02
De CAV-500 is andere koek. Strakker laag, betere soundstage, sneller en vooral veel meer rust.

Maar de CAV-180 is weliswaar niet de uitblinker op dat terrein, maar hoort niet belabberd te klinken in het laag. Ik hoop niet voor je dat er met deze versterker te veel is 'geknoeid'.

Met strakker bedoel je droger?

Belabberd is een groot woord maar ik vind het moelijk om het goed te verwoorden. Beetje opgeblazen bass voor het gehoor, en wat ik al aangaf heb ik dit meerdere malen gelezen op verschillende fora. En die mensen kozen uiteindelijk vaak voor Krell i.v.m. het laag die ze niet aanstond.

De CAV komt zoals je weet van de eerste eigenaar en heeft ook aangegeven dat er ooit een kanaal is opgeblazen en onder garantie is vervangen door Classé. Dat staat ook op de doos.

Verder is het in mijn oren (laag wat mij niet aanspreekt) herkenbaar wat ik meerdere malen bij CM heb ervaren met vergelijkingen met standaard versterkers.

Een laag waar ruimte is voor verbetering, en dat zal waarschijnlijk het laag zijn wat in jouw CAV-500 zit. Snel "tight" zoals Engelsen het uitspreken en ook herkenbaar is in mijn Sherwood, net zoals alle CM versterkers deze eigenschap hebben.

Ik kan het mij bij jou toen niet meer herinneren. Dat was op de Dynaudio monitoren toch?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

#944
Quote from: Audiofiel on January 29, 2013, 00:02:56
Dat is dus niet zo handig. Je zet met 'geleende' foto's mensen op het verkeerde been. ::)


Enfin, ik las je verhaal over een reparatie en dacht dus "dat verbaast mij niets".  ;)

Laat nou net die foto's dus wel orgineel van mij (binnenkant) zijn en zie idd dat er verschillende nummers bijstaan. Is dat niet normaal?

Wat zou er dan gebeurd moeten zijn indien het niet zou kloppen van de verschillende nummers? Dat alle 5 de kanalen vervangen zouden zijn? Indien dat zo is dan is dat toch echt bij Classé zelf gedaan dus zie daar dan eventueel het probleem niet zo van.

Geen idee hoe jij dat precies ziet?

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Quote from: vik on January 29, 2013, 00:09:18
Laat nou net die foto's dus wel orgineel van mij (binnenkant) zijn en zie idd dat er verschillende nummers bijstaan. Is dat niet normaal?

Wat zou er dan gebeurd moeten zijn indien het niet zou kloppen van de verschillende nummers? Dat alle 5 de kanalen vervangen zouden zijn? Indien dat zo is dan is dat toch echt bij Classé zelf gedaan dus zie daar dan eventueel het probleem niet zo van.

Classé (of alle officiële reparateurs) verandert geen serienummers bij reparatie. Dat is zeker niet normaal en precies de reden dat ik er over begin. Het lijkt er op dat iemand verschillende modules heeft gewisseld tussen verschillende apparaten... :-[
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: Audiofiel on January 29, 2013, 00:34:34
Classé (of alle officiële reparateurs) verandert geen serienummers bij reparatie. Dat is zeker niet normaal en precies de reden dat ik er over begin. Het lijkt er op dat iemand verschillende modules heeft gewisseld tussen verschillende apparaten... :-[

Stel je hebt gelijk. Dan zou ik niet inzien wat daar het nut van zou zijn.

Als er onderdelen "geruild" zouden zijn dat doe je dit (geen idee waar dit allemaal naartoe gaat) tegen defecte onderdelen. Aangezien alles gewoon werkt en er bij eventuele defecten de versterker volgens mij gewoon in de beveiliging schiet lijkt mij dit niet het geval.

Verder heb ik Classé in de U.K. en Canada een mail gestuurd hoe het precies zit met de nummers.


Wat ik verder wel nog even wil melden is dat ik het erg jammer vind dat je dit zo naar buiten moet brengen in dit topic.

Ook al zou er iets gebeurd moeten zijn in die richting, dan had ik het erg op prijs gesteld als je dit ten minste eerst per pm had gedaan. We hebben al meerdere keren contact gehad via de pm maar deze twijfel heb je nog nooit naar buiten gebracht.



Jammer.. erg jammer en valt mij een beetje tegen van je.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Vik, ik kan je emotionele reactie niet goed plaatsen.


Ik gaf alleen maar antwoord op de vragen die jij zelf in dit topic stelt. Die vragen had je zelf ook per PM kunnen stellen, dan had je ook per PM antwoord gehad... ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kjelt

#948
Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn, als Classe een CAV-180 repareert dan is het veel goedkoper om een hele printplaat te vervangen en dan pakken ze een printplaat off the shelf met uiteraard een ander serienummer, maar dat zullen ze zelf ook wel aangeven dan in hun email.
EDIT: dacht dat het over de serienrs op de printplaat ging (dus de kopertrace printnr) Als jullie de witte stickers bedoelen, dat zou inderdaad een ander verhaal zijn, even navragen bij Classe dan.

Wat ik wel zelf even zou doen is de kanalen 1 op 1 beluisteren met een testsignaal, dus steeds stereo aansluiten van kanaal 1 en 2, daarna 2 en 3 etc. om te kijken of alle kanalen dezelfde frequentiekarakteristiek hebben en zo uit te sluiten dat er iets anders (nieuws) fout is.
Als je meetapparatuur ter beschikking hebt (kamerakoestiek meting?) zou je die evt kunnen gebruiken. En anders kan CM dit vast wel even testen.

vik

Sorry maar vannacht vielen deze posts een beetje in het verkeerde keel gat   :police: :

Quote from: Audiofiel on January 29, 2013, 00:02:56
Dat is dus niet zo handig. Je zet met 'geleende' foto's mensen op het verkeerde been. ::)


Quote from: Audiofiel on January 28, 2013, 23:46:52
De versterker zelf zal uit 2000-2001 zijn denk ik.

Op de foto's die jij hebt gepost in je verkoopoptie heb ik volgens mij al 3 verschillende serienummers gezien op de versterkermodules. Klinkt heel anders dan het verhaal van de vorige eigenaar....  :-\

Je gooit dan automatisch mijn ramen in voor mijn gevoel bij eventuele verkoop. Ik zou de laatste zijn die zo een apparaat zou verkopen zonder hem na te laten kijken.

Maar goed.. nieuwe ronde... nieuwe kansen en een nieuwe dag.  :)






Quote from: Audiofiel on January 29, 2013, 08:46:22
Vik, ik kan je emotionele reactie niet goed plaatsen.


Ik gaf alleen maar antwoord op de vragen die jij zelf in dit topic stelt. Die vragen had je zelf ook per PM kunnen stellen, dan had je ook per PM antwoord gehad... ::)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike