CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RvD

Ja vik dat klopt dat het op Emotiva lijkt is het zelfde moederbedrijf.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Robbo

#801
Quote from: vik on December 17, 2012, 09:10:02

Dit zou voor mij wel eens een kandidaat kunnen zijn, uiterlijk spreekt me veel meer aan en voor Mike qua upgraden ook makkelijk lijkt me.

Ik vind de PA-7 350 wel een beest, en ook meteen 7 kanalen.


Ik heb ergens gelezen dat de eerdere Sherbourn multi-channel amp beter was dan de latere.   Wellicht heeft dit te maken dat Sherbourn overgenomen is door Emotiva ?     Dit was overigens niet deze PA-7 350.

Maar wellicht dat CineMike je meer kan vertellen over de verschillende versies en haar kwaliteiten.

vik

Quote from: RvD on December 17, 2012, 12:27:44
Ja vik dat klopt dat het op Emotiva lijkt is het zelfde moederbedrijf.

Thanks.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Robbo on December 18, 2012, 13:19:28
Ik heb ergens gelezen dat de eerdere Sherbourn multi-channel amp beter was dan de latere.   Wellicht heeft dit te maken dat Sherbourn overgenomen is door Emotiva ?     Dit was overigens niet deze PA-7 350.

Maar wellicht dat CineMike je meer kan vertellen over de verschillende versies en haar kwaliteiten.

Het is allemaal een beetje 1 pot nat denk ik.





De Sherbourn is een 7 kanaals en spreekt mij wel aan.

Ik ga het zeker nog aankaarten met CM.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

Quote from: vik on December 18, 2012, 18:47:04
Thanks.

Deze relatie is erg vaag, volgens mij waren het verschillende merken onder een holding met de naam JADE maar kan er naast zitten. In de discussies die ik gezien heb is het vaag wie nu eigenaar van wie was en waarom.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Quote from: clockwork on December 17, 2012, 11:25:07
De nieuwe XPR versterkers wel.

Een van de voordelen is minder warmte produktie klopt dat?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: danielo on December 18, 2012, 19:01:52
Deze relatie is erg vaag, volgens mij waren het verschillende merken onder een holding met de naam JADE maar kan er naast zitten. In de discussies die ik gezien heb is het vaag wie nu eigenaar van wie was en waarom.

Daniel.

Het is inderdaad verwarrend allemaal maar waar het mij om gaat is dat de basis van Jade Design ongeveer gelijk is en Mike bekend ermee is.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

De Sherbourn die je aankaart is eigenlijk de Emotiva XPR-7 maar die is gecanceld vanwege dat ze bijna geen vraag hebben naar 7 kanaals eindversterkers. Zie hier de info van de XPR-7 des tijds http://emonatics.com/XPR-7.shtml .
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

clockwork

Quote from: vik on December 18, 2012, 19:02:23
Een van de voordelen is minder warmte produktie klopt dat?

Klopt ja. klasse H kent een efficientere voeding en (dus) minder warmteontwikkeling.

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Robbo

Quote from: vik on December 18, 2012, 19:00:52
Het is allemaal een beetje 1 pot nat denk ik.


Nee, zoals ik al schreef 'de EERDERE Sherbourn'.  Dus voor de overname door Emotiva.

Ik heb het even nagezocht en het is de 7/2100A.   Duidelijk een ander apparaat :  http://www.audioholics.com/reviews/processors/sherbourn-pt-7000-processor-and-7-2100-amplifier-review/7-2100-7-channel-amplifier-overview-and-setup

Audiofiel

Quote from: Robbo on December 19, 2012, 09:52:03
Ik heb het even nagezocht en het is de 7/2100A.   Duidelijk een ander apparaat :  http://www.audioholics.com/reviews/processors/sherbourn-pt-7000-processor-and-7-2100-amplifier-review/7-2100-7-channel-amplifier-overview-and-setup

Dat is een klasse-AB versterker die schakelt naar klasse-G als er meer power wordt gevraagd. Ook niet ideaal (voor een beetje audiofiel).
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: Robbo on December 19, 2012, 09:52:03
Nee, zoals ik al schreef 'de EERDERE Sherbourn'.  Dus voor de overname door Emotiva.

Ik heb het even nagezocht en het is de 7/2100A.   Duidelijk een ander apparaat :  http://www.audioholics.com/reviews/processors/sherbourn-pt-7000-processor-and-7-2100-amplifier-review/7-2100-7-channel-amplifier-overview-and-setup

Het is zeker een ander ontwerp:





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Ik vind het ontwerp met zoveel koellichamen vlak langs elkaar en daarnaast de lange (kwetsbare) aansturingsprinten thermisch niet echt geweldig (understatement), vragen om ellende bij lange sessies waar de kast door en door opgewarmd is. Koellichamen horen idealitair zoveel mogelijk zich buiten de kast te bevinden of er moet aktieve koeling plaats vinden (ventilator) wat ook voor een audio component eigenlijk not done is.

vik

De enige die voor mij een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft is de XPR-5 van Emotiva.

Dan zou ik moeten leven met een uiterlijk die niet mijn smaak is. Dat is dan wel te doen.

De enige Sherbourn die een basis heeft van de XPR serie is de PA- 7 350 en kost 4399 euro. En daar boven op nog tunings kosten. Dat vind ik veel te duur.

Voor dat geld ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar de Audionet AMP VII,(2de hands) ondanks dat deze wat problemen heeft bij hoge volumes en lastige speakers (beveiliging die te snel inspringt). Zo luid speel ik toch niet en deze moet ook fanstastisch mooi klinken.

Maar ik heb toch ook wel een heel erg goed gevoel bij de Classe CAV 180 die ik thuis heb staan.  Misschien is dit stiekum wel een erg mooie match.

Als een Lars Mette (Area DVD)met de Anthem P5 ook mooie resultaten heeft gehoord met de CM AVP moet de Classé dit ook prima kunnen.

De XPR-5 tuning laat nog even op zich wachten maar ik heb de tijd.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

#814
Quote from: Kjelt on December 19, 2012, 10:44:21
Ik vind het ontwerp met zoveel koellichamen vlak langs elkaar en daarnaast de lange (kwetsbare) aansturingsprinten thermisch niet echt geweldig (understatement), vragen om ellende bij lange sessies waar de kast door en door opgewarmd is. Koellichamen horen idealitair zoveel mogelijk zich buiten de kast te bevinden of er moet aktieve koeling plaats vinden (ventilator) wat ook voor een audio component eigenlijk not done is.

Tja als je veel kanalen in een kleine (relatief) kast wil moet je toch iets. Denk dat aktieve koeling zeker kan zolang je het maar doet op een manier die iets slimmer is. De denon poa-a1hd heeft 5 80mm fans maar die gaan alleen aan boven bepaalde output (dus herrie in de zaal) en wanneer het nodig is. Veel reviews hebben ze nog nooit gehoord en beweren dat er geen fans inzitten. Persoonlijk in 4 jaar gebruik zou ik je niet kunnen zeggen of ze hier ooit draaien wat ik vooral hoor is andere dingen (projector, hier en daar een HDD).

hier boven aanzicht en (scrollen) hoe de 5 fans onderin de kast zitten.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

#815
Quote from: danielo on December 19, 2012, 19:00:57
Tja als je veel kanalen in een kleine (relatief) kast wil moet je toch iets. Denk dat aktieve koeling zeker kan zolang je het maar doet op een manier die iets slimmer is.
Als het dan toch intern moet (snap niet goed waarom maar ok) dan ben ik zelf wel te spreken over de tunnelkoellichamen waarbij een groot koellichaam van binnen gekoeld wordt (als een tunnel) door een ventilator en alle eindtrappen zitten op dat koellichaam geschroefd. Denon had dat bij eerdere modellen receivers (waaronder de A10) ook, bij Classe zit het in de CAx300 series eindversterkers en de pro serie.
Zeg maar een grote versie van zoiets:

danielo

#816
Quote from: Kjelt on December 19, 2012, 19:23:06
Als het dan toch intern moet (snap niet goed waarom maar ok) dan ben ik zelf wel te spreken over de tunnelkoellichamen waarbij een groot koellichaam van binnen gekoeld wordt (als een tunnel) door een ventilator en alle eindtrappen zitten op dat koellichaam geschroefd. Denon had dat bij eerdere modellen receivers (waaronder de A10) ook, bij Classe zit het in de CAx300 series eindversterkers en de pro serie.
Zeg maar een grote versie van zoiets:


Als oud A1 receiver eigenaar snap ik wat je bedoeld maar hier doen ze toch het zelfde ze gebruiken 5 fans om lucht in een tunnel van boven naar beneden te maken. En net als bij de A1 hoor je ze niet tenzij er iets vreemds aan de hand is. Misschien zijn de foto's wat verwarrend maar ze sluiten op elkaar aan de fans zitten precies onder de 'tunnel' van elk paar versterkers (10 channels, 5 balanced paar onder elk paar een fan). Vergis je niet in de grote van de koel opervlakken hier deze is gezamelijk veel groter dan in de A1 receivers de POA is niet bepaald klein. Waarom intern lijkt mij duidelijk ze willen (en de andere ook denk ik) een modulair design hebben alle 7 of 10 versterkers zijn los vervangbaar en staan apart zie niet hoe je 10 channels doet en dan toch zeg 2 opervlaktes aan de zijkant. Deze aanpak is zinnig bij 1 of 2 kanalen maar onmogelijk modulair te doen met 10 lijkt mij.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Robbo

Zo'n tunnel oplossing is mooi, maar meer geschikt voor rackmount oplossing.  Idd zoals de Classe custom serie.     Normale convectie moet normaliter prima gaan, ook al zit het geheel intern, en al helemaal wanneer een oplossing hybride class H is   Volledig class A of continue zeer luid spelen , tja da's weer een ander verhaal.


@Vik,  heb jij die 350W echt nodig :o

danielo

#818
Quote from: Robbo on December 20, 2012, 10:25:53
@Vik,  heb jij die 350W echt nodig :o

Is bij de vraag 10x300watt of 7x200watt meestal niet het antwoord of het nodig is nee maar dat we het toch willen :), Denk dat de denon hier ook een 'tunnel' idee gebruiken alleen van boven/beneden zodat je ook beter passief kan koelen tot het nodig is niet te doen met de classe achtige oplossing neem aan dat daar de fans altijd aan staan (op verschillende snelheden misschien).

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Quote from: Robbo on December 20, 2012, 10:25:53
Zo'n tunnel oplossing is mooi, maar meer geschikt voor rackmount oplossing.  Idd zoals de Classe custom serie.     Normale convectie moet normaliter prima gaan, ook al zit het geheel intern, en al helemaal wanneer een oplossing hybride class H is   Volledig class A of continue zeer luid spelen , tja da's weer een ander verhaal.


@Vik,  heb jij die 350W echt nodig :o

Absoluut niet nodig nee. Ik draai nu met 7x100 watt bij 8 ohm en is meer dan zat om de huiskamer op zijn kop te zetten.

De Classé heeft nou eenmaal een berg vermogen en de XPR serie van Emotiva is beter gebouwd als de XPA serie en is enkel te krijgen met dit vermogen.

Tegen die tijd dat CM een tuning heeft ontwikkeld voor de XPR serie hoor ik wel hoeveel beter de resultaten zijn t.o.v. de XPA serie. Als het eindresultaat gelijk is met de XPA-5 dan kies ik daar voor.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Quote from: danielo on December 20, 2012, 09:46:22
Als oud A1 receiver eigenaar snap ik wat je bedoeld maar hier doen ze toch het zelfde ze gebruiken 5 fans om lucht in een tunnel van boven naar beneden te maken.
Hmm ja ik was niet compleet met de beschrijving van de tunnelkoeling.
De tunnelkoeling is juist zo mooi omdat de luchtstroom volledig afgezonderd is van de rest van de elektronica. Oftewel als je een klein luchtfilter aan de ingang plaatst hou je verder de hele kast volledig stofvrij.
Als ik naar jou foto kijk (ik zie de kast verder niet of daar filters in zitten of andere voorzieningen) blaast de lucht (incl. stof) langs de koellichamen maar ook langs de elektronica. Dat is niet optimaal, ik zou dan ook uit voorzorg iedere paar jaar even kijken of er niet veel stof in de kast zit en deze met een bus perslucht of eventueel een stofzuiger en antistatisch kwastje uit voorzorg verwijderen.
Ik ben het met je eens dat 10 kanalen van 200W niet zo makkelijk met een koeltunnel te bouwen zijn maar 5 kanalen van 300W doet bv Classe wel.
Dus als je daar twee kasten van koopt heb je ook je 10 kanalen  ;)
Oftewel het is meer de vraag waarom iemand meer dan 5 kanalen wil (dus 7 tot 10 kanalen) en als hij dat toch wil waarom dat dan met dat vermogen in 1 klein kastje zou moeten?

danielo

Quote from: Kjelt on December 20, 2012, 11:23:02
Hmm ja ik was niet compleet met de beschrijving van de tunnelkoeling.
De tunnelkoeling is juist zo mooi omdat de luchtstroom volledig afgezonderd is van de rest van de elektronica. Oftewel als je een klein luchtfilter aan de ingang plaatst hou je verder de hele kast volledig stofvrij.
Als ik naar jou foto kijk (ik zie de kast verder niet of daar filters in zitten of andere voorzieningen) blaast de lucht (incl. stof) langs de koellichamen maar ook langs de elektronica. Dat is niet optimaal, ik zou dan ook uit voorzorg iedere paar jaar even kijken of er niet veel stof in de kast zit en deze met een bus perslucht of eventueel een stofzuiger en antistatisch kwastje uit voorzorg verwijderen.
Ik ben het met je eens dat 10 kanalen van 200W niet zo makkelijk met een koeltunnel te bouwen zijn maar 5 kanalen van 300W doet bv Classe wel.
Dus als je daar twee kasten van koopt heb je ook je 10 kanalen  ;)
Oftewel het is meer de vraag waarom iemand meer dan 5 kanalen wil (dus 7 tot 10 kanalen) en als hij dat toch wil waarom dat dan met dat vermogen in 1 klein kastje zou moeten?

Ahh das duidelijker, goed punt dat je dan geen lucht langs onderdelen doet die je niet wilt dat is een voordeel maar ik neem aan omdat ze in een behuizing zitten en horizontaal dat dit ontwerp wel inhoud 100% aktieve koeling en niet een mengvorm van passief + actief wanneer nodig correct ?

Verder zijn het natuurlijk altijd keuzes, 7 of 10 kanalen in een 'relatief' kleine kast tov van 10 aparte kasten of 5 dat is natuurlijk altijd een compromis ergens. Punt met de poa is dat ze willen dat je eigenlijk 2 POA's gebruikt voor 20 channels of liever 10 channels balanced voor een 9.1 setup.

back to topic :).

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erwin.VL

Zijn die Emotiva's dan ook digitale amps (klasse H)?
Quote from: clockwork on December 17, 2012, 11:25:07
De nieuwe XPR versterkers wel.

Ik heb deze thread niet gelezen, maar als hij met "digitaal" klasse D bedoelt, neen dat is niet hetzelfde als klasse H toch? zoals je verderop zei, klasse H gebruikt een meer efficiente voeding (die dus minder verbruikt, dus minder warmte afgeeft en meer Watts produceert). Maar de eigenlijke versterkers zijn gewoon klasse A/B.

Ik heb het XPR-5 beest al in huis gehaald in afwachting van onze homecinema. Een weekje testen met mijn Jamo R909 paar bevestigde dat er aan power niet het minste gebrek is... Ik heb zelfs de indruk dat de iets normalere gain van 29dB tov 32dB bij mijn XPA-1 beter past met de digitale volumeregeling die ik gebruik (rechtstreekse DAC naar de amps). Echt warm werd de XPR-5 nooit. De XPA-1's worden ietsje warmer.
2.0: Mac mini + Amarra Symphony iRC Dirac > Weiss DAC2 > Emotiva XSP-1 > XPA-1 > Jamo R909
5.1: Oppo BDP83SE NuForce > XMC-1 > XPR-5 > B&W CM7/C/1 & REL SW
9.3.4: ruimte in aanbouw met DIYSG Titan LX [LCR] • Cinema 10 Max [6xSurround] • Volt 10 [4xAtmos Top]

clockwork

Quote from: Erwin.VL on December 27, 2012, 03:44:24
Zijn die Emotiva's dan ook digitale amps (klasse H)?
Ik heb deze thread niet gelezen, maar als hij met "digitaal" klasse D bedoelt, neen dat is niet hetzelfde als klasse H toch? zoals je verderop zei, klasse H gebruikt een meer efficiente voeding (die dus minder verbruikt, dus minder warmte afgeeft en meer Watts produceert). Maar de eigenlijke versterkers zijn gewoon klasse A/B.

Ik heb het XPR-5 beest al in huis gehaald in afwachting van onze homecinema. Een weekje testen met mijn Jamo R909 paar bevestigde dat er aan power niet het minste gebrek is... Ik heb zelfs de indruk dat de iets normalere gain van 29dB tov 32dB bij mijn XPA-1 beter past met de digitale volumeregeling die ik gebruik (rechtstreekse DAC naar de amps). Echt warm werd de XPR-5 nooit. De XPA-1's worden ietsje warmer.

Klopt helemaal wat je zegt. Hoe vergelijkt de XPR-5 volgens jou met de XPA-1?

Ben mij overigens de Erwin die ook veel post op het Emotiva forum?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

vik

Quote from: Erwin.VL on December 27, 2012, 03:44:24
Zijn die Emotiva's dan ook digitale amps (klasse H)?
Ik heb deze thread niet gelezen, maar als hij met "digitaal" klasse D bedoelt, neen dat is niet hetzelfde als klasse H toch? zoals je verderop zei, klasse H gebruikt een meer efficiente voeding (die dus minder verbruikt, dus minder warmte afgeeft en meer Watts produceert). Maar de eigenlijke versterkers zijn gewoon klasse A/B.

Ik heb het XPR-5 beest al in huis gehaald in afwachting van onze homecinema. Een weekje testen met mijn Jamo R909 paar bevestigde dat er aan power niet het minste gebrek is... Ik heb zelfs de indruk dat de iets normalere gain van 29dB tov 32dB bij mijn XPA-1 beter past met de digitale volumeregeling die ik gebruik (rechtstreekse DAC naar de amps). Echt warm werd de XPR-5 nooit. De XPA-1's worden ietsje warmer.

Dag Erwin.

Ik kom ook nog even terug op Clockwork zijn vraag :

Hoe vergelijkt de XPR-5 volgens jou met de XPA-1?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike