CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Quote from: H8TER on May 16, 2012, 11:27:55
:withstupid:


mijn oren zijn weer tot rust gekomen :clapping:

gelijk het een en ander bij mijn ook verandert om te kijken/luisteren of je het merkt. simpele instellingen maar het werkt  :worship:

Goed bezig.  ;)

Joris moest eenmaal thuis even bijkomen hahaha. Dit had hij nog nooit meegemaakt . En helemaal met die rode oogjes van hem van de katten erbij.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

bmateijsen

#551
Quote from: vik on May 16, 2012, 11:37:26
Volgens mij wel want op het moment dat Martin thuis kwam speelde de sub ook gewoon mee.

Maar nogmaals het is niet enkel het geluid van een gefilterd laag, het gaat om het totale geluidsbeeld.

Duidelijk, maar ook daar kan ik jullie ervaring niet vertalen naar die van onze demo-opstelling ;)

QuoteWat betreft de ARC: daarom schreef ik ook in mijn bevindingen, vergeleken zonder post processing en enkel vergeleken zonder enige vorm van correctie.

De ruimte is prima wat betreft akoestiek dus daar ook niet nodig.

De Anthem is naar mijn mening (en anderen) de beste processor die er te koop is dus verder absoluut niks negatiefs. De room correction is ook zeker een van zijn sterkste kanten.

Ik vind de Meridian oplossing ook zeer sterk, maar die wordt bijna nooit meer meegenomen ;), vooral ook omdat zij HDMI en processing scheiden.

QuoteVerder hoeft het verhaal HDMI stereo geen probleem te zijn want dat is het ook niet. Martin luistert gewoon analoog vanaf zijn Primare. Het was gewoon iets wat opviel.  ;)

Duidelijk nu!

Groet,

Bjorn

vik

Quote from: H8TER on May 16, 2012, 11:27:55
:withstupid:
idd wel een beetje raar dat hij over de hdmi gelijk zo anders/minder klonk. Kijken of martin het kan vinden is de instellingen of dat het ergens anders in zit

mijn oren zijn weer tot rust gekomen :clapping:

gelijk het een en ander bij mijn ook verandert om te kijken/luisteren of je het merkt. simpele instellingen maar het werkt  :worship:

De mic van de camcorder heeft het overleefd.  :)

Hoewel ik grote plannen had is er eigenlijk niks van het filmen terecht gekomen :

http://youtu.be/qySDrsdP-D4      http://youtu.be/DLZcWg12uP4


BTW ik zie nu pas dat er geen youtube filmpjes meer gepost kunnen worden in een reaktie/topic?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Hello,

has anyone tested PCM stereo via hdmi to the D2V, I have a lack of bass en the sound is thin. Stereo via aanalog is great.

Thanks
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sure. All the time.

Odds are you have a simple setup error in the setting you are using for the LPCM audio. For example, in Setup > Source Setup for that input make sure you have Room EQ ON so that your ARC solution is in use.

On AIX Audio Calibration, Blu-ray, there's an LPCM test track for Crossover that can be used to check your setup. It sends a tone to your Left Front speaker that sweeps back and forth across the Crossover frequency range. The high frequency end of that bass tone will come out of Left Front exclusively. The low frequency end will come out of your Subwoofer exclusively due to the action of the Crossover in your ARC setup. In between the tone will come partially from both. If things are set correctly, that tone will be constant volume across the full frequency range. If you are playing multi-channel LPCM use the 5.1 or 7.1 LPCM test tracks from that disc to make sure your speaker levels are balanced and that LFE audio (the .1 channel of 5.1 or 7.1) is getting to your Subwoofer.
--Bob
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

DVDmartinDVD

Dus volgens mij moet je dan altijd met de subwoofer aan stereo beluisteren via hdmi?

Dit was het antwoord wat ik kreeg op het avs-forum

Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

#555
Quote from: DVDmartinDVD on May 16, 2012, 15:25:31
Dus volgens mij moet je dan altijd met de subwoofer aan stereo beluisteren via hdmi?

Dit was het antwoord wat ik kreeg op het avs-forum

Martin.

Martin, ik heb de manual ff zitten lezen.

Pagina 24 onder speaker configuration: (je hebt 2x bass management, een voor film en een voor music)


The Bass Management-Music menu asks whether or not you want to use the same settings as the movie configuration- the default is yes


Kijk eens of je onder bassmanagement Music de sub uit kan zetten. En dan bij deze zin : Music menu asks whether or not you want to use the same settings as the movie configuration dan zet je deze op no.

Speakers op Large zetten. (meestal gaat de sub dan uit)   Zet ook Auto-LFE aan (Dan regelt de Anthem bassmanagement movie en music automatisch afhankelijk van dvd/blu ray of cd´s)


Misschien werkt het.  ;).

Het kan ook zo maar zo zijn dat de ARC in werking is getreden op het moment dat we een muziek cd op hadden gezet bij Mike. Het lijkt er wel op namelijk, het was namelijk niet enkel het laag wat we misten. Dan pakt de ARC natuurlijk de settings van bij jou thuis.


p.s. niet normaal hoor al die settings in de manual. Cursusje LOI  ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

#556
Een verrassende uitslag betreft de tuning op de Emotiva eindversterkers.

Forum lid RVD is een héél gelukkig man vandaag, hij heeft zijn Emotiva´s opgehaald en de resultaten zijn boven de verwachtingen.

Hoewel CineMike bekend is met de XPA-3 is de XPA-2 een ware uitblinker geworden.  :clapping:


De XPA-2 zit op het niveau tussen de CineMike Advance Acoustic MAA 706 en de MAA 1000 mono (Hun reference !!)

De XPA-3 haalt met gemak het niveau van de CineMike  MAA 706 (ook een top prestatie)

De tuning op de XPA-2 heeft behoorlijk wat extra werk gekost maar de XPA-2 kon de Titan´s VIII met gemak op "live" niveau brengen zonder enige kick te geven. (dat niveau is  behoorlijk luid ;-)


Hier een overzicht van de prijzen van de Emotiva tuning:


350 euro per kanaal.


Extra zijn de aanpassingen van de voeding:


XPA-2 (grotere voeding) 200 euro.

XPA-3 en XPA-5 150 euro.


Forum lid RVD zal op zeer kort termijn zelf wel wat posten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ben vandaag bij CineMike geweest, nou de Emotiva's klinken geweldig ongelooflijk hoe goed niet te vergelijken met het origineel. De XPA-2 kon de Titans met gemak aan de ledjes bewegen dan wel lekker maar kwam geen enkele keer in het rood en ze draaien hard daar. De XPA-3 is te licht voor de Titans maar de Vulkans en de center was geen probleem daarna ook nog vergeleken met de Advance Acoustics en het verschil is niet erg groot in mijn situatie zou het zeker zinloos zijn is echt voor grote huiskamers zei CineMike die Advance Acoustics...

Uiteraard ook de Oppo stufe 1 vs stufe 2 vergeleken het verschil was direct duidelijk hoorbaar zeker met de bluray van Adele, dus mijn Oppo is helaas daar moeten blijven maar komt volgende week wel al terug heeft die me beloofd want nu zit ik zonder speler...

Net even thuis wat muziek getest en ben zeer tevreden over het resultaat dit word de komende tijd alleen maar genieten...
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Dirk

Quote from: RvD on May 26, 2012, 19:57:54
Ben vandaag bij CineMike geweest, nou de Emotiva's klinken geweldig ongelooflijk hoe goed niet te vergelijken met het origineel.
wat ik me dan afvraag ; heb je ze echt kunnen "vergelijken" ?
maw : een onbehandelde XPA en een CM XPA op hetzelfde moment en dus dezelfde omstandigheden beluisterd, om tot die extreme conclusie te komen ?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

vik

Quote from: RvD on May 26, 2012, 19:57:54
Ben vandaag bij CineMike geweest, nou de Emotiva's klinken geweldig ongelooflijk hoe goed niet te vergelijken met het origineel. De XPA-2 kon de Titans met gemak aan de ledjes bewegen dan wel lekker maar kwam geen enkele keer in het rood en ze draaien hard daar. De XPA-3 is te licht voor de Titans maar de Vulkans en de center was geen probleem daarna ook nog vergeleken met de Advance Acoustics en het verschil is niet erg groot in mijn situatie zou het zeker zinloos zijn is echt voor grote huiskamers zei CineMike die Advance Acoustics...

Uiteraard ook de Oppo stufe 1 vs stufe 2 vergeleken het verschil was direct duidelijk hoorbaar zeker met de bluray van Adele, dus mijn Oppo is helaas daar moeten blijven maar komt volgende week wel al terug heeft die me beloofd want nu zit ik zonder speler...

Net even thuis wat muziek getest en ben zeer tevreden over het resultaat dit word de komende tijd alleen maar genieten...

Mooi zo Rudy.  Heel veel luister plezier en het is het lange wachten waard geweest dacht ik zo.  :)


Mike was echt enthousiast over de XPA-2.

Nou heb je echt de "Full package" met de Oppo erbij.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Dynky on May 26, 2012, 20:03:21
wat ik me dan afvraag ; heb je ze echt kunnen "vergelijken" ?
maw : een onbehandelde XPA en een CM XPA op hetzelfde moment en dus dezelfde omstandigheden beluisterd, om tot die extreme conclusie te komen ?

Wat dacht je van een vergelijk met de Advance Acoustic? Denk jij dat een standaard Emotiva uberhaupt in de buurt komt van de CM versie?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Quote from: Dynky on May 26, 2012, 20:03:21
wat ik me dan afvraag ; heb je ze echt kunnen "vergelijken" ?
maw : een onbehandelde XPA en een CM XPA op hetzelfde moment en dus dezelfde omstandigheden beluisterd, om tot die extreme conclusie te komen ?

Wat dacht je van ik heb 2 jaar met de originele Emotiva's in mijn set gedraaid, na 2 jaar zal ik toch wel weten hoe het klonk mag ik hopen...
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Dirk

Quote from: RvD on May 26, 2012, 20:10:00
Wat dacht je van ik heb 2 jaar met de originele Emotiva's in mijn set gedraaid, na 2 jaar zal ik toch wel weten hoe het klonk mag ik hopen...
gewoon "nee" was ook goed
enjoy ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: vik on May 26, 2012, 20:07:43
Wat dacht je van een vergelijk met de Advance Acoustic? Denk jij dat een standaard Emotiva uberhaupt in de buurt komt van de CM versie?
dat was m'n vraag niet, maar 't antwoord is inmiddels gegeven
geniet ze  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

vik

Quote from: Dynky on May 26, 2012, 20:15:57
dat was m'n vraag niet, maar 't antwoord is inmiddels gegeven
geniet ze  ;)

;D  Rudy gaat zeker genieten. Ik heb geen Emotiva.

Jij hebt ook mooi spul te koop zag ik? Suc6 met de verkoop btw.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Nooff

#565
Quote from: vik on May 26, 2012, 20:07:43
Wat dacht je van een vergelijk met de Advance Acoustic? Denk jij dat een standaard Emotiva uberhaupt in de buurt komt van de CM versie?
Er zit standaard geen groot verschil tussen de Emotiva en AA, ze zijn namelijk vrijwel identiek (allebei Jade Design en uit dezelfde fabriek). Dat ze dus op hetzelfde niveau liggen na tuning (beide) is dan ook niet echt een verrassing  ;)

arjan74


ter info
http://www.jadedesign.com/contact.html
Dan Laufman, President
dan@jadedesign.com

Jade Design Inc.| 131 Southeast Parkway Court Franklin, TN 37064 | 615.791.6254

http://emotiva.com/contact/
Emotiva Audio Corporation
135 SE Parkway Court
Franklin, TN 37064


vik

Quote from: Nooff on May 27, 2012, 13:22:26
Er zit standaard geen groot verschil tussen de Emotiva en AA, ze zijn namelijk vrijwel identiek (allebei Jade Design en uit dezelfde fabriek). Dat ze dus op hetzelfde niveau liggen na tuning (beide) is dan ook niet echt een verrassing  ;)

Dan kan wel zijn maar de MAA serie van Advance is een andere prijsklasse en zijn mono blokken. Dus een stereo en een 3 kanaals op dit niveau krijgen is ook volgens hun zelf ook best een prestatie.

Ze zijn met de XPA-2 behoorlijk lang bezig geweest omdat die toch net even anders was als de XPA-3.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ja die heeft ook iets meer dan 5 maanden bij CineMike gestaan.  ;D Voor de XPA-3 op tijd af te krijgen hadden ze met 2 personen er 3 dagen aan gewerkt en vrijdagavond laat was die klaar en hebben ze hem de hele nacht laten inspelen om te testen, hij stond nog steeds aan toen ik daar kwam.. Er zitten dus wel aardig wat uren in.

Zo de XPA-2 staat al lekker de hele dag op de achtergrond muziek te spelen wat klinkt het toch lekker.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Nooff

Quote from: vik on May 27, 2012, 22:22:25
Dan kan wel zijn maar de MAA serie van Advance is een andere prijsklasse en zijn mono blokken. Dus een stereo en een 3 kanaals op dit niveau krijgen is ook volgens hun zelf ook best een prestatie.

Ze zijn met de XPA-2 behoorlijk lang bezig geweest omdat die toch net even anders was als de XPA-3.
Ik weet wel wat de verschillen zijn tussen de mono en 2 of 3 kanaals  ;) Prijs is een andere discussie, dat is vrijwel nooit gerelateerd aan prestatie.

Anyway, mooi dat het geluid naar een hoger plan getild is, al vind ik de tuning niet meer in verhouding tot de aanschaf van de Emo.

PS. Mike zou wellicht beter de XPA-1 kunnen tunen, dat is een enorm veel goedkopere MAA 1000  :D

vik

#570
Quote from: Nooff on May 28, 2012, 00:37:52
Ik weet wel wat de verschillen zijn tussen de mono en 2 of 3 kanaals  ;) Prijs is een andere discussie, dat is vrijwel nooit gerelateerd aan prestatie.

Anyway, mooi dat het geluid naar een hoger plan getild is, al vind ik de tuning niet meer in verhouding tot de aanschaf van de Emo.

PS. Mike zou wellicht beter de XPA-1 kunnen tunen, dat is een enorm veel goedkopere MAA 1000  :D

al vind ik de tuning niet meer in verhouding tot de aanschaf van de Emo.

Ik kijk daar weer geheel anders naar.  Ik vind resultaat voor je euro belangrijker.

Je betaald $ 799 voor een XPA-2, plus wat extra kosten verzenden etc. 

Dan 900 euro voor de tuning, en je hebt een eind versterker die de grote merken gewoon voorbij streeft in prestatie en in de prijs klasse van duizenden euro's.   

Juist omdat de aanschaf prijzen van de Emotiva's zo laag zijn is dit reuze interessant.

Top High End niveau voor een beetje meer geld. Het blijven natuurlijk wel grote uitgaven dat is een ander verhaal.  ;)

PS. Mike zou wellicht beter de XPA-1 kunnen tunen, dat is een enorm veel goedkopere MAA 1000  inderdaad  ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: RvD on May 27, 2012, 22:35:04
Ja die heeft ook iets meer dan 5 maanden bij CineMike gestaan.  ;D Voor de XPA-3 op tijd af te krijgen hadden ze met 2 personen er 3 dagen aan gewerkt en vrijdagavond laat was die klaar en hebben ze hem de hele nacht laten inspelen om te testen, hij stond nog steeds aan toen ik daar kwam.. Er zitten dus wel aardig wat uren in.

Zo de XPA-2 staat al lekker de hele dag op de achtergrond muziek te spelen wat klinkt het toch lekker.  ;)

Woensdag kan ik mijn Oppo waarschijnlijk ophalen.  :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Quote from: vik on May 28, 2012, 12:43:58
Woensdag kan ik mijn Oppo waarschijnlijk ophalen.  :)


Mooi ! hoop dat ze mijne woensdag ook opsturen..
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on May 28, 2012, 13:47:29
Mooi ! hoop dat ze mijne woensdag ook opsturen..

Ik zal het wel vragen voor je.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

treky22

Is de Marantz PM-15S2 limited, een goede combi met de Quadral Vulkan VIII ?

En is er dan ook een upgrade voor deze Marantz ?
Later i.c.m. de Marantz SA-15S2 limited.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB