CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

#400
Quote from: Snowmaster on February 17, 2012, 14:03:50
De eerste 2 generaties BR spelers heb ik voorbij laten omdat mijn DVD speler een beter beeld (op onderdelen) leverde dan sommige BR spelers in het begin. Ik heb zelfs DVD t.o.v. BR vergeleken indertijd.  

Heb je het dan over je Denon dvd 3930 die je hebt vergeleken met de eerste generatie blu ray spelers?

Die vergelijking heb ik ook gedaan met mijn Denon DVD A1XVA speler, en zelfs de eerste generatie blu ray spelers overtroffen de Denon dubbel en dik dus lijkt me een beetje overdreven. (Met alle respect natuurlijk.  ;) ) 1080P dvd upscaling was een ander verhaal, daar was de Denon dvd A1XVA heer en meester. Maar dat werd snel ingehaald met de komst van de Oppo 83, die was gelijkwaardig met 1080p upscaling van dvd materiaal.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Snowmaster

#401
Quote from: vik on February 17, 2012, 16:34:16
Heb je het dan over je Denon dvd 3930 die je hebt vergeleken met de eerste generatie blu ray spelers?

Die vergelijking heb ik ook gedaan met mijn Denon DVD A1XVA speler, en zelfs de eerste generatie blu ray spelers overtroffen de Denon dubbel en dik dus lijkt me een beetje overdreven. (Met alle respect natuurlijk.  ;) ) 1080P dvd upscaling was een ander verhaal, daar was de Denon dvd A1XVA heer en meester. Maar dat werd snel ingehaald met de komst van de Oppo 83, die was gelijkwaardig met 1080p upscaling van dvd materiaal.



Ja, je leest het goed.
Ik heb de 3930 vergeleken met de instap BR spelers van Samsung en de PS.
Met DVD weergave waren ze geen partij voor het beeld en met het geluid was het nog droeviger gesteld bij DVD weergave.
Tot slot heb ik deze apparaten vergeleken met DVD versus BR. Alle vergelijken waren met originele identieke films, synchroon afspelend en direct omschakelend.  
De PS3 stelde het meest teleur, maar deze is ook niet voor surround gemaakt.  De Samsungs leverden wel veel body en een hoge bitrate en het knalde er wel lekker op los, maar de verfijning ontbrak volledig. Er was geen transparantie in het geluid en geen spanningsopbouw, wel body, stage en dynamiek, maar dit werd met te weinig nauwkeurigheid gebracht. Hierdoor ging een deel van de beleving die de DVD wel bracht verloren. Er was dus niet direct sprake van een beter geluid bij de BR spelers.
Ditzelfde gold voor het beeld. Er was sprake van een hoge resolutie, maar in de diepte en vooral grijswaarden werd dit minder nauwkeurig weergegeven waardoor er informatie verloren ging ondanks diezelfde hoge resolutie.
Hiermee bedoel ik verfijnde lichtval op gezichten, doortekening in donkere scenes.  De kleuren en kracht van het beeld was in veel scenes natuurlijk beter met BR, maar de processor had soms moeite om dit bij te benen en er waren duidelijk scenes waarin de DVD beter speelde dan de BR. Op een kijkafstand van ruim 4 meter was de lagere resolutie nauwelijks een issue. Doordat de Pioneer SD gecalibreerd was met de 3930 en er een betere geluidsverbinding was voor DVD, heb ik de BR spelers (tot €500,-) weer teruggebracht. Nu gaat dit vergelijk natuurlijk niet meer op en is het voordeel van BR compleet geen discussie meer.

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

MaxBoost

Hier een newby op het forum (hoewel al veel gelezen, met name over de Cinemike mods).
Ik heb zelf de ongetunede AV-7005 thuis geluisterd en twijfel over aanschaf want:
a) ik vond het apparaat stereo behoorlijk minder klinken dan mijn PM-14 Mk II KI, maar deze stereo-versterker zou ik natuurlijk kunnen blijven gebruiken voor 2-kanaals weergave (wat is dan de beste opzet volgens jullie, ik heb luidsprekers met BI-wire mogelijkheden (Quadral Aurum Vulkan))?
b) toen ik mijn Logitech Squeezebox Touch aansloot en de DAC van de AV-7005 gebruikte, viel ik zowat van mijn stoel zo slecht als deze is. Ik heb een >10 jaar oude Marantz PS-17 waarvan ik nu de DAC gebruik en deze klinkt zoooveel beter.
Daarom vraag me het volgende af: klinkt de DAC van de Marantz AV-7005 na modificatie anders, heeft iemand hier ervaring mee met bv FLAC bestanden?

Diederick

qinq

Als hij je zo slecht bevalt zou ik eigenlijk niet tot aanschaf over gaan. Met de prijs plus kosten van de tuning is er ook een hoop moois op de markt.

Snowmaster

Hey Diederick,

Als je een nieuwe/bijna nieuwe 7005 hebt gebruikt dan klinkt hij ook gewoon nog niet geweldig.
Maar als het apparaat >100 uren gedraaid heeft dan zou ik ervan afblijven. Een tuning verbetert heel veel, maar dan is er inderdaad genoeg moois op de markt. Volgens mij vervangen ze de dac niet maar dat weet VIK vast wel.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

vik

Quote from: MaxBoost on February 19, 2012, 13:20:45
Hier een newby op het forum (hoewel al veel gelezen, met name over de Cinemike mods).
Ik heb zelf de ongetunede AV-7005 thuis geluisterd en twijfel over aanschaf want:
a) ik vond het apparaat stereo behoorlijk minder klinken dan mijn PM-14 Mk II KI, maar deze stereo-versterker zou ik natuurlijk kunnen blijven gebruiken voor 2-kanaals weergave (wat is dan de beste opzet volgens jullie, ik heb luidsprekers met BI-wire mogelijkheden (Quadral Aurum Vulkan))?
b) toen ik mijn Logitech Squeezebox Touch aansloot en de DAC van de AV-7005 gebruikte, viel ik zowat van mijn stoel zo slecht als deze is. Ik heb een >10 jaar oude Marantz PS-17 waarvan ik nu de DAC gebruik en deze klinkt zoooveel beter.
Daarom vraag me het volgende af: klinkt de DAC van de Marantz AV-7005 na modificatie anders, heeft iemand hier ervaring mee met bv FLAC bestanden?

Diederick

Hallo Diederick. Welkom op het forum.  :)

Op wat voor eindversterker heb jij de AV 7005 beluisterd? Hoe belangrijk is surround voor jou?


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

MaxBoost

Ik heb de AV-7005 beluisterd icm met de Marantz MM-7055
Surround wordt wel belangrijker voor me, maar ik wil geen grote concessies doen op stereo-gebied. Vandaar dat ik naar de Cinemike upgrade keek voor een AV-7005. Ik vond de AV-7005 in het hoog-midden wat schreeuwerig. Ik luister met name naar metal en wil waken voor een overheersing van de gitaren. Had op een iets warmer, karakteristiek Marantz-geluid gehoopt.

vik

Quote from: MaxBoost on February 19, 2012, 19:01:42
Ik heb de AV-7005 beluisterd icm met de Marantz MM-7055
Surround wordt wel belangrijker voor me, maar ik wil geen grote concessies doen op stereo-gebied. Vandaar dat ik naar de Cinemike upgrade keek voor een AV-7005. Ik vond de AV-7005 in het hoog-midden wat schreeuwerig. Ik luister met name naar metal en wil waken voor een overheersing van de gitaren. Had op een iets warmer, karakteristiek Marantz-geluid gehoopt.

Ik vind het heel lastig om je hier 1,2,3  een advies in te geven.

Het is allemaal afhankelijk van zo veel factoren.

De MM 7055 is nou ook niet wat je noemt een serieuze eind versterker. 

Wat is je budget? Wat voor bron ga je gebruiken?

Waar woon je? Je mag gerust een keer komen luisteren bij mij eventueel,  dan heb je een beetje een idee wat een CineMike set kan brengen (bron, processor en eindversterker)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

MaxBoost

Hi Vik,
Bedankt voor je aanbod, maak ik graag een keer gebruik van (misschien een private bericht sturen als dat op dit forum kan). Ik woon net onder Utrecht, dus best centraal. Budget was rond de 4-5K, maar wellicht moet ik dat bijstellen  :mellow:

vik

#409
Quote from: MaxBoost on February 20, 2012, 09:53:50
Hi Vik,
Bedankt voor je aanbod, maak ik graag een keer gebruik van (misschien een private bericht sturen als dat op dit forum kan). Ik woon net onder Utrecht, dus best centraal. Budget was rond de 4-5K, maar wellicht moet ik dat bijstellen  :mellow:

Prima.  Dan zit je niet zo ver van mijn omgeving. Ik stuur je wel een pm.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Hmm de oppo krijgt een extra tuning schijnbaar dat gaan we in de gaten houden...

Ultimate Tuning für oppo 93/95 - Freitag, 9. März 2012

Für die beiden aktuellen oppo Player entwickeln wir zur Zeit eine 2. Tuningstufe für den Digitalteil. Ziel ist es, die Performance unserem Topplayer, dem Denon DVDA1UD CM weiter anzunähern. Der oppo wird von einigen Usern als Zweitplayer für die 3D Zuspielung in Topketten mit dem Denon als Hauptgerät genutzt. Da dort im Vergleich zum Denon doch das ein oder andere Defizit in der Performance auffällt, haben wir uns zu dieser Weiterentwicklung entschlossen. Mit der Fertigstellung ist in den kommenden Tagen zu rechnen. Premiere wird auf der kommenden Highend in München sein.
Soviel vorab: Im 2D Bild kann er jetzt sehr gut mithalten, im Audiobereich nähert er sich an.....

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on March  9, 2012, 19:14:39
Hmm de oppo krijgt een extra tuning schijnbaar dat gaan we in de gaten houden...

Ultimate Tuning für oppo 93/95 - Freitag, 9. März 2012

Für die beiden aktuellen oppo Player entwickeln wir zur Zeit eine 2. Tuningstufe für den Digitalteil. Ziel ist es, die Performance unserem Topplayer, dem Denon DVDA1UD CM weiter anzunähern. Der oppo wird von einigen Usern als Zweitplayer für die 3D Zuspielung in Topketten mit dem Denon als Hauptgerät genutzt. Da dort im Vergleich zum Denon doch das ein oder andere Defizit in der Performance auffällt, haben wir uns zu dieser Weiterentwicklung entschlossen. Mit der Fertigstellung ist in den kommenden Tagen zu rechnen. Premiere wird auf der kommenden Highend in München sein.
Soviel vorab: Im 2D Bild kann er jetzt sehr gut mithalten, im Audiobereich nähert er sich an.....



Mike vertelde dit idd. Hij houdt mij op de hoogte en dan gaat de Oppo bijna zeker zijn kant weer op.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

beatbrother

Quote from: vik on March 10, 2012, 12:31:03
Mike vertelde dit idd. Hij houdt mij op de hoogte en dan gaat de Oppo bijna zeker zijn kant weer op.

Ik ga wss een Oppo-93 kopen.
Lijkt het jullie interessant om deze rechtstreeks bij Mike te kopen incl. upgrade ?

Zefanja

Hoe lang duurt zo een upgrade over het algemeen?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

RvD

Quote from: beatbrother on March 14, 2012, 10:45:42
Ik ga wss een Oppo-93 kopen.
Lijkt het jullie interessant om deze rechtstreeks bij Mike te kopen incl. upgrade ?

Is zeker interessant om rechtstreeks te kopen kant en klaar kost die 1200 euro. Dit is met de upgrade die nu beschikbaar is je kan misschien ook informeren naar de versie met ultimate upgrade. Het voordeel van rechtstreeks kopen scheelt je verzendkosten met de speler naar hem opsturen.  ;)

Quote from: Zefanja on March 14, 2012, 16:51:03
Hoe lang duurt zo een upgrade over het algemeen?

Dat ligt er aan wat je wil laten doen denk ik, bij mij klopte het steeds niet met de Oppo en de Marantz. Ze hadden het toen wel erg druk... Nu ook denk ik ze zijn nog altijd met mijn Emotiva's bezig.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Zefanja

Ik wil mijn SR7005 laten upgraden
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

RvD

Daar zullen ze ook wel even voor nodig hebben denk ik die upgrade is vergelijkbaar met de AV7005.

Gewoon een aanvraag doen via de mail hoe lang ze nodig denken te hebben.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Dennis75

Quote from: Zefanja on March 14, 2012, 17:04:58
Ik wil mijn SR7005 laten upgraden

Goed bezig!

Ik zit er ook nog steeds aan te denken om mijn oppo 93 te laten upgraden. Of zelfs een nieuwe oppo 95 bij cinemike te kopen.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

vik

Quote from: Dennis75 on March 14, 2012, 20:05:21
Goed bezig!

Ik zit er ook nog steeds aan te denken om mijn oppo 93 te laten upgraden. Of zelfs een nieuwe oppo 95 bij cinemike te kopen.


Als je even wacht met een 93 of 95 bij CineMike. De nieuwe upgrade is bijna klaar en schijnt een behoorlijke verbetering te worden t.o.v. de eerste digitale upgrade.

Hij zal mij hiervan op de hoogte houden. Zodra ik wat weet zal ik het posten.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dennis75

Quote from: vik on March 14, 2012, 20:14:06
Als je even wacht met een 93 of 95 bij CineMike. De nieuwe upgrade is bijna klaar en schijnt een behoorlijke verbetering te worden t.o.v. de eerste digitale upgrade.

Hij zal mij hiervan op de hoogte houden. Zodra ik wat weet zal ik het posten.



Oke Vik, ik wacht even af. Ik zit met nog meer upgrade plannen en de keuze daarin is nog niet gemaakt.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Maro

Quote from: vik on March 14, 2012, 20:14:06
Als je even wacht met een 93 of 95 bij CineMike. De nieuwe upgrade is bijna klaar en schijnt een behoorlijke verbetering te worden t.o.v. de eerste digitale upgrade.

Hij zal mij hiervan op de hoogte houden. Zodra ik wat weet zal ik het posten.






Kan het nog steeds beter? Als ik Frank2 mag geloven (en waarom niet) dan klinkt zijn verouderde Oppo 83 SE+TUC al beter dan CD spelers van > €10000,-  Over welk niveau praten we hier dan inmiddels.  :wacko:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

#421
Quote from: Maro on March 14, 2012, 20:24:13

Kan het nog steeds beter? Als ik Frank2 mag geloven (en waarom niet) dan klinkt zijn verouderde Oppo 83 SE+TUC al beter dan CD spelers van > €10000,-  Over welk niveau praten we hier dan inmiddels.  :wacko:

Deze laatste upgrade is een verbetering in het digitale gedeelte.  Dus het advies is even te wachten. Het zou zonde zijn als je nu een upgrade gaat uitvoeren als de betere versie zometeen voor de deur staat.

Oppo 83 SE TUC en een 10000 euro plus vergelijking is een beetje overdreven.(Ik heb ook zelf de Oppo BDP-83 SE Nuforce TUC gehad)  De Cinemike 95 is een behoorlijke stap beter als de 83 SE TUC en die wordt geschat op een niveau van 8000-10000 euro cd spelers.

Mijn CineMike Oppo 95 is laatst vergeleken met een Audio Research CD8 Reference cd speler met een upgrade van Pink Faun t.w.v. 2000 euro. De Audio Research was net even wat beter. Dan praten we over ong. 13000 euro.

Op de Highend 2012 in München gaat Cinemike deze verbeterde CineMike Oppo tentoonstellen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Zefanja

Quote from: Dennis75 on March 14, 2012, 20:05:21
Goed bezig!

Ik zit er ook nog steeds aan te denken om mijn oppo 93 te laten upgraden. Of zelfs een nieuwe oppo 95 bij cinemike te kopen.


Die upgrade gaat zeker komen.
Het is dan voor mij alleen de vraag of ik mijn speler ook laat upgraden (UD5005)
Of dat ik gelijk voor een betere reeds geupgrade speler ga.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Maro

Quote from: vik on March 14, 2012, 20:34:44
Deze laatste upgrade is een verbetering in het digitale gedeelte.  Dus het advies is even te wachten. Het zou zonde zijn als je nu een upgrade gaat uitvoeren als de betere versie zometeen voor de deur staat.

Oppo 83 SE TUC en een 10000 euro plus vergelijking is een beetje overdreven. De Cinemike 95 is een behoorlijke stap beter als de 83 SE TUC en die wordt geschat op een niveau van 8000-10000 euro cd spelers.

Mijn CineMike Oppo 95 is laatst vergeleken met een Audio Research CD8 Reference cd speler met een upgrade van Pink Faun t.w.v. 2000 euro. De Audio Research was net even wat beter. Dan praten we over ong. 13000 euro.

Klinkt te mooi om waar te zijn..Wie heeft deze vergelijken gedaan (en hoe?). De heilige graal is gewoon in Duitsland op bestelling te koop... :clapping:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

#424
Quote from: Maro on March 14, 2012, 20:40:45
Klinkt te mooi om waar te zijn..Wie heeft deze vergelijken gedaan (en hoe?). De heilige graal is gewoon in Duitsland op bestelling te koop... :clapping:

Dat was bij Peacock Audio (dealer van onder andere Furutech) bij Antoine.



Dit was op een hele goed set.  (Naam merk even kwijt) De speakers alleen die hier in de afbeelding staan kosten al rond de 30.000 euro.

Enkel analoog vergeleken.

De Denon DVD A1UD Cinemike is weer een flinke stap beter als de Oppo. Die heeft pas geleden ook een flinke upgrade erbij gehad.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike