CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vik

Quote from: Dennis75 on December  3, 2011, 14:03:52
Ik gebruik de yamaha rx v1065 reciever. Niet van plan om te gaan upgraden.

Kan ik nu ook nadat ik de Cinemike upgrade heb laten uitvoeren de Nuforce laten doen?
De Nuforce is stikt analoog heb ik begrepen.

Dat stukje op Area dvd is in het Duits en mijn Duits is niet al te best.

Dan zou je Mike eens moeten mailen over de Nuforce. Die is denk ik weer anders gebouwd dan de 93 en de 95. Dan moet hij eerst kijken hoeveel werk hij eraan heeft voordat hij een prijs kan maken.

Als je hem gaat mailen vertel dan ook wat voor receiver je wil gebruiken.  dit is zijn e-mail : [email protected] 

Hij leest en schrijft Engels. Mocht je er niet uit komen wil ik je wel helpen met mailen, geen probleem.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dennis75

Quote from: vik on December  3, 2011, 14:48:18
Dan zou je Mike eens moeten mailen over de Nuforce. Die is denk ik weer anders gebouwd dan de 93 en de 95. Dan moet hij eerst kijken hoeveel werk hij eraan heeft voordat hij een prijs kan maken.

Als je hem gaat mailen vertel dan ook wat voor receiver je wil gebruiken.  dit is zijn e-mail : [email protected] 

Hij leest en schrijft Engels. Mocht je er niet uit komen wil ik je wel helpen met mailen, geen probleem.  ;)

Okee Vic, bedankt voor de informatie!
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

RvD

Ik heb maandag mijn Oppo terug ontvangen (BDP-93) en 2 films gezien en wat demo materiaal getest het resultaat vond ik al zeer goed.. Nu is de AV7005 onderweg naar Mike die gaan ze volgende week klaar maken is de planning. Hopenlijk is die snel terug want zit nu zonder geluid.  :( Ze adviseren wel om hun hdmi kabel tussen de Oppo en AV7005 te zetten dus die sturen ze ook eentje mee.  ;)

Voor Dennis als je een losse streamer voor analoog wil kun je ook wachten op de Denon daar zijn ze nu mee bezig bij CineMike.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on December  3, 2011, 16:40:32
Ik heb maandag mijn Oppo terug ontvangen (BDP-93) en 2 films gezien en wat demo materiaal getest het resultaat vond ik al zeer goed.. Nu is de AV7005 onderweg naar Mike die gaan ze volgende week klaar maken is de planning. Hopenlijk is die snel terug want zit nu zonder geluid.  :( Ze adviseren wel om hun hdmi kabel tussen de Oppo en AV7005 te zetten dus die sturen ze ook eentje mee.  ;)

Voor Dennis als je een losse streamer voor analoog wil kun je ook wachten op de Denon daar zijn ze nu mee bezig bij CineMike.

Ah.. mooi man.  ;D

Wat voor verschillen heb je ervaren op jouw set voor en na de tuning van de Oppo 93?

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

De bass meer onder controle en vooral meer details in het geluid.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on December  3, 2011, 17:07:55
De bass meer onder controle en vooral meer details in het geluid.

Herkenbaar.  :) gefeliciteerd met je Oppo btw.

Nog even wachten op je AV 7005 maar dat zal wel goed komen denk ik.  ;)

Ik zit nog steeds te wachten op de Sherwood. Mike zit te wachten op een onderdeel van Sherwood. Ik begin mijn 7.1 wel te missen nu.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dennis75

Quote from: RvD on December  3, 2011, 16:40:32
Ik heb maandag mijn Oppo terug ontvangen (BDP-93) en 2 films gezien en wat demo materiaal getest het resultaat vond ik al zeer goed.. Nu is de AV7005 onderweg naar Mike die gaan ze volgende week klaar maken is de planning. Hopenlijk is die snel terug want zit nu zonder geluid.  :( Ze adviseren wel om hun hdmi kabel tussen de Oppo en AV7005 te zetten dus die sturen ze ook eentje mee.  ;)

Voor Dennis als je een losse streamer voor analoog wil kun je ook wachten op de Denon daar zijn ze nu mee bezig bij CineMike.

Nou, dat word aardig wat extra diensten gaan draaien dan. LOL
Uiteraard veel plezier dan met je CM Oppo. Zit er nu ook dat CM logo op?

Maar van die Denon streamer staat niets op hun site?
Maar goed, ik hou het wel in de gaten.

bedankt voor de info.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

RvD

Ja zit nu ook het CM logo op.

Van de Denon zie hun nieuwsbericht van 9 Oktober daar staat er iets over geschreven.

QuoteTuning des preiswerten Netzwerkplayers von Denon, dem DNP-720AE:

Wir überarbeiten hier die Stromversorgung, sowie die digitale und analoge Signalverarbeitung. Optional kann ein koaxialer Digitalausgang nachgerüstet werden.

Die Preise werden noch bekannt gegeben. Die Geräte können wie üblich auch komplett über uns bezogen werden.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

CM gaat ook kijken of ze de Sherwood Symmetrisch om kunnen bouwen door middel van het gebruik van 2 kanalen. 1 kanaal voor de hot, en 1 kanaal voor de cold.

Dan verlies ik 1 kanaal maar dat boeit mij niet. En dan een speciale XLR kabel die naar 2x RCA loopt. Dit voor een beter stereo resultaat. Hoe het precies in elkaar zit weet ik nog niet. Of ik dan direct mijn Oppo via de XRL kan aansluiten op de Sherwood.. of via de Marantz AV en dan naar de Sherwood.

Het mooiste lijkt mij vanaf de Oppo stereo XLR naar de Sherwood. Geen idee hoe dit precies werkt en of het werkt. Er zit een volume knop op de Oppo om het volume te regelen. Ik heb hier geen ervaring mee.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dennis75

Quote from: RvD on December  3, 2011, 17:58:31
Ja zit nu ook het CM logo op.

Van de Denon zie hun nieuwsbericht van 9 Oktober daar staat er iets over geschreven.


Daar had ik niet gekeken. Had alleen bij het hardware tabje gekeken.
Ga het even in de gaten houden. Ben benieuwd wat dat gaat kosten.

Bedankt!
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

vik

Het zit een beetje tegen met mijn Sherwood. Mike zit nog steeds op een onderdeel te wachten en duurt erg lang. (Oorzaak ligt bij Sherwood)

Ik kan totdat mijn versterker klaar is een Marantz MM 8003 eindversterker mee krijgen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Bij Mike zit het nooit mee geloof ik de kerstdagen ga ik ook in zonder geluid.  >:(

Wat afspraken na komen betreft kunnen ze nog veel veranderen.. Bij de Oppo ging het net zo die kwam ook veel later dan afgesproken dus had goede afspraken gemaakt voor ik de AV7005 opstuurde maar ze komen het toch weer niet na.

De kijkachterstand wordt ook steeds groter zo maar die zal bij jou nog wel groter zijn.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on December 22, 2011, 18:56:44
Bij Mike zit het nooit mee geloof ik de kerstdagen ga ik ook in zonder geluid.  >:(

Wat afspraken na komen betreft kunnen ze nog veel veranderen.. Bij de Oppo ging het net zo die kwam ook veel later dan afgesproken dus had goede afspraken gemaakt voor ik de AV7005 opstuurde maar ze komen het toch weer niet na.

De kijkachterstand wordt ook steeds groter zo maar die zal bij jou nog wel groter zijn.  ;)

Balen voor je maar als je de 7005 terug hebt dat maakt alles wel goed.  :)

Is de 7005 nog niet klaar? Ik ga waarschijnlijk zaterdag die kant op (wordt wel ff snel oppikken en weer door) i.v.m. etentje. Ik zou je AV 7005 anders mee kunnen nemen?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Martin_M

#263
Quote from: vik on December 22, 2011, 19:05:44
Is de 7005 nog niet klaar? Ik ga waarschijnlijk zaterdag die kant op (wordt wel ff snel oppikken en weer door) i.v.m. etentje. Ik zou je AV 7005 anders mee kunnen nemen?

Zou je ook even kunnen vragen hoever hij is met mijn BDP-93? Heb nog geen mailtje van 'm terug gehad namelijk  :xmas:
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

vik

#264
Quote from: Martin_M on December 22, 2011, 20:01:44
Zou je ook even kunnen vragen hoever hij is met mijn BDP-93? Heb nog geen mailtje van 'm terug gehad namelijk  :xmas:

Zal ik doen.  ;)

Ik weet dat ze het verschrikkelijk druk hebben.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

#265
Ik vandaag van een forum lid een MCH versterker overgenomen, het is een Perreaux 6160P.

Momenteel heb ik van CineMike een Marantz MM 8003 geleend totdat mijn Sherwood klaar is. Sherwood is erg traag en Mike zit nog steeds op een chip te wachten.


Morgen de Perreaux aansluiten.

De Marantz MM 8003 is een aardige versterker maar niks speciaals. Ik mis een hoop details die ik wel hoorde met mijn Audio Research DSI 200, en dat was zelfs in stereo only. Marantz en Audio Research kan ik ook eigenlijk niet vergelijken maar goed.

Ben benieuwd wat de Perreaux zal brengen. Het lijkt mij een aardige versterker.


Ik heb wat foto´s van de binnenkant van de Perreaux gemaakt:



Wat specs:

Continuous Power Ouput:   6 x 160Wrms into 8Ω
6 x 225Wrms into 4Ω
Bridged Power Output:   3 x 425Wrms into 8Ω
Total Harmonic Distortion (THD+N):   
Typically   0.005% @ 1kHz into 8Ω
20Hz to 20kHz   <0.04 into 8Ω
Frequency Response:   20Hz to 20kHz, ±0.25dB
Hum & Noise (unweighted):   -95dB, referenced to rated output
Dynamic Headroom (rated with music):   >1.5dB
Maximum Current Output:   24A per channel
Damping Factor:   500 @ 1kHz into 8Ω
Input Impedance:   36kΩ
Input Sensitivity:   1.5Vrms
Dimensions:
 Width
 Height
 Depth   
482mm (19.0")
176mm (6.9")
460mm (18.1")
Weight:   30.0kg (66.1lb)

Het is een Class A/AB Hybrid versterker.

Meer info:

http://www.perreaux.com/products/prisma/6160_-_multi_channel_power_amplifier/features.cfm





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dennis75

Dat is een aardig bakbeest! Ga je deze als eindversterker voor je marantz gebruiken? Of gebruik je daar die Sherwood voor?
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Audiofiel

Quote from: vik on January  2, 2012, 21:49:19
Ik heb wat foto´s van de binnenkant van de Perreaux gemaakt:

Het zal misschien prima klinken, maar ik vind het eerlijk gezegd een zeer rommelige versterker van binnen. Wat een dradenboel! Staat in schril contrast tot de veel kortere signaalwegen van veel high-end merken. Dit lijkt meer op sommige oudere Parasounds. Beetje Franse slag misschien? :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vik

Quote from: Audiofiel on January  3, 2012, 10:31:19
Het zal misschien prima klinken, maar ik vind het eerlijk gezegd een zeer rommelige versterker van binnen. Wat een dradenboel! Staat in schril contrast tot de veel kortere signaalwegen van veel high-end merken. Dit lijkt meer op sommige oudere Parasounds. Beetje Franse slag misschien? :-\

Helemaal mee eens, ik vind het ook een beetje een Spaghetti western.  ;) maar goed als hij maar klinkt.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Dennis75 on January  3, 2012, 09:34:01
Dat is een aardig bakbeest! Ga je deze als eindversterker voor je marantz gebruiken? Of gebruik je daar die Sherwood voor?

Ik ga deze voorlopig aansluiten totdat ik mijn Sherwood heb.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Ik ben helemaal klaar met aansluiten en inregelen van de Marantz en Perreaux.


WAT is dit een fantastsiche versterker zeg niet normaal!!! Onbekend maakt onbemind maar dit is een verschrikkelijk goede versterker!!

Wat een details en een dynamiek. Hij speelt erg snel en een heerlijke laag weergave. (doet mij Krell denken)


Ik heb voor het eerst de Oppo via RCA (standaard RCA heeft CineMike niks mee gedaan) stereo out dedicated naar de analog cd input (pure direct) op de Marantz aangesloten en wat klinkt dit fantastisch.


Het geluid in stereo heeft heel veel weg van mijn Audio Research DSI 200. Dan moet ik erbij vertellen dat ik met de ARC via XLR (Kimber KS 1130) naar de Oppo speelde. Dus vanaf een getunde XLR output met een interlink van 1500 euro.

Nu speel ik enkel met een Chord Chorus 2 interlink naar de Marantz, en vanaf de Marantz naar de Perreaux met het eerste type Chord Chorus RCA interlinks.


Ik ben erg benieuwd wat de Sherwood meer gaat bieden.


Mensen als je de Perreaux ooit tegen komt zou ik mijn slag slaan, juist omdat dit een versterker is die niet geliefd is en door de onbekendheid wordt hij heel goedkoop aangeboden.


Ik denk dat er weinig standaard MCH versterkers zijn die deze kwaliteit bieden, en helemaal voor het geld waar ze voor worden aangeboden.


Mike vertelde mij dat er volgend jaar een nieuwe Marantz AV uitkomt met een balanced XLR input voor stereo. Dat gaat helemaal goed komen met mijn Oppo. ;-)








Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Audiofiel

Quote from: vik on January  3, 2012, 15:55:23
Mensen als je de Perreaux ooit tegen komt zou ik mijn slag slaan, juist omdat dit een versterker is die niet geliefd is en door de onbekendheid wordt hij heel goedkoop aangeboden.

Ik denk dat er weinig standaard MCH versterkers zijn die deze kwaliteit bieden, en helemaal voor het geld waar ze voor worden aangeboden.

Wat is jouw referentie hier in? Hoeveel multichannel eindversterkers heb je al beluisterd om deze uitspraak te kunnen doen? Ik snap dat je enthousiast bent, maar het is een beetje een boude uitspraak om 1 ervaring meteen te generaliseren... :sigh:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Dennis75

Die 2 cinemikes moeten ongelofelijk goed klinken!
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

vik

#273
Quote from: Audiofiel on January  3, 2012, 16:13:52
Wat is jouw referentie hier in? Hoeveel multichannel eindversterkers heb je al beluisterd om deze uitspraak te kunnen doen? Ik snap dat je enthousiast bent, maar het is een beetje een boude uitspraak om 1 ervaring meteen te generaliseren... :sigh:

Dat baseer ik op de ervaringen die ik in de tussen tijd heb opgedaan. Het meeste bij Mike.

Ik heb bij hem een Denon POA-A1HDA Cinemike beluisterd, de Sherwood Cinemike. Standaard Marantz MM 8003. En zelfs ge-upgrade mono blokken dus ik heb in de tussen tijd wel redelijk wat luister ervaring. Een beter surround geluid krijg je niet dan werken met mono blokken.  Ik kan meteen horen waar de gebreken liggen in het geluid. Bij Mike klopt alles gewoon perfect.

Zelf heb ik een Denon AVC-A1HDA gehad en ik ken de Marantz SR 8002. (foutje zijn geen MCH surround versterkers)

En als Mike mij dan verteld dat Arcam, en Parasound Halo versterkers best ok zijn maar niet te vergelijken zijn met de CM POA of de Sherwood dan geloof ik dat meteen. Als er iemand is de ervaring heeft zijn hun dat wel.

De MM 8003 die ik hier heb laat niet alle details horen die Perreaux wel in huis heeft. Dat was meteen duidelijk te horen. Ook speelt hij wat sneller dan de Marantz. Dat was duidelijk te horen bij de drum solo van Cream. Ook was de Perreaux voller in het geluid en controleerder. Vermogen speelt hier natuurlijk ook een rol.

Dus mijn referentie is eigenlijk CineMike. Als je daar een paar keer bent geweest hoor je bij anderen vaak meteen de gebreken. Dus ook bij mij thuis.





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: Dennis75 on January  3, 2012, 16:43:52
Die 2 cinemikes moeten ongelofelijk goed klinken!

De Perreaux is geen Cinemike maar standaard. Ik weet niet of je dat bedoelde?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike