CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Quote from: frank2 on October  4, 2011, 17:56:12
Nu nog even inspelen en dan wil ik ze er graag hier horen, ben heeeeeeeeel nieuwsgierig, naar de Oppo en de Marantz...
het is voor jou wel een major upgrade ;D

Ik kijk even of ik volgende week je kant op kom met de Oppo en de AV.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: luky on October 13, 2011, 19:10:44
Ik twijfel tussen 4 speler.
Ik wil enkel gebruik maken van de analoge uitgangen voor stereo en surround geluid.
Welke is de beste keus in samenwerking met de pioneer VSX-AX3 AV-receiver?
Cambridge audio 571; oppo 95; oppo 93 nuforce edition en de oppo 93 Cinemike??

Wat is je budget?

Bedoel je niet de 751 ? http://www.cambridgeaudio.com/specifications.php?PID=776&Title=Specifications



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Hoi Vik

Goed om te lezen dat het wachten waard is geweest.

Ik ga eerst mijn subwoofer(s) aanpakken, versterker zie ik nog wel.

groet Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

luky

Dag Vik

Ja ik bedoelde de 751.
Mijn budget is ongeveer € 1300.

vik

Quote from: luky on October 14, 2011, 12:27:42
Dag Vik

Ja ik bedoelde de 751.
Mijn budget is ongeveer € 1300.

De Cambridge ziet er ook erg goed uit als ik zo de specs lees.

Ik vind het moeilijk om je een advies te geven, de enige die ik ken van het rijtje is de CineMike Oppo 93, en die heeft geen upgrades op analoog. Ik weet ook niet welke speakers je hebt en de Pioneer ken ik ook niet. Erg lastig.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

frank2

klinkt veelbelovend, ben benieuwd hoe de reciever presteert tov. mijn Belles VV. Ook het verschil met de Oppo wil ik er graag horen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

vik

#181
 :) Good morning Fellas !

Gisteren ben ik naar CM geweest op mijn Oppo 95 op te halen. Ik dacht ben zo weer weg maar uiteindelijk was ik om 02:00 thuis.  ;D

Dit keer hebben we echt uitgebreid kunnen vergelijken.

Ik zat daar echt met een big smile naar mijn Oppo te kijken en te luisteren. Hij is echt super goed geworden.

Zowel via de balanced XLR , en via HDMI zit de Oppo 95 CM echt net iets onder het niveau van de CM A1UD Denon. De Denon is ietsje dynamischer, het is verschil is minimaal.

Daarna ook de Marantz AV 7005 CM vergeleken met met de Denon AVP-A1HD CM. Ook al is de Marantz niet zo goed opgebouwd als de Denon. Hij zit net iets onder het niveau van de Denon en dat is echt een geweldige prestatie als je gaat kijken naar het prijs verschil tussen deze upgrades.

Denon AVP-A1HD CM iets van geschat uit mijn hoofd 13000 euro (Upgrade + Denon) en de Marantz AV 7005 inclusief aanschaf en upgrade 2850 euro.

Gisteren was er ook een persoon die een eigen bedrijf heeft in de hifi-home cinema branche, en die kwam kijken naar de nieuwe beamer van Cinemike. Ik kwam met deze man in gesprek en hij vertelde dat hij veel met Classé werkt maar ik vond het erg leuk om te horen dat hij er eerlijk voor uit kwam dat de Classé SSP-800 het niveau niet haalt van de Marantz maar dat hij zijn brood er mee moet verdienen.  (Even kijken naar de nieuwprijs van een SSP-800  ;) )

Ik moet trouwens ook zeggen dat ik iedere keer weer een stukje muzikale opvoeding krijg als ik daar geweest ben.

Ik heb zo genoten van de Blu ray´s : Cream- Royal Albert Hall en Chris Botti in Boston terwijl dit helemaal mijn ding niet is. Muziek luisteren op dit niveau is echt een unieke ervaring en je leert live muziek echt waarderen.

Onder andere de drum solo in Cream was werkelijk fantastisch en blijft voorlopig nog even in mijn geheugen.

De zangeres (ik geloof de zuster van de gitarist) bij Chris Botti ,en dan alles erom heen was ook echt niet normaal hoe mooi.  :worship: wat een mooie muziek.

Nu even over de prijzen van de CM tuning op de Oppo´s.

Dit zijn uiteindelijk de prijzen geworden :

De digitale tuning van de Oppo BDP 93:   600 euro.

De tuning van de Oppo BDP 95 :  tuning stufe 1 digtaal 750 euro. (Meer werk en ze halen uiteindelijk toch een beter resultaat als de digitale tuning op de BDP 93)
                                            tuning stufe 2 XLR stereo 750 euro.
                                            tuning stufe 2 RCA stereo 600 euro.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

SV..S

Nou dat klink alsof je een hele leuke avond gehad hebt ;D
Leuk verslagje en proficiat met de upgrades!


Maar die opmerking van Classé kan natuurlijk niet hè  :D

Heb je ook sacd en hoe stuur je die dan uit?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Snowmaster

#183
Prachtig zoals je jouw muziekervaring bij CM beschrijft.
Ook de opmerking van de Classé man snap ik heel goed. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met dat merk.
Alles wat ik gehoord heb, is voor mij persoonlijk veel te aardig, te vriendelijk en zijn geld niet waard als ik probeer objectief te kijken.
Cinemike volg ik al een paar jaar en Duitsers kennende, zorgt de upgrade voor veel kwaliteit, dynamiek en beleving.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de Marantz met de Oppo presteert want dit zou zomaar mijn nieuwe set kunnen worden.

Vik, presteert HDMI net zo goed als de overige uitgangen?  
De Oppo streamt ook alles (Iso, TS, MKV) probleemloos via netwerk ?

Maar eh......je bent nu al zo enthousiast, moeten de Marantz en de Oppo niet inspelen?  
Als de Marantz pas bezig is met zijn eerste 10 uurtjes dan moet hij het Denon niveau gaan evenaren of overtreffen.
Of zie ik iets verkeerd?

 
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

vik

Quote from: Snowmaster on October 16, 2011, 12:53:02
Prachtig zoals je jouw muziekervaring bij CM beschrijft.
Ook de opmerking van de Classé man snap ik heel goed. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met dat merk.
Alles wat ik gehoord heb, is voor mij persoonlijk veel te aardig, te vriendelijk en zijn geld niet waard als ik probeer objectief te kijken.
Cinemike volg ik al een paar jaar en Duitsers kennende, zorgt de upgrade voor veel kwaliteit, dynamiek en beleving.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de Marantz met de Oppo presteert want dit zou zomaar mijn nieuwe set kunnen worden.

Vik, presteert HDMI net zo goed als de overige uitgangen?  
De Oppo streamt ook alles (Iso, TS, MKV) probleemloos via netwerk ?

Maar eh......je bent nu al zo enthousiast, moeten de Marantz en de Oppo niet inspelen?  
Als de Marantz pas bezig is met zijn eerste 10 uurtjes dan moet hij het Denon niveau gaan evenaren of overtreffen.
Of zie ik iets verkeerd?

 

Ik heb  Frank kort geleden een PM gestuurd en vertelde hem hoe geweldig de balanced XLR klonk. (Balanced XLR out vanaf Oppo, dure Kimber Kable interlink er tussen naar de ARC DSI 200)

Nu op dit moment heb ik de Marantz spelen via HDMI CD direct, met 2 goedkope Chord Chorus interlinks, vanaf de Marantz pre-out fronts, en dan naar de processor input van de ARC DSI 200. En wat een verrassing zeg. Wat klinkt dit fantastisch!!!! Sta er echt van te kijken.  :)  Ik ben nog wel een beetje aan het spelen met de settings voor de stereo output op de Oppo en ik moet me ook nog ff gaan verdiepen in de Marantz.

Wat beftreft de vergelijking tussen de AVP en de AV Marantz. De AVP was net klaar en is een nieuw model voor een klant in Italie. Deze heeft zelfs een nieuwere mod erin zitten als de AVP van Mike zelf. Dus de Marantz en de AVP zijn eigenlijk net zo nieuw dus een prima vergelijking.

Wat beftreft streaming we hebben gisteren ook even zitten spelen met FLAC files vanaf een  draadloos netwerk van Mike. Klinkt ook erg goed. Alleen de browser vonden we niet echt geweldig van de Oppo, niet echt handig. Daarna hadden we geprobeerd jpeg bestanden te openen vanaf de server en toen liep de hele boel vast. We denken resolutie probleem met de beamer want we kregen ook geen beeld te zien van de foto's.

Van wat ik heb begrepen ben jij er ook bij als ik naar Frank ga binnenkort. gezellig. Er zal ook voor jou een nieuwe wereld open gaan dat beloof ik je.  :)

Ik heb ook hdmi kabels die speciaal gemaakt zijn volgens de eisen van CineMike tussen de Oppo naar de Marantz, en dan weer naar een beeldscherm.

Het beeld van de Oppo is ook werkelijk super. Weer net wat beter als de Denon 2500 Cinemike die ik geleend heb. Het geluid is ook  beter van de Oppo.

Wat beftreft Classé/Denon etc. dat is natuurlijk persoonlijk. Ik weet dat Mike niet kapot is van de opbouw van de Classé. Hij heeft bijna alles gezien en gehoord van wat er op de markt is. Als ik hem mag geloven is er nog steeds niks beters als de CM AVP en de Denon A1UD en ik geloof hem.  Hoewel hij het liefst alleen maar AVP´s zou willen verkopen, de Marantz AV is momenteel zijn best seller en ik weet zeker dat de Oppo gaat volgen.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Netjes hoor.

En nu? die sherwood eindbakken?
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

Quote from: DVDmartinDVD on October 20, 2011, 14:10:23
Netjes hoor.

En nu? die sherwood eindbakken?

Thanx.

Ja het is wachten op de eindversterker. Begin November is die klaar.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Om nog even in te gaan over het verschil tussen de digitale upgrades van de Oppo BDP 93/95 :

Dit is een reply van Mike :

we put some more effort in the oppo 95 tuning and do some more changes on the mainboard. This results in a slightly better picture and an improvement in sound compared to the 93....


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

luky

Omdat ik op 130km van CineMike woon, hoopte ik daar een geupgrade OPPO BDP 93 te kunnen gaan kopen.
Maar vermits deze upgrade niets doet aan het analoge deel van de speler is dit niet van toepassing.
Een enkel analoog geupgrade OPPO BDP 95 zou eventueel kunnen(??) maar is waarschijnlijk boven mijn budget.
Het zal dus waarschijnlijk een standaard OPPO BDP 95 worden.

FDLARRY

Quote from: luky on October 20, 2011, 21:58:04
Het zal dus waarschijnlijk een standaard OPPO BDP 95 worden.
En daar is helemaal niks mis mee kan ik je zeggen! ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

vik

#191
Quote from: luky on October 20, 2011, 21:58:04
Omdat ik op 130km van CineMike woon, hoopte ik daar een geupgrade OPPO BDP 93 te kunnen gaan kopen.
Maar vermits deze upgrade niets doet aan het analoge deel van de speler is dit niet van toepassing.
Een enkel analoog geupgrade OPPO BDP 95 zou eventueel kunnen(??) maar is waarschijnlijk boven mijn budget.
Het zal dus waarschijnlijk een standaard OPPO BDP 95 worden.

Je zou kunnen kiezen voor een upgrade op de RCA outputs van de 95. Die kost 600 euro.

Afhankelijk van waarop je de Oppo wil gaan aansluiten. De digitale upgrade van de Oppo 93 is super goed, zowel in beeld als geluid.

Als je een goede pre-pro hebt is het zeker de moeite waard om een keer te gaan luisteren.

Geluid via HDMI plus beeld is beter op de CM 93 dan een standaard 95.

En dan moet ik er wel bij zeggen dat de standaard 95 gewoon erg goed is en voldoende voor de meeste mensen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Quote from: FDLARRY on October 20, 2011, 22:22:08
En daar is helemaal niks mis mee kan ik je zeggen! ;)

Het is absoluut geen straf.  ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

frank2

#193
vandaag was Vik bij mij thuis met zijn marantz en oppo beide cinemike upgraded.
Als eerste was het de beurt aan de Oppo: na beluisteren van mijn eigen Oppo+tuc, zijn 95 met cinemike beluisterd. Stja, het klinkt grootser, voller, vooral veel dynamischer, en opener, als je de bas hoort, dieper grootser.Het geluid komt echt into your face, met toch wel diepte erin al is dat minder dan bij mijn Oppo.  Kortom mooier dan de Oppo 83+tuc. Alleen moet ik wel vermelden dat dit analoog stereo was dmv. XLR, in surr analoog, waren de verschillen aanmerkelijk minder groot, ja de 95 deed het iets mooier maar niet veel. Ook het vermelden waard is dat de Oppo 95 + cinemike een heel stuk duurder is dan de Oppo+tuc, Oppo+cinemike analoog en digitaal: 1200+ 1500 euro 2700 euro samen. De Oppo+tuc krijg je nu op de tweedehands markt voor 1500 euro, en nieuw destijds 2200 euro.
Als je nu moet kiezen zou ik het wel weten, helaas heb ik er al een en om nu weer 1200 euro erbij te doen....

Daarna hebben we de 95 Oppo op de marantz met cinemike aangesloten, de Oppo digitaal,(via HDMI) dit was XLR op mijn set, en op mijn EV de Belles aangesloten. Of er was sprake van een mismatch of mijn Belles VV is gewoon een heel stuk beter, in ieder geval was het zo dat we beidden de voorkeur gaven aan de Belles VV. Hoewel de Marantz een mooi zeer zuiver plaatje neerzette.

Ik vond het een zeer geslaagde middag... en ben erg blij dat Viktor de moeite nam om langs te komen in Almelo
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

papaleo

Altijd leuk zo'n 1:1 vergelijk....en dan te lezen dat er toch weer iets is dat de/een Oppo 83+tuc, 'verpletterd' nâw ja,verpletterd is wellicht iets te veel van het goede  ;)
En de Oppo 83+tuc is al een super app. En dan weten ze toch altijd weer een 'baas boven baas' te creëren,gaaf  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Quote from: frank2 on October 23, 2011, 17:21:53

Ik vond het een zeer geslaagde middag... en ben erg blij dat Viktor de moeite nam om langs te komen in Almelo


Dag Frank,

Ik ben weer veilig aangekomen.  ;) Het was zeker een geslaagde middag,  en erg leuk om er weer een gezicht bij te zien.

Je hebt een hele mooie set staan en klinkt super!

Dan de vergelijking:

Op het moment dat jij een cd op had gezet op de 83 TUC, kon ik eigenlijk al vrij snel het verschil horen,  met wat ik had ervaren op het moment dat ik voor het eerst bij Cinemike binnen kwam lopen met mijn 83 TUC onder mijn arm. Dit was dan wel vergeleken met een Denon A1UD Cinemike, maar kon gelijk horen waar mijn 83 TUC tekort kwam.

De Denon had veel meer dynamiek, meer body, en vooral de lage tonen waren absoluut stukken beter. Ook te horen bij lagere volumes. En ik wist eigenlijk meteen al dat het helemaal goed zou komen met de 95 Cinemike. Hoewel de Denon Cinemike toch weer een klein stapje hoger ligt als de Oppo 95 Cinemike, scheelt het weinig.

Na het opwarmen werd het al vrij snel duidelijk dat de Oppo 95 CM gewoon de betere was. XLR Stereo aangesloten. (Cinemike tuning zit enkel in de XLR stereo, plus digitaal)

Maar ik wil er toch even bij vermelden dat de Oppo TUC absoluut een topper is, en dat deze zich al meerdere malen heeft bewezen tegenover veel duurdere spelers.

De match met de speakers en de Belles voor en eindversterker klonk waanzinnig mooi. Een erg mooie set van Belles , en ik  begreep meteen waar Reference voor stond.


Daarna hebben we de Marantz 7005 aangesloten via HDMI/Oppo en vanaf Marantz AV ( RCA pre-out) naar de Belles eindversterker. Dit pakte toch even anders uit als wat ik heb vernomen, zowel thuis als bij CineMike. Dat het verschil behoorlijk groot was t.o.v. de oppo balanced XLR naar de Belles v.v. en dan naar de Belles eindversterker.

Het klonk super goed , alles mooi in details maar miste toch de body die de Oppo gaf via XLR naar de Belles. Het niveau was vergelijkbaar met de 83 TUC /XLR van de TUC van Frank.

Bij was thuis was het verschil minimaal (HDMI/XLR) en bij Cinemike precies het zelfde.  Daar zat de body-dynamiek er super goed in via HDMI. Dit was met de Cinemike getunde Advance Acoustic mono blokken plus de getunde Denon POA. Zo zie je maar weer dat elke set anders is.

Waar het aan lag/ligt durf ik niet ze zeggen. Misschien de match who knows.

Enig minpuntje van de Marantz is het gemis van een XLR input. We hadden niet de goede kabels en ik had graag willen horen hoe de Marantz klonk vanaf de XLR/RCA Oppo 95 , op de analoog input van de Marantz. Dat heb ik thuis ook nog niet kunnen horen namelijk.

Wat voor Frank belangrijk is geweest in dit verhaal , is dat het voor hem niet de moeite is om zijn Belles V.V. om te ruilen voor een Marantz AV 7005 CM. De Oppo 95 CM is wel een erg leuke kanditaat voor hem.  ;)

Nogmaals ik vond het super gezellig,  en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen in je keuzes voor de toekomst.  Het kan ook zijn dat je me liever niet thuis bij je over de vloer had gehad hahaha  ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

frank2

Je mag rustig hier vaker over de vloer komen, heb er weer veel van opgestoken.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

RvD

Vandaag de Oppo BDP-93 verzonden naar Cinemike voor de upgrade.

De ervaringen met de Oppo 95 klinken goed ben benieuwt wat de 93 gaat doen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on October 24, 2011, 17:07:41
Vandaag de Oppo BDP-93 verzonden naar Cinemike voor de upgrade.

De ervaringen met de Oppo 95 klinken goed ben benieuwt wat de 93 gaat doen.

Goed bezig. Je zult er geen spijt van krijgen .  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Martin_M

Heb zojuist CineMike een mail gestuurd over een bestelling van de Oppo BDP-93.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)