CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PascalP

Productieve thuiswerkdag gehad en eindelijk tijd om het gehele filmpje te kijken, zeer leuk om te zien, mooie ontwikkelingen weer :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Zekers een hoop snoep goed!  8)

Gister een korte demo gehad van de Lumagen Radiance Pro- Ultimate Edition. De eerst volgende mogelijkheid wordt er uitgebreide show gegeven. Sound en Picture wise het beste wat ik tot nu toe ooit heb ervaren.

De audio performance via de lange signaal wegen (met orgineel hoge jitter) en de koppeling Oppo-Lumagen-Processor (AV 8805) zit nu op het zelfde niveau als een directe verbinding Oppo final edition naar de AV 8805. Beeldkwaliteit via de Lumagen uiteraard van een hoger niveau.

Voor de "Die Hard" puristen en kritische klanten (hoge kwaliteits eisen) een absolute must die het zich kunnen veroorloven. Meer info zal er t.z.t nog worden aangekondigd.

Quote from: PascalP on April 23, 2020, 12:07:02
Productieve thuiswerkdag gehad en eindelijk tijd om het gehele filmpje te kijken, zeer leuk om te zien, mooie ontwikkelingen weer :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Gisteren is Viktor weer gezellig langs geweest met zijn Oppo Final Edition.

Eerst geluisterd om even te wennen aan het geluid van mijn Oppo Ultimate Edition om daarna over te gaan op de Final Edition.

De 4k versie van Blade Runner is een mooie schijf voor een demo. De film begint dat K met zijn vliegende voertuig Sapper Morton moet ophalen uit zijn huisje. K zit in zijn voertuig en zucht eens diep, die zucht hoor je nu met de Final echt heel erg duidelijk. Het pruttelende pannetje ook hier hoor je nog meer details, het borrelende water en het trillende dekseltje van de pan die op het vuur staat is zo gedetailleerd, niet normaal (zo goed).

Ook het praten van Sapper is met de Ultimate het stemgeluid iets donker in het laag, waarbij met de final het laag iets minder aanwezig is maar wel weer meer te horen is van de omgeving van de ruimte van de kamer.

Het gevecht van beide waarbij K als een soort sloophamer wordt gebruikt en zo samen door een muur heen te vallen, ook hier is zo veel meer te horen.

Muziek BD opgezet van Peter Maffay MTV unplugged, ook hier zijn de verschillen duidelijk hoorbaar, de echtheid van de instrumenten de ambiance van de zaal is veel beter hoorbaar.

Denk dat de Final editie echt de puntjes op de I zet, ook muziekaal gezien geeft deze Final upgrade een boost.

Zodra er een plek is voor mijn speler dan gaat deze ook richting CM voor deze mooie upgrade.

Viktor, bedankt weer voor de moeite en advies.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

papaleo

Feli   :pompom:
Mooi om te lezen Martin dat het wederom 'weer' beter kan en is geworden ,ik zou zeggen geniet er maar weer van  :worship:

En over welke 'speler' heb je het die nog naar CM moet/gaat?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

DustinV

Quote from: papaleo on May 17, 2020, 11:41:59
Feli   :pompom:
Mooi om te lezen Martin dat het wederom 'weer' beter kan en is geworden ,ik zou zeggen geniet er maar weer van  :worship:

En over welke 'speler' heb je het die nog naar CM moet/gaat?

Ik gok de 205 voor een final edition.

DVDmartinDVD

Quote from: papaleo on May 17, 2020, 11:41:59
Feli   :pompom:
Mooi om te lezen Martin dat het wederom 'weer' beter kan en is geworden ,ik zou zeggen geniet er maar weer van  :worship:

En over welke 'speler' heb je het die nog naar CM moet/gaat?

Bedankt Leo,

het gaat over de Oppo UDP-205. Ik heb hem nu als Ultimate en gaat dus Final worden.

Ik heb besloten om mijn NAD M17 voorlopig te behouden, deze wordt, namate de bron beter wordt, vanzelf ook beter.

Investeren in een peperdure versterker heeft in mijn ogen geen zin als je met een standaard of goedkope speler zit te spelen.

tenminste dat is mijn idee erachter.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

papaleo

#2031
Quote from: DVDmartinDVD on May 17, 2020, 12:07:05
Bedankt Leo,

het gaat over de Oppo UDP-205. Ik heb hem nu als Ultimate en gaat dus Final worden.

Ik heb besloten om mijn NAD M17 voorlopig te behouden, deze wordt, namate de bron beter wordt, vanzelf ook beter.

Investeren in een peperdure versterker heeft in mijn ogen geen zin als je met een standaard of goedkope speler zit te spelen.

tenminste dat is mijn idee erachter.


Quote from: DustinV on May 17, 2020, 11:56:59
Ik gok de 205 voor een final edition.



ik begreep dat je deze al had 'Finaliseren' nu ik het wederom lees kwam Vik er mee langs maar liet deze niet achter. ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Verstandige keuze Martin want je hebt zelf ervaren dat je nu een zeer fraaie synergie hebt opgebouwd met je huidige apparatuur. NAD match is uitstekend met de nieuwe Dynaudio's  en de Final modificatie op de Oppo zijn de laatste puntjes op de "i"  8)

Ik ben echt heel enthousiast over de nieuwe Dynaudio Contour lijn (en de Confidence uiteraard). Voor mij persoonlijk in die prijsklasse echte uitblinkers en gelijk op mijn lijstje favorieten. Ook een identieke ervaring met de nieuwe Revel F226BE luidsprekers die een andere klant van mij heeft.

We gaan hem snel in plannen  ^^

Quote from: DVDmartinDVD on May 17, 2020, 12:07:05
Bedankt Leo,

het gaat over de Oppo UDP-205. Ik heb hem nu als Ultimate en gaat dus Final worden.

Ik heb besloten om mijn NAD M17 voorlopig te behouden, deze wordt, namate de bron beter wordt, vanzelf ook beter.

Investeren in een peperdure versterker heeft in mijn ogen geen zin als je met een standaard of goedkope speler zit te spelen.

tenminste dat is mijn idee erachter.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Quote from: DVDmartinDVD on May 17, 2020, 11:01:18
Gisteren is Viktor weer gezellig langs geweest met zijn Oppo Final Edition.

Eerst geluisterd om even te wennen aan het geluid van mijn Oppo Ultimate Edition om daarna over te gaan op de Final Edition.

De 4k versie van Blade Runner is een mooie schijf voor een demo. De film begint dat K met zijn vliegende voertuig Sapper Morton moet ophalen uit zijn huisje. K zit in zijn voertuig en zucht eens diep, die zucht hoor je nu met de Final echt heel erg duidelijk. Het pruttelende pannetje ook hier hoor je nog meer details, het borrelende water en het trillende dekseltje van de pan die op het vuur staat is zo gedetailleerd, niet normaal (zo goed).

Ook het praten van Sapper is met de Ultimate het stemgeluid iets donker in het laag, waarbij met de final het laag iets minder aanwezig is maar wel weer meer te horen is van de omgeving van de ruimte van de kamer.

Het gevecht van beide waarbij K als een soort sloophamer wordt gebruikt en zo samen door een muur heen te vallen, ook hier is zo veel meer te horen.

Muziek BD opgezet van Peter Maffay MTV unplugged, ook hier zijn de verschillen duidelijk hoorbaar, de echtheid van de instrumenten de ambiance van de zaal is veel beter hoorbaar.

Denk dat de Final editie echt de puntjes op de I zet, ook muziekaal gezien geeft deze Final upgrade een boost.

Zodra er een plek is voor mijn speler dan gaat deze ook richting CM voor deze mooie upgrade.

Viktor, bedankt weer voor de moeite en advies.

Leuk om te lezen Martin. De mijne staat momenteel in Duitsland. Precies wat jij zegt het voelt als puntjes op de I.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

DVDmartinDVD

Quote from: Masterkale on May 20, 2020, 11:18:50
Leuk om te lezen Martin. De mijne staat momenteel in Duitsland. Precies wat jij zegt het voelt als puntjes op de I.


Hi Tom,

Ik kan ook niet wachten dat mijne opgehaald en weer terug is. En hopelijk nog vele jaren plezier mogen beleven met deze speler.
Zag dat je ook wat leuke nieuwe dingen aangeschaft had, mooie JVC  :worship:

Groet.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Masterkale

Quote from: DVDmartinDVD on May 20, 2020, 16:25:47

Hi Tom,

Ik kan ook niet wachten dat mijne opgehaald en weer terug is. En hopelijk nog vele jaren plezier mogen beleven met deze speler.
Zag dat je ook wat leuke nieuwe dingen aangeschaft had, mooie JVC  :worship:

Groet.

ja en de HDMI kabel is een super toevoeging. Wat een plaatje.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Apart topic voor de CineMike Sony UBP-X800M2 modificatie  ^^




Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Hoog bezoek van een Trinnov Altitude 32 bij de heren in Duitsland en uiteraard was ik er bij...  8)

Gaaf apparaat en Trinnov wordt vrij wel zeker opgenomen in hun assortiment.

(p.s. let niet op de rommel op de foto´s en uiteraard is de bijhorende mic gebruikt voor de Optimizer)



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Quote from: vik on September  8, 2020, 17:22:07
Hoog bezoek van een Trinnov Altitude 32 bij de heren in Duitsland en uiteraard was ik er bij...  8)

Gaaf apparaat en Trinnov wordt vrij wel zeker opgenomen in hun assortiment.

(p.s. let niet op de rommel op de foto´s en uiteraard is de bijhorende mic gebruikt voor de Optimizer)



Mooi wat dat ding kan doen, nietwaar Vic? Wat sprak je het meeste aan?

Jean Sibelius

Quote from: vik on September  8, 2020, 17:22:07
Hoog bezoek van een Trinnov Altitude 32 bij de heren in Duitsland en uiteraard was ik er bij...  8)

Gaaf apparaat en Trinnov wordt vrij wel zeker opgenomen in hun assortiment.


Gaaf! 8)

Quote from: vik on September  8, 2020, 17:22:07
(p.s. let niet op de rommel op de foto´s en uiteraard is de bijhorende mic gebruikt voor de Optimizer)

Hoe smaakte de proteïnen shake? :D :tounge:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Een fraaie processor met heel veel mogelijkheden, en ik vond het leuk om hem te horen in een ruimte die ik heel goed ken. Je moet je toch wel even goed verdiepen in alle mogelijkheden en dat geduld is niet voor iedereen weggelegd schat ik zo in. Uiteraard al kennis mogen maken met die van Jan  :)

Quote from: Teejoo on September  8, 2020, 17:34:12
Mooi wat dat ding kan doen, nietwaar Vic? Wat sprak je het meeste aan?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Gisteren een leerzame middag gehad met Viktor om te luisteren naar verschillende stroomkabel.

Omdat ik al jaren met een willekeur van stroomkabels speel en hier nooit aandacht had besteed en ook mede wat de Oppo final editie deed met de Cinemike power cable, Heb ik doen besluiten om Viktor uit te nodigen met verschillende kabels.

Kabels waren van audiomaat de 2DW en de 3DW gold en wat kabels van het merk ?? Met oyaiden en Furutech stekkers er op. Type stekker weet ik niet, misschien dat Viktor hier kan aanvullen.

Eerst werd er begonnen met de Luxman L509x de W&M werd vervangen door snoer ?? Het geluidsbeeld werd kleiner en donkerder t.o.v. de W&M.
Dit viel tegen. Dus de W&M terug gezet.
De Mola Mola die ook verbonden is met een W&M werd vervangen door ?? Viktor weet jij het ;)
Deze kabel trok het geluid open dit was een hele verbetering. We lieten deze zitten, en de kabel van uit de muur naar de audiomaat stekker doos waar nu de Purecable Nano 302 opzit werd vervangen door een audiomaat 2DW kabel. Het verschil was marginaal meer een kleine nuance verschil. Deze werd vervangen door de nieuwe kabel van audiomaat de 3DW gold kabel.

WoW deze gaf een super 3D weergave, het geluid werd vergroot zowel in de hoogte en breedte en diepte. Ik had dit nooit verwacht dat een stroomkabel dit te weeg kon brengen.

Voor de Grimm MU1 waar nu een standaard stroomkabel aan zit had Viktor nog geen geschikte kabel bij zich, deze wordt nog eens aangepakt.

Dat was het stereo gedeelte en nu werd het surround aangepakt.
Op de NAD M17 en M27 zitten aan beide de Van de Hull mainstream kabels. Even geluisterd hoe deze presteren en daarna 1 voor 1 vervangen.
Ook hier weet ik het type niet?

De verschillen die we konden waarnemen waren ook groot, de mainstream geeft een groots en kolossaal geluidsbeeld en de andere een wat subtieler in het laag en een beter verstaanbaar geluidsbeeld waardoor je de volume ook harder kan zetten. Door een wat hoger volume komen de microdetails beter naar voren. Ook met muziek gaf deze de instrumenten beter weer.

Ook hier is veel winst te behalen.

Al met al een leerzame middag geweest en een offerte wordt gemaakt.

Viktor weer bedankt voor je tijd en moeite
Kun je nog wat toelichting geven welke kabels er werd gebruikt


Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

Thanks Martin en het was zeker een leuke en leerzame middag geweest en ook aangezien het forse bedrag is testen in de set gewoon "een must"

De eerste test kabel was de CM pre-amp edition en wordt gebruikt op de processors. Deze zijn afgemonteerd met de Oyaide P079e/C079 24k Gold connectoren.

Omdat we geen ervaring hebben met de Luxman heb ik het advies opgevolgd van Frank om dezelfde pre-amp edition te testen maar dan afgemonteerd met de Furutech FI-E38/28 Gold connectoren. Beiden configuraties geen match met de Luxman.


  • Mola Mola beste match: CM pre-amp kabel Oyaide P079e/C079 24k Gold
  • NAD processor beste match: CM pre-amp kabel P079e/C079 24k Gold
  • NAD M27 eindversterker: CM digital amp afgemonteerd met Iego Gold 8085 Schuko en Furutech FI-15 Gold Plus IEC

De aanvoer kabel naar het stekkerblok geeft bijna in elke set een hele fraaie winst. Dat is de Audiomaat M-Way 3DW Gold AC kabel.

Voor de volgende keer gaan we ook wat testen uitvoeren op de Grimm MU1.

Martin jij ook bedankt weer!  :thumbs-up:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Twee weken terug ben ik benaderd door forum lid HansGT3, met de vraag of CineMike mogelijk iets zou kunnen betekenen voor het verbeteren van zijn Lumin D2 netwerk speler.

Ik heb de Lumin mee genomen naar Duitsland om te kijken welke mogelijkheden er zijn. CineMike heeft de Lumin bekeken en we hebben met Hans besproken dat we gaan kijken of we een aanpassing kunnen doen tot een bedrag van maximaal €1000,- (Het kan dus ook lager uit pakken)

Persoonlijk vind ik het een fijn apparaat om mee te werken en ik zie in ieder geval kansen. Zodra ik meer weet zal ik het posten en zou een prima vervanging zijn voor de reeds bestaande CM tuning BlueSound Node2.




The perfect introduction to audiophile streaming
LUMIN D2 improves on the hugely successful D1 to create a formidable package.



  • Faster processor to allow playback of DSD128 5.6MHz
  • Internal power supply keeps interference lower and cabling neater
  • Wolfson WM8741 DAC chips, 1 chip per channel
  • Retains fully balanced design of the LUMIN family – including XLR outputs
  • Compact case with solid aluminium CNC front panel
  • Available in black anodised finish as well as raw silver
  • Gigabit Ethernet
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Wellicht interessant  8)

Te koop: het proto type T-1800 CineMike Subwoofer.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De heren collega's zijn inmiddels druk bezig met het ombouwen van Kino 2.

De Trinnov Altitude 32 wordt de main processor, en dan samen met de nieuwe Quadral Casa-Cineline inbouw speakers. Het wordt een 7.1.6 opstelling met de Quadral type Casa IW 621






Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

Nice!
Zijn we nog plannen om de Trinnov te gaan tunen? Lijkt me dat dat wel goed met Trinnov afgestemd moet worden als dat zou gaan gebeuren.

vik

Nee dat gaat niet gebeuren Teejoo. Wel wordt er in deze opstelling gebruikt gemaakt van een CM UHD speler plus eindversterkers.


Quote from: Teejoo on October  9, 2020, 13:44:32
Nice!
Zijn we nog plannen om de Trinnov te gaan tunen? Lijkt me dat dat wel goed met Trinnov afgestemd moet worden als dat zou gaan gebeuren.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Valkyrie

Quote from: vik on October  9, 2020, 14:20:36
Nee dat gaat niet gebeuren Teejoo. Wel wordt er in deze opstelling gebruikt gemaakt van een CM UHD speler plus eindversterkers.

Welke CM UHD-speler gaat hier komen Vik?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster