CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cobraatje

Als ik zie wat jij nu hebt staan, dan is het hard gegaan met upgraden :).

Masterkale

Quote from: Cobraatje on November 30, 2017, 19:22:04
Als ik zie wat jij nu hebt staan, dan is het hard gegaan met upgraden :).

Haha ja best wel... altijd opzoek naar beter ;)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Masterkale

Zaterdag ga ik weer even langs bij Vik om de Datasat vs de marantz te testen. We nemen gelijk oppo stuffe 2 vs 3 mee en uiteraard neem ik wat kabels mee om eventueel de zwakke schakels uit mijn systeem te halen.

Dit gaat weer een interessante test worden, heb er zin in. Tot zaterdag Vik. O0
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Edit: Tom jouw zwakke schakels niet die van mij  :hehe:

Gezellig Tom!  :coffee:

Quote from: Masterkale on December  6, 2017, 09:13:52
Zaterdag ga ik weer even langs bij Vik om de Datasat vs de marantz te testen. We nemen gelijk oppo stuffe 2 vs 3 mee en uiteraard neem ik wat kabels mee om eventueel de zwakke schakels uit het systeem te halen.

Dit gaat weer een interessante test worden, heb er zin in. Tot zaterdag Vik. O0
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Quote from: vik on December  6, 2017, 14:00:17
Edit: Tom jouw zwakke schakels niet die van mij  :hehe:

Gezellig Tom!  :coffee:

Ja correct ik heb het aangepast ;)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Shoalinmonk

Een goed product is gaaf, maar het wordt nog gaver als de service, deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrokkenheid van hoog niveau is !!
Dit is in één zin waar Viktor voor staat ....  en dit ook WAAR maakt.

Ik ken Viktor nu al een aantal jaar maar het lukt hem elke keer weer .... WOW ! Chapeau Viktor !
Gisteren was Viktor bij mij over de vloer om mijn nieuwe aanwinst te installeren. Hij kwam voor een beamer maar van A tot Z, checkt hij de gehele set!
Echt heel erg gaaf om te zien met hoeveel passie, geduld en deskundigheid hij aan het werk is.

Viktor, super bedankt weer en ik kijk nu al uit naar onze volgende meeting.
Je hebt mijn geluid weer opgekrikt. Voor nu gaan we heerlijk genieten van deze donkere dagen, de film marathons staan al gepland namelijk....

Trouwens Super hoor die Cinemike Couplers. Speel er nu ruim een week mee. Vooral de bas is gecontroleerder, tevens, de level van detail van van het hele geluidsbeeld is omhoog gegaan.  Echt een cheap upgrade dus, kan het iedereen aanraden.   :clapping:

Grappig is dat we deze 'mod' zelf uit kunnen voeren, just place the Couplers under the spikes...! Een heel kleine moeite met een groot resultaat
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Masterkale

Ik heb vandaag ook weer een bezoek gebracht aan Viktor.
Eerst naar de 8802 stuffe 2.5 geluisterd icm de oppo ultimate. Er was duidelijk hoorbaar dat het micro detail meer aanwezig is dan op mijn eigen set. De plaatsing was ook nauwkeuriger maar ik miste wat losspelen van de speakers. Hierna hebben we mijn stuffe 2 oppo erop gehangen  en tevens wat setting gekontroleerd. Nu speelde het geluid losser van de speakers alleen ging de plaatsing en detail weer wat verloren. Na nogmaal wisselen richting de oppp ultimate en kontroleren van de settings (speakers op large en 80hz crossover) zijn we de demo opnieuw gestart. Opmerkelijk is dat alles wat ik miste nu perfect klopte. Diepte, plaatsing en microdetail. Ja de quadrals zijn best in your face speakers maar dit lijkt toch te wennen.
Hierna mijn datasat zonder dirac aangesloten op mijn oppo. Het geluid lijkt thuis net wat beter te klinken, mede door de dirac. De bevestiging die ik zocht om wat zwakke punten in mijn installatie op te sporen. Wat me direct opviel is dat de plaatsing en micro details vervagen. Met plaatsing bedoel ik het 3d in de soundstage. Zonder correcte plaatsing wordt alles wat meer een brei. Ook viel op dat het geluid wat schraler klonk. De ultimate oppo wist de plaatsing en het beeld te verbeteren echter niet op het niveau van de 8802. Ik hoop dat cinemike de datasat nog een tikje beter kan maken zodat de oppo tuning ook beter tot zijn  recht komt in mijn set.
Qua beeld is de oppo ultimate echt een plaatje. Dit gezien op de vw360 een mooie beamer, maar de x7500 speelt op gelijk niveau en zwart zelfs beter... ja geen 4k maar de ultimate zet voor mijn gevoel al 4k op het scherm met 1080p. Bedankt vik voor jouw tijd en de interessante sessie.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Leuk dat je de moeite hebt genomen om langs te komen Tom. En voor mij ook een primeur dat ik de CineMike Datasat hier eens heb ervaren. Prachtig apparaat!  8)

Ik hoop dat je wat meer inzicht hebt gekregen tijdens deze sessie.

Voor mij was het ook een leerzame dag en dan bedoel ik in het bijzonder met de Oppo. De optimale prestatie van de Oppo 205 hangt heel erg nauw samen met de opties in het menu van de Oppo (speaker- layout settings en audio verwerking. ) Dit heeft met de firmware te maken. Ik heb bewust even gewacht met het toepassen tot dat jij er bij was.

Dit zijn de optimale settings voor de Oppo 205 die we hebben toegepast:

Speaker configuration:

Speakers op Large
crossover 80hz
Downmix 5.1

Audio verwerking:

HDMI audio verwerking>> bitstream (laatste firmware moet deze op auto staan deze gebruik ik bewust nog niet)
Filter characteristics> Mini Phase slow (default Mini Phase fast)

Dit zou dus voor elke Oppo 205 moet passen dat staat los van de modificatie. Dit heeft dus met de firmware te maken.


Quote from: Masterkale on December 10, 2017, 00:19:27
Ik heb vandaag ook weer een bezoek gebracht aan Viktor.
Eerst naar de 8802 stuffe 2.5 geluisterd icm de oppo ultimate. Er was duidelijk hoorbaar dat het micro detail meer aanwezig is dan op mijn eigen set. De plaatsing was ook nauwkeuriger maar ik miste wat losspelen van de speakers. Hierna hebben we mijn stuffe 2 oppo erop gehangen  en tevens wat setting gekontroleerd. Nu speelde het geluid losser van de speakers alleen ging de plaatsing en detail weer wat verloren. Na nogmaal wisselen richting de oppp ultimate en kontroleren van de settings (speakers op large en 80hz crossover) zijn we de demo opnieuw gestart. Opmerkelijk is dat alles wat ik miste nu perfect klopte. Diepte, plaatsing en microdetail. Ja de quadrals zijn best in your face speakers maar dit lijkt toch te wennen.
Hierna mijn datasat zonder dirac aangesloten op mijn oppo. Het geluid lijkt thuis net wat beter te klinken, mede door de dirac. De bevestiging die ik zocht om wat zwakke punten in mijn installatie op te sporen. Wat me direct opviel is dat de plaatsing en micro details vervagen. Met plaatsing bedoel ik het 3d in de soundstage. Zonder correcte plaatsing wordt alles wat meer een brei. Ook viel op dat het geluid wat schraler klonk. De ultimate oppo wist de plaatsing en het beeld te verbeteren echter niet op het niveau van de 8802. Ik hoop dat cinemike de datasat nog een tikje beter kan maken zodat de oppo tuning ook beter tot zijn  recht komt in mijn set.
Qua beeld is de oppo ultimate echt een plaatje. Dit gezien op de vw360 een mooie beamer, maar de x7500 speelt op gelijk niveau en zwart zelfs beter... ja geen 4k maar de ultimate zet voor mijn gevoel al 4k op het scherm met 1080p. Bedankt vik voor jouw tijd en de interessante sessie.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Graag gedaan Frank!

Ik kon het ook niet laten aangezien jullie er in een huiskamer situatie wat moois van hebben gemaakt. Dan bedoel ik het akoestische plafond en ook aanpassingen op de achterwand die bijdragen aan de geluidskwaliteit.

De nieuwe Monitor Audio Platinum II speakers Wow!!! De Rythmik vond ik ondanks zijn forse formaat heel subtiel aanwezig en wanneer nodig zijn mannetje staat, precies zoals het ook hoort. Maar optisch bekeken vind ik het ook "standje-terror"  :devil: waar je niet omheen kunt. Een F113 JL Audio zou beter passen naar mijn mening.

Ik wil je absoluut niet op hitsen hoor:  :angel:




Quote from: Shoalinmonk on December  9, 2017, 12:04:15
Een goed product is gaaf, maar het wordt nog gaver als de service, deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrokkenheid van hoog niveau is !!
Dit is in één zin waar Viktor voor staat ....  en dit ook WAAR maakt.

Ik ken Viktor nu al een aantal jaar maar het lukt hem elke keer weer .... WOW ! Chapeau Viktor !
Gisteren was Viktor bij mij over de vloer om mijn nieuwe aanwinst te installeren. Hij kwam voor een beamer maar van A tot Z, checkt hij de gehele set!
Echt heel erg gaaf om te zien met hoeveel passie, geduld en deskundigheid hij aan het werk is.

Viktor, super bedankt weer en ik kijk nu al uit naar onze volgende meeting.
Je hebt mijn geluid weer opgekrikt. Voor nu gaan we heerlijk genieten van deze donkere dagen, de film marathons staan al gepland namelijk....

Trouwens Super hoor die Cinemike Couplers. Speel er nu ruim een week mee. Vooral de bas is gecontroleerder, tevens, de level van detail van van het hele geluidsbeeld is omhoog gegaan.  Echt een cheap upgrade dus, kan het iedereen aanraden.   :clapping:

Grappig is dat we deze 'mod' zelf uit kunnen voeren, just place the Couplers under the spikes...! Een heel kleine moeite met een groot resultaat
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Hoi Viktor,

Die setting van 5.1 is dat ook in een 7.1 situatie?

Jij speelt OPPO toch ook met JVC? Geen last van lipsync?
Ik blijft hier steeds mee klooien

Groet
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Shoalinmonk

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

vik

Als je via HDMI speelt deze setting proberen zoals beschreven. Inderdaad 5.1 aanhouden.

Ik speel niet meer met een JVC op het moment (Sony VPL-VW360ES) . Lipsync kun je oplossen door bijvoorbeeld low latency mode aan te zetten maar de generatie die jij hebt heeft dat niet.  Is dat enkel met UHD?


Quote from: DVDmartinDVD on December 10, 2017, 11:13:56
Hoi Viktor,

Die setting van 5.1 is dat ook in een 7.1 situatie?

Jij speelt OPPO toch ook met JVC? Geen last van lipsync?
Ik blijft hier steeds mee klooien

Groet
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Ja beide UHD en blu-ray.

Ik blijf maar de juiste setting opzoeken, staat nu op +170ms
Met de Pioneer lx88 nooit problemen gehad en die stond gewoon op 0ms
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

Dan ligt de oorzaak denk ik ergens anders in je keten. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van lipsync tot op een slechte blu ray na. Dat was Taken.

Voor UHD moest ik bij de JVC wel de Low latency mode aanzetten. Gebruik je een beeld processing in je NAD? Staat deze op passthrough?


Quote from: DVDmartinDVD on December 10, 2017, 14:17:07
Ja beide UHD en blu-ray.

Ik blijf maar de juiste setting opzoeken, staat nu op +170ms
Met de Pioneer lx88 nooit problemen gehad en die stond gewoon op 0ms
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

1 HDMI naar de JVC en 1 HDMI naar de NAD.

Heb ook geprobeerd  OPPO - NAD - JVC maar dat werkt ook niet lekker.

Misschien eens proberen om de OPPO op 0ms te zetten en de NAD in de min te zetten.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Masterkale

Quote from: DVDmartinDVD on December 10, 2017, 14:28:44
1 HDMI naar de JVC en 1 HDMI naar de NAD.

Heb ook geprobeerd  OPPO - NAD - JVC maar dat werkt ook niet lekker.

Misschien eens proberen om de OPPO op 0ms te zetten en de NAD in de min te zetten.

Welke firmware heb je?
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Masterkale

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Ik zou beginnen door terug te gaan naar Oppo 1x HDMI (main out)>>NAD>> JVC

Oppo op 0 ms
NAD  op 0 ms

Dan kijken of er ergens in het menu iets aan staat zoals een toon regeling of iets wat kan vertragen.

Inderdaad zoals Tom (Masterkale) aangeeft sowieso na elke FW update>>Factory settings herstellen en dan de optie Erase persistent storage. Oppo opnieuw opstarten. Met het wissen van de cache heb ik al een aantal problemen verholpen in het verleden.






Quote from: DVDmartinDVD on December 10, 2017, 14:28:44
1 HDMI naar de JVC en 1 HDMI naar de NAD.

Heb ook geprobeerd  OPPO - NAD - JVC maar dat werkt ook niet lekker.

Misschien eens proberen om de OPPO op 0ms te zetten en de NAD in de min te zetten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Martin!!!

Quote from: Shoalinmonk on December  9, 2017, 12:04:15
Trouwens Super hoor die Cinemike Couplers. Speel er nu ruim een week mee. Vooral de bas is gecontroleerder, tevens, de level van detail van van het hele geluidsbeeld is omhoog gegaan.  Echt een cheap upgrade dus, kan het iedereen aanraden.   :clapping:

Grappig is dat we deze 'mod' zelf uit kunnen voeren, just place the Couplers under the spikes...! Een heel kleine moeite met een groot resultaat

Vorige week de couplers ontvangen en ik heb ze deze week onder mijn Harbeth SHL5"s plus 40th Anniversary geplaatst. Wow  :inlove: :inlove:, strakker, gecontroleerder, kortom meer muziek. Mooie tweak, voor een in audiobegrippen relatief een klein bedrag.
mainly British stuff

vik

Veel plezier Martin!  :thumbs-up:

De eerste batch is er doorheen.




Quote from: Martin!!! on December 15, 2017, 12:17:28
Vorige week de couplers ontvangen en ik heb ze deze week onder mijn Harbeth SHL5"s plus 40th Anniversary geplaatst. Wow  :inlove: :inlove:, strakker, gecontroleerder, kortom meer muziek. Mooie tweak, voor een in audiobegrippen relatief een klein bedrag.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Quote from: vik on December 13, 2017, 16:24:31
Ik zou beginnen door terug te gaan naar Oppo 1x HDMI (main out)>>NAD>> JVC

Oppo op 0 ms
NAD  op 0 ms

Dan kijken of er ergens in het menu iets aan staat zoals een toon regeling of iets wat kan vertragen.

Inderdaad zoals Tom (Masterkale) aangeeft sowieso na elke FW update>>Factory settings herstellen en dan de optie Erase persistent storage. Oppo opnieuw opstarten. Met het wissen van de cache heb ik al een aantal problemen verholpen in het verleden.

Bedankt voor de input  :thumbs-up:
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Cobraatje


vik

Eind Januari hangt bij CineMike in Den Bosch de Sony VPL-VW 360ES CineMike editie!

Deze Sony deed leden op de winter show versteld staan door de beeldkwaliteit, en ook de licht opbrengst t.o.v van de 760 ES  laser die er naast hing.

Ik zal tegen die tijd een film weekend organiseren met deze prachtige Sony. Op advies van CineMike heb ik afgelopen September mijn JVC DLA RS 520 snel verkocht, en op hun aanraden de Sony gekocht. Achteraf heel erg blij met de keuze maar het was even spannend i.v.m met mijn formaat doek en licht opbrengst bij UHD.

Die is namelijk netto  2m.80 breed bij 1m. 57cm hoog.

Dit is een kiekje van de CineMike VPL-360ES op een 3m 10 breed scherm (21:9) Stewart Cima (doek: Neve gain 1.1)

Een foto zegt niet alles maar wellicht krijg je een idee van de licht opbrengst. Dit is een scene van de UHD Ghostbusters. 

Ik zal tegen die tijd een topic aanmaken voor het film weekend.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

1 foto zegt vaak meer dan 1000 woorden...,maar dit gaat hier niet op dit moet je wil ik wel eens in het echie zien  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels