CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Started by vik, July 1, 2011, 10:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vik

Ondertussen een paar uurtjes met de Denon bezig geweest.

Fantastische speler.

Hij is van een hogere klasse vergeleken met de Oppo. In het echt mooier als op foto´s.

Loopwerk is beter en een stuk stiller (geruisloos) , hij is sneller met opstarten.. scrollen door de menu's.. en zelfs next track selectie. Daar was ik even verbaasd over.

Het vergelijk met mijn Oppo BDP 95 CM daar was eigenlijk niet lang voor nodig. Hij doet alles nog even net iets beter.

Hij klinkt over het hele bereik wat cleaner, iets rustiger en de laagweergave is net even wat strakker.

Het beeld is wat sprankelender.

Ik heb hem de aankomende week nog even in huis om verder te testen.

Voor nu op dit moment maakt de DBT-3313 een goede kans om mijn Oppo te vervangen. Maar dat is iets voor in de toekomst en wil eerst de DVD-A1UD hier thuis nog testen.

Kortom een top speler.  :)




 
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Goed te lezen Vik. Ik heb bij dit soort spelers blijkbaar toch een verkeerd beeld. Als ik zo naar de naaktfoto's kijk van de standaard uitvoeringen dan kan ik niet anders zeggen dat de Oppo mooier opgebouwd lijkt. Zegt verder ook niet zoveel natuurlijk.

Denon 3313



Oppo 95

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Het verschil merk je meteen al als je hem uit de doos pakt. Voelt steviger, de bediening op het front paneel voelt beter.

Het loopwerk is geruisloos en beter gebouwd als de Oppo. (Volledig afgeschermd SVH-loopwerk). Ook het laden en uitwerpen van schijven is heerlijk geruisloos.  :)

En wat ik al zei deze moet je in het echt meemaken. Op de foto ziet hij er echt goedkoop uit.




Quote from: Maro on June 14, 2013, 20:54:49
Goed te lezen Vik. Ik heb bij dit soort spelers blijkbaar toch een verkeerd beeld. Als ik zo naar de naaktfoto's kijk van de standaard uitvoeringen dan kan ik niet anders zeggen dat de Oppo mooier opgebouwd lijkt. Zegt verder ook niet zoveel natuurlijk.

Denon 3313



Oppo 95


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Ik geloof je op je woord Vik. Toch als je naar de foto's kijkt... :nopompom:  Dat de bediening op het frontje beter is geloof ik meteen. Die tiptoetsjes zijn maar onhandig en die ene toets die ik het meest gebruik (open/close) is nou net niet verlicht. Altijd dat gezoek in het donker.. :D  Als ik een 3313 zie ga ik hem eens goed vastpakken...hopelijk kijkt mijn vrouw dan net even niet.. :P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Quote from: Maro on June 14, 2013, 21:15:01
Ik geloof je op je woord Vik. Toch als je naar de foto's kijkt... :nopompom:  Dat de bediening op het frontje beter is geloof ik meteen. Die tiptoetsjes zijn maar onhandig en die ene toets die ik het meest gebruik (open/close) is nou net niet verlicht. Altijd dat gezoek in het donker.. :D  Als ik een 3313 zie ga ik hem eens goed vastpakken...hopelijk kijkt mijn vrouw dan net even niet.. :P

:D Laat haar het maar niet zien.

De Marantz UD 7007 is vrijwel identiek aan de Denon DBT-3313 behalve het analoge board natuurlijk.

De Marantz UD 7007 en deze DBT-3313 zijn de beste spelers die CM nu in huis heeft. (op de DVD A1UD en de Marantz UD 9004 na dan)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maro

Doet CM helemaal niks meer met de Oppo 105?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

vik

Quote from: Maro on June 14, 2013, 21:35:17
Doet CM helemaal niks meer met de Oppo 105?

Jawel. Voor zowel de 105 als de 103. Prestaties zijn gelijk met de Oppo 93 en de 95.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Denon heeft altijd mooie spelers gemaakt, de achilleshiel van hun spelers waren juist altijd de loopwerken, die speelden op een gegeven moment geen recordables meer af en niet lang daarna ook de originele discs niet meer. Dat was tenminste bij hun dvd spelers het geval.
Wellicht dat ze nu met bluray loopwerken van een andere fabrikant inkopen maar betere kwaliteit loopwerken geloof ik zelf bij bluray niet zo in, er zijn maar een paar fabrikanten (op een hand te tellen) en zowel Oppo als Denon nemen echt niet de goedkoopste.
Als ik nu de foto's zie, ben ik niet echt onder de indruk. Hun top spelers hadden altijd behoorlijk zware koperen afscheidingen, meerdere onafhankelijke voedingen (de S1-S10,A1 series), dit komt niet eens in de buurt.

vik

De loopwerken van de Oppo BDP 83 zijn/waren ook echt ruk. Waarvan ik er zelf  2 in huis heb gehad met veel problemen.

Gelukkig is dat punt verbeterd bij de nieuwe modellen.

Het probleem bij de oudere types Denon is vaak stof geweest. Denk aan de DVD A1UD. Als je alles gewoon een beetje stof vrij houdt is er niets aan de hand. Met mijn Denon DVD A1XVA heb ik ook nooit problemen gehad.

Het loopwerk van de DBT-3313 is identiek aan die van de DBP-4010UD.

Met beter gebouwd bedoel ik: 

Het afgeschermde gedeelte, de demping, de manier waarop de lade open en dicht schuift. De speling die je voelt (op en neer) zodra je er een schijf in doet.  Verder is het loop werk geruisloos, en dan heb ik het niet over een koel fan die je eventueel hoort van de Oppo BDP-95.

De behuizing voelt ook gewoon meer solid.

Termen als "zware koperen afscheidingen" zeggen 0,0 over de prestatie bij dit soort projecten.

De Marantz UD 9004 en de Denon DVD A1UD zijn ook prachtig opgebouwd :



De DBT-3313 en de Marantz UD 7007 presteren net onder de Denon DVD A1UD en de Marantz UD 9004, en de basis is gewoon beter als de Oppo's  voor hun tuning projecten.

Ik vind het binnen werk voor een "Reference model" er wel el cheapo uitzien. (DBT-3313)



Quote from: Kjelt on June 14, 2013, 23:34:55
Denon heeft altijd mooie spelers gemaakt, de achilleshiel van hun spelers waren juist altijd de loopwerken, die speelden op een gegeven moment geen recordables meer af en niet lang daarna ook de originele discs niet meer. Dat was tenminste bij hun dvd spelers het geval.
Wellicht dat ze nu met bluray loopwerken van een andere fabrikant inkopen maar betere kwaliteit loopwerken geloof ik zelf bij bluray niet zo in, er zijn maar een paar fabrikanten (op een hand te tellen) en zowel Oppo als Denon nemen echt niet de goedkoopste.
Als ik nu de foto's zie, ben ik niet echt onder de indruk. Hun top spelers hadden altijd behoorlijk zware koperen afscheidingen, meerdere onafhankelijke voedingen (de S1-S10,A1 series), dit komt niet eens in de buurt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt

Quote from: vik on June 15, 2013, 07:45:21
De loopwerken van de Oppo BDP 83 zijn/waren ook echt ruk. Waarvan ik er zelf  2 in huis heb gehad met veel problemen.
Niet het loopwerk van de Oppo BDP 83 was volgens mij het probleem (speelt bij mij prima) maar de warmtehuishouding in de kast zelf. Als je aan een disk voelt die net 2 uur heeft gespeeld dan is die in de buurt van de 50 graden Celsius, daar kan zo'n OPU slecht tegen. Dus daar zit volgens mij het probleem.
Bij de huidige generatie voelt de disk nog niet eens handwarm dus dat hebben ze opgelost.

QuoteHet probleem bij de oudere types Denon is vaak stof geweest. Denk aan de DVD A1UD. Als je alles gewoon een beetje stof vrij houdt is er niets aan de hand.
Diverse generaties Denon dvd spelers gehad en defect de tent verlaten, allemaal op het loopwerk dat na een herafstelling weer een paar honderd uur mee ging. Ze waren te kritisch afgesteld vanaf de fabriek op originele discs waardoor je na 300 uur al geen recordables kon afspelen (eerste symptoom) om vervolgens weer een paar honderd uur later ook de originele discs niet meer af te spelen.  Maar Denon was niet de enigste die hier problemen mee had.

QuoteTermen als "zware koperen afscheidingen" zeggen 0,0 over de prestatie bij dit soort projecten.
Op zich inderdaad niet maar bij Denon deden ze dit alleen bij hun vlaggeschip modellen die daarnaast ook meerdere onafhankelijke voedingen hadden, mooie audioboards (alhoewel hun "nep" gebalanceerde audio uitgangen mij nooit echt hebben bekoord) oftewel het stond bij Denon voor het top model.
Destijds (jaren 90 begin 2000) had Denon best nog een stukje highend segment en de bijbehorende ontwerpers. Nu na de overname en samengang met oa Marantz vind ik het middelmatig, een teken daarvan is oa dat ze gestopt zijn met high end pre/pro's. Wellicht komen ze nog terug maar nu lijkt het vooral er op om Denon het laag en stukje middensegment te laten bedienen en Marantz het iets hogere middensegment te laten afdekken.

vik

Ik twijfel ook zeker niet aan je ervaringen.  ;)





Quote from: Kjelt on June 15, 2013, 09:54:35
Diverse generaties Denon dvd spelers gehad en defect de tent verlaten, allemaal op het loopwerk dat na een herafstelling weer een paar honderd uur mee ging. Ze waren te kritisch afgesteld vanaf de fabriek op originele discs waardoor je na 300 uur al geen recordables kon afspelen (eerste symptoom) om vervolgens weer een paar honderd uur later ook de originele discs niet meer af te spelen.  Maar Denon was niet de enigste die hier problemen mee had.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

H&C Hifi

Ik ben wel benieuwd hoe de originele DBT-3313 het doet tov de ''gepimpte'' versie.

vik

Ik vond het erg leuk om deze post te lezen.

De Denon die ik nu in mijn bezit heb, de Denon DBT- 3313 CM editie is net terug uit Engeland.

Nick Peacock een bekende ex-reviewer van het avforums.com, en bekend onder de naam Welwynnick heeft de speler getest. Zijn volledige review verschijnt binnenkort in een topic.

Zijn eerste post voor nu :

Well, guess what - HDMI audio from the Cinemike 3313 sounds better than HDMI audio from any other player, including my Denon A1UD and Upgrade Company Oppo 95, which was the best I'd ever heard until now.

Hij heeft zelf de gepimpte versie van de Upgrade Company, een Oppo 95.

Er zal nu vast een balletje gaan rollen op het forum na zijn post onder de non-believers ,  die geloven dat het onmogelijk is,  en vinden  dat elk bitstream signaal identiek hoort te zijn vanaf elke  Blu ray speler.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Ik las op avsforum.com dat je AVP hersteld is? Gefeliciteerd en op naar de B&W 802D.  ;)




Quote from: danielo on March 30, 2013, 13:13:39
Helaas ga ik persoonlijk weer uitvinden hoe goed ze zijn, mijn AVP gaat terug naar CineMike voor de eerder aangegeven problemen eens kijken of we dit keer daar kunnen komen zonder boetes onderweg.

Hopelijk is de avp weer terug voor de 802D2's er zijn *zucht*.

Daniel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

Quote from: vik on June 21, 2013, 08:41:04
Ik las op avsforum.com dat je AVP hersteld is? Gefeliciteerd en op naar de B&W 802D.  ;)

De 802D's en htm2d zijn binnen, nog weinig tijd mee gehad maar dat gaat wel komen. Voor plaatjes zie de B&W thread.

Daniel.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Quote from: danielo on June 27, 2013, 17:14:54
De 802D's en htm2d zijn binnen, nog weinig tijd mee gehad maar dat gaat wel komen. Voor plaatjes zie de B&W thread.

Daniel.

Netjes Daniel. Ik zal eens kijken. :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

QuoteTuningupgrade für die Denon AVP in Arbeit - Sonntag, 30. Juni 2013

Im Zuge der Entwicklung des Tunings für die Marantz AV8801 hat sich auch eine Erweiterung des Tunings der Denon AVP ergeben. Es geht dabei um die erste Verstärkerstufe nach der DA Wandlung. An dieser Stelle werden wir anstelle der originalen einen anderen Typ Operationsverstärker einsetzen, der bei der Marantz zum Einsatz kommt und eine einzigartige Performance bietet. Verfügbarkeit und Preis geben wir in Kürze bekannt.

Vik kun je weer met de AVP richting Duitsland.  :)

De AV8801 gaat denk ik ook echt zeer goed worden.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on July  4, 2013, 22:54:39
Vik kun je weer met de AVP richting Duitsland.  :)

De AV8801 gaat denk ik ook echt zeer goed worden.

Ja ze zijn er mee bezig.

Ze gaan kijken hoe de nieuwe OP amps gaan uitpakken op de AVP.

Een klant uit de UK krijgt de eerste AVP met deze upgrades. Op de AV 8801 is het al een suc6.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ben benieuwd naar het resultaat.

Zag dat de prijs van de 8801 upgrade ook op de site staan 3000 euro is die voor de liefhebbers.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on July  5, 2013, 09:38:02
Ben benieuwd naar het resultaat.

Zag dat de prijs van de 8801 upgrade ook op de site staan 3000 euro is die voor de liefhebbers.

De OP amps zijn ook bij de AVP een suc6.  De Marantz AV 8801 CM was op sommige punten beter als de CM AVP-A1HDA, mede door de OP amps. 


Foto van het digitale board waar het om gaat :

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

 :clapping: Ze hebben het geflikt in Simmerath.


Ze hebben eindelijk een gelijkwaardig alternatief (op sommige punten zelfs beter) voor de CM Denon DVD-A1UD. Dit geldt voor zowel beeld als geluid.

Wat heel bijzonder is dat de DVD weergave zelfs gelijk is. De A1UD heeft tot op heden nog steeds de beste DVD weergave die een Blu Ray speler kan bieden.

Het gaat dus om de Denon DBT-3313 en de Marantz UD 7007.

Wat tekst van de site geplukt :



Referenztuning für DBT3313 / UD7007 - Mittwoch, 24. Juli 2013

Endlich haben wir eine Alternative zum Cinemike Denon DVDA1UD. Es war alles andere als einfach, aber es ist Cinemike nach mühevoller Entwicklungsarbeit gelungen, das Tuning für den DBT3313 / UD7007 derart zu erweitern, dass die Geräte die Performance unserer bisherigen Referenz Cinemike DVDA1UD erreichen....
Das gilt für Bild und für Ton. Besonders wichtig war uns da auch die DVD Performance. Auch hier sind wir jetzt auf Referenzniveau...
Auf unserer Hausmesse werden wir ausführliche Vergleiche zwischen den Geräten und den Tuningversionen machen



Ik heb er even over na moeten denken (keuze A1UD of DBT-3313) maar de de trage laad/repsonse tijden van de A1UD zijn toch wel een deal breaker geweest voor mij.

De 3313 CM is dus bij deze besteld.  :coffee: Cheers!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Klinkt goed heb je ook meteen de upgrade voor de AVP besteld ?

QuoteTuningupgrade für AVP erhältlich - Mittwoch, 24. Juli 2013

Ab sofort ist das Tuningupgrade für die AVP erhältlich. Es handelt sich dabei um eine Erweiterung des bisherigen Tunings. Dabei werden auf der Digitalplatine alle Operartionsverstärker und deren Beschaltung gegen die wohl klanglich beste Variante derzeit am Markt ausgetauscht.
Der Zugewinn an Auflösung und Durchhörbarkeit ist enorm. Auch klingt das Gerät bei hohen Pegeln deutlich stressfreier.
Vorstellung ist auf unserer Hausmesse am 10. und 11.8.2013

Preis für das Upgrade ist 1750€

Had zelf de prijs voor de opamps upgrade ingeschat op een paar honderd euro, maar helaas is dit veel duurder voor mij zal de AVP niet geupgrade worden misschien wissel ik hem om in de toekomst voor de AV8801 met CM tuning.

Er is trouwens nu ook een tuning voor de Emotiva XPA-1 monoblokken http://heimkinoverein.de/forum/6-hifi-a-surroundanlagen/14445-was-haltet-ihr-von-emotiva het resultaat is zeer goed maar had niet anders verwacht.  :)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Quote from: RvD on July 24, 2013, 15:17:16
Klinkt goed heb je ook meteen de upgrade voor de AVP besteld ?

Had zelf de prijs voor de opamps upgrade ingeschat op een paar honderd euro, maar helaas is dit veel duurder voor mij zal de AVP niet geupgrade worden misschien wissel ik hem om in de toekomst voor de AV8801 met CM tuning.


Nee de AVP blijft voorlopig zoals hij nu is.

De 3313 is belangrijker voor mij.





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Ben zeker weer benieuwd Vik naar die Denon.

Denk dat Mike het druk gaat krijgen met die spelers ombouwen.

Wat gaat het totaal plaatje kosten?

Wordt de denon nu alleen puur op de hdmi uitgang getuned?

Groet Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR