Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Started by papaleo, July 8, 2011, 22:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

papaleo

@Reza  :)
Ik had deze film eigenlijk voor (ons) vanavond in/op de planning staan... ;) :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

#3601
Sorry Leo. Gelukkig had ik hem al gezien :tounge2:
We zien elkaar gauw.
Ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad met de vrouw des huizes.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Quote from: papaleo on April 20, 2022, 10:07:15
Gisteren de film 'The 355' gezien...

Deze 'vrouwen'-film  ;) viel me al met al helemaal niet tegen.
Niet bijzonder hoogstaand kwa verhaallijn en acteerwerk maar best leuk voor een filmavond...

Voor de puristen onder ons is dit wel een hoogstaande aanrader het (4k) beeld en en het (Atmos) geluid is werkelijk om van smullen. 8) :worship:
Het beeld is waanzinnig scherp,gestoken en zeer contrastrijk ook de kleuren spatten van het scherm en dan niet in een 'overdadige modus' maar heel natuurlijk.
En dit maakt dat je deze film toch 'n keer gezien moet hebben...

Edit;
Ik ben nieuwsgierig hoe de jongens met een JVC NZ deze film ervaren want met mijn NX7 was dit al  8) 8)
Ik heb hem ook op mijn wishlist staan, dus super om te horen! Hij is volgens mij nog niet uit toch?

Dit weekend ook Miss Sloane gezien met Jessica Chastain. Ook een super film!

buckler

Quote from: papaleo on April 20, 2022, 10:07:15
Gisteren de film 'The 355' gezien...

Deze 'vrouwen'-film  ;) viel me al met al helemaal niet tegen.
Niet bijzonder hoogstaand kwa verhaallijn en acteerwerk maar best leuk voor een filmavond...

Voor de puristen onder ons is dit wel een hoogstaande aanrader het (4k) beeld en en het (Atmos) geluid is werkelijk om van smullen. 8) :worship:
Het beeld is waanzinnig scherp,gestoken en zeer contrastrijk ook de kleuren spatten van het scherm en dan niet in een 'overdadige modus' maar heel natuurlijk.
En dit maakt dat je deze film toch 'n keer gezien moet hebben...

Edit;
Ik ben nieuwsgierig hoe de jongens met een JVC NZ deze film ervaren want met mijn NX7 was dit al  8) 8)

Ja ik heb hem inderdaad een tijdje terug ook gezien en vond hem ook leuk... plus prachtig beeld maar goed dat is met dit materiaal vrijwel altijd wel  :P
Ben dan ook zeer tevreden dat ik van de NX9 naar de NZ9 ben gegaan en het is dan ook best een aardige stap voorwaarts.

Word voor jou ook wel eens tijd Leo  O0
Veel plezier mannen
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

Quote from: buckler on April 20, 2022, 17:58:39
Ja ik heb hem inderdaad een tijdje terug ook gezien en vond hem ook leuk... plus prachtig beeld maar goed dat is met dit materiaal vrijwel altijd wel  :P
Ben dan ook zeer tevreden dat ik van de NX9 naar de NZ9 ben gegaan en het is dan ook best een aardige stap voorwaarts.

Word voor jou ook wel eens tijd Leo  O0
Veel plezier mannen

Wat (nog) niet is kan altijd nog komen... ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#3605
Gisteravond de film 'Ambulance' maar eens opgezet...pfff ik ben er nog moe van  :D

Verstand op 0 en gaan met die banaan,wàt een actiefilm zeg non-stop actie veel tempo en mooi camerawerk.
Voor mij iets te veel van het 'goede' wat aan de geloofwaardigheid afbreuk doet.

Deze transfer zag er super mooi en clean uit inclusief een overweldigende Atmos track wat dan weer 'veel' goed maakt.

Film:6,8
Beeld:9,5
Geluid:10+
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Ik moet er nog even voor gaan zitten maar bedankt voor de tip! :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

Nice...
Staat voor mij voor vanavond op de planning Leo ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Had je de news of the world disc nog gecheckt Leo?

papaleo

Quote from: Teejoo on April 30, 2022, 10:14:06
Had je de news of the world disc nog gecheckt Leo?

Yep,ook 'toevallig' gisteren...ik wilde daar later hier op terug komen maar doe het nu gelijk maar ;)

Schijf via de Oppo afgespeeld en niets van enige banding te zien dus de proef op de som genomen en de file die ik heb ook maar eens via de Oppo afgespeeld en ook nu geen banding te bekennen....   :o

Mijn eerste gedachten was...deze MP/Zappiti gaat dus zsm de deur uit....basta!

Tot het moment dat ik een ingeving kreeg om maar eens de hdmi kabel die ik in de Oppo had zitten te verplaatsen/switchen naar de Zappiti en waarachtig ook nu via de Zappiti geen banding meer zichtbaar.
Het vreemde van dit verhaal is dat wanneer ik de (zappiti) hdmi kabel in de Oppo steek ik ook geen banding waar kan nemen...dus op een of andere manier is de hdmi kabel die ik in de Zap heb zitten (dit is niet de kabel die er standaard bijgeleverd word) geen goeie match met elkaar...
Het was gisteren vrij laat geworden ik weet dan ook niet welke merken hdmi kabels ik in mijn setup heb zitten daar ga ik van de week wel ff naar kijken.
Dus voorzover is het opgelost...

Ik ben van naturen niet zo'n 'cable-believer' er worden soms op internet hdmi kabels aangeprezen welke een mooier en strakker beeld geven met een beter contrast,mooiere en diepere kleuren enz,enz daar heb ik dan nog wel mijn twijfels over maar van wat ik nu zelf meemaak zijn er toch kabels die op een of andere manier verschillend zijn en/of niet matchen met je weergever of dit nu komt door de gebruikte materialen of dat dit wellicht aan de afscherming ligt dat weet ik niet maar het feit is dat de ene kabel niet de andere is dat heb ik nu zelf ondervonden...halleluja!  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Quote from: reza on April 30, 2022, 09:11:41
Ik moet er nog even voor gaan zitten maar bedankt voor de tip! :thumbs-up:

Quote from: buckler on April 30, 2022, 09:29:30
Nice...
Staat voor mij voor vanavond op de planning Leo ;D

Have fun.... :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Staaled

Quote from: papaleo on April 30, 2022, 09:02:45
Gisteravond de film 'Ambulance' maar eens opgezet...pfff ik ben er nog moe van  :D

Verstand op 0 en gaan met die banaan,wàt een actiefilm zeg non-stop actie veel tempo en mooi camerawerk.
Voor mij iets te veel van het 'goede' wat aan de geloofwaardigheid afbreuk doet.

Deze transfer zag er super mooi en clean uit inclusief een overweldigende Atmos track wat dan weer 'veel' goed maakt.

Film:6,8
Beeld:8,5
Geluid:8,5
The Guilty met JG al gezien ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

papaleo

Nee...,ik heb zojuist de trailer even bekeken lijkt me een spannende film..
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

The guilty was best goed

De deense versie blijkt beter te zijn
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Staaled

Quote from: papaleo on April 30, 2022, 13:29:21
Nee...,ik heb zojuist de trailer even bekeken lijkt me een spannende film..

ZIEN . Ik vond hem geweldig , bijna 100% gedragen door JG. :worship:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

williams

Quote.     Yep,ook 'toevallig' gisteren...ik wilde daar later hier op terug komen maar doe het nu gelijk maar ;)

Schijf via de Oppo afgespeeld en niets van enige banding te zien dus de proef op de som genomen en de file die ik heb ook maar eens via de Oppo afgespeeld en ook nu geen banding te bekennen....   :o

Mijn eerste gedachten was...deze MP/Zappiti gaat dus zsm de deur uit....basta!

Tot het moment dat ik een ingeving kreeg om maar eens de hdmi kabel die ik in de Oppo had zitten te verplaatsen/switchen naar de Zappiti en waarachtig ook nu via de Zappiti geen banding meer zichtbaar.
Het vreemde van dit verhaal is dat wanneer ik de (zappiti) hdmi kabel in de Oppo steek ik ook geen banding waar kan nemen...dus op een of andere manier is de hdmi kabel die ik in de Zap heb zitten (dit is niet de kabel die er standaard bijgeleverd word) geen goeie match met elkaar...
Het was gisteren vrij laat geworden ik weet dan ook niet welke merken hdmi kabels ik in mijn setup heb zitten daar ga ik van de week wel ff naar kijken.
Dus voorzover is het opgelost...

Ik ben van naturen niet zo'n 'cable-believer' er worden soms op internet hdmi kabels aangeprezen welke een mooier en strakker beeld geven met een beter contrast,mooiere en diepere kleuren enz,enz daar heb ik dan nog wel mijn twijfels over maar van wat ik nu zelf meemaak zijn er toch kabels die op een of andere manier verschillend zijn en/of niet matchen met je weergever of dit nu komt door de gebruikte materialen of dat dit wellicht aan de afscherming ligt dat weet ik niet maar het feit is dat de ene kabel niet de andere is dat heb ik nu zelf ondervonden...halleluja!  :D     


Hoi Leo met het switchen tussen de kabels heb je toen ook een andere ingang genomen op de Lumagen want daar kan natuurlijk ook iets anders ingesteld staan .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

Quote from: williams on May  1, 2022, 10:03:37

Hoi Leo met het switchen tussen de kabels heb je toen ook een andere ingang genomen op de Lumagen want daar kan natuurlijk ook iets anders ingesteld staan .
Dat is een goeie...daar heb ik geen actieve herinnering van  :D

Dat zat ik tzt eens gaan nakijken  :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Aangezien mijn Powerquest 2 defect was gegaan en ik in ruil daarvan een nieuwe PQ3 had gekregen welke ik inmiddels alweer verkocht heb...
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=182205.0

was ik opzoek naar een goed/high-end stekkerblok met daarin 8 stekker aansluitingen ter vervanging van de PowerQuest...,en dit kwam op mijn pad De Oehlbach POWERSOCKET 907 een robuust exemplaar vervaardigd uit een aluminium behuizing met overspannings beveiliging maar ook met een handige led die aangeeft of de stekker wel juist (kwa fase) in het stopcontact zit...zo zitten er 4 digitale ingangen op en 4 analoge ingangen om zo je apparaten op de juiste manier te voorzien van de juiste stroom
Alle ingangen zijn gemarkeerd met waar de fase/polariteit zich bevind en om het verhaal compleet te maken heb ik er ook nog een Oehlbach Phaser bij gekocht dit is een fase/polariteit detector om zo alle rand apparatuur in de juist fase in het stekkerblok te zetten...en natuurlijk gelijk met een rode sticker te markeren.











Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

ppeter

#3618
Quote from: papaleo on April 30, 2022, 09:02:45
Gisteravond de film 'Ambulance' maar eens opgezet...pfff ik ben er nog moe van  :D

Verstand op 0 en gaan met die banaan,wàt een actiefilm zeg non-stop actie veel tempo en mooi camerawerk.
Voor mij iets te veel van het 'goede' wat aan de geloofwaardigheid afbreuk doet.

Deze transfer zag er super mooi en clean uit inclusief een overweldigende Atmos track wat dan weer 'veel' goed maakt.

Film:6,8
Beeld:8,5
Geluid:8,5

Perfecte samenvatting, en precies zoals ik het ervaren heb!
Vooral het camerawerk was spectaculair, origineel en gewoon schitterend om naar te kijken!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

katwax

Leo,

Wat bedoelt men met 4 analoge en 4 digitale ingangen, je hebt toch geen digitale stroom :notify:
Dit is dan het verschil tussen de zwarte en witte contacten?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

papaleo

#3620
Quote from: katwax on May  4, 2022, 22:24:53
Leo,

Wat bedoelt men met 4 analoge en 4 digitale ingangen, je hebt toch geen digitale stroom :notify:
Dit is dan het verschil tussen de zwarte en witte contacten?

Hocus,pocus...pas...🪄ik wil dat er digitale stroom was [emoji875]


Alle gekheid op een (tover)stokje...de digitale ingangen/uitgangen zijn die welke gefilterd zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

katwax

Quote from: papaleo on May  4, 2022, 22:37:08
Hocus,pocus...pas...🪄ik wil dat er digitale stroom was [emoji875]


Alle gekheid op een (tover)stokje...de digitale ingangen/uitgangen zijn die welke gefilterd zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Pfff dan moet je keuzes maken. Wat houdt deze filter in? :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

papaleo

Quote from: katwax on May  5, 2022, 08:18:41
Pfff dan moet je keuzes maken. Wat houdt deze filter in? :)
Eerlijk gezegd ben ik er niet zo van over de indruk wbt de 'zogenaamde' filters waarmee vaak gerenommeerde 'high-end' merken mee propaganderen over/in hun stekkerblokken.
Hiervoor de AudioQuest/PQ2 en de PQ3 gehad en ik merk geen verschil met bv een Brennenstuhl stekkerblok die ik ook in mijn setup gehad hebt... :devil:

Maar de Oehlback Powersocket 907 lijkt mij technisch gezien de meest uitgebreide, als enige heeft hij fasecontrole wat toch wel makkelijk is en waar ik geneigd ben toch wél in te geloven.
En hij is als goed tot zeer goed getest bij HiFi test, Heimkino en AV magazin.

Wbt jouw vraag over de toegepaste filters...,tja who knows,dat is het geheim van de smid ::) vandaar ook gekscherend mijn toverstokje en spreuk.  :D

"The Oehlbach Powersocket 907 is an absolutely high-quality processed multiple socket strip, which meets even upscale home audio and home video requirements. This power strip has a total of eight individual sockets, consisting of four digital (filtered) and four analog (unfiltered) sockets. Two separate groups of sockets, each consisting of two filtered and two unfiltered sockets, can also be connected"

Maw voor mijn gemoedsrust was dit voor mij de juiste keuze... ::)  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543