Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Started by papaleo, July 8, 2011, 22:58:19

Previous topic - Next topic

vik and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

Je kijkt toch naar het beeld[emoji13]. Ding staat in een losse kast.

Ik begrijp het heel goed hoor. Liefste natuurlijk de NAD. Het oog wil ook wat[emoji6].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

papaleo

Ja dat Klopt wel...
Maar mijn HT zit midden in mijn HK en wanneer ik mijn hoofd niet naar mijn scherm/beeld heb gericht maar naar mijn hifi/app rack moet het mij ook het gevoel geven dat het niet alleen goed is in de zin van beeld/geluid maar ook hoe het een en ander er uitziet...als dit in balans is dan pas ben ik tevreden. ;) 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

rkwinkel

Of die Marantz verkopen en een NAD M17 kopen. Zowiezo een stap vooruit en Dirac.

papaleo

De M17.2 heb ik ook nog niet afgeschreven  ;)
Maar had gehoord dat voor de M17 een opvolger kwam,dit jaar nog dus ook daarom blijf ik ff in de wacht staan.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Dirk

Quote from: papaleo on May  8, 2020, 12:13:11
Ja dat Klopt wel...
Maar mijn HT zit midden in mijn HK en wanneer ik mijn hoofd niet naar mijn scherm/beeld heb gericht maar naar mijn hifi/app rack moet het mij ook het gevoel geven dat het niet alleen goed is in de zin van beeld/geluid maar ook hoe het een en ander er uitziet...als dit in balans is dan pas ben ik tevreden. ;) 8)
donkerder glas in het deurtje steken  :D

ik ben precies om die reden blij dat ik al enkele jaren terug hebt beslist om àlles uit de kamer te verwijderen (enkel nog speakers in de kamer) en dit in een rack onder te brengen wat in een andere ruimte staat.
dàt geeft zoveel rust, zowel visueel als tussen de oren...en het is ook nog eens goedkoper want 't uiterlijk van apparatuur doet er veel minder toe, ik kijk enkel nog hoe iets presteert.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

holco

Softwarematig ziet zo'n Trinnov Altitude 16 er erg indrukwekkend uit.

https://www.youtube.com/v/2ovB1YpnnhE
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

papaleo

Ik had deze video al gezien...,maar thx ;)
Op de channel van Spare Change hoef je niet 2 uur achter elkaar te kijken maar is deze podcast-video in 'stukjes' gehakt...dit kijkt beter weg.
En inderdaad is het een prachtige machine waar ze 'straks' ook het hdmi board kunnen vervangen naar een hdmi 2.1 board...,en als je 'John'' van Trinnov mag geloven zou dit ook niet te veel gaan kosten.

Ik ben erg benieuwd of dat SpareChange een 1:1 vergelijk gaat doen tussen/met de Trinnov Alt.16 en de Lyngdorf MP-60 en hoe dit gaat uitpakken...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

holco

Het is zeker mooi spul ja!! maar het viel mij kijkend ook op dat er best vergelijkingen te trekken zijn met de DDRC-88A/Dirac Live+BM van MiniDSP, Trinnov lijkt wel meet technisch op een hoger niveau te staan en de DAC's zullen zeker van een hogere klasse zijn.

Hoewel een te hoog gegrepen apparaat voor mij ben ik ook erg benieuwd naar wat SpareChange ($16.000,00  :wacko:) er van gaat vinden.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

buckler


Ik ben erg benieuwd of dat SpareChange een 1:1 vergelijk gaat doen tussen/met de Trinnov Alt.16 en de Lyngdorf MP-60 en hoe dit gaat uitpakken...
[/quote]


Is denk ik toch een beetje lood om oud ijzer...
Ik volg het al heel lang en reviews of gebruiker ervaringen die beide toestellen heb gehad gaan de conclusies van het ene eind naar het andere, en dan heb ik het over de alt.16/mp50/mp60.
De ene vind de Trinnov beter en de andere vind de Lyngdorf beter dus het zal elkaar niet veel ontlopen denk ik.
Persoonlijk zou ik het proffesioneel af laten stellen en er nooit meer aanzitten en dan denk ik (gok ik) dat de Trinnov een piep klein streepje voor heeft... maar als je graag alles zelf wil blijven doen dan denk ik dat Lyngdorf een streepje voor heeft om alles eruit te halen wat erin zit.
Athans zo begrijp ik het, de Trinnov is niet simpel om daar alles uit te halen wat erin zit qua geluidkwaliteit maar als dit lukt door bv iemand die er echt verstand van heeft dan krijg je er ook prachtig geluid voor terug.
Het zal ook wel van je verdere apparaten en kamer afhangen en daar ben ik me nog een beetje aan in het verdiepen.
Moet zeggen dat de auto dynamic lip sync feature van de mp60 mij misschien wel over de streep kan trekken want ik ben daar zeer gevoelig voor en zit telkens met de lip sync te klote, een tiende zie ik nog :crazy:
De Trinnov heeft die optie niet en na navraag bij Trinnov zegt de ee dat het niet nodig is en de ander zegt dat dat nog maar een paar maandjes weg is en dat ze het dan ook hebben in hun software.
Tja?
Sorry dat ik er wat verder op ingaat in jou topic Leo  :)
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

#2259
Ik denk dat een groot verschil tussen de trinnov en de Lyndorf zit in de remapping functie van Trinnov. Verder vind ik de targetcurve mogelijkheden (voicematching!) erg goed en uiteraard het bass management.

De Lyndorf maakt dacht ik net als de rest gebruik van de standaard surround decoder chips met de bijbehorend standaard opties. Hun room EQ is denk ik ook heel goed.

De software van Trinnov doet dus gewoon meer. De Lyndorf is ook veel meer een hifi apparaat, de Trinnov een pro apparaat met een ingebouwde PC.

Aanvulling: de Altitude heeft een setup wizard waarmee je eigenlijk ook al hele goede resultaten haalt. Ik vind dat best onderschat nu ik er wat meer mee gespeeld heb.

DVDmartinDVD

Quote from: papaleo on May  8, 2020, 12:18:52
De M17.2 heb ik ook nog niet afgeschreven  ;)
Maar had gehoord dat voor de M17 een opvolger kwam,dit jaar nog dus ook daarom blijf ik ff in de wacht staan.

Gefeliciteerd met de NAD eindversterkers  ;D

Maar er komt dus een NAD M17.3 zeg maar? Ook ik wordt nu nieuwsgierig :)
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

papaleo

Quote from: DVDmartinDVD on May  9, 2020, 16:42:48
Gefeliciteerd met de NAD eindversterkers  ;D

Maar er komt dus een NAD M17.3 zeg maar? Ook ik wordt nu nieuwsgierig :)

Dankje Martin...
Misschien gaat die wel de NAD M18.0 heten... ;)

En jij zeker nog steeds happy met jouw nieuwe aanwinsten....Auralic Vega 2 icm de Luxman L-509X uit je nieuwe Contour 20i/25ci  8) :worship:

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

DVDmartinDVD

Quote from: papaleo on May  9, 2020, 20:02:37
Dankje Martin...
Misschien gaat die wel de NAD M18.0 heten... ;)

En jij zeker nog steeds happy met jouw nieuwe aanwinsten....Auralic Vega 2 icm de Luxman L-509X uit je nieuwe Contour 20i/25ci  8) :worship:

De Dynaudio's spelen super, op de Luxman en de Auralic moet ik nog even op wachten tot einde van de maand.

Blij voor je dat die brom verdwenen is, heb hier zelf geen last van gehad gelukkig.

groet Martin
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

diceman

Quote from: papaleo on May  9, 2020, 20:02:37
Dankje Martin...
Misschien gaat die wel de NAD M18.0 heten... ;)

En jij zeker nog steeds happy met jouw nieuwe aanwinsten....Auralic Vega 2 icm de Luxman L-509X uit je nieuwe Contour 20i/25ci  8) :worship:




Wellicht de kleinere broer van de MP-60?

De mp-40 https://hifi.nl/artikel/28977/Lyngdorf-MP-40-AV-processor-met-RoomPerfect-calibratie.html

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

diceman

Quote from: papaleo on May 11, 2020, 22:32:43
Hahaa...ik was daar al van op de hoogte... ;)

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41053.msg3343423#msg3343423


Niet gezien, sorry ;D

Maar juist de reis, het uitzoeken, bekijken, vergelijken, etcetera van een nieuwe pré is vaak al een genot om te doen. Daar je zo al doende een mooie inzicht krijg wat je wel, maar vooral wat je niet wilt.

Maar succes met het uitzoeken, als ik je zo "ken" wordt het in iedergeval iets moois.

papaleo

#2266
De Auto stanby en auto sense functies van de M22.2 zijn opgelost...
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=156429.msg3347451#msg3347451


Opgelost!!
Het 'probleem' was uiteindelijk simpeler dan het in eerste instantie leek.
Als ze het bij NAD 'nog' niet eens weten hoe moet een dealer dit dan weten...

De techneuten bij NAD hebben bij het uitbrengen van de opvolger van de M22, de M22v2 verzuimd om de programmatuur/procedure in de manual te wijzigen/aan te passen.
Bij de nieuwste M22.2 zat en zit geen aangepaste Procedure in/bij de gebruiksaanwijzing om de 'Auto Sense Function' en de 'Auto Stanby Funtion' in/uit te schakelen deze procedure verschilt behoorlijk tov van de 'oude' procedure van de M22 en de M27 het is/was daarom dat ik (en niemand niet) deze functies niet kon Activeren.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk blij dat ik wederom weer niet mijn amp moest gaan terug brengen en dat het nu is opgelost maar aan de andere kant is het toch wel slordig dat er én geen aangepaste manual in de doos zit en dat ze zelfs bij NAD op hun voorhoofd aan het krabben waren waarom deze functie niet werkte... ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

katwax

Quote from: papaleo on May 27, 2020, 11:36:30
De Auto stanby en auto sense functies van de M22.2 zijn opgelost...
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=156429.msg3347451#msg3347451


Opgelost!!
Het 'probleem' was uiteindelijk simpeler dan het in eerste instantie leek.
Als ze het bij NAD 'nog' niet eens weten hoe moet een dealer dit dan weten...

De techneuten bij NAD hebben bij het uitbrengen van de opvolger van de M22, de M22v2 verzuimd om de programmatuur/procedure in de manual te wijzigen/aan te passen.
Bij de nieuwste M22.2 zat en zit geen aangepaste Procedure in/bij de gebruiksaanwijzing om de 'Auto Sense Function' en de 'Auto Stanby Funtion' in/uit te schakelen deze procedure verschilt behoorlijk tov van de 'oude' procedure van de M22 en de M27 het is/was daarom dat ik (en niemand niet) deze functies niet kon Activeren.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk blij dat ik wederom weer niet mijn amp moest gaan terug brengen en dat het nu is opgelost maar aan de andere kant is het toch wel slordig dat er én geen aangepaste manual in de doos zit en dat ze zelfs bij NAD op hun voorhoofd aan het krabben waren waarom deze functie niet werkte... ::)
Tja "early adopter" pijntjes zeker. Is inderdaad slordig, want bij release zou er toch een stap moeten zijn om manual te updaten.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

papaleo

Ik heb dit even 'stil' gehouden maar heb hier bijna 2 dagen de M17v2 over de vloer gehad en moet concluderen dat ik niet echt onder de indruk was van de M17.
Nu heb/kon ik jammer genoeg geen gebruik maken van Dirac dus heb ik deze handmatig met de db-meter afgesteld...dus weet niet of dat Dirac het verschil kon maken.
In iedergeval heb ik niet een keer het gevoel gehad van dat ik mijn AV8805 hiervoor zou willen gaan verlaten.

Er is nu wel bekend dat er een opvolger gaat komen voor de M17v2 deze gaat de M17v2i heten maar van wat ik gehoord heeft zou het zomaar eens kunnen dat deze niet in Europa gaat komen omdat de i te veel stroom trekt wanneer deze op stand-by staat...wellicht zullen ze dit in de toekomst wel gaan fixen zodat deze ook gewoon hier leverbaar gaat worden.

Zover ik het begrepen had is het 'enige/grote' verschil met de 'normale' v2 dat de v2i nu een geïntegreerde Aipla2/BluOs-2i module gaat krijgen en dat ook deze nieuwe module (nog) niet in de EU beschikbaar word.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

clockwork

Jammer zeg dat de NAD je niet kon overtuigen. Waarom kon je geen Dirac gebruiken? Ik denk dat dit echt wel een groot verschil met je Marantz had kunnen geven.

Ach wie weet dan toch een Arcam of een Muse (las ik in een ander topic).

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

denoontje

Quote from: clockwork on June 16, 2020, 15:13:35
Jammer zeg dat de NAD je niet kon overtuigen. Waarom kon je geen Dirac gebruiken? Ik denk dat dit echt wel een groot verschil met je Marantz had kunnen geven.

Ach wie weet dan toch een Arcam of een Muse (las ik in een ander topic).




Ben ik ook benieuwd naar.
Wat is je motivatie ook weer om de 8805 er evt uit te doen?

papaleo

Geen tijd en de know-how om met Dirac aan de gang te kunnen gaan...

Ik weet niet in hoeverre 'beter' de opvolger van NAD zal gaan worden met de v2i waarschijnlijk zal er met de geluids-kwaliteit niet iets gedaan gaan worden in de v2i.

Nee...,ik weet niet hoe het komt (eigenlijk weet ik dit wel) maar er moet heel wat gebeuren als er hier (permanent) een Arcam over de vloer gaat komen...

Nee,op dit moment blijven er 2 kandidaten over dat zijn de Acurus Muse maar ook de Lyngdorf MP-?
Ik ben daarom heel benieuwd hoe dit bij Pascal gaat uitpakken,hij heeft op dit moment de Arcam av40 en de Acurus Muse bij hem thuis staan.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

denoontje

Quote from: papaleo on June 16, 2020, 15:26:53
Geen tijd en de know-how om met Dirac aan de gang te kunnen gaan...


Wel gemiste kans dan denk ik om hem dan zo af te schrijven ;-)
Heeft de dealer het niet ingesteld dan voor je?

clockwork

Quote from: denoontje on June 16, 2020, 15:28:47
Wel gemiste kans dan denk ik om hem dan zo af te schrijven ;-)
Heeft de dealer het niet ingesteld dan voor je?

+1. Ik kan dat hier inmiddels binnen een half uurtje doen. Dat fine tunen komt dan later wel. Dan heb je in elk geval een indruk wat het verschil kan zijn.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

papaleo

#2274
Ik had de NAD M17.2 hier even <2 dagen van een kennis over de vloer gekregen maar deze is zojuist weer weggehaald en is nu richting zijn vakantiehuis in Spanje.
Ik had een beetje gehoopt dat ik al 'grote' positieve verschillen zou gaan horen tov van mijn AV8805 zonder de invloed van Dirac maar dat was niet zo.

Wellicht hebben jullie gelijk dat ik deze tòch nog niet mag afschrijven alvorens ik er een hier heb gehad welke ik volledig met Dirac zou hebben ingesteld.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels