Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Started by papaleo, July 8, 2011, 22:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Quote from: Shadowfox on December 14, 2021, 15:55:00
Dune lijkt me natuurlijker over te komen kwa geel
Yep alsof de kleurbalans teveel geel geeft, kan ook de foto zijn  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

reza

Eeuuhh HDR...
100% P3 dus diepere meer gesatureerde kleuren.
Dat is dus wat ik nu wel mis in vergelijk met mijn oude x7500.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Als je het 'zwarte' haar van het meisje van achter ziet dan likkt het van de dune wat te koel er zit daar een wat blauwe gloed overheen maar ook dit is in real-life niet zo zichtbaar aanwezig.
De skin tones zijn in real-life nagenoeg gelijk...zo zie maar dat foto's niet echt gebruikt kan worden wbt de kleuren...
Wat je in het vergelijk wel ziet (in real-life) is dat het net wat meer contrast heeft en dat de foto/iphone daar de kleuren aan aanpast.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Quote from: reza on December 14, 2021, 16:43:34
Eeuuhh HDR...
100% P3 dus diepere meer gesatureerde kleuren.
Dat is dus wat ik nu wel mis in vergelijk met mijn oude x7500.

Euhhh ,...hahaa nee geen HDR  :D
En voor deze testjes heb ik 'onbeschaamd' mijn Sony TV gebruikt ipv de JVC N7  :tounge2:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Dirk

Ben ik de enige die 't opvalt dat alles in die 2 foto's zowat anders is qua kleur en vooral kleurtemperatuur?  ???
Zo lijkt er bvb ook een andere zetel te staan in de woonkamer en is de lucht buiten behoorlijk anders...maw je kan uit dit soort foto's imo echt 0,0 conclusies trekken  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

papaleo

Ja,nu je het zegt...de iphone heeft er zijn eigen sausje op losgelaten  :)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Quote from: Dirk on December 14, 2021, 17:12:28
Ben ik de enige die 't opvalt dat alles in die 2 foto's zowat anders is qua kleur en vooral kleurtemperatuur?  ???
Zo lijkt er bvb ook een andere zetel te staan in de woonkamer en is de lucht buiten behoorlijk anders...maw je kan uit dit soort foto's imo echt 0,0 conclusies trekken  ;)

Nee hoor ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

#3582
Schaam je  :D
Quote from: papaleo on December 14, 2021, 16:57:33
Euhhh ,...hahaa nee geen HDR  :D
En voor deze testjes heb ik 'onbeschaamd' mijn Sony TV gebruikt ipv de JVC N7  :tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Zojuist terug vanuit België waar ik een demo van de NZ8 kreeg bij Werner...,Om dan maar gelijk met de deur in huis te te vallen;

Het 'grootste' verschil wat mij gelijk opviel tussen mijn NX7 tov de NZ8 waren de 'zwartwaardes/contrast', deze waren verbluffend zwart met een kanttekening dat ze soms tè verbluffend zwart waren zelfs zo zwart dat ik het idee had dat het zwart wat dicht liep dit was volgens Werner te wijten aan hoe hij een compromis moest maken tussen de highlights maar ook een zo 'mooi' mogelijk contrast te bewerkstelligen op deze stand zag ik ook dat de JVC bij de wat donkere scenes de DTM te kort schoot en hier detail verloor in de schaduwen met name in de scenes die ik goed kon maar goed voor dit kunstje heb ik natuurlijk de Lumagen tot mijn beschikking die DTM toch in deze situaties (waarschijnlijk) beter zal doen...

Alles wat ik daar heb gezien aan scene's, ziet er op een subtiele manier anders uit, voor het meerendeel  deel beter, maar absoluut anders.
Er is geen gemakkelijke manier om het te verwoorden, maar als ik een vergelijking met een 'flatpanel' mag maken  :D wat hier weleens is gedaan  ::) is het alsof ik daar keek naar een NZ8/OLED-scherm versus een wat oudere NX7/LCD-scherm wellicht is dit iets te overtrokken want mijn NX7 zet ook een dijk van beeld neer met in mijn ogen ook mooie zwartwaardes maar eerlijk is eerlijk het zwart van een NZ8 is ook echt zwart.
Grappig is om te zien dat wanneer de JVC van film/source veranderd en je een 'black-screen' voorgeschoteld krijg dit ook echt een Black-screen is en niet een belicht black-screen. 8)

Door de (te) mooie zwart waardes die de nz8 genereert krijg je daar ook wat moois/extra's voor terug,namelijk DIEPTE deze diepte die niet alleen door de zwartwaardes word gecreëerd maar ook door de scherpte van het beeld... nu ben ik natuurlijk verwend met de Lumagen als het om DTM...scherpte,scaling en diepte in het beeld gaat maar moet zeggen dat ook met deze NZ8 een 1080p signaal icm de e-shiftX er verbluffend mooi scherp uitziet en waar er veel 3D diepte is te zien  8)
Maw e-shiftX doet hier goed zijn werk...,dit is minder wanneer je een 4k signaal aanbied (tenminste in de film/scene die op dat moment op stond) dan zijn de verschillen mèt en zonder e-shift niet zo sterk aanwezig.

Nu even over het geluid die de NZ8 produceert...
Ik ben daar gaan zitten vlak onder de projector om de zit situatie zo als thuis na te bootsen...

In low-laser stand lijkt de NZ8 gelijk aan de NX7 op low-lamp.
Op midium-laser is het geluid ietsje meer maar nog steeds acceptabel/niet storend en niet meer hoorbaar wanneer je een film kijkt.
Op high-laser, wat je nooit gaat gebruiken...of je moet een gigantisch groot scherm hebben, is ventilator tè aanwezig en vergelijkbaar wanneer ik de NX7 op high-lamp mode zet...dus onacceptabel  ;)

Tja en nu het geluid dat de e-shifX produceert...deze NZ8 produceert inderdaad een extra geluidje boven/naast de ventilator.
Wanneer er geen andere geluiden worden weergegeven in de ht/kamer dan alleen van de projector op medium-laser mode en met ingeschakelde e-shift komt er een geluidje bij wat ik kwa frequentie beste kan vergelijken dat van een koelkast compressor maar natuurlijk kwa volume niet zo sterk aanwezig is...waneer je met je hoofd draaid en/of van zit stand veranderd dan is het soms meer/minder hoorbaar.
Maar zodra de film begint en je jezelf niet specifiek zal focussen op dit (bij)geluidje ben je het geluidje na een paar seconden kwijt en zal het niet meer hoorbaar zijn tot het moment dat het in de film stil word...,tja dan is het er weer.
Mijn persoonlijke ervaring is dat het mij in ieder geval niet zal ergeren en/of zal gaan irriteren.

Wellicht ben ik iets vergeten toe te lichten is dit het geval zal ik hier nog op terugkomen

Werner bedankt voor je tijd en eerlijkheid inzake deze demo....  :thumbs-up:
Ik zal mijn ervaring van deze demo in ieder geval gaan afwegen en tzt tot een conclusie gaan komen of ik wèl of niet de stap zal gaan nemen om voor een NZ8 te gaan.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Mooi Leo :thumbs-up:
Ik denk dat je "verwent" bent met een N7 EN een Lumagen. Dat zijn twee mooie apparaten, die samen ook een heel mooi kunstje doen.

Je bent al de zoveelste die schrijft dat de beleving van het kijken veranderd. Daar schrik ik persoonlijk wel van, ik wil juist dat filmische houden wat je imo minder hebt met het strakke beeld van een oled  ( mijn mening ). Is het dubbele van de oude N7 prijs verandwoord, ik persoonlijk vind van niet. Nu ook weer de nieuwe prijs van de nieuwe N5 :blink:

Maar altijd leuk om even face to face met Werner te zitten en kijken naar een misschien toekomstige upgrade.  :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

#3585
Quote from: reza on January 11, 2022, 15:05:36
Mooi Leo :thumbs-up:
Ik denk dat je "verwent" bent met een N7 EN een Lumagen. Dat zijn twee mooie apparaten, die samen ook een heel mooi kunstje doen.

Je bent al de zoveelste die schrijft dat de beleving van het kijken veranderd. Daar schrik ik persoonlijk wel van, ik wil juist dat filmische houden wat je imo minder hebt met het strakke beeld van een oled  ( mijn mening ). Is het dubbele van de oude N7 prijs verandwoord, ik persoonlijk vind van niet. Nu ook weer de nieuwe prijs van de nieuwe N5 :blink:

Maar altijd leuk om even face to face met Werner te zitten en kijken naar een misschien toekomstige upgrade.  :thumbs-up:
Het filmische zit er echt nog wel in Reza. Hij laat eigenlijk meer zien lijkt het, waardoor het weer realistischer uitziet. Ik denk persoonlijk dat dat nog meer komt door het optisch blok dan de laser. Die laatste zorgt vooral voor stabiliteit heb ik het idee.

reza

Op de HCH stonden de lasers uiteraard niet ideaal opgesteld en vond ik ze ook wat tegenvallen, daar heb ik de "oled look" ook niet gezien.
Het anders kijken zal dan aan de laser moeten worden gelabeld, of het het optische blok is weet ik niet maar geloof je graag.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: reza on January 11, 2022, 15:26:16
Op de HCH stonden de lasers uiteraard niet ideaal opgesteld en vond ik ze ook wat tegenvallen, daar heb ik de "oled look" ook niet gezien.
Het anders kijken zal dan aan de laser moeten worden gelabeld, of het het optische blok is weet ik niet maar geloof je graag.

Het optische blok schijnt verbeterd zijn dat is een feit...,maar in hoeverre je dit 'verschil' in de praktijk zal gaan zien is nog de vraag...het schijnt dat je met de 'oude' Nx serie met dit optische blok in bepaalde highlights ook strepen daarin zichtbaar zijn...?!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit nog nooit heb gezien, komt bij dat ik er ook nog nooit naar opzoek ben geweest  :tounge2: :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Heb je weer iets "om naar uit te kijken" Leo :tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: reza on January 11, 2022, 15:56:26
Heb je weer iets "om naar uit te kijken" Leo :tounge2:

Gaan we binnenkort samen doen als je hier bent... :D :tongue2:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

Klinkt inderdaad zoals ik het ook dacht te hebben gezien Leo.
Leuk geschreven trouwens  :clapping:

Ps, 'ik zou het maar doen' LOL
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

#3592
Quote from: buckler on January 11, 2022, 18:18:20
Klinkt inderdaad zoals ik het ook dacht te hebben gezien Leo.
Leuk geschreven trouwens  :clapping:

Ps, 'ik zou het maar doen' LOL

Thx..,ik ervaarde deze demo dan ook als een leuke ervaring  ;)
Heb ik het nou goed begrepen dat jij met jouw NZ9(lees:laser-kanon) op High-Laser mode draait...?? :crazy: :crazy: Ik kan het mij niet voorstellen!?

Ps, Hahaa...'wie weet'  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Quote from: papaleo on January 11, 2022, 18:27:54
Thx..,ik ervaarde deze demo dan ook als een leuke ervaring  ;)
Heb ik het nou goed begrepen dat jij met jouw NZ9(lees:laser-kanon) op High-Laser mode draait...?? :crazy: :crazy: Ik kan het mij niet voorstellen!?

Ps, Hahaa...'wie weet'  ::)

Nee nee... ik draai op Mid laser bij zowel bt709 als bij bt2020.
We hebben wel een setting gecalibreerd op high laser voor als het beeld materiaal daarom vraagt maar de mid laser geeft een mooier plaatje.
Ook daarbij staat de iris flink geknepen en resulteerd in een prachtig contrast.
Ik ben echt enorm in mijn nopjes met deze upgrade, al is het een klap geld die niet al te vaak uit wilt geven voor een projector natuurlijk  :crazy:

Dus nogmaals: 'DOEN' Leo  :pompom:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

Quote from: buckler on January 11, 2022, 18:50:04
Nee nee... ik draai op Mid laser bij zowel bt709 als bij bt2020.
We hebben wel een setting gecalibreerd op high laser voor als het beeld materiaal daarom vraagt maar de mid laser geeft een mooier plaatje.
Ook daarbij staat de iris flink geknepen en resulteerd in een prachtig contrast.
Ik ben echt enorm in mijn nopjes met deze upgrade, al is het een klap geld die niet al te vaak uit wilt geven voor een projector natuurlijk  :crazy:

Dus nogmaals: 'DOEN' Leo  :pompom:

Ooh...phoe  :thumbs-up: ik dacht al, zeker met jouw setup zal je deze mode denk ik nooit/niet gaan (willen) gebruiken...je moet in deze stand oppassen dat je geen gat in je doek brand   :D
Kan je aangeven met welk materiaal je deze setting 'nodig hebt' gaat gebruiken? ;)


Veel laser/kijk plezier... 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Quote from: papaleo on January 11, 2022, 19:12:15
Ooh...phoe  :thumbs-up: ik dacht al, zeker met jouw setup zal je deze mode denk ik nooit/niet gaan (willen) gebruiken...je moet in deze stand oppassen dat je geen gat in je doek brand   :D
Kan je aangeven met welk materiaal je deze setting 'nodig hebt' gaat gebruiken? ;)


Veel laser/kijk plezier... 8)

Thanks Leo

In principe denk ik dat ik high nooit zal gebruiken maar wie weet komt er een keer een film langs die er op een of andere manier wel om vraagt al denk ik dat dat niet gaat gebeuren hoor.
Het was wel gaaf om op deze manier high tegen mid te kunnen vergelijken...

Een gat in mijn doek? LOL
Nou... er was wel een momentje toen we op high zaten en er een fel gedeelte in beeld kwam en Werner echt achterover knikte met zijn hoofd omdat hij het ff niet trok... mij deed het niks en dacht 'wat doet hij nou' haha
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Ik had verwacht dat je hem al onder je arm meegenomen had naar huis  :tounge:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Quote from: rdebruin on January 11, 2022, 20:21:56
Ik had verwacht dat je hem al onder je arm meegenomen had naar huis  :tounge:
Scheelde niet veel...ik kon mij nog net bedwingen mijn 'goede voornemens' voor dit jaar is dan ook om ietsje minder impulsief te handelen  :devil:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

De meeste goede voornemens stranden meestal al in januari  :D
Maar we gaan het zien, ik geef t nog geen week :tounge2:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

#3599
Gisteren de film 'The 355' gezien...

Deze 'vrouwen'-film  ;) viel me al met al helemaal niet tegen.
Niet bijzonder hoogstaand kwa verhaallijn en acteerwerk maar best leuk voor een filmavond...

Voor de puristen onder ons is dit wel een hoogstaande aanrader het (4k) beeld en en het (Atmos) geluid is werkelijk om van smullen. 8) :worship:
Het beeld is waanzinnig scherp,gestoken en zeer contrastrijk ook de kleuren spatten van het scherm en dan niet in een 'overdadige modus' maar heel natuurlijk.
En dit maakt dat je deze film toch 'n keer gezien moet hebben...

Edit;
Ik ben nieuwsgierig hoe de jongens met een JVC NZ deze film ervaren want met mijn NX7 was dit al  8) 8)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels