Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Started by papaleo, July 8, 2011, 22:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Valkyrie

De meeste mensen leggen 1 HDMI-kabel, bij jou liggen er 3!  ;D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

denoontje

dit vraagt om een head to head kabel vergelijking

papaleo

#2928
Quote from: reza on April 17, 2021, 13:23:45
Heb je de N7 al aangehad Leo?


Ja...waarom vraag je dat?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Zag je verschil ( of dacht je ) verschil te hebben gezien? Vergeleken met je RU kabel
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: denoontje on April 17, 2021, 13:24:51
dit vraagt om een head to head kabel vergelijking
Dat was ik ook van plan...ga ik ook n keer rustig voor zitten.
Maar op voorhand 'denk ik' dat er tussen de optische kabels geen verschil waar te nemen zal zijn...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2931
Quote from: reza on April 17, 2021, 13:27:13
Zag je verschil ( of dacht je ) verschil te hebben gezien? Vergeleken met je RU kabel

Op het eerste gezicht niet...kwa beeld kwaliteit.
Wel is er een snellere handshake met de Zappiti en heb nog niet gehad dat het beeld zwart of blauw bleef er is gelijk beeld...dat is al een irritatie minder  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

#2933
Vanaf vandaag is er weer nieuwe software voorhanden voor mijn MP-60 versie 4.1.0


Release Notes:

SW 4.1.0  16 April 2021

Video board updates:

- No audio when Microsoft Xbox selects bitstream with 4k:120Hz video.
- No video output issues has been reduced.
- Improved ÒError starting DV11ifÓ issues.
- Fix HDMI output audio setting (off/stream/insert)
- Improved eARC handling

Decoder software bugs fixed:

- No Center issues fixed.
- Wrong clock frequency (ÒslowÓ audio issue) after boot up fixed
- Cross upmix fixed (dolby input with DTS upmixer for example)
- Party mode hangs issue fixed
- Periodically no Zone B output fixed.





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#2934
Zojuist War Horse gezien...

Mooie beelden van Spielberg,in een te 'lieve' film waarin ook nog goede oorlogsscènes met mooi camera werk in voor kwamen en juist hier zag je dat Spielberg aan het roer stond.
En niet te vergeten de DTS-HD MA audio-track/geluid was in de oorlog scenes om van te smullen het vulde op een holografische wijze de huiskamer...fantastisch  8) 8) dit maakte veel goed  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: papaleo on April 17, 2021, 22:32:25
Zojuist War Horse gezien...

Mooie beelden van Spielberg,in een te 'lieve' film waarin ook nog goede oorlogsscènes met mooi camera werk in voor kwamen en juist hier zag je dat Spielberg aan het roer stond.
En niet te vergeten de DTS-HD MA audio-track/geluid was in de oorlog scenes om van te smullen het vulde op een holografische wijze de huiskamer...fantastisch  8) 8) dit maakte veel goed  ;)
Die heb ik ook nog liggen om te kijken! Wel met Duits hoesje.

PascalP

Quote from: Teejoo on April 17, 2021, 22:35:54
Die heb ik ook nog liggen om te kijken! Wel met Duits hoesje.

Das Krieg Pferd?  :nopompom:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

#2937

buckler

Quote from: papaleo on April 17, 2021, 19:42:05
Vanaf vandaag is er weer nieuwe software voorhanden voor mijn MP-60 versie 4.1.0


Release Notes:

SW 4.1.0  16 April 2021

Video board updates:

- No audio when Microsoft Xbox selects bitstream with 4k:120Hz video.
- No video output issues has been reduced.
- Improved ÒError starting DV11ifÓ issues.
- Fix HDMI output audio setting (off/stream/insert)
- Improved eARC handling

Decoder software bugs fixed:

- No Center issues fixed.
- Wrong clock frequency (ÒslowÓ audio issue) after boot up fixed
- Cross upmix fixed (dolby input with DTS upmixer for example)
- Party mode hangs issue fixed
- Periodically no Zone B output fixed.





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nice... ik zag hem ook en pak hem ook binnenkort ff mee.
Mooie set als het zo op de foto staat Leo, zeker ook die prachtig ogende NAD's
Lekker bezig
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

Gisteren was het ff tijd om een film op te zetten waarbij je niet te veel moest na denken...maw love-seat op standje 'realax' schaal nootjes op de schoot verstand op '0' en gaan met die banaan.
Wbt de inhoudelijkheid van de film was het niet eens zo slecht...wat zeg ik het ws best leuk om deze te kijken , de PQ van de 1080p bluray was TOP!
Maaaarrrr man,man,man...de DTS-HD MA audio track was werkelijk van een next level. :worship:

De 'The Last Stand' heef een indrukwekkende 7.1 DTS-HD Master Audio-mix gekregen die voor het grootste deel van de film gebruik maakt van alle kanalen de track is consequent dynamisch gemengd waarbij elk van de luidsprekers afzonderlijk wordt gebruikt om gezamenlijk het volume van de kamer te vullen...en niet alleen de grote bombastische effecten doen dit maar ook de 'kleine' wat ingetogen effecten worden op perfecte wijze neergezet.  :popcorn: 8) :worship:

Film:7
Beeld:8,5
Geluid:9,8

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Lang niet meer gezien. Wel mijn caliber film zeg maar :D
Komt op de 'to watch' lijst  :popcorn:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

papaleo

#2942
Zo'n 10 maanden geleden heb ik mijn audio/geluid dermate verbeterd dmv een high-end processor (Lyngdorf MP-60) van waar ik in eerste instantie dacht dat dit al op een dermate goed niveau was (met de Marantz AV8805) dat dit niet 'veel' verbeterd kon worden...wellicht hebben jullie kunnen lezen dat dit dus wel kon en kan.

Op dit moment zijn er een aantal forum genoten druk bezig met het opwaarderen/upgraden van hun geluid...in hun HT doormidel van acoustic en nieuwe speakers.
En dit is zeker niet onbelangrijk...,nee integendeel geluid maakt het totaal 'plaatje' in je HT meer dan compleet.

Nu ik het toch over het 'plaatje' heb...ik ben op dit moment meer een beeld-'purist' en daarom heb ik de stap gezet om mijn beeld,welke al van een 'zeer' goed niveau was...naar een next level te tillen....tenminste dat was de bedoeling.

Na een (corona) vertraging van 'n paar weekjes was het gisteren dan toch zover....

DHL stond gisteravond bij mij op de stoep met een 'camouflage' doos want de buiten-doos was van het merk 'Advance Accoustic' met daarin een doos met inhoud van Lumagen.[emoji2]
De Lumagen was eerst (door Vik) van uit de USA naar CineMike verzonden om van daaruit in de 'camouflage doos' naar mij verzonden te kunnen worden.

Gisteren nog ff uitgepakt...
Inhoud was de Lumagen Radiance Pro 4444(18Ghz)
Uitgepakt ziet de Lumagen er niet echt spectaculair uit het is een 'plat' metalen doos (lijkt op een 'cheap' bluray-spelertje)
Aan de achterzijde word duidelijk om welk type het gaat en ik besteld had...alle 6x de inputs zijn 18ghz met 2 (video) outputs en 2 (audio) outputs.

En vandaag aansluiten en een sprong in het diepen genomen wbt het evt instellen...[emoji28]
Ik heb mij de laatste tijd er over ingelezen maar deze processor is niet bepaald 'plug&play'
Maar op zijn tijd hou ik wel van een uitdaging-kje...
Het aansluiten van de bronnen en weergevers was 'poepen zonder drukken'
Stroom erop en kijken of ik beeld uit mijn JVC kreeg...en warempel er was beeld te zien....maar daar was dan ook alles mee gezegd.

Ik zal het verhaal niet te lang maken maar vanaf vanmorgen 9:30 uur t/m 15:30 bezig geweest om er uiteindelijk een beeld uit te persen/krijgen om van te watertanden...WAUW wat mooi
Ik ben dus in eerste instantie niet zo lang bezig geweest om een monsterlijk mooi beeld uit een 1080p signaal te krijgen daarvoor had ik niet zoveel tijd nodig om hiervoor een preset te maken...
Wat de Lumagen doet met het aangeboden HD signaal is waanzinnig...,de 4k/upscaling die de Lumagen neerzet is niet normaal zo mooi en gedetailleerd en rag-scherp zonder ook maar het idee te krijgen dat de scherpte to much is....je moet het gezien hebben om het te geloven.

Maar genoeg over de 1080p upscaling/Darbee verhaal.

Nu was het tijd om er een 4k film tegen aan te gooien...
Nou dit was toch hele andere koek...maar ook een diceptie daar bedoel ik mee dat 'ik dacht' dat ik wel wist wat ik deed...want tenslotte was het met de 1080p instellingen ook zo gepiept...
Nee...dit was zo als ik al zei heel iets anders om dit goed te krijgen.
Ik dacht dat ik de meeste instellingen wel goed had staan maar het 4k HDR beeld kon mij nu niet echt overtuigen...het zag er 'oke' uit maar daar had je dan ook alles mee gezegd...ik kreeg niet de satisfaction welke ik had met een HD signaal via de Lumagen....

Dus Vik maar ff lastig vallen...ik kwam er niet meer uit...
Vik had mij op voorhand al ingeprent dat hij mij 0,0 kon helpen wanneer het om een of andere instelling zou gaan...hij heeft de know-how niet in huis,maar Vik kennende is hij ook niet voor een gat te vangen en heeft hij hier en daar wel wat 'hulp-lijntjes' waar hij terecht zou kunnen...
Zo gezegd zo gedaan...hebben we best veel op en neer ge-whatsapp't om uiteindelijk tot de sleutel van het 'probleem' te kunnen komen...(dank daarvoor Vik) het leidde tenslotte tot maar een 'k*t' instel-foutje in de JVC projector waardoor deze òf een rec2020sdr uit gaf waardoor de kleuren en het beeld geen 'pop' kreeg òf dat de JVC met een andere instelling ook nog eens (dubbel) ging tone-mappen...dus èn in de Lumagen èn in de JVC met als gevolg dat het beeld over gesauteerd was...en zag er niet meer uit.

De JVC Nx serie zet een geweldig mooi HDR/DTM plaatje neer laat dit duidelijk zijn maar wat ik nu te zien krijg met de Lumagen met zijn eigen dynamische tone mapping is is toch andere koek.
Lumagen's 4k/HDR met dynamische tone-mapping staat werkelijk als een rots met geweldige kleuren en (niet te geloven) met een 'bak meer licht' waar je 'U' tegen zegt...het 4k/hdr plaatje is werkelijk prachtig om te zien waar ik van bepaalde scenes uit films weet dat er in de wat donkere beelden weinig tot geen definitie meer te bekennen is,zijn deze nu gewoon te zien terwijl de rest van het beeld er niet 'overbelicht' uitziet.

Nu weet ik als geen ander dat wanneer je iets nieuws hebt aangeschaft je meestal in een goeie/positieve mood bent en vaak/meestal alleen de positieve kanten belicht van je aanschaf maar eerlijkheid gebied mij dat ik ook vaak negatief over een aanschaf ben geweest en dat ik nu na dat ik ook eerder met het 4k/hdr beeld best teleurgesteld was nu echt in de zevende hemel ben met deze externe beeld-processor.

Er is voor de komende tijd nog zoveel om te kunnen fijn tunen in het beeld maar ook dat ik nog heel veel kan en moet leren om van deze processor uiteindelijk alle in's en out's te weten te komen,maar dat is ook leuk om te mogen en kunnen doen.
Hier zal nog menig uurtje ingestoken moeten worden om de Lumagen beter te kunnen begrijpen maar ook zal ik latere mijn pijlen op de 3D-LUT calibratie gaan richten ook dat was een van de redenen om met een processor van dit caliber in zee te gaan.


Al met al is het toch best een lange 'story' geworden... :D










Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo






Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Valkyrie

Pfff wat mooi! En wat een apparatuur! Werkelijk een droomset!!!! :wub: :wub: :wub:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Teejoo

Top Leo! Dat gaat hier ook nog wel een keer komen!

Jean Sibelius

Hey Leo,

Klinkt als een hele mooie aanwinst/upgrade :clapping:. Gefeliciteerd!

Heel veel kijk en tweak plezier. Hoop het tzt ook een keer te mogen ervaren.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

williams

Nou Leo bij deze gefeliciteerd met je mooie aanwinst en je rack begint er steeds indrukwekkende eruit te zien  :pompom:

Denk dat je voorlopig nog wel een paar dagen bezig bent om alle instellingen te leren kennen en dan komt 3Dlut er ook nog aan .

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

@Valkyrie,teejoo,jan,wiiliams

Bedankt..alle  ;)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

katwax

Gefeliciteerd Leo, altijd mooi zo'n upgrades, blij dat het goed uitpakt.

Wat was er nu uiteindelijk fout ingesteld op de JVC?

Om het voor een simpele persoon als mij voor te begrijpen, deze processor zit tussen je bronnen en je JVC, doet upscaling van alle matriaal ook 4K?
Indien ja, moet je eigenlijk alle extra's van je projector uitzetten en moet die gewoon correcte calibratie hebben en doen wat zijn core functie is, beeld geven.
Ps de calibratie van de Lumagen brengt heeft geen invloed op de calibratie van de projector toch?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543