Papaleo's 4K/HDR DolbyAtmos huiskamer HT

Started by papaleo, July 8, 2011, 22:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

#1900
Quote from: Kjelt on December 15, 2019, 23:45:56
Leo heb je ook nog gekeken/vergeleken met  andere Zidoo spelers ?
Hebben allen dezelfde Realtek 1296 chipset prijzen verschillen nogal, net als het uiterliijk van de kastjes  :tounge2:
Hey Wicher,

Nee ik ben niet echt lang bezig geweest met het vergelijken...,en wat Kanariepiet hier al aangaf zou je van de z10 theoretisch ook een z1000 kunnen maken voor mij was de uitstraling van de Z1000 doorslaggevend genoeg om er wat meer voor te betalen.

Op je andere vragen heb ik je via pm antwoord gegeven...

Suc6 met je keuze  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt


papaleo

Quote from: Kjelt on December 16, 2019, 19:53:21
Super bedankt Leo, ben wel overtuigd  :)

Op voorhand veel plezier er mee...ik hoop dat je met deze mp wèl 'gelukkig' gaat worden  :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Marco66

Quote from: papaleo on December 16, 2019, 20:35:11
Op voorhand veel plezier er mee...ik hoop dat je met deze mp wèl 'gelukkig' gaat worden  :popcorn:

Ik ben het al met deze mooie speler.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

papaleo

#1904
Zidoo Z1000 firmware v2.3.10

http://apidl.zidoo.tv/Z1000/v2.3.10/ZIDOO_Z1000_N_v2.3.10_202001101527_ota-package.zip

http://forum.zidoo.tv/index.php?threads/new-firmware-v2-3-10-version-for-zidoo-z1000-release.66278/

Tal van verbeteringen in de changelog ,zo nu ook de Opensubtitels voorhanden...,mocht je dit belangrijk vinden   :popcorn:

Ik heb 'm er gelijk op gezet...

Was wel ff schrikken toen de z1000 na de update minuten lang bleef hangen in standje ' Android Is Starting.........' dus toch maar de zidoo uit gezet en daarna weer aan en alles werkte weer...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

diceman

Hoe meer ik over deze unit lees hoe enthousiaster ik raak.
Kan veel, kost niet de wereld, en ziet er ook nog een "goed"uit.

Hmm, wellicht opvolger voor mijn oude mede8er speler.

Marco66

Kijk dat is goed nieuws, vooral de subs!
Heb je deze via ota gedaan of via usb? En
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

papaleo

Quote from: Marco66 on January 10, 2020, 22:09:11
Kijk dat is goed nieuws, vooral de subs!
Heb je deze via ota gedaan of via usb? En

Nee,ik heb de firmware zip-file vanaf mijn nas laten updaten.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

mutiara

Wat zijn de afmetingen van het apparaat incl. voetjes? Kan het op hun website niet vinden.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Pinda13

Quote from: papaleo on January 12, 2020, 17:13:26
Z1000 maten BxDxH 35x25x7,5


Grappig ik was nog eens de prijzen aan het opzoeken hier in china, maar tot mijn stomme verbazing zijn de prijzen flink verhoogd hier. Betekend dat dan ook dat ze duurder worden bij bijv die divxplayer dealer? De Z1000 is al out of stock zag ik bij hem, maar het verschil was eerst rond de 80/100 euro op de Z1000, flink dus en de uhd2000 ging onder de prijs weg van de x20pro, maar de Z1000 is nu hier omgerekend rond de 380 euro en de uhd2000 omgerekend rond de 770 euro. De x20pro is nog wel rond de 590 omgerekend dus die is nog niet veranderd. Betekend dat sommige mensen geluk hebben die hem nu al hebben aangeschaft?
Let op dat de Z1000 ws dus duurder gaat worden, verschil van 19 euro daar kan men geen invoering en shipment van betalen. Zoals gezegd was de Z1000 rond de 280 hiervoor. Het apparaat slaat aan bij de consument?
" no loss of fine detail "

papaleo

#1912
Ik heb mezelf gisteren een nieuw speeltje aangeschaft,de Homey Pro.
Ik ben er tot op heden heel enthousiast over.

Dit 'bollekke' knoopt werkelijk alles aan elkaar met wat ik hier heb draaien aan verschillende domotica/automatisering/ir systemen...
Ik draai hier met de volgende systemen Vera/zWave,Homewizard/KAKU,Philips/Hue,Powerview/Luxaflex, Somfy,Neeo,enz...maar ook Google Assistant ,Apple Siri en Amazon Alexa draaien hier.
Het installeren en het maken van 'Flows' is tot nu toe 'appeltje,eitje' ik ben nog geen dingen tegengekomen die de Homey niet kan  :worship:
Ik zal zeker wel eens 'n keer op iets gaan stuiten waar ik zonder hulp niet zal uit gaan komen,en dit ding kan zeker meer dan dat ik tot op heden er van weet...

De reden dat ik deze was gaan (uit)proberen is dat vooral mijn Philips Hue bridge 'verzadigd' raakt,ik heb op dit moment al >75 lampen/schakelaars welk ook weer gestuurd worden door een x aantal scenes.
Ik merk steeds vaker dat Hue iets vergeet aan of uit te schakelen,en dat sommige (3e partij) schakelaars opeens niet meer benaderbaar/onbereikbaar zijn.
Nu wilde ik eerst een extra Hue-bridge gaan installeren maar dat is een crime wbt het wederom in gaan leren van bv je lampen ,zeker diegene die op een lastige plek zitten om daar het serie/id nummer van te kunnen achterhalen.

En Ik wil hier al een hele tijd wat minder van die  'kastjes' aangesloten hebben welke dan in zijn geheel overgenomen kunnen worden door de Homey,ik ben met name/eerst van plan om mijn 'verouderde' Vera2/zWave systeem compleet door de Homey te laten overnemen.
Ook laat ik de Homey een 'groot' deel van mijn Hue lampen/schakelaars voor zijn rekening nemen om dan mijn hue bridge wat te gaan ontlasten...maar ik wil wel de hue-bridge behouden zodat de Homey daarmee gaat samenwerken.
Ook heb ik het voor elkaar dat de Homey de scenes die ik in/op mijn Neeo remote heb geïnstalleerd volledig heeft overgenomen...,maar dan met mooie extra's en aanpassingen die (volgens mij) niet mogelijk waren met de Neeo.

https://homey.app/en-gb/explainer/technology/

Word vervolgt...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Klinkt goed Leo, zou de HP eventueel wel zonder bridge direct de hue lampen kunnen schakelen ?
Zou evt een mooi alternatief zijn voor mijn hometheater setup. En de somfy RTS kan hij ook aan ?

papaleo

Quote from: Kjelt on January 30, 2020, 11:40:02
Klinkt goed Leo, zou de HP eventueel wel zonder bridge direct de hue lampen kunnen schakelen ?
Zou evt een mooi alternatief zijn voor mijn hometheater setup. En de somfy RTS kan hij ook aan ?

Ja,ik bedien op dit moment zo'n 8 tal Osram/Innr schakelaars rechtstreeks vanuit de Homey dus zonder dat daar de bridge aan te pas komt.
Ik heb ook sunshades met somfy motoren maar ik ben nog niet zo ver...,maar,ja hij kan ook Somfy RTS aan.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

blue-eyes

#1915
RTS kan je idd direct aansturen, Somyf IO heb je een van beide kastjes van Somfy zelf nodig....

Homey kan idd er veel. Is minder stabiel en prof. dan Fibaro, maar Fibaro is lastiger in te richten, lastigere leercurve en is wat meer eenkennig met protocollen, etc.
De reden voor mij om over te stappen is de samenwerking met Somfy, iets wat Fibaro alleen via trucs met RTS kan, IO is een no go....

Nu met de nieuwe Fibaro HC3 ga ik die toch weer testen. Blijf nieuwsgierig.

Ik heb niet de pro, het aantal fysieke apparaten maakt niet uit, de PRO heeft alleen als voordeel dat je meer dan 50 applicaties kan laden.
Voor je beeld, HUE is een applicatie, dat telt als 1. Niet je 75 lampen, dat blijft voor Homey 1.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

#1916
Dit zijn op dit moment mijn (app's) waarmee ik mijn verschillenden devices rechtstreeks kan bedienen...
Daar staat ook de app van Somfy RTS bij...
Zo zijn er nog tig van die app's die je kan installeren om je apparaten mee aan te sturen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#1917
 :-\ Ik loop nu toch 'al' tegen 'n probleempje op met mijn Somfy RTS zonne-rolschermen...

Ik was namelijk bezig om al mijn (10x) de zonne-schermen op de Homey aan te melden/installeren ,deze procedure was appeltje/eitje ,alles werkte tot het moment dat ik een van mijn scenes ,welke ik ook in de Homey had gezet verwijderd had...,in deze scene zaten 4 van mijn rolschermen.
Nu ik deze scene dus met die 4 schermen had verwijderd werkte deze schermen ook ineens niet meer afzonderlijk in de Homey... ???

Het blijkt nu...,of dat zo is weet ik niet zeker...,dat je een Somfy RTS motor maar een x aantal keren kan koppelen  :unhappy:
Ik had deze motoren in het verleden ook al aan een 'wipschakelaar' een 'Somfy Telis 16 RTS Pure remote' en aan de 'Homewizard' gekoppeld en nu dus ook aan de Homey.
En omdat ik,waarschijnlijk die 4 rolschermen van de Homey had verwijderd en daarna weer afzonderlijk (geen scene) wilde koppelen had ik dus waarschijnlijk mijn max van koppelen al eerder deze dag bereikt.

Waarschijnlijk blijft er niets anders over om al deze schermen een factory-reset te moeten geven om zo het geheugen in de rts motoren te wissen....
Of is er buiten deze toch wel 'drastische' methode iets anders om deze schermen toch nog te kunnen koppelen met de Homey?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Normaal werkt het met Somfy zo:
Iedere Telis 4 remote kanaal zal zich naar een Somfy RTS ontvanger identificeren als 1 zenderID.
Dus bv kanaal 1 0x333301 t/m kanaal 4 0x333304 en de laatste stand waar alle ledjes knipperen 0x333305

Die koppeling moet je met iedere rolluik maken die door een kanaal geschakeld mort worden dus als je bij kanaal 1 rolluik 1 wilt bedienen maar ook met kanaal 5 dan heb je al twee aanmelfingen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je dus op twee manieren je vier rolluiken kunt schakelen, als je ze altijd tegelijk wilt schakelen dan meld je dus 1 kanaal bij alle vier de rolluiken aan. Wil je ze individueel schakelen dan moet iedere rolluik zijn eigen kanaal krijgen dus eigenlijk in zijn geheugen een zenderid.
Je kunt dan door de vier motoren achter elkaar een commando te geven via je automatiserings software ook de indruk wekken dat ze allemaal tegelijk gaan.

Als je een zenderid uit de motor wilt wissen dan hoef je geen fabrieksreset uit te voeren maar dan meld je dat kanaal weer af met de voor jou specifieke motor geldende sequentie. De motor wist dat kanaal dan weer uit zijn geheugen.

Wat je dus bij Homey wilt ( weet niet of dat kan) is die zenderid inzien of fixeren per motor, anders kun je inderdaad al snel uit de geheugens lopen.


Kjelt

Zo verwijder je normaal een zender uit de motor maar dan wil je inderdaad wel de homey prog. knoppen  nog kunnen uitvoeren
https://www.youtube.com/watch?v=DgBG6-k-xrE

papaleo

Quote from: Kjelt on January 31, 2020, 16:51:47
Zo verwijder je normaal een zender uit de motor maar dan wil je inderdaad wel de homey prog. knoppen  nog kunnen uitvoeren
https://www.youtube.com/watch?v=DgBG6-k-xrE
Thx Wicher...

Ik heb/gebruik geen Telis4 maar de wat meer uitgebreide Telis 16 daarop heb je geen 'knipperende ledjes'  ;)

Mmm...ik kan het eens gaan bekijken, maar weet niet of dit met de homey gaat lukken daar kan ik niet op dat 'bewuste knopje' op de achterzijde drukken natuurlijk.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt


papaleo

Het is niet zozeer het aanmelden/koppelen maar het ontkoppelen...
Het koppelen van de Homey aan een RTS gaat vrij eenvoudig ,in 3 stappen is deze gekoppeld via het menu maar ik ben bang dat dit niet vice-versa gaat...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#1923
....vandaar dat ik zei dat ik in de Homey niet dat 'bewuste knopje' heb zitten want dat knopje omhog/omlaag werkt niet dus kan ik ik deze ook niet verwijderen zoals in dat filmpje ,ik kan alleen maar een bewuste RTS motor/scherm 'verwijderen'
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#1924
Aangezien ik de Homewizard nog heb kan ik daar ook met een aangemaakte flow deze bewuste 4 screens mee bedienen dus doe ik het voorlopig maar op die manier...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels