Author Topic: zware kwaliteit audio / video stekkerdoos Nu ook met licht grijze schuko.  (Read 56808 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+79)
  • Total likes: 15
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Re: zware kwaliteit audio / video stekkerdoos
« Reply #100 on: January 22, 2015, 17:18:51 »
alle maten van het blok zijn weer op voorraad.
jouwhifi.nl o.a. Apogee, Bals, Belden, Cardas, Custom Design, Erzetich, Furutech, GigaWatt, HiFi-Tuning, Home Grown Audio/LOK, IeGo, Inakustik,  Kemp, Lapp, MIT, NorStone, Oyaide, PS Audio, Solid Steel, Soundcare, Viablue, Vicol, WBT en W & M
Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 157
  • HT newbee
« Reply #101 on: January 22, 2015, 17:52:37 »
Mooie blokken  :)
Maar ik zoek eigenlijk zoiets met een on/off switch .. :mellow:

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #102 on: January 22, 2015, 18:23:57 »
Mooie blokken  :)
Maar ik zoek eigenlijk zoiets met een on/off switch .. :mellow:
die zit er juist niet op omdat dat een zwakke schakel is.
jouwhifi.nl o.a. Apogee, Bals, Belden, Cardas, Custom Design, Erzetich, Furutech, GigaWatt, HiFi-Tuning, Home Grown Audio/LOK, IeGo, Inakustik,  Kemp, Lapp, MIT, NorStone, Oyaide, PS Audio, Solid Steel, Soundcare, Viablue, Vicol, WBT en W & M
Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland

Offline drevox

« Reply #103 on: January 22, 2015, 18:32:46 »
Kwa prijs erg interessant.
Y Apple & Strawberry Aliens & Dinosaurs  Stargate & Star Trek Sus2 & Sus4 Mocha & Tungsten CST24T P90 & Mighty-5TH Q

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 157
  • HT newbee
« Reply #104 on: January 22, 2015, 18:36:28 »
die zit er juist niet op omdat dat een zwakke schakel is.
Die kan ik volgen, maar met een meubel voor de wandcontactdoos is dat voor mij wel handiger dan alle stekkers eruit halen als ik de boel eens een paar dagen niet gebruik  :)

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #105 on: January 22, 2015, 19:10:48 »
Die kan ik volgen, maar met een meubel voor de wandcontactdoos is dat voor mij wel handiger dan alle stekkers eruit halen als ik de boel eens een paar dagen niet gebruik  :)
een andere optie is een aparte groep voor audio. dan kun je de hele groep uit zetten.

Offline Jazzman

• HT forum legend group
  • Total likes: 364
  • Hamlet: To Be or Not To Be Sinatra: Do Be Do Be Do
« Reply #106 on: January 22, 2015, 19:15:41 »
Ik laat een audio groep plaatsen om hem uit te zetten? Daar zou ik eens serieus over na gaan denken...
ThivanLabs Gold Lion 805A
Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Ayre Acoustics QB-9 DSD
Bassocontinuo Lyra 2.1 XL4 Cerbero Black - Transparent Music Link Plus - AudioQuest Blizzard XTRM - Audes ST-900 Power Conditioner

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #107 on: January 22, 2015, 19:16:37 »
Ik laat een audio groep plaatsen om hem uit te zetten? Daar zou ik eens serieus over na gaan denken...
dan heb je er dubbel plezier van.

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Nu ook leverbaar met licht grijze schuko en witte sierkous.

Offline hifiman

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+26)
  • Total likes: 257
  • (voorheen bekend onder de naam "audioloog")
Ook perfekt voor plaatsing aan de muur (heb ik gister gedaan)  :headbanging: :pompom:

Offline molle

• EX-Owner of Pitch Black
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 25
  • "You said it, man. Nobody fucks with the Jesus"
PM gestuurd!
STEREO: Mcintosh C2300 - Purifi Eigentakt - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Silent Angel Bonn N8 - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Linn K200+Qed Airloc

Offline niels1962

• senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 33
  • I love the HTforum
Goedenavond,

Topic is alweer een aantal jaren oud. Zijn deze stekker blokken nog afgemonteerd te koop?

Groet, Niels.
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 met HiCap DR / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Focal Spectral 40th / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Supra ply 3.4

Offline skoebiedoe

Je kan deze  bij elk gerespecteerde elektriciteits winkel krijgen want dit zijn stekkers die gewoon een grotere kabeldiameter  aankunnen dan een gewone stekker in de gamma . ;)
Niks audioboek maar gewoon industriŽle stekkers . ;)

Op mijn vorig werk hadden we die gewoon in de kast liggen (en dan kwamen deze van CEBEO normaal )

Offline niels1962

• senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 33
  • I love the HTforum
Je kan deze  bij elk gerespecteerde elektriciteits winkel krijgen want dit zijn stekkers die gewoon een grotere kabeldiameter  aankunnen dan een gewone stekker in de gamma . ;)
Niks audioboek maar gewoon industriŽle stekkers . ;)

Op mijn vorig werk hadden we die gewoon in de kast liggen (en dan kwamen deze van CEBEO normaal )
oke, thanks!
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 met HiCap DR / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Focal Spectral 40th / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Supra ply 3.4

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Ik heb na meer dan 10 jaar helaas de prijzen voor de stekkerdozen moeten aanpassen.

Offline Pjotr27

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+18)
  • Total likes: 311
  • Sun Audio, the best in the world!
Ik kan je site niet openen ( wel vanuit IndonesiŽ), kijk er even naarÖ
47 labs 4715/4716, Tektron One, Vicol luidsprekerkabels, Audioquest Diamond Usb, AudioQuest Niagara 1000, Aurel Bryan field coil speakers, AudioQuest Dragonfly RED, M-Way netkabels, MacBook Pro.

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Ik kan je site niet openen ( wel vanuit IndonesiŽ), kijk er even naarÖ
geen enkele andere melding over gehad.

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 3612
  • I also love the HTforum
geen enkele andere melding over gehad.
Nu dan.

Offline Pjotr27

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+18)
  • Total likes: 311
  • Sun Audio, the best in the world!
De afgelopen dagen krijg ik regelmatig dezelfde error. Dus ik zou er maar eens naar kijken....
Je linkt door naar een webwinkel, dat geeft vaker problemen.
Waarom niet op je eigen site iets integreren?
« Last Edit: March 29, 2022, 08:13:24 by Pjotr27 »
47 labs 4715/4716, Tektron One, Vicol luidsprekerkabels, Audioquest Diamond Usb, AudioQuest Niagara 1000, Aurel Bryan field coil speakers, AudioQuest Dragonfly RED, M-Way netkabels, MacBook Pro.

Offline mijkie

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+50)
  • Total likes: 436
hier 2 keer getest, bij de eerste opmerking en 2 minuten geleden, niks aan het handje
Pi4 * Gustard X16 * Focal Alpha 50

Offline cz79

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+84)
  • Total likes: 554
Hier doet de site het ook gewoon
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm Audio | Black Cable

Offline Refie

• HT forum donateur
  • full member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 50
  • Just ask
De directe link naalwww.jouwhifi.com is lastig idd, als je naar een onderliggende pagina gaat dan lukt het wel.
Maar het mag idd wat aandacht hebben.
Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

Offline gsuk

begrijp ik het goed dat op jou site niet een bestel knop is en als je iets wil bestellen dat je een bericht moet sturen?

groet Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine A2 |

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
begrijp ik het goed dat op jou site niet een bestel knop is en als je iets wil bestellen dat je een bericht moet sturen?

groet Emile
Klopt, heb ik bewust zo gedaan.
Direct contact werkt in mijn ervaring beter ivm advies en maatwerk.