Yippie

Author Topic: zware kwaliteit audio / video stekkerdoos Nu ook met licht grijze schuko.  (Read 43882 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+78)
  • Total likes: 7
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Re: zware kwaliteit audio / video stekkerdoos
« Reply #100 on: January 22, 2015, 17:18:51 »
alle maten van het blok zijn weer op voorraad.
jouwhifi.nl o.a. Apogee, Bals, Belden, Cardas, Custom Design, Erzetich, Furutech, GigaWatt, HiFi-Tuning, Home Grown Audio/LOK, IeGo, Inakustik,  Kemp, Lapp, MIT, NorStone, Oyaide, PS Audio, Solid Steel, Soundcare, Viablue, Vicol, WBT en W & M
Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 141
  • HT newbee
« Reply #101 on: January 22, 2015, 17:52:37 »
Mooie blokken  :)
Maar ik zoek eigenlijk zoiets met een on/off switch .. :mellow:

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #102 on: January 22, 2015, 18:23:57 »
Mooie blokken  :)
Maar ik zoek eigenlijk zoiets met een on/off switch .. :mellow:
die zit er juist niet op omdat dat een zwakke schakel is.
jouwhifi.nl o.a. Apogee, Bals, Belden, Cardas, Custom Design, Erzetich, Furutech, GigaWatt, HiFi-Tuning, Home Grown Audio/LOK, IeGo, Inakustik,  Kemp, Lapp, MIT, NorStone, Oyaide, PS Audio, Solid Steel, Soundcare, Viablue, Vicol, WBT en W & M
Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland

Offline drevox

• full member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 1
  • I love the HTforum
« Reply #103 on: January 22, 2015, 18:32:46 »
Kwa prijs erg interessant.

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 141
  • HT newbee
« Reply #104 on: January 22, 2015, 18:36:28 »
die zit er juist niet op omdat dat een zwakke schakel is.
Die kan ik volgen, maar met een meubel voor de wandcontactdoos is dat voor mij wel handiger dan alle stekkers eruit halen als ik de boel eens een paar dagen niet gebruik  :)

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #105 on: January 22, 2015, 19:10:48 »
Die kan ik volgen, maar met een meubel voor de wandcontactdoos is dat voor mij wel handiger dan alle stekkers eruit halen als ik de boel eens een paar dagen niet gebruik  :)
een andere optie is een aparte groep voor audio. dan kun je de hele groep uit zetten.

Offline Jazzman

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 172
  • Hamlet: To Be or Not To Be Sinatra: Do Be Do Be Do
« Reply #106 on: January 22, 2015, 19:15:41 »
Ik laat een audio groep plaatsen om hem uit te zetten? Daar zou ik eens serieus over na gaan denken...
Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA-2175
Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Ayre Acoustics QB-9 DSD
Dynaudio Confidence C1 mkII - Velodyne SPL 1200 Ultra - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800
Auralex SubDude HT - Transparent Music Link Plus - Audioquest Diamond bekabeling

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
« Reply #107 on: January 22, 2015, 19:16:37 »
Ik laat een audio groep plaatsen om hem uit te zetten? Daar zou ik eens serieus over na gaan denken...
dan heb je er dubbel plezier van.

Offline erik s.

• HT forum sponsor
  • Jouw Hifi
    • Jouw Hifi
Nu ook leverbaar met licht grijze schuko en witte sierkous.

Offline hifiman

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+26)
  • Total likes: 172
  • (voorheen bekend onder de naam "audioloog")
Ook perfekt voor plaatsing aan de muur (heb ik gister gedaan)  :headbanging: :pompom:

Offline molle

• EX-Owner of Pitch Black
  • HT forum donateur
  • Total likes: 25
  • "You said it, man. Nobody fucks with the Jesus"
PM gestuurd!
STEREO: Mcintosh C2300 - Purifi Eigentakt - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Bluesound Node 2 - Silent Angel Bonn 8 - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio XLR - Linn K200+Qed Airloc

Offline niels1962

• senior member
  • Total likes: 16
  • I love the HTforum
Goedenavond,

Topic is alweer een aantal jaren oud. Zijn deze stekker blokken nog afgemonteerd te koop?

Groet, Niels.
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Monitor audio Gold 300 / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Nordost flatline.

Offline skoebiedoe

Je kan deze  bij elk gerespecteerde elektriciteits winkel krijgen want dit zijn stekkers die gewoon een grotere kabeldiameter  aankunnen dan een gewone stekker in de gamma . ;)
Niks audioboek maar gewoon industriŽle stekkers . ;)

Op mijn vorig werk hadden we die gewoon in de kast liggen (en dan kwamen deze van CEBEO normaal )

Offline niels1962

• senior member
  • Total likes: 16
  • I love the HTforum
Je kan deze  bij elk gerespecteerde elektriciteits winkel krijgen want dit zijn stekkers die gewoon een grotere kabeldiameter  aankunnen dan een gewone stekker in de gamma . ;)
Niks audioboek maar gewoon industriŽle stekkers . ;)

Op mijn vorig werk hadden we die gewoon in de kast liggen (en dan kwamen deze van CEBEO normaal )
oke, thanks!
TV: LG 4K / Versterker: Naim supernait 3 / Streamer: Naim ND5 XS2/  DVD speler: Denon DBP 2010 / Speakers: Monitor audio Gold 300 / Subw: Definitive Supercube I 1500 Watt / Speaker kabel: Nordost flatline.