viper's HT (eerste testjes beeld / stereo)

Started by viper_l, July 8, 2011, 00:26:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welke kleur moet ik de afkasting voor de indirecte verlichting schilderen?

Zwart
8 (100%)
Blauw
0 (0%)
Rood
0 (0%)
andere
0 (0%)

Total Members Voted: 8

viper_l

#50
eventjes over de upgrades.....
mijn installatie bestond uit volgende componenten.....
versterker:Denon 3802
Steeds tevreden over geweest....en nog steeds in mijn bezit.
Staat wel al geruime tijd op marktplaats en 2dehands,maar blijkbaar is er geen interesse.

Deze had ik vervangen door een Arcam AVR300.....echter deze heeft het geen 2 weken vol gehouden.

Ik had namelijk ten tijde van de zoektocht en het bieden op marktplaats ook een bod gedaan op een Arcam FMJ AV8 en
vlak nadat ik de AVR300 gekocht had kreeg ik bericht van de verkoper van de FMJ AV8 dat ik deze mocht gaan halen.
Ik dus de FMJ gehaald en de AVR300 terug verkocht op marktplaats.
fotootje van de FMJ:

Uiteraard zat ik toen zonder versterking......
Hier was mijn oog gevallen op een Classé CAV75 die iemand van't forum hier verkocht
Een 6-kanaals versterker van 6 x 75W of bridged naar 3 X 150W


Nu had ik graag wat meer sap naar de speakers gehad,dus heb ik ook nog een sony N9000ES bij gekocht.....

Daar ik eigenlijk nu wat teveel versterkte kanalen heb,heb ik ook nog een Sony Ta-N90 Es bij gekocht.

Deze verzorgt nu de 2 voorste kanalen en de classé is gebridged tot 3 X 150W en deze versterker verzorgt de center en surround kanalen.
De Sony N9000ES ga ik terug in de verkoop zetten,daar deze toch werkloos is...

Voor de sub word een marantz monoblokje gebruikt


totzover de upgrade perikelen ivm de versterking
Wat betreft projectie en luidsprekers betreft is er ook het een en ander veranderd.(onder andere gisteren nog.....zomaar eventjes 550km gereden voor de hobby!)
Hierover later meer.

mvg,
Luc

Annuk

Mooi topic en mooi idee zo voor je HT kamer :)

Natuurlijk weet ik niet hoe jij er over denkt e.d. maar zou het voor je misschien een optie zijn om bijv. je AV meubel wat onder je scherm komt te verzinken in de voorzetwand? zodat de gehele wand strak is aan de voorkant, dan kan je er evt deurtjes voor plaatsen of bijv donkere glazen deurtjes.
(weet niet of dit een bestaand meubel is/wordt of dat het een zelfbouw meubel wordt).

Ik weet niet hoe je over dit idee denkt maar persoonlijk zou mij dat mooier lijken en aangezien je toch met deze voorzetwand werkt zou het (als de ruimte achter de wand het toelaat) een idee zijn.

Groeten,

Henrico
Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

viper_l

#52
Dan even over de luidsprekers....
ik had tot voor kort deze in de living staan.


zijnde front b&w 603s3's center LCR 600S3 en rears 602.5S3's
paar maand terug heb ik de fronts vervangen door deze:

Dali Helicons 400
Daar ik zeer tevreden ben met de Dali's en mijn B&W center nu helemaal niet thuis hoorde bij de Dali's ben ik ook op zoek gegaan naar een bijhorende center....
Ik had een tijd terug een dali helicon center gevonden,maar de verkoper wou een te hoge prijs volgens mij,dus heb ik hem niet gekocht.
In mijn zoektocht stuitte ik echter ook op deze.

Een Sunfire CRS 3C.Deze heb ik over genomen van een HTforummer.
Hij sluit klankmatig perfect aan bij de dali's en ik vind het een zeer neutraal spelende center,die wel bij meer merken zou kunnen aansluiten denk ik.
Ondertussen waren de b&w fronts nu de rears geworden.
Ik heb een week of 2 terug besloten al mijn b&w's op marktplaats te zetten en een weekje en zeer veel reakties later is de hele set nu te aanhoren ergens in Eindhoven!
Dus op dat moment zat ik zonder rears.
Gelukkig stonden er op marktplaats Helicon 300's.
Na wat heen en weer gemail zijn we een prijs overeen gekomen en ben ik deze verleden week gaan afhalen in Hengelo!
Dit is zomaar eventjes 265 km enkele rit voor me.Men moet iets over hebben voor zijn hobby.
Daar er geen steunen bij waren moest ik deze ook kopen.Het lot wil dat er een mooi paar atacama stands stonden in Enschede op een kwartiertje van Hengelo.
Dus in 1 rit een paar rears opgehaald + een paar steunen.
fotootjes:



Zo zie je maar alles loopt hier redelijk internationaal....
Al mijn spullen komen van Nederland naar Belgie.
mijn 400's komen uit maastricht,de 300's uit Hengelo,de Sunfire uit Breda.
en mijn b&w's die zijn naar Eindhoven...

mvg,
Luc

viper_l

Quote from: Annuk on October 31, 2011, 21:49:47
Mooi topic en mooi idee zo voor je HT kamer :)

Natuurlijk weet ik niet hoe jij er over denkt e.d. maar zou het voor je misschien een optie zijn om bijv. je AV meubel wat onder je scherm komt te verzinken in de voorzetwand? zodat de gehele wand strak is aan de voorkant, dan kan je er evt deurtjes voor plaatsen of bijv donkere glazen deurtjes.
(weet niet of dit een bestaand meubel is/wordt of dat het een zelfbouw meubel wordt).

Ik weet niet hoe je over dit idee denkt maar persoonlijk zou mij dat mooier lijken en aangezien je toch met deze voorzetwand werkt zou het (als de ruimte achter de wand het toelaat) een idee zijn.

Groeten,

Henrico
Bedankt...
ivm het inbouwen.
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik denk de muur vlak te laten en de audio gewoon op grote natuurstenen voor de muur te zetten.
Het stoor mij helemaal niet dat deze op en bloot voor het scherm komen te staan + op die manier kan ik zeer makkelijk bij alle aansluitingen om bvb eens even van versterker of bron te wisselen.
Een rek in de hoogte,links of rechts van het scherm behoren ook nog tot de mogelijkheden.
De muurplaten zijn in bestelling,dus ik kan nog heel even nadenken wat ik ermee ga doen.
In elk geval word er niets achter deurtjes of iets dergelijks weggestoken,daar een deel van't plezier er voor mij al uit bestaat om gewoon naar de apparatuur te kijken.

Mvg,
Luc

viper_l

Was gisteren de eindelijk geleverde rockfon wandpanelen gaan afhalen,en heb ze vandaag allemaal kunnen terug doen. :mad:
Had zwart besteld en het bleken er wit/parel kleurige te zijn. :crazy:
Hierdoor heb ik nog wat extra tijd om te piekeren over de elctriciteitsaansluitingen.
Ik denk daar ik in het bezit ben van een harmony 1100 voor volgende installatie te gaan.
Op die manier kan ik,wanneer ik op "filmpje kijken"op de harmony druk ook automatisch de lichten laten dimmen.
benodigdheden(denk ik)
1 X light manager pro

4 X http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=590886
Vraagje:Daar deze transfo's die in deze set zitten 105W zijn tov 100W(5X20W) spots denk ik eraan om een extra transfo te bestellen.
Dan kan ik van elk setje 1 spot afnemen en op die manier heb ik dan 5 transfos met elk 4 spots.
1 X extra transfo http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=574224(Is deze geschikt om te dimmen?)

3 X http://shop.conrad.nl/646392.html
Vermits er maar 200W aan zo'n dimmer mag heb ik 3 stuks nodig,denk ik.

Indien ik hier ergens een denkfout gemaakt heb hoor ik het zeer graag!


HTip

Balen voor je! Wordt het wel goed opgelost?

Wat de aansturing van je verlichting betreft, de meeste halogeentrafo's zijn niet dimbaar.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1263566#msg1263566

Ik heb het opgelost met een dimmer van KAKU. Nadeel dat deze slecht 105W is, dus maximaal 5 spotjes per dimmer.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1265200#msg1265200

KAKU kan worden aangestuurd door een Lightmanager. Ik denk er zelf ook aan... Waarschijnlijk heb je trouwens genoeg aan de Mini, of heb de extra functies van de Pro nodig?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

viper_l

#56
Heb wat rond gemaild en gevraagd ivm light manager pro en dimmers enz...
Daar blijkbaar KAKU dimmers niet geleidelijk aan dimmen,maar ineens naar de ingestelde stand gaan(volgens KAKU)heb ik deze van het FS20 systeem besteld.
Deze kan je geleidelijk laten dimmen.
De Light manager Pro kan ook met dit systeem werken.
Bij FS20 heb je 2 soorten dimmers,1tje voor conventionele transfos en 1tje voor electronische transfos.
Ik heb deze voor electronische transfo's besteld.
Wanneer je de datasheet van de spotset bekijkt zie je trouwens dat indien je wil dimmen je zulks een dimmers nodig hebt.

Heb op dit moment wel wat bestellingen lopen/onderweg....
Even een opsommingske:
1e:
Muurpanelen rockfon zwart
2e
Plafond rockfon Fibral nachtblauw
3e
2 neons:Warner Bros en 20th century fox
4e
4Xfibresets voor het maken van een sterrenhemel(liggen reeds een week bij de douane,blijkbaar werken ze daar niet zo snel)
5e
light manager pro
1 X KAKU 3-voudige inbouwschakelaar
2 X KAKU stekkerblok
6e
4 sets van 5 spots met electronische transfo
1 electronische transfo
3 draadloze dimmers
enkele reserve spots

afbeeldingen van de neons:



mvg,
Luc

viper_l

Quote from: viper_l on November 17, 2011, 21:59:14
Was gisteren de eindelijk geleverde rockfon wandpanelen gaan afhalen,en heb ze vandaag allemaal kunnen terug doen. :mad:
Had zwart besteld en het bleken er wit/parel kleurige te zijn. :crazy:
Updeetje ivm de muurpanelen.
Ik had eerst te horen gekregen dat de juiste muurpanelen pas ten vroegste midden december zouden geleverd worden....
Maar ik kreeg woensdag een telefoontje van de zaak waar ik ze kocht dat ze er donderdag al bij gingen zijn!
Ik dus alles geregeld zodat ik vrijdag niets om handen had(paar dingen afgezegd) om deze te kunnen afhalen.
Vrijdag voormiddag de aanhanger aangehangen en toch maar even voordat ik vertrok even gebeld om te horen of ik de platen mocht gaan afhalen.
Gelukkig heb ik dit gedaan,want blijkbaar waren ze niet bij de levering van donderdag.
Een hele dag om zeep!(had ganse dag werk speciaal afgezegd)en als ze mij dan donderdag nog verwittigd hadden,maar nee.
Ik baal echt!

Toch nog een positief nootje....daarnet stopt er een busje voor de deur,de man belt en heeft een pakje bij.
Het was een man van TNT post(op een zondag!!!??!)en deze had mijn bestelling van de spots en dimmers bij!

mvg,
Luc

Da-lite

Hoi Luc ,

Die neons zien er echt mooi uit , mag ik vragen waar je die gevonden hebt en hoe groot die ongeveer zijn ?
Vooral die van Warner Bros vind ik super uitzien .
Alvast bedankt en nog veel succes met de verdere werken .

Mvg
Henri ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

R

Let wel op, deze neons vervuilen het stroomnet enorm, zeker met een gedimde trafo erbij.

viper_l

#60
Ik wou al eerder dit antwoord publiceren(dinsdag)maar blijkbaar werkte het forum niet/niet goed.
Quote from: Da-lite on November 27, 2011, 20:24:01
Hoi Luc ,

Die neons zien er echt mooi uit , mag ik vragen waar je die gevonden hebt en hoe groot die ongeveer zijn ?
Vooral die van Warner Bros vind ik super uitzien .
Alvast bedankt en nog veel succes met de verdere werken .

Mvg
Henri ,

Ik heb de neons afgehaald in Scheveningen bij http://www.fiftiesstore.com/
Ik heb ook even getwijfeld bij deze shop http://neontrends.de/

De keuze was voordeliger laten versturen vanuit Duitsland bij neontrends of afhalen bij Bennies fifties in Scheveningen en iets meer betalen.
Ik heb voor het laatste gekozen.
Ik ben dan ook pas thuis.
Ik heb er 3 mee gebracht.
De Warner Bros-De 20th centuryfox-De columbia.

Ik had de Warner Bros en de 20th century fox besteld en normaal gezien moest ik voor een maat ook een 20th century fox meebrengen.
Mijn 2 waren besteld,maar die voor mijn maat niet.Dus eenmaal aangkomen bij Bennies kwam ik tot de conclusie dat ten 1e de 20th century fox slechts 1 X voorradig was(die die ik besteld had)
en ten 2e dat ik mijn mobiel thuis had laten liggen.
Dus heb ik ter plaatse maar beslist om de columbia extra mee te brengen.
Wil hij hem niet,dan houd ik hem wel.
Dit is de Columbia


mvg,
Luc

viper_l

Quote from: R on November 27, 2011, 22:14:25
Let wel op, deze neons vervuilen het stroomnet enorm, zeker met een gedimde trafo erbij.
Dit wist ik niet,gelukkig gaan ze toch niet branden wanneer ik een film aan't bekijken ben.

mvg,
Luc

Da-lite

Thx , voor de info en idd dinsdagavond had ik ook problemen voor op het forum te geraken .
Ik ga vanavond eens een kijkje nemen op die 2 sites .
En misschien brengt de man in het rode pak er wel ééntje mee voor mij   :D
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

viper_l

#63
Even een update ivm het HT.
In het muurtje dat oorspronkelijk in de kamer stond,waren 3 verlichtingsknoppen aanwezig.
De buizen met de electrische draden kwamen nu in het midden van de vloer naar boven.
Dus heb ik in de vloeren sleuven moeten kappen om deze electriciteits draden naar de kant te leiden.

Bij het maken van deze sleuven heb ik natuurlijk de 2 verwarmingsbuizen die in vloer zaten per ongeluk kapot gemaakt. :-[
Bleek het type buis,dat ik in de tijd van mijn bouw gebruikt heb,niet meer te bestaan.
Veel winkels gedaan en nergens stukken te vinden die er op passen.
Uiteindelijk heb ik de persoon gevonden die in het verleden de winkel had die mij mijn sanitair verkocht had,en deze had nog de oude stock liggen.
2 Tussenstukjes meegebracht en de buizen aan elkaar gezet. :clapping:
De 2 verlichtingsknoppen voor de kamer heb ik naar de muur gebracht,deze voor het licht in de gang moet tussen de 2 binnendeuren komen.

Normaal was het de bedoeling dat ik mijn tussen planken,waartegen de muurplaten gingen komen,gezet gingen worden samen met de muurplaten.
Dwz een lat zetten en dan een plaat,terug een lat en terug een plaat enz...
Maar daar de muurplaten dankzij een misse levering een trage fabricant achterblijven heb ik mijn tactiek moet herzien.
Ik ga nu de balkjes toch al plaatsen op 60 van elkaar,hopelijk komt dit later overeen met de muurplaten!



larzie

Dit gaat weer een mooie zolder worden :) Deze ga ik volgen. Ben benieuwd waar je nog allemaal tegenaan loopt! Het gaat al aardig de goede kant op  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

viper_l

Quote from: viper_l on November 23, 2011, 20:51:57
Heb op dit moment wel wat bestellingen lopen/onderweg....
Even een opsommingske:
1e:
Muurpanelen rockfon zwart
2e
Plafond rockfon Fibral nachtblauw
3e
2 neons:Warner Bros en 20th century fox
4e
4Xfibresets voor het maken van een sterrenhemel(liggen reeds een week bij de douane,blijkbaar werken ze daar niet zo snel)
5e
light manager pro
1 X KAKU 3-voudige inbouwschakelaar
2 X KAKU stekkerblok
6e
4 sets van 5 spots met electronische transfo
1 electronische transfo
3 draadloze dimmers
enkele reserve spots
Even nog een update ivm de lopende bestellingen.
1e:
muurpanelen wacht ik nog steeds op
2e
plafond,ligt klaar in winkel,maar ik wil eerst mijn muurpanelen
3e
neons zijn afgehaald
4e
4Xfibresets voor het maken van een sterrenhemel,deze liggen sinds 18/11 bij de douane.
Ik heb mijn betalingsbewijs moeten opsturen,en nu moet dit wachten tot 1 of andere inspecteur het pakje gecontroleerd heeft.
Dit zou voor volgende week zijn heeft men mij gezegd.(Ben benieuwd!)
5e en 6e
Alles hiervan is geleverd.
Ik was wel verrast,ik dacht dat de light manager pro op zijn minst een apparaat ging zijn van 15 a 20cm breed gezien de foto en prijs.
Je ziet het echter bijna nog niet staan. ???
mvg,
Luc

viper_l

Quote from: viper_l on December  1, 2011, 22:10:44

4e
4Xfibresets voor het maken van een sterrenhemel,deze liggen sinds 18/11 bij de douane.
Ik heb mijn betalingsbewijs moeten opsturen,en nu moet dit wachten tot 1 of andere inspecteur het pakje gecontroleerd heeft.
Dit zou voor volgende week zijn heeft men mij gezegd.(Ben benieuwd!)
Mijn muurpanelen zijn eindelijk binnen.....

Rest nog enkel de fibre sets om de sterrenhemel te maken...
Deze week ivm hiermee een aangetekende brief ontvangen dat de 4 sets in beslag waren genomen,daar de afstandsbediening
om de kleur van de LED mee te veranderen op een niet toegelaten frequentie werkte.  :police:
Op het invoeren van apparatuur die op niet toegestane frequenties werken staan boetes met een minimum van 2700€  :unhappy:
Ik had 2 mogelijkheden....het pakket afstaan waardoor de kans op een seponering aanzienlijk groter werd of rechtstreeks naar de rechtbank.
Heb dus maar die 1e mogelijkheid genomen en afstand gedaan.Hopelijk laten ze het hierbij.Dit was wel het laatste wat ik verwacht had met een paar lampen te kopen  :blink:
Men kan beter oude vrouwtjes gaan overvallen,deze mensen worden minder hard gestraft .

Dus het sterrenplafond zal er niet komen,misschien later..........

mvg,
Luc

skyfox

Wat een bizar verhaal met die fibrekits!! Als je zoiets koopt denk je er toch inderdaad niet bij na dat je tegen zo'n regeltje aan zal lopen. Of dat er uberhaupt een ambtenaar rondloopt die dat soort zaken controleerd... Balen man!

Succes met de muurpanelen. Ben benieuwd naar de voortgangsfoto's zodra ze tegen de muur zitten.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Inderdaad een raar verhaal zeg en natuurlijk erg balen. FCC-compliancy wordt dus (soms) serieus genomen :unsure: Of het hangt nu bij de betreffende ambtenaar thuis... ;)

Succes met de verdere bouw!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

viper_l

#69
Volgens de brief werkten deze zendertjes op de militaire frequentie.
Misschien hadden ze bang dat wanneer ik de lamp van kleur zou veranderen,ik per ongeluk de atoombommen mee zou aktiveren ofzo.

Heb wat fotos van de vooruitgang tot dusver.
Daar ik de muurpanelen nog niet had,was ik maar begonnen met de verticale balken te zetten op 60 van elkaar zonder de panelen.



Ook de ladenkasten waarin mijn cd's-dvd's en bluray's moeten komen heb ik ondertussen in elkaar geschroefd.


deze komen tegen de achterste schuine kant,waar ondertussen ook de verticale latten reeds gezet zijn.



Voor het plafond had ik volgend probleem,de T- en L-profielen van de draagconstructie kon men wel in de kleur Fibral nachtblauw krijgen,
maar men moest er zulks een grote hoeveelheid van bestellen dat het niet meer betaalbaar was.
In't wit echter kon men de juiste hoeveelheid leveren die men nodig heeft,daar deze couranter verkopen.
Dus ik heb er witte gekocht en ben ondertussen ook bezig met deze zelf te spuiten.
Alle L-profielen en hoofddragers zijn ondertussen gedaan.
Enkel nog de tussendragers moeten nog gespoten worden.

Mvg,
Luc

Jean Sibelius

Quote from: viper_l on December 13, 2011, 19:10:20
Deze week ivm hiermee een aangetekende brief ontvangen dat de 4 sets in beslag waren genomen,daar de afstandsbediening
om de kleur van de LED mee te veranderen op een niet toegelaten frequentie werkte.  :police:
Tjonge, dat is toch wel het laatste wat je verwacht als je zo'n set koopt ::)

Gelukkig heb je nog genoeg andere dingen te doen. Succes met verder klussen!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

viper_l

#71
Vandaag nog een serie witte tussendragers voor mijn plafond  in kleur gespoten.
Ik heb ook nog wat verder gedaan daar waar de kasten komen.
Deze hebben nu hun definitieve plaats gekregen.




Ik heb lang gezocht naar ladenkasten,waarbij de laden hoog genoeg waren om er cd's en dvd's rechtop in kwijt te kunnen.
Uiteindelijk zijn het deze geworden.
Ik ga hier een speciaal systeempje in maken,maar hierover later meer.

viper_l

#72
Even een update.
Ik heb de latten geplaatst voor de uitsprong ivm de indirecte verlichting van het plafond.




Ziet er eenvoudig uit,maar dat was het niet.
Ik ben er even zoet mee geweest.
Nu al wat electriciteit voorzien(Projector/verlichting/hdmikabels/...?)en dan het plafond plaatsen.

mvg,
Luc

viper_l

#73
En de volgende stap was een 2e deur bij te zetten.
Ik hoop op die manier het geluid dat langs daar ontsnapt te beperken.



Rondom de afkasting is er een rubber gemonteerd.
De deur kan men alleen sluiten door zacht te drukken op deze deur.
Hierdoor word de deur in de rubbers geduwd en kan deze niet meer trillen of lawaai maken.
Eveneens kan er geen geluid meer ontsnappen door kieren.



De lichtschakelaar van de gang heeft zijn definitieve plaats gevonden in de lijst tussen de 2 deuren.



Eveneens heb ik rondom het L-profiel gemonteerd langs de buitenkant,waarop de plafondplaten zullen rusten.





tot zover.


mvg,
Luc

Da-lite

Ik vind het mooi hoe je die ladekasten tussen die wand hebt ingewerkt .
En idd het is spijtig van T-en L-profielen ivm die kleuren dat je er dan meer moet afnemen .
Ik had hetzelfde probleem , ik heb ze dan ook maar zelf gespoten .
Ik ben benieuwd hoe dat nachtblauw er gaat uitzien .
De werken vorderen al aardig .
Dit is eentje om te volgen .

Nog veel werkplezier tijdens de kerstvakantie .
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4