Zo kan het ook bij UPC

Started by CoSo, June 30, 2011, 19:51:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

UPC heeft een aanbieding voor nieuwe abonnees die HD + DVR nemen dat ze 5,00 korting krijgen.

Ik bel de verkoop om te vragen waarom dit alleen voor vaste klanten is.
Mij mening is dat je beter vaste klanten kan belonen als ze hun contract verlengen.
Deze actie kan dus niet voor vaste abonees die al een HD DVR hebben, dus ik geef aan mij contract op te zeggen en een nieuwe af te sluiten op de vrouw d'r naam.
Ook dit kan niet.
Je merkt ook echt dat de personen die hier bij het call-center zitten niks aan kunnen doen.
Vraag of ze mijn contract gelijk kan opzeggen, dit kan niet maar ze verbind me door met een andere afdeling.

Eenmaal doorverbonden geef ik aan me contract stop te zetten, de mevrouw vraagt natuurlijk waarom en ik leg het uit.
Maar hier kan en mag ik wel wat aan doen zegt ze, ze controleerd mijn contract en komt bij terug met een extra mededeling.
Ik kan uw zelf een extra 10,00 euro korting geven per maand een jaar lang incl de permanente 5,00 euro voor de HD DVR  :worship:

DVDGuy

Deze ervaring is vergelijkbaar met mijn eigen ervaringen bij Ziggo; er lopen medewerkers rond die met je meedenken, maar de kunst is ze binnen die organisatie te vinden  ;)

Mooi opgelost trouwens  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

shaqattack


Top :thumbs-up:

Brutalen hebben de halve wereld, zeggen ze :clapping:


Greetz ;D
Denon AVC A1HDA*Denon DVD A1XVA*Denon TU1800 DAB*
B&W 803S Fronts*B&W HTM3S Center*B&W805S Rear*B&W SCMS Surround Back*
SVS Ultra PB13 Sub*Auralex Great Gramma*Logitech Harmony One*

raptile

Zulke bedrijven verdienen ons niet als klant...
En volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde.
Eerst kan niets, totdat je opzegt..
Stelletje schoften zijn het met hun overpriced producten.

Het is jammer dat het niet uit maakt waar je naartoe gaat als klant. Elke aanbieder is een schoft als het op service uit komt.
(Ervaring met UPC en KPN)

CoSo

Quote from: raptile on July 21, 2011, 15:14:20
Zulke bedrijven verdienen ons niet als klant...
En volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde.
Eerst kan niets, totdat je opzegt..
Stelletje schoften zijn het met hun overpriced producten.

Het is jammer dat het niet uit maakt waar je naartoe gaat als klant. Elke aanbieder is een schoft als het op service uit komt.
(Ervaring met UPC en KPN)
het zou beter zijn als er meerdere aanbieders zijn, bv Ziggo en UPC

raptile

Quote from: CoSo on July 21, 2011, 17:53:55
het zou beter zijn als er meerdere aanbieders zijn, bv Ziggo en UPC

Inderdaad!
Dan zouden ze wat beter hun best doen qua service denk ik.

stevefilmfreak54

Quote from: raptile on July 21, 2011, 18:19:00
Inderdaad!
Dan zouden ze wat beter hun best doen qua service denk ik.

Helaas zijn er best veel bedrijven die weten niet eens wat deze woord betekent, toch?
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

raptile

Quote from: stevefilmfreak54 on July 21, 2011, 19:07:21
Helaas zijn er best veel bedrijven die weten niet eens wat deze woord betekent, toch?
Helemaal mee eens!
Als directeur zou je, je dood moeten schamen. Maar blijkbaar wordt je dan geen directeur van zulke bedrijven...

Pinohelmond

Omdat mijn abonnement bij UPC op 6 november afloopt zojuist ook maar even een belletje gepleegd naar UPC. Dit word nu mijn 4e jaarcontract met de zogenaamde `blijf bij UPC korting`.
Het probleem zit hem in de afdeling waarmee je belt, kies je voor de standaard afdelingen dan kunnen ze niets voor je doen maar kies je optie 4 oftewel afdeling contractbeëindiging dan krijg je zonder een kwartier in de wacht te hangen een medewerker die bevoegd is om beslissingen te nemen.

De mensen op deze afdeling denken ook serieus met je mee en doen vaak een aanbieding die nog een stuk gunstiger is als aanbiedingen voor nieuwe klanten. Afgelopen jaar had ik bijvoorbeeld een korting van 50% op de combinatie Fiber Power 25 met HD Tv met DVR. De normale prijs hiervoor is € 39,45 en na een belletje dus 50% korting daar op.
Voor het komende jaar een iets minder gunstige aanbieding gekregen en geaccepteerd maar nog altijd een maandelijkse korting van € 10,- over het gehele jaarcontract. Scheelt toch weer € 120,- op jaarbasis.

Mijn tip is dus om ten alle tijden te bellen met UPC.

 
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

micave

Ik zal binnenkort ook even gaan bellen. UPC begint nu wel heel erg duur te worden voor ons. Ik heb dan ook bijna alles wat ze te bieden hebben maar toch... Wellicht moet ik maar eens met minder genoegen gaan nemen.

wouterl

Bij mij ook een korting gekregen n.a.v. melding dat ik wilde opzeggen. Alleen dan krijg je bij UPC wat voor elkaar, anders niet!

CoSo

Moet zeggen dat ze nu eindelijk wel wat aan de service aan het doen zijn.

Half jaar geleden wou ik een modem ipv een modem/router (Thomson) en dat kon niet, kon wel een andere modem/router (Cisco) krijgen.
Nu afgelopen maand weer geprobeerd en nu kon het wel in één keer zonder commentaar.
Dit alles omdat het bereik boven bijna niet te doen was.

blue-eyes

Grappig al deze commentaren. Zijn net echte bedrijven he :)
Alle bedrijven werken zo, ook je eigen bedrijf, ook niet telecom bedrijven.


De kunst is hier gebruik van te maken :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey