A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

clockwork

#9575
Laat maar....
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

twani

Quote from: tompj on April 21, 2014, 12:31:41
Of zoiets??......






.....(allebei heel mooi dan dus hè...)

Ach, ik vind de Harbeths ook prachtig dus de Masters óók ;D

YamahaRXV

Quote from: Maximus_Aurelius on April 21, 2014, 18:56:49
Ik dacht dat ik er uit was, maar nee  :-X het blijft steken op twee programma's. Positieve is wel, het waren er drie :D.
Van het weekend weer nauwkeurig geluisterd en ik ben bijna door mijn demo songs heen. Conclusie het zit echt heel dicht op elkaar qua klank.
Qua bediening zitten er grote verschillen en ik denk dat dit ook een punt wordt dat doorslaggevend kan worden.

Afgevallen is Puremusic.. Klank matig is hij in orde, bevalt ook wel maar hij blijft steeds hangen wanneer uit het geheugen gespeeld wordt. Niet song na song maar wel wanneer er een aantal songs gespeeld zijn. Dan doet hij niets meer. Restart het programma en doet hij het weer. Dit vind ik dus niet de bedoeling.

Blijft over Amarra en J.River. Ik dacht na circa 5 dagen luisteren met Amarra dat ik eruit was maar eerst kreeg ik een probleem met gapless spelen, is opgelost. Alleen mijn gevoel zei ga toch eens 1 op 1 vergelijken met J.River. Dit gedaan en de verschillen zijn niet groot.
Qua layout en bediening wint J.River het.
Beide spelen foutloos vanuit geheugen alleen Puremusic bij mij niet.

Dus nog eventjes beoordelen. ;D

Pure Music klinkt naar mijn smaak gewoon het beste, maar het is natuurlijk wel knap irritant als je zoveel problemen ervaart met het spelen vanuit de memory play modus. Zelf heb ik zoals al eerder aangegeven totaal geen problemen met Pure Music en dus ook niet met het spelen vanuit memory play.
Met Amarra heb ik het een groot aantal keren geprobeerd, maar daar was ik gezien de vele bugs snel klaar mee, en als ik op computeraudiophile.com kijkt zijn er nog velen die dezelfde ervaringen hebben  :-X

Er zijn een aantal dingen mogelijk die jouw problemen met het uit memory play spelen van Pure Music zouden kunnen veroorzaken:
> Je hebt mogelijk ge-upgrade naar Mavericks OSX ? (belast het RAM geheugen veel zwaarder dan Mountain Lion)
> Je hebt mogelijk nog het standaard 4 GB RAM geheugen ? (Pure Music belast het RAM geheugen vrij zwaar en heeft zeker in combinatie met Mavericks niet genoeg aan 4 GB RAM geheugen om snel en probleemloos vanuit memory play te spelen)

Hier kan je meer lezen over de problemen met het spelen vanuit memory play modus van Pure Music:
http://www.channld.com/support-troubleshooting.html

Voordat ik ging testen met Amarra, Pure Music, etc. heb ik meteen o.a. het RAM geheugen opgewaardeerd van de originele 4 GB naar 16 GB en dit door middel van de ultrasnelle en probleemloze Corsair Vengeance modules.  Puur om evt. problemen met het spelen vanuit memory play te kunnen voorkomen  ;)

Ik weet natuurlijk niet of de mogelijke probleem indicaties met Mavericks en het standaard 4 GB RAM geheugen bij jou van toepassing zijn, maar ik probeer alleen even mee te denken  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Heb gelijk toen ik de macmini kocht geheugen geupgrade.
Van 4 naar 16gb. Merk kingston.
Welke osx, maverick of lion moet ik even checken maar dat moet ik straks even doen na het werk.
Hier heb ik totaal geen last van bugs bij Amarra, heb wel de laatste versie. De versie hiervoor las ik inderdaad dat daar wat problemen mee waren.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Ik heb Mavericks en slechts 4GB RAM :nopompom: :blush:

YamahaRXV

Quote from: Maximus_Aurelius on April 22, 2014, 03:30:22
Heb gelijk toen ik de macmini kocht geheugen geupgrade.
Van 4 naar 16gb. Merk kingston.
Welke osx, maverick of lion moet ik even checken maar dat moet ik straks even doen na het werk.
Hier heb ik totaal geen last van bugs bij Amarra, heb wel de laatste versie. De versie hiervoor las ik inderdaad dat daar wat problemen mee waren.

Goede zaak !  :thumbs-up:  Ook mooi dat je geen problemen ervaart met Amarra, hebben ze daar blijkbaar toch het nodige huiswerk verricht na de vele klachten  ;)

Onderstaand een aantal bevindingen van Pure Music over OSX Mavericks en de nadelen daarvan t.o.v. OSX Mountain Lion:


We have actually tested RAM usage of the new OS by measuring the idle physical RAM used by Mavericks before and after installing on the same computer and it is 15-20% more than Mountain Lion.

There are two things to consider:
1. The amount of RAM taken just to load the OS.

This is the reason for our recommendation about not installing Mavericks if you have 4 GB or less physical RAM.

2. The amount of RAM used by applications.

The second thing could be optimized by Mavericks with RAM compression, but because the memory footprint of applications is usually quite small compared to the OS, there would not be a big improvement.

A rare exception in this case is the Memory Play feature of Pure Music, which does consume lots of RAM. If Mavericks performs compression (as in lossless compression such as used in a .zip file) of RAM this might make an improvement in RAM usage.

However, the problem is that audio data does not compress very well using standard data compression algorithms, so the impact would be negligible.

Even if Apple used an ALAC type of algorithm for compression of such memory - and the OS would have no way of knowing the kind of data being stored in RAM, unless it tried testing various algorithms on the fly - this would be a computationally expensive proposition. Lossless audio compression algorithms are relatively slow when compressing audio (they are fast when decompressing it however) so this would not constitute a very good design strategy on Apple's part as it could noticeably slow down the computer operation. Since there have been no reports of computer slow-downs after installing Mavericks (to the contrary), one must conclude that Apple does not test for the type of data in RAM and just uses a .zip type algorithm (they actually use a very fast algorithm called WKdm that was designed with speed in mind). Even if they did use a special lossless audio compression algorithm, the improvement would be perhaps a 30 percent improvement or just 1.3 to 1 in RAM usage. Memory compression of other types of data in RAM could reach a ratio of 4 to 1 or more (Apple claims a typical ratio of 2 to 1) - but that never will be true of high quality audio.

Further, RAM compression is always used in conjunction with RAM paging to disk. If memory were compressed and paged to disk this would interfere with the rationale for Memory Play: avoiding disk access during music playback. The solution to avoid memory paging, of course, is to have sufficient physical RAM installed.

We hope the above helps to clarify the reasoning regarding recommended RAM with Mavericks on a computer audio system.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: twani on April 22, 2014, 06:45:48
Ik heb Mavericks en slechts 4GB RAM :nopompom: :blush:

Als je geen problemen ervaart met BitPerfect (wat een veel ''lichter'' programma is dan pure Music) en de 4 GB RAM dan is het goed toch  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 10:09:28
Goede zaak !  :thumbs-up:  Ook mooi dat je geen problemen ervaart met Amarra, hebben ze daar blijkbaar toch het nodige huiswerk verricht na de vele klachten  ;)

Onderstaand een aantal bevindingen van Pure Music over OSX Mavericks en de nadelen daarvan t.o.v. OSX Mountain Lion:

<knip>



Even gekeken en heb versie 10.8.5 en dit is volgens mij Lion.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Eddye

Quote from: Maximus_Aurelius on April 22, 2014, 18:56:18
Even gekeken en heb versie 10.8.5 en dit is volgens mij Lion.
10.8 is Mountain Lion ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Ik was ook bang voor Mavericks, sowieso voor iedere "computerupdate" :D

Gelukkig draait alles probleemloos :sigh:

YamahaRXV

Quote from: Eddye on April 22, 2014, 18:59:01
10.8 is Mountain Lion ;)

Klopt  ;)   Hoe draait Pure Music nu bij jou Eddy, alles qua instellingen een beetje voor mekaar gekregen ?  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 19:42:34
Klopt  ;)   Hoe draait Pure Music nu bij jou Eddy, alles qua instellingen een beetje voor mekaar gekregen ?  ;)
Zeker, ondanks 4GB en Mavericks ;)
Waarom het de eerste keer nooit is gelukt, weet ik niet, maar deze trialperiode liep het als een zonnetje. Helaas is de trial weer afgelopen, en ik moest even slikken want PM kost ruim 100€. Ondanks dat PM muzikaler is als Audirvana moet is toch even hevig nadenken voordat ik PM eventueel aanschaf. Daarnaast zit er ook een nieuwe versie van Audirvana aan te komen, die onafhankelijk van iTunes zal draaien en een remote iPad/iPhone app gaat krijgen. Ook de beloofde update van PM 1.9 schijnt eindelijk binnenkort uit te komen, dusssss, moet er even over nadenken. :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Maximus_Aurelius

Quote from: Eddye on April 22, 2014, 19:51:07
Zeker, ondanks 4GB en Mavericks ;)
Waarom het de eerste keer nooit is gelukt, weet ik niet, maar deze trialperiode liep het als een zonnetje. Helaas is de trial weer afgelopen, en ik moest even slikken want PM kost ruim 100€. Ondanks dat PM muzikaler is als Audirvana moet is toch even hevig nadenken voordat ik PM eventueel aanschaf. Daarnaast zit er ook een nieuwe versie van Audirvana aan te komen, die onafhankelijk van iTunes zal draaien en een remote iPad/iPhone app gaat krijgen. Ook de beloofde update van PM 1.9 schijnt eindelijk binnenkort uit te komen, dusssss, moet er even over nadenken. :)

Heb jij J.river al geprobeerd. Mooie remote app, prachtige lay out. Mogen de meeste een mooi voorbeeld aan nemen ;). Speelt helemaal los van ITunes. Qua klank is er bij mij nauwelijks verschil tussen Puremusic en J. River en Amarra.
De prijs is vriendelijk van J.River., heel vriendelijk.

Ik zit te twijfelen tussen Amarra en J. River.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Eddye

Quote from: Maximus_Aurelius on April 22, 2014, 20:05:58
Heb jij J.river al geprobeerd. Mooie remote app, prachtige lay out. Mogen de meeste een mooi voorbeeld aan nemen ;). Speelt helemaal los van ITunes. Qua klank is er bij mij nauwelijks verschil tussen Puremusic en J. River en Amarra.
De prijs is vriendelijk van J.River., heel vriendelijk.

Ik zit te twijfelen tussen Amarra en J. River.
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ik zeker ook eens installeren.
Amarra heb ik wel geinstalleerd gehad, maar kwam bij mij niet eens door de registratie fase om een trail aan te vragen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

YamahaRXV

Quote from: Maximus_Aurelius on April 22, 2014, 20:05:58
Heb jij J.river al geprobeerd. Mooie remote app, prachtige lay out. Mogen de meeste een mooi voorbeeld aan nemen ;). Speelt helemaal los van ITunes. Qua klank is er bij mij nauwelijks verschil tussen Puremusic en J. River en Amarra.
De prijs is vriendelijk van J.River., heel vriendelijk.

Ik zit te twijfelen tussen Amarra en J. River.

@Maximus_Aurelius   Is het deze versie die jij heb getest: http://yabb.jriver.com/interact/index.php?topic=88609.0

Ik wil JRiver zeker wel eens proberen, ben erg benieuwd hoe deze het doet hier  ::)
Wat is de duur van de trial periode ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 21:42:54
Ik wil JRiver zeker wel eens proberen, ben erg benieuwd hoe deze het doet hier  ::)
Wat is de duur van de trial periode ?
30 dagen ;)
ik zit hier in de laatste week, maar ga 'em kopen
ben er erg tevreden over, zowel qua UI als vwb SQ
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

YamahaRXV

Quote from: Dynky on April 22, 2014, 21:46:22
30 dagen ;)
ik zit hier in de laatste week, maar ga 'em kopen
ben er erg tevreden over, zowel qua UI als vwb SQ

Kijk, nog een tevreden gebruiker, das mooi  :thumbs-up:  Maar, voor Windows of Mac ?
Ben zelf overigens nog erg tevreden met Pure Music, het enige waar ik mij gigantisch aan loop te ergeren is het niet of nauwelijks meer zichtbaar zijn van coverart in iTunes de laatste tijd  :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

hier op een netbook met W7
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

YamahaRXV

Quote from: Dynky on April 22, 2014, 22:01:23
hier op een netbook met W7

Oké, hoe bevalt dit klankmatig gezien t.o.v. je ex Naim NDXS ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 21:59:17
Kijk, nog een tevreden gebruiker, das mooi  :thumbs-up:  Maar, voor Windows of Mac ?
Ben zelf overigens nog erg tevreden met Pure Music, het enige waar ik mij gigantisch aan loop te ergeren is het niet of nauwelijks meer zichtbaar zijn van coverart in iTunes de laatste tijd  :-X

Waardoor komt dat Jan? Heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt :unsure:

YamahaRXV

Quote from: twani on April 22, 2014, 23:21:27
Waardoor komt dat Jan? Heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt :unsure:

Wist ik het maar... :(  Heb inmiddels al vele dingen geprobeerd, maar tot op heden zonder succes  :-X
Het vreemde is dat bepaalde albums die gekopieerd worden naar de iTunes server op de NAS wel cover art laten zien, en andere weer niet...
Heb de cover art van albums vergeleken qua file grootte en type afbeelding maar kan daar geen verschillen in ontdekken die het probleem zouden moeten kunnen veroorzaken. Wat ik her en der lees zijn er ontzettend veel mensen die kampen met dit probleem en men spreekt toch van een soort van bug v.w.b. de import van cover art. Dit probleem is met name ontstaan vanaf de versie 11.0 >  Zojuist nog even gecheckt en mijn MM draait op iTunes versie 11.1.3

Ik heb bewust niet ge-update naar de laatste versie omdat het in het begin alles perfect werkte in deze versie, maar de laatste tijd is het echt ruk !
Sommige cover art die wel zichtbaar was is uit zichzelf verdwenen en ook bij het importeren van nieuwe geripte albums is de cover art niet meer zichtbaar.

Heb zojuist een trucje ontdekt wat wel werkt en dat is om de cover art handmatig aan het album toe te voegen....wat ik zojuist dus ook gedaan heb bij de albums waar de cover art ontbrak  >:(
https://discussions.apple.com/message/24503117#24503117
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 22:16:23
Oké, hoe bevalt dit klankmatig gezien t.o.v. je ex Naim NDXS ?
de Naim is hier alweer te lang de deur uit om daarop "from memory" wat te kunnen zeggen, maar momenteel switch ik wel vrolijk tussen de Sneaky met BLA Sparrow DAC en een oude netbook/JRiver met de Meridian Director, omdat ik vwb SQ simpelweg geen verschil tussen beide bronnen kan ontdekken.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Maximus_Aurelius

Quote from: YamahaRXV on April 22, 2014, 21:42:54
@Maximus_Aurelius   Is het deze versie die jij heb getest: http://yabb.jriver.com/interact/index.php?topic=88609.0

Ik wil JRiver zeker wel eens proberen, ben erg benieuwd hoe deze het doet hier  ::)
Wat is de duur van de trial periode ?

Ja die versie is het 19.0.124
Inderdaad 30 dagen, kun je hem lekker lang aan de tand voelen ;). Heb nog 3 dagen te gaan.
Ik had jremote nog  en deze remote app is geweldig.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Nahpets

Jremote (voor iOS) is niet gratis. Gizmo (voor Android) wel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maximus_Aurelius

Quote from: Nahpets on April 23, 2014, 19:28:11
Jremote (voor iOS) is niet gratis. Gizmo (voor Android) wel.

Jremote kost een paar eurootjes ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.