A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

DofN

Het erbij schrijven maakt me nog dankbaarder, hoef ik alleen maar te selecteren, kopiëren en plakken :)  ;D
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

brt

Quote from: DofN on December 29, 2021, 22:44:41
Het erbij schrijven maakt me nog dankbaarder, hoef ik alleen maar te selecteren, kopiëren en plakken :)  ;D

Jij representeert de eerste drie letters in luisteraar? ;) :tounge2:
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

twani



Rowdy

Ik vind de versterker en luidsprekers mooi om te zien, maar de witte en zwarte apparaat vallen wel uit de toon nu.


brt

Quote from: twani on January  2, 2022, 18:42:59
Classic Luxman watts😍

Prachtig apparaat om te zien. Hoe klinkt dat nou? En in vergelijking met die ook al zo mooie klassieke Rotel die je ook had/hebt?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

twani

Quote from: brt on January  3, 2022, 11:00:24
Prachtig apparaat om te zien. Hoe klinkt dat nou? En in vergelijking met die ook al zo mooie klassieke Rotel die je ook had/hebt?

Die ga ik maandag de 10e ophalen....   

Wel benieuwd naar, want deze best vrij simpele maar wel geheel door Hilberink herdane Luxman klinkt heel erg veel beter dan de Marantz PM7004 die er hiervoor nog stond.....

scrutinizer

Quote from: twani on January  3, 2022, 21:26:22
Die ga ik maandag de 10e ophalen....   

Wel benieuwd naar, want deze best vrij simpele maar wel geheel door Hilberink herdane Luxman klinkt heel erg veel beter dan de Marantz PM7004 die er hiervoor nog stond.....

Misschien een optie voor abx test voor hen die geen verschillen tussen versterkers konden vaststellen, Theo. ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Quote from: scrutinizer on January  3, 2022, 21:42:17
Misschien een optie voor abx test voor hen die geen verschillen tussen versterkers konden vaststellen, Theo. ::)

Haha, met kabels en zekeringen tuning heb ik niet heel veel, maar de verschillen tussen zo eens wat versterkers haal ik er als non audiofiel nog wel uit :)

Grappig ook, ik heb drie dezelfde Luxmans SQ707X versterkers waarvan één exemplaar geheel op punt gezet is door Hans Hilberink.....

Die pik ik er tov de 2 andere, nog niet gereviseerde, exemplaren zo uit.

Dat dan weer wel...

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mmuetst

Die Luxman ziet er goed uit voor zo'n oud bessie.
Wel grappig om te zien dat sommige fabrikanten toch weer terug gaan naar dit uiterlijk zoals Yamaha, Leak en JBL als voorbeeld. Modern van binnen maar vintage aan de buitenkant. Toch gaat er niks boven het echte spul.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

twani

Quote from: mmuetst on January  4, 2022, 09:40:28
Die Luxman ziet er goed uit voor zo'n oud bessie.
Wel grappig om te zien dat sommige fabrikanten toch weer terug gaan naar dit uiterlijk zoals Yamaha, Leak en JBL als voorbeeld. Modern van binnen maar vintage aan de buitenkant. Toch gaat er niks boven het echte spul.

Good old days......

De gouden 70'er jaren op hifigebied....

Zó bouwen ze niet meer nu....

De Rotel van binnen...

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

twani

Quote from: Richi on January  4, 2022, 18:59:21
Gelukkig niet! Wat een rommeltje zeg.

Ach gossie......... :D

Dan heb je er opzichtig wel heel weinig kaas van gegeten.....

Maar je wilde tóch iets roepen. Ik snap het hoor :)

Richi

Quote from: twani on January  5, 2022, 22:12:21
Ach gossie......... :D

Dan heb je er opzichtig wel heel weinig kaas van gegeten.....

Maar je wilde tóch iets roepen. Ik snap het hoor :)
Als het maar lekker klinkt, toch? Maar blijf het een rommeltje vinden.  :devil:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

twani

 :music:

Terminus Est met het album Primitive Earth van de heren:

Carl Weingarten Walter Whitney

mmuetst

Quote from: twani on January  7, 2022, 22:42:06
:music:

Terminus Est met het album Primitive Earth van de heren:

Carl Weingarten Walter Whitney
Leuk voor in de yoga les of opgieting in de sauna, maar doe mij maar https://youtu.be/kX_6vC9n04k zit meer soul in. Maar ieder zijn ding natuurlijk  ;)
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

twani

Jeu, ik drukte vandaag pas eens op jouw linkje..

Weet je hoe druk ik van mezelf al ben :D

twani

De Rotel is terug van totaal revisie en geeft inmiddels z'n eerste klanken weg....

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

minplus

Kijk, dat zijn nu mooie versterkers, die Luxman en Rotel. :)
Ik ben nooit van die voorkeur afgekomen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

twani

De Rotel bullebak speelt 😍

MarKath

#16773
Wat een prachtige machine is dat, hij straalt één en al autoriteit uit.

Vintage is toch wel erg lekker hoor. :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Wel apart, ga ik even puur uit interesse op Marktplaats kijken, staan er 2 stuks 1312 te koop.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Kwabbernoot

Erg fraai geheel zo  :worship: maar ik ben blij dat de techniek verder is gegaan. Het spul in de kast en een ab vind ik toch wel erg prettig.

Groeten...