A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani


twani

En hier zijn we bezig met de lambrisering van de te realiseren luisterruimte...


En dus staan er ook in alle andere kamers van het huis speakers en versterkers...😁

twani

Voor hen die nieuwsgierig zijn.

Op de onderste foto staat een rijtje Castle speakers😉

ajbeefde

Quote from: twani on October  3, 2021, 13:12:54
Voor hen die nieuwsgierig zijn.

Op de onderste foto staat een rijtje Castle speakers😉

Deze zullen nog uit de UK fabriek komen, al het nieuwe spul komt net als zowat al de andere merken uit China.

Grappig, had ze nog nooit gezien.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Komen inderdaad nog uit de UK fabriek.

Er staan nog twee setjes Dynaudio's op.

Zo is het beter te zien 😁


twani

Soms heb je dat wel eens dat dingen gewoon wél lukken.....


HuubF

Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

twani

Quote from: HuubF on October  4, 2021, 10:41:22
Wow wat zijn die mooi geworden!  :worship:

Thx Huub. 

Nog lang niet klaar maar dit geeft hoop geef ik toe...

Als expliciet geen ambachtsman, laat staan in de houtbewerking, was het niks minder dan een (voor mij te doen gebruikelijke) sprong in het diepe.....

CZ79

heel erg mooi, weten we iig bij wie we moeten zijn als er een keer een fineerklus gedaan moet worden  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

jef-w

Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC / Micro Seiki DQX-500/ Apple TV 4K / Zappiti SE 4K HDR / PS5 
Speakers: M&K 950(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

twani

Quote from: cz79 on October  4, 2021, 11:03:12
heel erg mooi, weten we iig bij wie we moeten zijn als er een keer een fineerklus gedaan moet worden  :D

Nou als ik dit beroepsmatig moet gaan doen ben ik binnen een half jaar failliet zo langzaam ga ik :D

ajbeefde

Quote from: twani on October  4, 2021, 12:06:41

Nou als ik dit beroepsmatig moet gaan doen ben ik binnen een half jaar failliet zo langzaam ga ik :D


En dan ook nog het geneuzel als het niet naar de zin van de klant is.....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

CZ79

Quote from: twani on October  4, 2021, 12:06:41
Nou als ik dit beroepsmatig moet gaan doen ben ik binnen een half jaar failliet zo langzaam ga ik :D

hahahah wie had het over beroepsmatig? Dat zou betekenen dat ik ervoor moet gaan betalen.......
Zonder gekheid, echt mooi en knap werk
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

R


Richi

Quote from: twani on October  4, 2021, 12:06:41
Nou als ik dit beroepsmatig moet gaan doen ben ik binnen een half jaar failliet zo langzaam ga ik :D
Gewoon op uurbasis gaan werken!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Toni71

Iemand voor een fineerklus? Dan moet ik hier zijn, begrijp ik. Ik heb alle tijd.  :D

Mooie speakertjes geworden. Dat zal wel een voldoening geven als het klaar is. :)

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

twani


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

De bouw van de dedicated luister/hobby ruimte vordert stapje voor stapje...


Rob_Dingen

Ben benieuwd wat het doet om alle speakers in de hoek te stapelen voor de laag weergave.
Volgens mij gaan die als bas absorbers werken.
Maar misschien valt het wel goed uit.

Rob

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch