A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

chansig

Zo kan ik bijzonder vrolijk worden van de Murder Ballads van Nick Cave..sowieso wel van Nick Cave. Terwijl het niet de meest vrolijke man op aarde is..zeker niet vergeleken met de Smurfen.

The Smiths hebben dat effect ook wel op me. Was ook niet de meest vrolijke band op aarde.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Quote from: twani on April 28, 2020, 22:00:26
Mmmm, ik zie dat compleet anders...   

Ten eerste ervaar ik helemaal geen donkere tijden, ten tweede word ik ongelofelijk rustig in m'n hoofd van DA muziek😉

Blijer kun je me niet maken👍

Leef!
Dat dus!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on April 29, 2020, 07:11:19
Dat dus!

Nu ik je toch spreek :D

Zal t vast gemist hebben maar heb jij nou je nieuwe Harige Betsys al staan Bas?🤪

Bas Akkerman

#16128
Nee, Garmt moet nog langs komen. Maar door dat Corona gedoe ontvang ik liever geen mensen. Dus binnenkort maar even een hal meeting, zodat ik de Harbeths zelf naar boven breng en installeer. De fine-tuning komt later wel. Mijn luisterpositie dichter op de luidsprekers en verder weg van het raam achter me doet al veel.
Voor de rest luister ik vooral liggend als ik aan het werk ben (klantenservice voordat je fantasie verder gaat ;D) en dan is het ook allemaal veel minder belangrijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on April 30, 2020, 11:48:46
Nee, Garmt moet nog langs komen. Maar door dat Corona gedoe ontvang ik liever geen mensen. Dus binnenkort maar even een hal meeting, zodat ik de Harbeths zelf naar boven breng en installeer. De fine-tuning komt later wel. Mijn luisterpositie dichter op de luidsprekers en verder weg van het raam achter me doet al veel.
Voor de rest luister ik vooral liggend als ik aan het werk ben (klantendienst voordat je fantasie verder gaat ;D) en dan is het ook allemaal veel minder belangrijk.

Liggend werk. De droom van velen :D

addesmo

Quote from: twani on April 30, 2020, 16:23:08
Liggend werk. De droom van velen :D
Nee , liggen en niet hoeven te werken ;D

Bas Akkerman

Quote from: twani on April 30, 2020, 16:23:08
Liggend werk. De droom van velen :D
Ik kan dus gewoon echt zeggen dat ik de hele dag op Twitter, Facebook zit en aan het Whatsappen ben en er nog geld voor krijg ook!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


twani

#16133
Een andere all time favoriet....

The Boards of Canada..... :music:

Goed!!!!!

twani

Gisteren liep ik met Monique door het souterrain en ze zei niets......

Dat was ook niet nodig want ik kon haar horen denken...

Waarschijnlijk dacht zij, ben ik wel met de juiste man getrouwd?  :D

twani


twani


twani

Kortom, ik moet nodig eens gaan opruimen want dit is ongeveer een kwart van hetgeen aan audiorommel in het huis en opslag zwerft...🤪

denoontje

Ik dacht dat ze dacht...tijd voor een projector upgrade[emoji48][emoji2957].

Blijf wel mooi ontworpen spul dat b&0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

twani

#16139
Quote from: denoontje on May 12, 2020, 15:36:01
Ik dacht dat ze dacht...tijd voor een projector upgrade[emoji48][emoji2957].

Blijf wel mooi ontworpen spul dat b&0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ben jij gek 😛 Die hangt er pas sinds vorig jaar en doet het best😉

eddy135

haha, schitterend! vooral de Penta's zijn heel bijzonder.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Quote from: twani on May 12, 2020, 14:48:48
Gisteren liep ik met Monique door het souterrain en ze zei niets......

Dat was ook niet nodig want ik kon haar horen denken...

Waarschijnlijk dacht zij, ben ik wel met de juiste man getrouwd?  :D
Haha, oeps!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jack_D

Zie het niet als opruimen maar ruimte maken voor nieuwe speeltjes :D

twani

Quote from: doorofnight on April 22, 2020, 21:54:28
Dat album van Biosphere staat helaas niet op Q of Spot. Eens verder zoeken.

Nog eens gekeken DON maar het nummer staat op het Album Substrata 2 die bij mij wel gewoon in Spotify is te vinden😉

twani


DofN

#16145
Quote from: twani on May 17, 2020, 21:49:52
Nog eens gekeken DON maar het nummer staat op het Album Substrata 2 die bij mij wel gewoon in Spotify is te vinden
Dan heb je een andere spotify dan ik :)




Nee geintje. Substrata 2 zie ik wel gewoon staan. Ik heb denk ik niet goed gezocht. Ik zoek vaak ook niet direct in Spotify maar via mijn streamer software.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

hpapen

#16146
.

twani

Quote from: doorofnight on May 17, 2020, 22:07:06
Dan heb je een andere spotify dan ik :)




Nee geintje. Substrata 2 zie ik wel gewoon staan. Ik heb denk ik niet goed gezocht. Ik zoek vaak ook niet direct in Spotify maar via mijn streamer software.

Mooi 👍

twani


DofN

Is dit bij jou ook zo'n nummer dat fantastisch klinkt, drie keer groter dan je ruimte?

Truth Revealed
Atrium Carceri
Reliquiae (2012)

https://www.youtube.com/watch?v=x70aQ2tFiuM
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software