A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Lekker rommelen in de vintage B&O kamer :pompom:

twani


Robiwan

Veel plezier met je zeer fraaie B&O spulletjes. Die afstandsbediening alleen al, wat een mooi ding is dat zeg :)
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

twani

Quote from: Robiwan on June 25, 2017, 16:13:07
Veel plezier met je zeer fraaie B&O spulletjes. Die afstandsbediening alleen al, wat een mooi ding is dat zeg :)

THX Robi...

Inmiddels ook de een tweede tangentiale B&O draaitafel op de kop getikt.

Draaien we graag plaatjes dan?  Néé, maar ze zijn zo mooi om naar te kijken...

twani

#15254
In het rack ligt ook nog een werkeloze B&O U70 vintage koptelefoon .


Deze koptelefoon is eind jaren '70 ontworpen door Jacob Jensen voor Bang & Olufsen. Het model was verkrijgbaar van 1978 tot 1984, en is oa. in het Museum Of Modern Arts in New York te zien.



twani


twani

En uit alle door de jaren heen verzamelde B&O componenten een derde vintage sousterain set opgebouwd.

Heel anders maar met de beroemde Redline 60.2 luidsprekers ook lekker klinkend.


twani


twani


twani

Bang en Olufsen 1989 aan het werk....

twani

@DON:  dankbaar! :thumbs-up:


Kijk eens wat daar via de USB frontingang van de UniQute speelt DON :)

256kbps nog wel.  Zoveel kwaliteit ben ik helemaal niet meer gewend :laugh:

twani

Ganymede Dawn in 320 kbps zelfs :D

twani

En dan Urban Decay van Oneyeorphic zelfs in FLAC, hoe luxe :tounge2:

Peerless Monster

Het zijn echt werkelijk waar juweeltjes om te zien al die B&O's.
Geniet ervan!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

felix01

VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Xander32

... ben benieuwd welke overtreffende trap hierna gaat komen   :popcorn:.

:)

Quote from: twani on June 29, 2017, 22:32:52
En dan Urban Decay van Oneyeorphic zelfs in FLAC, hoe luxe :tounge2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

DofN

Niet, ik doe niet aan HiRes of MQA onzin. Ik doe niet eens aan upsampelen. En niet aan WAV.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Quote from: Xander32 on June 30, 2017, 11:46:28
... ben benieuwd welke overtreffende trap hierna gaat komen   :popcorn:.

:)

In mijn geval zal het wel weer gewoon een Spotify MP3-tje worden :) 

Enfin, ik ben inmiddels 51 en ik verdenk mijn oren er sterk van het inmiddels allemaal wel oké te vinden.  :pompom:

Ik let er (gelukkig) ook niet meer zo op.......   

fietser

Mooi B&O museum. Liep vroeger al regelmatig bij een B&O dealer naar binnen. Toen voor mij niet te betalen en nu andere keuzes gemaakt. Maar blijft mooi spul.
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

twani

Quote from: fietser on June 30, 2017, 15:18:55
Mooi B&O museum. Liep vroeger al regelmatig bij een B&O dealer naar binnen. Toen voor mij niet te betalen en nu andere keuzes gemaakt. Maar blijft mooi spul.

Met wat speuren op Marktplaats voor redelijke bedragen te koop :)

master30

Quote from: twani on June 25, 2017, 18:12:13
THX Robi...

Inmiddels ook de een tweede tangentiale B&O draaitafel op de kop getikt.

Draaien we graag plaatjes dan?  Néé, maar ze zijn zo mooi om naar te kijken...

Die zien er idd mooi uit  8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Xander32

... ook ik geniet met regelmaat van hetgeen Spotify (Premium) biedt, om daar van te kunnen genieten hoef je niet per definitie een gehoor met degeneratieve verschijnselen te hebben  ;D.


Quote from: twani on June 30, 2017, 12:38:01
In mijn geval zal het wel weer gewoon een Spotify MP3-tje worden :) 

Enfin, ik ben inmiddels 51 en ik verdenk mijn oren er sterk van het inmiddels allemaal wel oké te vinden.  :pompom:

Ik let er (gelukkig) ook niet meer zo op.......
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on June 30, 2017, 21:30:18
... ook ik geniet met regelmaat van hetgeen Spotify (Premium) biedt, om daar van te kunnen genieten hoef je niet per definitie een gehoor met degeneratieve verschijnselen te hebben  ;D.

Maak je geen illusies, heb jij ook :tounge2:

Ondanks dat :music:

Xander32

Sure. Heb zelfs een permanente piep in mijn oren. Te vaak aan teveel Db's bloot gestaan in mijn jeugd  :unhappy:. Even goed gaan we met regelmaat naar concerten, maar dan wel met de doppen in.

Quote from: twani on June 30, 2017, 22:28:53
Maak je geen illusies, heb jij ook :tounge2:

Ondanks dat :music:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on June 30, 2017, 22:38:40
Sure. Heb zelfs een permanente piep in mijn oren. Te vaak aan teveel Db's bloot gestaan in mijn jeugd  :unhappy:. Even goed gaan we met regelmaat naar concerten, maar dan wel met de doppen in.
Ik heb die piep eigenlijk permanent wel in mijn oren. 

Geen last van verder, ben er aan gewend en het valt me eigenlijk pas op als ik erop let of als ik heel moe ben...

Sommige mensen worden er echt helemaal gek van, tot zelfmoord aan toe heb ik wel eens gelezen..

Maf is dat, ik heb t ook maar kan het prima "parkeren" :)