A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Pas óp!

Géén melodie aanwezig :D

:music:

twani

Niet te doen voor de meeste mensen.

Ík doé 'm :).   :music:


DofN

#15153
Het is laat, het huis koelt af na de warme dagen, de lichten zijn uit.. Laat maar komen.

Idem dus.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Dat blijft toch het leukst van dit forum (en andere): muziek delen met andere liefhebbers. En dan thuis in je eentje in een donkere kamer genieten van een fantastische weergave en meegesleept worden door de muziek.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Quote from: doorofnight on May 30, 2017, 23:44:15
Dat blijft toch het leukst van dit forum (en andere): muziek delen met andere liefhebbers. En dan thuis in je eentje in een donkere kamer genieten van een fantastische weergave en meegesleept worden door de muziek.

Gaaf hé DON😉

twani

B&O Meubel en B&O tangentiale platenspeler op de kop kunnen tikken....

Bas Akkerman

Quote from: doorofnight on May 30, 2017, 23:44:15
Dat blijft toch het leukst van dit forum (en andere): muziek delen met andere liefhebbers. En dan thuis in je eentje in een donkere kamer genieten van een fantastische weergave en meegesleept worden door de muziek.
:thumbs-up: :worship: :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Quote from: twani on May 31, 2017, 07:38:53
B&O Meubel en B&O tangentiale platenspeler op de kop kunnen tikken....

Incl bier ?

Mooi spul om te zien.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Ik hoef het niet thuis, maar mooi is het zeker.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#15160
Favoriete radiozender (samen met Dark Ambient Radio)


twani

Quote from: chansig on May 31, 2017, 08:44:08
Incl bier ?

Mooi spul om te zien.

Gr. Hans

Is ook het enige wat ik ermee doe. Ernaar kijken...  Heb niet eens plaatjes :D

Bier voegt in mijn geval niets toe aan mijn Dark Ambient muzikale reizen die ik onder identieke condities zoals beschreven door DON maak. 

Ofwel geheel alléén in de luisterruimte, donker met alleen wat kaarsjes om vervolgens weg te zweven in het heelal, hiernamaals of hoe je het wilt noemen.

Het is gek en heb het al eerder gezegd, maar als eenmaal overleden de sfeer identiek is aan die ik beleef tijdens mijn Dark Ambient muziek tochten, hoor je mij niet klagen over een rigor mortisje méér of mínder :D

twani


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Quote from: doorofnight on May 31, 2017, 22:30:16
Da's een heel fijne.

T zal de meesten onder ons niets zeggen maar in de DA scene toch echt een klassieker DON.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

hpapen

Quote from: twani on May 31, 2017, 21:35:10
Is ook het enige wat ik ermee doe. Ernaar kijken...  Heb niet eens plaatjes :D

Bier voegt in mijn geval niets toe aan mijn Dark Ambient muzikale reizen die ik onder identieke condities zoals beschreven door DON maak. 

Ofwel geheel alléén in de luisterruimte, donker met alleen wat kaarsjes om vervolgens weg te zweven in het heelal, hiernamaals of hoe je het wilt noemen.

Het is gek en heb het al eerder gezegd, maar als eenmaal overleden de sfeer identiek is aan die ik beleef tijdens mijn Dark Ambient muziek tochten, hoor je mij niet klagen over een rigor mortisje méér of mínder :D

Ook wel toepasselijk: The passing away- jimbutlermusic

DofN

#15167
False Mirror - Derelict World

"Derelict World" is a 74 minute long sonic journey into a desolated, depopulated world.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Quote from: doorofnight on May 31, 2017, 23:19:39
False Mirror - Derelict World

"Derelict World" is a 74 minute long sonic journey into a desolated, depopulated world.




Die gaan we straks eens doen DON :thumbs-up:

twani

#15169
Vandaag met de schuifpui ópen eens lekker in de Vintage B&O kamer bezig geweest.

Nieuw zijn daar onder andere een nog ongebruikte!!! cd speler CDX2 en de überklassieker onder de televisies, een Beovision 5 met geïntegreerd soundsystem voorzien van actieve luidsprekers.

75 kilogram zwaar en €20000,- nieuwprijs destijds. (Zit overigens gewoon een Pana plasmaatje in :D)

En je kan de tv zo lekker met de afstandsbediening elektrisch laten draaien op de voet.

Je hebt er helemaal niks aan maar 't kwam vast en zeker lekker decadent en duur over op de gasten vroeger :D

twani

Nog 4

twani

Nog 4

twani

Nog 4

twani

#15173
 :D :D. Ik zie net dat op de zevende foto van onder mijn "ouwe mannen sixpack" in beeld is geraakt tijdens het fotograferen  :crazy: :D

Nou ja, moet maar dan.

Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2