A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Quote from: Alex Groningen on January 31, 2015, 12:58:46
Hey Twani,

Een verzoekje van Joris. Zou jij hem een email kunnen sturen?
Zijn email adres staat in zijn profiel


Bedankt alvast.

Doe ik Alex ;).

Hoe gaat het met de Wharfdales? :inlove:

Volgens mij hebben we nog niet een wat uitgebreider review van jou mogen lezen hierover :unsure:

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani


dre73

Super! 8)

Goed opletten op de juiste aansluitingen op de units!
Ik weet uit ervaring dat het snel verkeerd om zit. :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Quote from: dre73 on February  1, 2015, 08:03:38
Super! 8)

Goed opletten op de juiste aansluitingen op de units!
Ik weet uit ervaring dat het snel verkeerd om zit. :D

THX.

Ik weet, een foutje is snel gemaakt :nopompom:

twani

Filter naar drivers.....

Van 0,8 MM púúr zilverdraad (met een gesoldeerd oogje voor de stevigheid ín de kroonsteen) naar respectievelijk 4 mm en 8mm koper.

4mm voor mid en hoog.  8 mm voor de 38cm Bass driver

advr

Mooie audiofiele kroonsteentjes!  ;D

Leuk hoor!!

Ik wil ze wel een keer komen beluisteren als het zo ver is.  :music:

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

#11582
Quote from: advr on February  1, 2015, 13:16:55
Mooie audiofiele kroonsteentjes!  ;D

Leuk hoor!!

Ik wil ze wel een keer komen beluisteren als het zo ver is.  :music:

Ach, heb je wel eens gezien waar menig "audiofiele"  5K+ luidspreker intern mee aangesloten is....

Doodgewone "ruk" kabelschoentjes, voornaamste bestandsdeel "blik" daar......

Jammer dat velen dat nog niet in de gaten hebben en veelste veel geld aan de  hobby uitgeven.. (Waaronder ikzelf natuurlijk :D)

Vwb het luisteren, altijd welkom

advr

Quote from: twani on February  1, 2015, 13:54:53
Ach, heb je wel eens gezien waar menig "audiofiele" + 5K luidspreker intern mee aangesloten is....

Doodgewone "ruk" kabelschoentjes, voornaamste bestandsdeel "blik" daar......

Jammer dat velen dat nog niet in de gaten hebben en veelste veel geld aan de  hobby uitgeven.. (Waaronder ikzelf natuurlijk :D)

Vwb het luisteren, altijd welkom

Uiteindelijk maakt allemaal geen bal uit hoe het in elkaar is gezet.  Als het lekker klinkt dan klinkt het lekker :-)

Veel plezier en kan van de zomer een keer luisteren. Lijkt me leuk en natuurlijk je B&O-tjes bewonderen  :coffee:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

Quote from: advr on February  1, 2015, 14:04:37
Uiteindelijk maakt allemaal geen bal uit hoe het in elkaar is gezet.  Als het lekker klinkt dan klinkt het lekker :-)

Veel plezier en kan van de zomer een keer luisteren. Lijkt me leuk en natuurlijk je B&O-tjes bewonderen  :coffee:

Van de zomer staan de Klipschen in de tuin :D

chansig

Ga eens aan het werk...beetje lopen posten ect. Bah.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bas Akkerman

Quote from: twani on February  1, 2015, 14:08:55
Van de zomer staan de Klipschen in de tuin :D


Marshmallow erbij, altijd gezellig! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Mitch--

Quote from: Bas Akkerman on February  1, 2015, 14:42:52

Marshmallow erbij, altijd gezellig! ;D

Als ze verschrikkelijk klinken heb je brandhout genoeg  :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


martin778

#11591
Een beetje rare verbinding zo Twani, of is het alleen tijdelijk?  ;D

Bij dat soort (hoorn)speaker zou ik je geen zilver aanraden, eerder vertind koper.
Zilver/verzilverd draad wilt weleens voor een extra scherp randje zorgen.

4mm2 is netjes gezegd 'krankzinnig' dik voor compressiedrivers. In mijn ervaring werkte 1.5mm2 het beste.

twani

Werkzaamheden "ín de kist" :D

twani

De Squakerhoorn gemonteerd...

twani

#11594
Quote from: martin778 on February  1, 2015, 18:34:01
Een beetje rare verbinding zo Twani, of is het alleen tijdelijk?  ;D

Bij dat soort (hoorn)speaker zou ik je geen zilver aanraden, eerder vertind koper.
Zilver/verzilverd draad wilt weleens voor een extra scherp randje zorgen.

4mm2 is netjes gezegd 'krankzinnig' dik voor compressiedrivers. In mijn ervaring werkte 1.5mm2 het beste.

Kabelverschillen zeggen mij helemaal niets Martin.  Ik schat ze op max 1% van invloed op het totaalresultaat.

Daarbij dan niet eens meegerekend of die éne procent een verbetering danwel - meer waarschijnlijk - slechts een verandering is.

Ik pak derhalve datgene waarvan ik nog voldoende heb liggen.

Overigens staat juist verzilverd koper garant voor scherpe S-klanken, níet púúr zilver.....

Alex Groningen

Quote from: twani on January 31, 2015, 21:05:16
Doe ik Alex ;).

Hoe gaat het met de Wharfdales? :inlove:

Volgens mij hebben we nog niet een wat uitgebreider review van jou mogen lezen hierover :unsure:


De Whardales bevallen me hartstikke goed. Gewoon een goede monitor voor 't geld die het erg goed doet in mijn woonkamer. Wat ik t.z.t. Nog wel wil is een goede sub voor stereo.
De review die komt eerdaags nog wel, ben niet zo'n kanjer in het omschrijven van geluid, maar ga m'n best doen. ;)

twani

De Squakerhoorn midtoner intern aangesloten

twani

Een 1e hondsberoerde "late night weinig licht avond foto" met 2 van de 3 drivers gemonteerd en aangesloten....

twani


twani

Het nummer "Take Me Home" van Johan Agebjörn...

Waanzinnig... :music: