RCA terminal

Started by Wijx wondere wereld, June 23, 2011, 22:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S@m

Quote from: clockwork on August  4, 2011, 12:28:32
ik wi de RCA's op mijn eindversterker ook gaan vervangen. Wat voor interne bekabeling gebruiken jullie daar dan voor? Heb nog wel wat ongebruikte Canare 4S11 speakerkabel liggen. Zullen de losse aders daarvan voldoen?

Ik wil eigenlijk voor Cardas RCA's gaan in verband met de plaatsing, maar kan geen redelijke (Nederlandse) link vinden. Iemand een suggestie?


Mooi stuk interlink voor gebruiken...

Misschien heeft John van Gent wel een stukje zonder connectoren voor je liggen...

Wijx wondere wereld

Quote from: clockwork on August  4, 2011, 12:28:32
ik wi de RCA's op mijn eindversterker ook gaan vervangen. Wat voor interne bekabeling gebruiken jullie daar dan voor? Heb nog wel wat ongebruikte Canare 4S11 speakerkabel liggen. Zullen de losse aders daarvan voldoen?

Ik wil eigenlijk voor Cardas RCA's gaan in verband met de plaatsing, maar kan geen redelijke (Nederlandse) link vinden. Iemand een suggestie?


Ik gebruik alleen solid core in de versterker voor dit soort kabels. Stukje zilverdraad van AE-europe of een stukje koper van 47 labs bijvoorbeeld. Ligt er een beetje aan hoe lang ze zijn. Als het wat langere kabels zijn inderdaad een stukje interlink gebruiken.
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

clockwork

Oke, dank heren voor de tips. :worship: Ik ga 'm openschroeven en kijken hoeveel ruimte ik heb.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling