Technics folders gezocht...

Started by martinverkoop, June 21, 2011, 19:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

martinverkoop

Technics Catalogus
http://technicscatalogus.com

Wie heeft er nog oude folders voor mij? Heb nog niet alle jaartallen.
Ben zelf Technics freak, daarom heb ik al mijn Technics folders beschikbaar gesteld.

Pieter-Jan

Je bent net te laat :(
Heb een paar maand geleden in een opruimbui al mijn catalogussen naar de container gebracht ... spijtig :(
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

martinverkoop

Quote from: Pieter-Jan on June 22, 2011, 16:57:32
Je bent net te laat :(
Heb een paar maand geleden in een opruimbui al mijn catalogussen naar de container gebracht ... spijtig :(


das erg jammer id :omg:

Joris1971

Wel leuk die oude apparatuur te zien.... Heb vroeger ook Technics gehad, dat was toen helemaal geweldig.

riwi

Is het niet doorzoekbaar of vergis ik me?
Ik bedoel als je een bepaald model technics apparaat zoekt kan je toch moeilijk 1 voor 1 al die pdf files gaan openen?

Heb je niet een index gemaakt, met een crossreference naar apparaat types?

Op zich wel een leuk idee zo'n verzameling, maar op deze manier niet echt nuttig.

Joris1971

Quote from: riwi on July  6, 2011, 13:00:40
Is het niet doorzoekbaar of vergis ik me?
Ik bedoel als je een bepaald model technics apparaat zoekt kan je toch moeilijk 1 voor 1 al die pdf files gaan openen?

Heb je niet een index gemaakt, met een crossreference naar apparaat types?

Op zich wel een leuk idee zo'n verzameling, maar op deze manier niet echt nuttig.

Dat vind ik eerlijk gezegd ook.
Nadeel is dat het ingescande pagina's zijn...

martinverkoop

Quote from: riwi on July  6, 2011, 13:00:40
Is het niet doorzoekbaar of vergis ik me?
Ik bedoel als je een bepaald model technics apparaat zoekt kan je toch moeilijk 1 voor 1 al die pdf files gaan openen?

Heb je niet een index gemaakt, met een crossreference naar apparaat types?

Op zich wel een leuk idee zo'n verzameling, maar op deze manier niet echt nuttig.

duh, in een catalogus pagina's staan meerdere modelen beetje moeilijk dan een zoek machine op de website :crazy:

Ejorne

Het zou inderdaad makkelijk zijn wanneer je kon zoeken op o.a. modelnummer. Dat je dan krijgt als resultaat de catalogi van de jaren waarin dit model gestaan heeft. En dan de catalogus in één pdf getoond wordt...

(btw: moet je niet 50 posts hebben om een advertentie te plaatsen?)

raptile

Ja en nee :)

Dit topic moet wel in de mark sectie onder "gezocht"
Maar als je de regeltjes van de markt lees staat er enkel in dat dat je 50 posts moet hebben als het gaat over producten verkopen.
Over zoeken/krijgen/kopen staat niets vermeldt.
In dit geval is hij op zoek en zet hij niet iets te koop dus heeft hij geen 50 posts nodig.

rattaplan

Dus als iemand op zoek is naar iemand die zijn TV wil kopen heeft hij geen 50 post nodig  ;D

raptile

Jawel want dan wil hij iets verkopen :)
(Als iemand iets van je wil kopen, ben je verkoper en verkoop je iets en dus heb je 50 posts nodig :P)

martinverkoop

Quote from: Ejorne on August  4, 2011, 23:57:21
Het zou inderdaad makkelijk zijn wanneer je kon zoeken op o.a. modelnummer. Dat je dan krijgt als resultaat de catalogi van de jaren waarin dit model gestaan heeft. En dan de catalogus in één pdf getoond wordt...

Nou maak maar het dan maar eventjes als het zo makkelijk is ;D

Heb de website snel opzet, zodat andere (gratis) er ook wat aan hebben.

AbZ

#12
Heb de site bekeken en vind het er heel netjes uitzien.  2 opmerkingen:
- Catalogus is geen Engels woord.  (Wel heel prominent op de site.)  Headfoons ook niet.
- Als je wil zoeken in ingescande catalogi dan kan dat wel.  Veel scanners hebben een leesfunctie in de software.  Je krijgt dan een RTF bestand, met doorzoekbare tekst en plaatjes.  Daarmee zou je een index kunnen maken (gewoon in een tekstverwerker), ook als je alleen PDF bestanden op de site zet.

negotiata

Ik was eergister bij een vriend van me.
Die had een hele doos folders brochures gekregen van alle merken. Meeste vintage.

Hij heeft alle marantz brochures eruitgehaald en wou de rest weggooien ! Ik zal morgen eens bellen voor je.

Als ze niet in de kliko zijn beland kan ik wel iets regelen voor je !
- To be or not to be, thats the question -

negotiata

Helaas !

Ze zijn bij het oud papier beland.
- To be or not to be, thats the question -

Paul1967

Quote from: Joris1971 on July  2, 2011, 10:14:21
Wel leuk die oude apparatuur te zien.... Heb vroeger ook Technics gehad, dat was toen helemaal geweldig.

:thumbs-up: ik ook, van begin jaren 80 tot de eeuwwisseling altijd Technicsfreak geweest.
Vooral die voor-/eindversterkerbakken met die verlichte analoge VU meters erin.... :wub: