Android tablet topic

Started by Kwabbernoot, June 21, 2011, 17:39:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Henkjan_O

die zullen we ook eens gaan bekijken.  ik had ondertussen ook moon+reader getest, is ook wel een fijne, PDF's alleen in de betaalde versie dus die heb ik nog niet getest (voor die nog geen €4 ga ik dat ook nog wel doen)
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

T_I

Quote from: Kwabbernoot on October 26, 2013, 13:11:01
Aldiko vond ik op de telefoon altijd wel een prettige. Op de tablet had deze destijds niet de mogelijkheid om in landscape twee pagina's naast elkaar te zetten. Dus was ik verplicht om "grote bladzijden" te lezen en dat vind ik niet prettig. Vandaar mijn overstap naar CoolReader. Is dat tegenwoordg veranderd in Aldiko?

Groeten...

Grootste uitdaging die ik met de Arnova had was dat de top bar niet weg kon en Aldiko daar netjes de eerste regels tekst onder zette, maar dat is nu beter. 2 pagina's naast elkaar deed ie toen prima. Sinds ik de e-reader heb gebruik ik Aldiko niet, omdat het gewicht van de tablet te hoog was. (maar niet vanwege het gebruiksgemak, boek selecteren ging daar toch een stuk prettiger dan op die sony)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Henkjan_O

Quote from: Henkjan_O on October 26, 2013, 14:50:33
die zullen we ook eens gaan bekijken.  ik had ondertussen ook moon+reader getest, is ook wel een fijne, PDF's alleen in de betaalde versie dus die heb ik nog niet getest (voor die nog geen €4 ga ik dat ook nog wel doen)
net getest, en dat leest heerlijk.  blijvertje die moon+reader
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

skank1

Films in mkv en mp4 formaat


Dus als ik wil streamen vanaf nas naar tablet -> bsplayer? Of xbmc? Ik wil ook covers enzo en moet mkv en bluray ondersteunen. Toch zeker mkv

Voor kopieren via usb of es file explorer.

Voor in de auto de mp4 of mkv te bekijken, wat gebruik ik dan? Ook graag met filmcovers en informatie..(die lokaal op te slaan is?)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii