Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 [13-juli in de bios!]

Started by Bant, June 18, 2011, 00:08:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bant

13 Juli is het zover! Eindelijk (helaas) het einde van de serie. :satisfied:



De trailer ziet er in ieder geval goed uit, al zie ik flink wat actie die ik me niet kan herinneren uit het boek. Er komt ook een 3D versie, ik ben erg benieuwd wat ze daar van gebrouwen hebben en of het wat toevoegt aan de film. Ik ben iig wel van plan naar de 3D versie te gaan.

Hoe dan ook, dit gaat weer heel vet worden, kan niet wachten! :pompom:


Maartje

Quote from: Bant on June 18, 2011, 00:08:36
13 Juli is het zover! Eindelijk (helaas) het einde van de serie. :satisfied:


eindelijk . . . harry heeft het al langer slecht dan gedacht . . .

http://www.imdb.com/title/tt0092115/

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

clicquot

gisteren met het vrouwtje nog eens een HP marathon gedaan (1-7), klaar voor de laatste aflevering deze week 8)

skyfox

Deze ga ik zeker kijken. Alleen meer omdat ik graag wil weten hoe het afloopt dan omdat ik er echt heel erg naar uitkijk. Hoe meer delen er kwamen hoe minder leuk ik ze vond. Ben echt niet vies van een lekkere pot actie of magie, maar de verhaallijnen vond ik gewoon minder worden.  :unhappy:

Dus die laatste gaan we ons gewoon laten verrassen of Voldemort wint of verliest en wie er blijven leven en wie niet.  :clapping:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Ik ga vanavond met een maatje naar de bios.
Heb d'er zin in! Ook al is die 3D, hij gaat me zeker bevallen. Van te voren eerst nog even ptI op dvd kijken, en daarna naar de bios voor het echte gebeuren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

pi


johnhifi

Net terug uit de bios; aanrader, net als alle andere delen. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

clicquot

had er veel meer van verwacht, het blijkt niet echt "big" te zijn, enfin, zo kwam het niet over op mij. Maar wel leuk entertainment. De muziek is mjammie!

VlisChris

Gister geweest. Niet gereserveerd, dus eigenlijk geluk dat we tien minuten voor aanvang nog twee niet opgehaalde kaarten konden krijgen 8)
Film is leuk, maar imho niet de beste van de serie. Bij andere films werd ik echt meegetrokken in het verhaal, dat is bij deze net wat minder. Misschien als ik hem nog eens bekijk dat dat anders is hoor :) Part I was ik de eerste keer ook niet helemaal van onder de indruk, die vond ik gister wel weer erg goed.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skyfox

Afgelopen zaterdag heb ik de film met vrouwlief gezien. We vonden het allebei een mooi einde van de serie. Wel vonden we dat het nodig was om HP 7.1 eerst nog een keer te zien, gezien 7.2 zonder enige vorm van recap doorgaat waar de eerste ophield. Hierdoor waren we de eerste tien a vijftien minuten meer in onze herinnering aan het graven wat de clue ook alweer was.

O ja, mijn vrouw had graag wat meer special effects spectakel gezien bij de eindstrijd... Ik vond het zelf wel prima zo, eigenlijk  :popcorn:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Nooff

Afgelopen avond gezien. Voor een Filmreeks van goed 8 jaren toch wel een behoorlijk teleurstellende film en tevens einde. Het voelt erg voorspelbaar, de film heeft mooie scènes dat zeker, maar qua acteerwerk is het vrij matig, en de qlimax van de serie is afgeraffeld en een grote let-down als je het mij vraagt. Het komt allemaal erg geforceerd over, ook qua CGI zijn bepaalde dingen voor een film met zo'n groot budget nogal karig. Al met al was het wel vermakelijk, maar als ik het een cijfer moet geven scoort de film een klein zesje.

PioneerT

Gister avond gezien in de mustsee grunn, (3d) wel genoten van het mooie filmwerk maar einde was vrij simpel, was meer uit te halen vond ik na zoveel jaar :)
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

vik

Ik heb vandaag de blu ray zitten kijken.

Ik moet zeggen dat ik niet zo kapot ben van de PQ van deze blu ray. Hebben anderen dit ook ervaren?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

roland p

Quote from: vik on December 29, 2011, 19:13:47
Ik heb vandaag de blu ray zitten kijken.

Ik moet zeggen dat ik niet zo kapot ben van de PQ van deze blu ray. Hebben anderen dit ook ervaren?
Ik vond de donkere scene's er erg kunstmatig/onnatuurlijk uitzien. Deze zijn volgens mij met veel licht geschoten en later donkerder gemaakt.
Verder vond ik het er mooi uitzien.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®