Een 3D beamer

Started by Blalien, June 17, 2011, 19:20:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blalien

Hallo allemaal

Ben al een tijd aan het kijken naar een 3D beamer.
Nu kwam ik vandaag het volgende tegen: http://www.multimediastunter.nl/webwinkel/catalog/product_info.php?cPath=72&products_id=190

Kent iemand van hier deze webshop? En is het mogelijk om zo'n beamer op mijn PS3 aan te sluiten?

Gegroet,
Blalien

marcobuurlage

#1
ik vind het een beetje tricky en schreewerig overkomen en ik zou de gok niet maken waarom niet puur mijn intuitie daarbij komt dat de lamp volgens de site 15000 uur mee gaat de gemiddelde beamerlamp die ik ken houd echt wel op bij de 2000 branduren als je hem in de maximale modus hebt draaien in eco mode hooguit 3000 uur

Wat evt een mooie optie is is de Optoma 3D lijn dit zijn zeer solide projectoren die zich bewezen hebben. denk er echter wel om dat je voor de huidige 3d projector van Optoma nog een adapter moet hebben om het signaal om te zetten.

In Augustus komt de GT750 uit. Dit is een nieuw model 3D projector van optoma waarbij je zoals ik me heb laten vertellen geen adapter meer nodig hebt naar direct rechtstreeks je bron (bluray) etc op kan aansluiten

ik hoop dat je hier wat aan hebt
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

MaxxMark

Hier het zelfde...

Sowieso. 15.000 uur, dat kan nooit! 1500 misschien dat zou kunnen, maar die 15.00 is echt bullshit.

Het klinkt in zijn geheel ook veel te veel als een verkoop verhaal. Gedurende de hele tekst had ik dat gevoel, en toen ik de prijs zag wist ik het zeker! doe dit niet! Ik denk dat je er alleen maar spijt van zult krijgen.

Orienteer je eerst op de markt zoek wat uit en maak dan pas een beslissing. Aanbiedingen zijn er altijd wel. Maar dit is gewoon te mooi om waar te zijn.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

crackdown

Deze adverteerder is ook actief op MP met dezelfde schreeuwerige advertenties. Het zou om een Hitachi binnenwerk gaan. Zeker geen zuivere koffie als je het mij vraagt...