Optoma GT750 3d 720P beamer

Started by webafast, June 13, 2011, 19:21:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perely2005

Hallo
Ik wil graag een optoma gt 750 xl  met rf system bril kopen, maar ik twijfel want ik wou eerst ergens in een showroom kijken of het echt werkt de 3d weergave die ik verlangt, dat is dat de beelden uit de doek komt, en niet meer in de diepte,
Mijn acer x1161p 3d ready doet het prima met allebij, ik wil graag het zelfde  maar met 3d hd kwaliteit gewoon op 720 p
Daarom wil graag weten of de optoma gt 750 xl de 3d beelden de doek uitkomt of meer de diepte ingaat?

hansd

Ik heb een Optoma 762 met XL box voor 3D en die doet ie gewoon goed in 3D ,scherp en goed 3D . hangt van de opname af of hoe de diepte eruit komt. Bij de polar exprees is de diepte subtiel en niet naar je toe komend ,bij natuurfilms die ik heb komen de haaien echt naar je toe zwemmen. Ligt dus niet aan de Optoma.
Martin Logan Summit/Logos/Stylos, Vincent 998/997 monoblokken ,Linn Kisto processor, Linn Akurate CD, Technics SL-15 platenspeler met P205CMK cart,Technics sl-10 met 310MC2 cart,Jasmin phono amp, Linn Linto phono amp,Oppo 95 multispeler, 2MJ subjes, Panasonic plasma display 50\', Epson 6000W 3D projector .