3d afspelen op een Samsung UE55D6530WS

Started by ritchard, June 12, 2011, 12:13:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ritchard

Na veel problemen met mijn huidige Samsung kan ik deze omruilen.
De Samsung UE55D6530WS zal het waarschijnlijk worden.
Wat kan ik met de popcorn C200 aan 3D afspelen op deze tv?
En kan ik 3D rechtstreeks afspelen op de tv van af mijn Unraid server zo ja welke 3D bestanden ?
Ik ben niet aan Samsung geboden bij de omruil maar wat beeld betreft vind ik Samsung wel het mooist.
Alvast bedankt Ritchard

Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

stef1978

Ik heb deze tv ook bevalt echt super, 3d functie moet ik nog uitproberen(wacht op de brilletjes van de samsung aktie) je heb verschillende 3d functies erop zitten o.a S.B.S vraag me nog niet wat het is heb de tv net, ik zelf gebruik een xtreamer media player waar ik gewoon 3d films op zet en hopelijk met de 3d knop ook 3d gaat weergeven met het brilletje op.Ik ga ook nog een 3d speler aanschaffen, jammer is wel dat het 3d film aanbod minimaal is....al met al is deze led tv keus de juiste ;) althans ik ben super enthousiast

ritchard

Ik krijg er dan een samsung BD-D6500 bij met 4 shrek film's in 3D maar die gaat ongeopend marktplaats op, ik doe alles met de server  ;)
Als ik nu een 3D film met de popcorn afspeel geeft ie aan niet geschikt te zijn  :(
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

stef1978

Quote from: ritchard on June 12, 2011, 12:32:16
Ik krijg er dan een samsung BD-D6500 bij met 4 shrek film's in 3D maar die gaat ongeopend marktplaats op, ik doe alles met de server  ;)
Als ik nu een 3D film met de popcorn afspeel geeft ie aan niet geschikt te zijn  :(
Gr. Ritchard

oh laat even weten van die 3d speler als je hem weg doet.....wilden die juist aanschaffen binnenkort....

tsja popcorn ken ik niet ,maar als je een 3d film met een .mkv bestand download lijkt medat je mediaplayer hem wel afspeelt maar je tv het niet ondersteund?

Anders zou ik gaan voor de xtreamer(beste mediaplayer ooit!) speelt echt alles af zonder problemen......

modde239

Ik zou die blu rayspeler wel houden omdat alleen op die manier 3D in full hd te kijken is. Ik heb zelf een aantal films in sbs (side by side) 3D op mijn Dune D1 staan. Maar deze zijn max 720p......ook wel een mooi beeld. Popcorn kan gewoon de sbs films aan geen probleem. Als je 3D films wil halen kan je ze via de zoekfunctie van spotnet vinden door bij zoeken sbs te typen en op zoeken drukken. Dan krijg je een 30-tal 3D films te zien.

Suc6

ritchard

Het word geen Samsung, de service is zo slecht dat ik voor een ander merk zal kiezen.
Samsung maakt gebruik van de Firma Selectro voor reparatie, ze geven elkaar de schuld van fouten en ik blijf maar wachten en bellen.
De Mediamarkt weet gelukkig wel wat service is en heeft bemiddeld, als het goed is geeft Samsung vandaag akkoord.
Al met al heeft het 3 maanden geduurd voor mij geen Samsung meer.
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

Lord_Helmet

Ik heb een TVIX maar die werkt waarschijnlijk hetzelfde als de Popcorn Hour. Ik download 3D Half Side-By-Side bestanden. Als ik deze aanbiedt aan mijn JVC X7 krijg links en rechts hetzelfde beeld. Als ik dan mijn JVC instel op Half SBS input maakt hij er netjes 3D van. Volgens mij zou het zo op de Samsung TV ook moeten werken.