Review RU connected interlinks op AudioReview.nl

Started by RU connected, June 7, 2011, 21:06:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RU connected

De goede reviews lijken de laatste tijd maar niet op te houden 8) De website Audioreview.nl die velen vast nog kennen onder de naam Audio Paul heeft nu ook de RU connected interlinks gereviewd.

Hieronder de conclusie, maar ik raad jullie aan om het uitgebreide verslag hier te lezen: http://www.audioreview.nl/reviews/accessoire/122-review-ru-connected-kabels



Conclusie

Als ik de lage prijs in ogenschouw neem kun je nauwelijks een miskoop met deze kabels doen. Immers, vanwege de kwaliteit en de afwerking scoren deze kabels uitmuntend en kunnen wat dat betreft gemakkelijk met duurdere kabels meekomen. Voor een optimale signaal- en contactoverdracht zit je dus al goed met de kabels van RU Connected.

Als je als leverancier zoveel vertrouwen in je produkt hebt door deze budgetkabels aan te bieden bij een serieuze hifi-portal als Audioreview.nl dan mag je ook kritische kanttekeningen verwachten. Met de klankmatige kwaliteiten van deze kabels zit het echter ook wel goed als je de kabels gebruikt in een gemiddelde tot meer serieuze hifi-set.

Ook in een highend set doen deze kabels het heel aardig maar laten dan wel wat steekjes vallen op, met name op aspecten als ruimtelijkheid en snelheid.
Nou verwacht ik niet dat iemand met een bovenmodale highend-set op de bekabeling zal besparen maar als serieuze muziek- en hometheater liefhebber met een gemiddelde tot goede set kun je deze kabels gerust inzetten met een prima en zeer betaalbaar resultaat.


1969mach1


RU connected

Quote from: 1969mach1 on June  8, 2011, 12:41:56
Gefeliciteerd!

Bedankt! Ik ben er ook erg blij mee, zeker omdat het niet de eerste de beste is waarvan we deze review krijgen.