PMC Eigenaren topic

Started by norman, June 1, 2011, 17:06:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A3-D

Quote from: Moxxey on August 22, 2022, 19:17:53
wat is jullie ervaring met de 'nieuwe' pmc twenty5 23i?

Ik heb ze een aantal dagen in huis gehad en ik vond ze net even te clean. Voor jazz en akoestische muziekstukken vond ik ze perfect, maar voor pop en regulier luisteren naar de radio vond ik ze wat minder geschikt. Ze stonden op mijn shortlist en uiteindelijk ben ik toch op een andere speaker uitgekomen.

TheMaestro

Heeft iemand ooit de "sponsjes" aan de voorzijde onderaan van een FB1 of GB1 vervangen? Ik wil namelijk weten hoe dik deze zijn, bij mij wil ik ze vervangen. Bij PMC moet ik daar omgerekend een dikke € 100,- voor betalen, gaat ik niet doen. Dus zoek ik zelf een oplossing, het materiaal is makkelijk verkrijgbaar.
"The message is in the music"
Mystère  Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, Bluenote Piccolo, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

Wookie

Beste PMC liefhebbers..

Weet iemand toevallig of PMC ook wat warmere modellen qua klank verkoopt?
Heb ze onlangs bij ie,and in een studio gehoord,de resolutie en weergave is :clapping: :pompom: :worship:

Maar mist met mijn ( wat oude ) wat warmte..
Ik ben wel benieuwd namelijk.

Thanks!

DofN

De in hun lager geprijsde (vloerstaande) LS zijn in mijn ervaring wat warmer, vooral bij de wat hogere volumes. De IB2 (SE) vond ik een heel goede LS, wel neutraal.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

jahtari

Quote from: Wookie on December  4, 2022, 16:13:06
Beste PMC liefhebbers..

Weet iemand toevallig of PMC ook wat warmere modellen qua klank verkoopt?
Heb ze onlangs bij ie,and in een studio gehoord,de resolutie en weergave is :clapping: :pompom: :worship:

Was dat door de perfecte akoestiek in een studio (aanname) of door de pmc speakers?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub