Setup Katwax. Luisteren?

Started by katwax, May 28, 2011, 21:16:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Voor de diepe bass heb ik nog een mooie gevonden:
Lorn - Acid Rain

En voor de lage in het laag:
Camo & Krooked - All Night
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

fluissie

Quote from: katwax on April 22, 2020, 18:04:38
Voor de diepe bass heb ik nog een mooie gevonden:
Lorn - Acid Rain

En voor de lage in het laag:
Camo & Krooked - All Night

Dat lust mijn xtz wel ! Thanx voor de tip.

Mooie setup ook trouwens   :thumbs-up:

katwax

Nummertje vol effects, alsof je er kan blijven ontdekken:
Downtown(feat Melle Me, Grandmaster Caz, Koel Moe Dee & Eric Nally) - Macklemore & Ryan Lewis
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Quote from: fluissie on April 22, 2020, 18:40:39
Dat lust mijn xtz wel ! Thanx voor de tip.

Mooie setup ook trouwens   :thumbs-up:
Die zal die inderdaad wel lusten.

Thanks, ben er zeer tevreden mee met mijn setup :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Quote from: katwax on April 22, 2020, 18:41:26
Nummertje vol effects, alsof je er kan blijven ontdekken:
Downtown(feat Melle Me, Grandmaster Caz, Koel Moe Dee & Eric Nally) - Macklemore & Ryan Lewis
Heerlijk nummer!

Denk dat je dit misschien wel nog leuk vind door alle effectjes en later de verrassende herkenbaarheid:
    Born Again (Balearic Soul Party mix) - M:CK & Ricky L / Balearic Soul Party

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Quote from: TabCam on April 22, 2020, 23:14:23
Heerlijk nummer!

Denk dat je dit misschien wel nog leuk vind door alle effectjes en later de verrassende herkenbaarheid:
    Born Again (Balearic Soul Party mix) - M:CK & Ricky L / Balearic Soul Party
Thanks.
FF door de PX7 gespeeld, in deze late uurtjes vinden andere leden in het gezin niet leuk als ik dit soort muziek draai :)
Morgen mag het Kii systeem zijn kunstjes tonen met dit nummer, niet dat de PX7 slecht klinkt, maar ga hem niet vergelijken met het Kii systeem.

Ik ben ondertussen al bijna 6 weken van thuis aan het werken, spijtig genoeg met veel online meetings, maar als de kans er is gaat er muziek op.
Soms betrap ik mijzelf dat ik dan even ga luisteren, mij op de goede plaats zettten en enkel luisteren (vaak met ogen dicht). Nadeel ik vergeet de tijd of wil toch nog net een volgend nummer luisteren waardoor ik blijf luisteren.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Quote from: TabCam on April 22, 2020, 23:14:23
Heerlijk nummer!

Denk dat je dit misschien wel nog leuk vind door alle effectjes en later de verrassende herkenbaarheid:
    Born Again (Balearic Soul Party mix) - M:CK & Ricky L / Balearic Soul Party
Leuk nummer, er wordt heerlijk gespeeld met verschillende freq in het laag en her en der een leuk soundeffectje ertussen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Diepe bas met een zwerverige vrouwe stem:
In The End - MellenGi Remix - Fleurie, Mellen Gi, Tommee Profit

En als je wat druk wil voelen van het diep (pump up the volume :) ):
Who do you love? - Drake, YG
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

tdbakker

Quote from: katwax on April 24, 2020, 16:36:51
Diepe bas met een zwerverige vrouwe stem:
In The End - MellenGi Remix - Fleurie, Mellen Gi, Tommee Profit

En als je wat druk wil voelen van het diep (pump up the volume :) ):
Who do you love? - Drake, YG
Dan vind je deze ook wel goed.
Angetenar Rompasso (original)
Kijk ook even op YouTube [emoji6]


Verstuurd vanaf mijn CMR-W09 met Tapatalk

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

katwax

Quote from: tdbakker on April 25, 2020, 19:06:50
Dan vind je deze ook wel goed.
Angetenar Rompasso (original)
Kijk ook even op YouTube [emoji6]


Verstuurd vanaf mijn CMR-W09 met Tapatalk
Thanks, als ik zal een oordeel velgen  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Geert (gvc)

Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

katwax

Quote from: gvc on May 21, 2020, 13:15:18
https://www.hifinews.com/content/kii-audio-three-bxt-loudspeaker
Thanks.
Voor zij die niet graag veel lezen dit is de conclusie:
effortless soundstaging and focus, remarkable levels of detail, power and dynamics, and breathtaking musicality. Fabulous!
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

#312
Even trachten de muziek te beluisteren die ze vermelden:
-Britten Piano Concerto - Violin Concerto ->
ben hier vrij snel naar de Violin Concerto gegaan -> geweldig hoe je duidelijk van vrij intiem naar een volledige orkest, gaat regelmatig van enkel viool naar meerdere instrumenten en terug naar de viool. Luisprekers zijn formidable in die overgangen, waar je de 1ne moment intiem naar de viool zit te luisteren en dan vervolgens een zeer breed beeld waarbij allerlei andere instrumenten mee komen doen, met duidelijk onderscheid van de instrumenten, maar wel als 1 geheel.
Je kan duidelijk de instrumenten onderscheiden, daarbij ook nog een zeer mooi ruimtelijk beeld. De viool speler op de voorgrond en dan ergens meer rechts achteraan pauken, links vooraan iets van blazers (yep ik ken mijn instrumenten niet allemaal). Bv rond min 4:30 van nr7 (Violin Conecrto in D minro, Op.15II. Vivace -Animando -Largamente - Cadenza) komt er een triangle in die in begin zeer zacht wordt bespeeld, je hoort dit zeer duidelijk tussen alle andere instrumenten door en ook de opbouw naar steeds beetje luider en perfect te plaatsen.

Weergave klassiek (orkest) -> zwaar geslaagd -> subliem

Donald Fagen - Morph the cat
Lekkere laag om te starten (drums + gitaar) -> na 25sec komen de andere instrumten erbij weer allemaal mooi te onderscheiden, maar het klinkt als 1 geheel. De zang komt erbij rond 40 seconden, nu hier had ik een momentje van beetje te dik aangezet laag.

De verklaring kan natuurlijk zijn dat mijn eerst preset welke een wat meer aanzet geeft in het laag de oorzaak is, heb een 2de preset met alles default dus nergens een boost. Duidelijk verschil, bij de flat is de stem duidelijker en ben ik van het overdreven laag (drukt de stem beetje weg) vanaf. Ik heb het vermoeden dat bij het "mixen" van het nummer het laag al wat wordt aangezet, maar dat is een vermoeden.
Hangt dus beetje van de opname af of je deze kleine boost in het laag wil of niet. Tevens bij kijken van series/films is dit extra laag wel leuk.

Ergens rond min 3:30 is het samenspel tussen zanger en backing vocals wel zeer fijn en duidelijk te horen. Ook het nummer wordt dan drukker, met meer instrumenten die erbij komen, ook hier weer duidelijk te onderscheiden zonder dat de sfeer van het nummer om zeep gaat of dat je versmeering krijgt. Nummer is niet helemaal mijn ding, maar ik begrijp de uitleg in de recensie volledig.

Poprock/jazzrock -> ook hier zeer geslaagd


Caravan van het album My History of Jazz (album toevoegen in lijst om volledig te beluisteren)
Viool zeer duidelijk links op de voorgrond met daarachter de piano, ook hier weer zeer duidelijk te onderscheiden maar opnieuw een zeer mooi samenspel. Af en toe is een "afwijkend" geluidje ertussen. Het is een "snel" nummer en dit is duidelijk, de luidsprekers verliezen op geen enkel moment de controle en de snelheid brengt ze niet van de wijs alles blijft duidelijk gescheiden. This is more my cup of tea :) Ook sommige stukken zijn dan weer minder snel, met zelfde resultaat natuurlijk (als het snel kan, kan het zeker traag?)

Jazz -> een streling voor het oor met deze luidsprekers, stil zitten is echter moeilijk, je lichaam wil gewoon meegaan op de muziek :)

Keith Jarret The Köln Concert: Part 2c.
Solo piano kan zeer mooi zijn, dit nummer vind ik echter beetje "simpel", aangezien de auteur van het artikel spreekt over duidelijk zijn van de pedalen, heb ik dit even opgezocht en hierover moet ik het eens zijn, dit is inderdaad duidelijk te horen. Leuk weer iets geleerd. Voor de luisprekers is dit "vingers in de neus", iets "simpel" als dit wordt ook zo weergegeven, toch zonder het verlies van het gevoel dat dit nummer met zich meebrengt. Het is simpel, maar niet saai :)

Solo piano -> ook hier zwaar geslaagd

Pink Floyd - High Hopes (remasted)
Intro met de klokken, vogels en bijen geeft een zeer ruimtelijk beeld.
Dan komt de zang en de instrumenten en wordt dit breed beeld vervangen door muziek waarbij de stem je direct in het nummer zuigt. Rond 3:00 komt dan even een instrumentaal stuk waarbij je weer duidelijk de instrumenten kan onderscheiden, om dan rond 3:45 weg te vallen en duidelijk de klokken komen van de intro, dit zet dan terug aan om in het nummer weg te zinken. Ook hier weer hetzelfde instrumenten mooi te onderscheiden terwijl het een mooi vloeiend geheel blijft. Stem is ook bijzonder te noemen? Om dan af te sluiten met de klokken die zachtjes verdwijnen op de achtergrond

Rock -> ook hier weer spot on, niets overdreven en nergens te kort. Kan mij voorstellen dat sommige albums niet ideaal gemixed zijn, dus hier kunnen de presets dan weer van pas komen, waarbij je zaken boost of verminderd.

Neil Cowly Trio - Rooster was a witness
Zeker geen onbekend nummer voor mij, het album "Face of Mount Molehill" is hier op meerdere sets al voorbij gekomen en staat zeker in mijn top 10 albums. Rock-jazz of hoe je het ook wil omschrijven. Het begint beetje een herhaling te worden, maar ook hier wordt je meegezogen in het samenspel tussen de, de duidelijk te onderscheiden, instrumenten. Dit nummer is zeer afwisseld met zeer drum/bass passages die luider en voller zijn, die worden dan afgewisseld door zeer zachte stukken, die dan plots luid worden. Kan mij voorstellen dat op sommige sets dit als een versmeerde kakafonie overkomt. Maar de Kii Three BXT houdt het mooi strak en gecontroleerd.

Jazz-(rock) -> ook hier weer zeer overtuigend, smaakt naar meer.

Omdat ik 1 nummer niet kon vinden uit de lijst, nog wat extra's.

Waiting for you - Deborah de Luca
Lekker strakke bas, dan komt er "zang" bij en sound effects. Ook hier dan weer de duidelijke overgangen tussen de verschillende sound effects ook, mooi te onderscheiden en het laag blijft mooi onder controle. Telkens komen de effecten er mooi in en uit. Wanneer het laag dan even weg is, is deze ook direct weg geen nagalm ofzo.

Electro -> ook hier voelt de setup zich in zijn nopjes. De BXT is hierbij natuurlijk een mooie aanvulling om deze, laag gevulde muziek, te laten horen en voelen

In the Air Tonight - Phil Collins (remaster)
Voor mij een mooi voorbeeld van een pop nummer. Start met de trage opbouw van het nummer, zeer zachte drum en dan de stem. Duidelijk is de korte gitaar passages, weer die sheiding tussen de instrumenten en stem.
Dan rond 3min het effect met wegnemen van enkel effecten -> om dan op 3:40 de mooie inkomst van de drum (beste in het nummer). Noem het een simpel nummer, maar toch weet de setup hier weer je mee te zuigen in de muziek en het zeer mooi weer te geven.

Pop -> doet hij ook zonder enig probleem, natuurlijk heb je hier vaker "slechte" opnames en hierin is de setup niet vergeeflijk. Je kan dit mogelijk aanpassen weer met de presets, maar een slechte mix is een slechte mix zeker als je tegen loudness aanloopt.

Conclusie de Kii Three BXT is gewoon subliem met allerlei soorten muziek, bij geen enkel type valt het door de mand. Wel is het zo dat slechte opnames niet leuker worden op de set en dan vooral deze die tegen de loudness aanlopen en hierdoor zeer vlak klinken (minder dynamisch). Nummers waarbij in de mix bepaalde freq niet mooi passen in het geheel kan je dankzij de DSP met een preset wat aangenamer maken door deze te boosten of net wat te verminderen. Dit maakt deze setup nog leuker omdat je hierdoor sommige albums net dit iets lekkerder kan laten klinken (jeugdsentiment etc).
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Als we dan toch bezig zijn, nog 2 nummers:

Ni**gas in Paris - Kanye West and Jay-Z
Nog een gerne, rap. Rap/zang met op de achtergrond redelijk wat laag en wat soundeffects. Leuk is de achtergrond "publiek". Het laag is zeer mooi onder controle, terwijl de stemmen zeer duidelijk op de voorgrond zijn.
Rond 2:40min ff een extra stukje voor het laag. Op zich niets speciaal moeilijk, maar ook hier weer zuigt de setup je in het nummer.

Rap is ook geen enkel probleem voor deze luidspreker.

Downtown(feat Melle Me, Grandmaster Caz, Koel Moe Dee &no Eric Nally) - Macklemore & Ryan Lewis
Dit mocht niet ontbreken. Start met een piano om dan na 10sec ff een snel diep laag erdoor. Dit kickt het nummer in gang, zeer veel sound effects die duidelijk zijn. De samenzang die dan stopt en dan krijg je rap. nummer gaat dan ff in gitaar met stem en komt er ff weer wat laag door etc.
Nummer zit gewoon vol met drukke passages die afwisselen met enkel een stem ondersteunt door een instrument op de achtergond. Ook zeer wisselend.
Kortom een nummer waar ik veronderstel dat sommige installaties het wat moeilijker mee hebben, maar bij de BXT komt het allemaal vloeiend eruit en stilzitten wordt een straf.

Ook dit pop/rap,... vormt geen enkel probleem :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Gisteren kwam ik toevallig tip tegen ivm sample van ongecomprimeerde opnames.
Audiophile Music Sampler from MA Recordings

Wat klinkt dit toch mooi, misschien niet direct nummers waarop je begint te swingen etc, maar het klink zo ongelooflijk mooi  :inlove:
Denk dat het de combinatie is van een schitterende set en de compromisloze muziek
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Geert (gvc)

Kijk maar uit, want eens je dit begint te appreciëren dreigt de rest van je muziekcollectie ongenietbaar te worden. Dit weekend nog maar eens vastgesteld dat mijn beste opnames gerijpte Cd's zijn van bijna 30 jaar geleden.

Om er een te noemen i.h. rock/folk genre: Shawn Colvin, A few small repairs

En in R&B, wat je volgens mij ook wel kan appreciëren: N'Dambi, Little Lost Girls Blues.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Kingpin

Quote from: gvc on May 25, 2020, 14:52:43
Kijk maar uit, want eens je dit begint te appreciëren dreigt de rest van je muziekcollectie ongenietbaar te worden. Dit weekend nog maar eens vastgesteld dat mijn beste opnames gerijpte Cd's zijn van bijna 30 jaar geleden.

Om er een te noemen i.h. rock/folk genre: Shawn Colvin, A few small repairs

En in R&B, wat je volgens mij ook wel kan appreciëren: N'Dambi, Little Lost Girls Blues.
Apart ... zijn niet de best opgenomen albums ;)
Zo zie je maar.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Sailor Jan

#317
Quote from: Kingpin on May 25, 2020, 18:32:20
Apart ... zijn niet de best opgenomen albums ;)
Zo zie je maar.
Nee, maar dat zegt hij ook niet [emoji6]

De beste gerijpte cd's!

Overigens even naar Bitten geluisterd! Klonk erg goed! Hoewel ik niet 100% de beschrijving van het magazine kan volgen.
Wees lief voor jezelf

Geert (gvc)

Quote from: Sailor Jan on May 25, 2020, 18:45:00
Nee, maar dat zegt hij ook niet [emoji6]
Goed opgemerkt. Als ik de best opgenomen albums zou moeten oplijsten dan wordt dat waarschijnlijk een lijstje dat voor 90% bij iedereen gekend is, daar heeft niemand wat aan. En probeer ook maar eens origineel uit de hoek te komen met meer populaire genres, dus geen klassiek of Jazz.

Speel na N'Dambi maar eens een album van bvb Solange en zeg maar hoe het bevalt.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Geert (gvc)

Ik vond het daarnet even niet terug; Shawn Colvin album vermeld op Gearslutz in de topics "Best sound ever" en "Perfectly mixed" (en nog meer topics). Dit forum zit vol pro's. Shawn Colvin album is gemastered door een van de meest gerenommeerde mastering engineers. Zo zie je maar.

https://www.gearslutz.com/board/so-much-gear-so-little-time/120755-best-album-sound-ever-your-opinion-30.html

https://www.gearslutz.com/board/so-much-gear-so-little-time/1237707-what-album-your-opinion-divinely-perfectly-mixed-5.html#post13649695
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

Kingpin

Quote from: gvc on May 25, 2020, 19:21:32
Goed opgemerkt. Als ik de best opgenomen albums zou moeten oplijsten dan wordt dat waarschijnlijk een lijstje dat voor 90% bij iedereen gekend is, daar heeft niemand wat aan.
Precies, daarom vallen ook veel 'systemen' door de mand. Die klinken alleen goed met uitzonderlijk goed opgenomen materiaal (wat op veel sets altijd klinkt).
Zojuist een cd gekocht van Mystery (Delusion Rain), ook een niet allerdaags genre.

N'Dambi kende ik niet, klinkt wel lekker, moet je wel over een 'goed' uitgebalanceerd laag bezitten;)
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Tabcam

Quote from: Kingpin on May 25, 2020, 21:00:01
...Zojuist een cd gekocht van Mystery (Delusion Rain), ook een niet allerdaags genre.
...
Vet begin zeg :clapping:! Heerlijk laag, ruimtelijk, drums, Pink Floyd stijl gitaarwerk, kan al bijna niet meer stuk :headbanging:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Geert (gvc)

Quote from: Kingpin on May 25, 2020, 21:00:01
Precies, daarom vallen ook veel 'systemen' door de mand. Die klinken alleen goed met uitzonderlijk goed opgenomen materiaal (wat op veel sets altijd klinkt).
Inderdaad, niets zo gemakkelijk als sets demo-en met lichte female vocal jazz.

Quote from: Kingpin on May 25, 2020, 21:00:01
N'Dambi kende ik niet, klinkt wel lekker, moet je wel over een 'goed' uitgebalanceerd laag bezitten;)
Daarom dat ik het vermelde, ik weet dat Katwax graag zijn BXT's test. Qua laag is dit in het genre een referentie voor mij, net als Baduizm van Erykah Badu. Bij veel mensen gaan deze albums uit de bocht in het laag maar helaas, het ligt niet aan de albums...
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

DofN

#323
Quote from: TabCam on April 22, 2020, 23:14:23
Heerlijk nummer!

Denk dat je dit misschien wel nog leuk vind door alle effectjes en later de verrassende herkenbaarheid:
    Born Again (Balearic Soul Party mix) - M:CK & Ricky L / Balearic Soul Party

Ook opgezet maar te clubby naar mijn smaak.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Quote from: katwax on May 22, 2020, 14:49:09
...
Solo piano kan zeer mooi zijn, dit nummer vind ik echter beetje "simpel", aangezien de auteur van het artikel spreekt over duidelijk zijn van de pedalen, heb ik dit even opgezocht en hierover moet ik het eens zijn, dit is inderdaad duidelijk te horen. Leuk weer iets geleerd. Voor de luisprekers is dit "vingers in de neus", iets "simpel" als dit wordt ook zo weergegeven, toch zonder het verlies van het gevoel dat dit nummer met zich meebrengt. Het is simpel, maar niet saai :)

Solo piano -> ook hier zwaar geslaagd
...
Wat vind je dan van deze: Nik Bärtsch - Solo piano, MODUL 5, MODUL 12, MODUL 17?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i