Licht aan het einde van de 3D tunnel?

Started by Gaeje, May 27, 2011, 09:41:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


JCL

POTC 4 is ook heel slecht in 3D gemaakt! Er zit weinig diepte in. Bij b.v. Avatar was dit een heel stuk beter gemaakt. Daar had je ook echt het gevoel alsof er van alles door de zaal ging. Bij POTC had ik dat 3 of 4 keer ofzo, zeker niet de hele tijd. Als 3D echt een kans wil maken moeten ze eerst een aantal fundamentele zaken aanpakken. Die brillen zitten slecht (kun je wel makkelijk verhelpen), je krijgt er droge, pijnlijke ogen van (ligt misschien aan mijn ogen maar ken wel meer mensen die er last van hebben) je krijgt er hoofdpijn van (idem).

VlisChris

In Vlissingen kunnen we volgens mij niet kiezen voor 3D of niet spijtig genoeg.
Dus hier zitten we er volgens mij gewoon aan vast. Zuur. Wil het helemaal niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Gaeje

Quote from: Christiaan S on May 31, 2011, 08:46:38
In Vlissingen kunnen we volgens mij niet kiezen voor 3D of niet spijtig genoeg.
Dus hier zitten we er volgens mij gewoon aan vast. Zuur. Wil het helemaal niet.
tja, gewoon niet gaan dan hé, dat ze het voelen aan de box office. lees ondertussen maar de quotes bij het 'pirates' topic... de grote meerderheid vond er niks aan in 3D

VlisChris

Reacties vallen inderdaad nogal tegen.
Twijfel een beetje. En een film waar matige reacties op komen, en in 3D waar ik een hekel aan heb.
Ligt er beetje aan of een groep vrienden wel of niet gaat.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

xystus

Ik hoop nog steeds dat 't flopt! Heb in feite niks met de hele 3D-hype. Zo nu en dan komt er een 3D film uit die de moeite waard is (IN DE BIOS), zoals Avatar, maar verreweg het grootste gedeelte is poep  :'(

Als ik naar de thuis-ervaring kijk van 3D.. dan kan ik enkel negatief zijn. Zelfs de de nieuwste 3DTV's vallen me tegen (veel dubbele lijnen, artifacts, halvering van brightness bijv) en het ergste is... de focus gaat van 2D kwaliteit af.. zo heeft de laatste LG 3D TV slechtere 2D beeldkwaliteit dan de serie ervoor (!) Bizar toch?  :wacko:
"I have to return some videotapes"