Battlestar galactica....

Started by J.A.F._Doorhof, October 26, 2003, 10:21:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat voor cijfer krijgt deze box van jou ?

10 (r1)
5 (15.2%)
9 (r1)
9 (27.3%)
6-8 (r1)
2 (6.1%)
onvoldoende (r1)
0 (0%)
10 (r2)
5 (15.2%)
9 (r2)
7 (21.2%)
6-8 (r2)
4 (12.1%)
onvoldoende (r2)
1 (3%)

Total Members Voted: 32

EdwinB

Wat vinden jullie van de nieuwe Battlestar Galactica?

Ik heb de nieuwe mini-series (lees pilot voor een nieuwe tv-series) laatst gezien en ik moet zeggen dat deze mij goed is bevallen.

Mvg,

Edwin

JG_Smit

Ja bevalt me goed het is alleen dat soms de scenes te snel gaan moeilijk te volgen (bedoel dan de gevechten in space) voor de rest hier houd ik wel van,ik heb al ook een vervolg deel gezien.
alleen nog niet te koop in de winkel volgens mij.

GR Jan

EdwinB

Quote from: JG_Smit on November  9, 2004, 23:00:02
...alleen dat soms de scenes te snel gaan moeilijk te volgen (bedoel dan de gevechten in space)...


Inderdaad, ik had het zelfde gevoel. Was af en toe wat chaotisch en niet altijd even overtuigend gebracht, deed me een beetje een Babylon 5 denken.  ;)


zuidwester

QuoteWat vinden jullie van de nieuwe Battlestar Galactica?

Ik heb de nieuwe mini-series (lees pilot voor een nieuwe tv-series) laatst gezien en ik moet zeggen dat deze mij goed is bevallen.

Ik heb nu de pilot serie gezien plus nog wat afleveringen: Ik vind het geweldig beetje Startrek Borg meets 24 hour. hoewel het me ook een beetje aan bv Blackhawk down doet denken (amerikaans).
kortom serieus, hard beetje filosofische ondertoon

Peter
ontferm U over ons

EdwinB

waar hebben jullie de nieuwe afleveringen gezien? Zo ver ik weet is het nog niet uit op dvd of uitgezonden op in Nederland te ontvangen tv zenders.

Mvg,

Edwin

JG_Smit

Quote from: EdwinB on November 12, 2004, 09:12:09
waar hebben jullie de nieuwe afleveringen gezien? Zo ver ik weet is het nog niet uit op dvd of uitgezonden op in Nederland te ontvangen tv zenders.

Mvg,

Edwin

Ik heb gedownload bij http://www.mwvip.com 

Gr Jan..

zuidwester

Ik dacht dat iedereen wel sky one kon ontvangen  ;D
ontferm U over ons

JG_Smit

sky one was vroeger wel op de kaben in utrecht(of was het nu skychannel) in iedergeval al lang niet meer.

Mag ik vragen hoe jij hem ontvangt.

GR Jan

jowi

In het kader van beter laat dan nooit; voor de fans die het nog niet wisten, de HDTV versie van de mini-series en afevering 1 staan op a.b.hdtv...

Ray

Quote from: pipoplus on November 14, 2004, 07:21:13
Ik dacht dat iedereen wel sky one kon ontvangen  ;D
Helaas niet hier in Dordrecht :(

redfox001

hmmmm, next generation is nu op sky one :-)

Weet iemand wanneer ze verder gaan met BG. Die eerste serie was heel erg goed zeg. Ik ontvang sky one met de dreambox. Heel eerlijk deel ik mijn canal+ abbo met iemand in Engeland met Sky. Is natuurlijk niet 100% legaal maar er gewoon voor betalen dat lukt dus niet, je moet in Engeland wonen daarvoor.

Ray

Ooops ik dacht dat jullie het over de kabel hadden.

redfox001

#37
Vananvond 22-7 moet BG seizoen 2 aflevering 2 uitgezonden worden maar ik kan niets vinden in http://www.sky.com/skycom/tvguide/0,,470-0,00.html
Weet iemand meer?

Sjonge nou zijn er weer twee sci-fi channels, die voor Europa en de originele. Hoe verzin je zoiets.

dvd-fan

Weet iemand of het klopt dat serie 2 maar 10 afleveringen telt?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Steven Coymans

#39
Yup,
blijkbaar 10 afleveringen op 3 DVD's.
Heet ook dan ook Season 2.0.
Heb ergens gelezen dat er nog een Season 2.5 komt met de overige 10 afleveringen.

Heb nu tot ep. 8 gezien van 2.0 en vind hem nog beter dan de vorige nieuwe reeks.
Meer actie, meer blikken cylons.

Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

fca

slimme marketing truc. ;D

De makers hebben gekozen voor 2 seizoen discs.
Dus je kan eerst genieten van 10 afleveringen.
Is al te koop in USA.

De volgende komen over enkele maanden uit.

dvd-fan

 ;D Ok vind seizoen een wel OK, maar mis toch een beetje actie. Hopelijk wordt seizoen 2 beter. Begin nu aan episode 2 van seizoen 2.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

jaco

Ik heb deze week ook seizoen 1 en aflevering 1 van seizoen 2 gezien. Was prima naar te kijken. De opbouw van de karakters staat me wel aan. En ook wordt zo duidelijk hoe Balthar in zijn rol komt. In de oude serie was dat toch niet, of ik heb het totaal gemist.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Erik

Ik sta nu wel te kijken hoe slecht de oude cylons waren, vergeleken met de nieuwe generatie cylons lijken de oude net speelgoed beertjes ;D

Overigens ben ik nu bij S2D2. Alleen mogen ze nu wel wat meer de ruimte in ipv op aarde of whatever rondlopen. Bij SF horen nou eenmaal wat meer ruimte gevechten met prachtige aninmaties.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Waarom zenden ze toch alles door elkaar uit? Ik kijk in het tv boekje en ik zie niet aflevering 1 "0.33" maar een andere. Nu beginnen ze waarschijnlijk met deel 4 ofzo. Nu hoor ik wel vaker mensen daarover klagen bij SF series. Wat is dat toch, het is toch niet zo moeilijk om die dingen in de juiste volgorde uit te zenden of werken er bij de tv zenders aleen mensen die hun lagere school niet eens eens gehaald hebben?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Allure

Die indruk krijg je vaak wel... om de één of andere reden is het bijna standaard dat men series niet 100% in de originele volgorde uitzendt. Waarom? Zeg het maar. Ongeïnteresseerdheid? Onkunde? Onbenul? Alledrie?
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

dvd-fan

 ;D net gekeken seizoen 2 ep 11. Nu wordt het echt spannend!!
Nu wachten op de rest op internet
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Erik

Oh man twee clifhangers, ik wordt gek
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

dvd-fan

 ???Welke bedoel je? Wie er nu al eerste 'aangaat'?
weet iemand hoever ze nu in amerika zijn?
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>