Battlestar galactica....

Started by J.A.F._Doorhof, October 26, 2003, 10:21:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wat voor cijfer krijgt deze box van jou ?

10 (r1)
5 (15.2%)
9 (r1)
9 (27.3%)
6-8 (r1)
2 (6.1%)
onvoldoende (r1)
0 (0%)
10 (r2)
5 (15.2%)
9 (r2)
7 (21.2%)
6-8 (r2)
4 (12.1%)
onvoldoende (r2)
1 (3%)

Total Members Voted: 32

SpeedyAndré

Toch aardig wat geld (€200) voor een box die je 'ongezien' koopt als je de losse boxen ook al hebt staan  :blink:
Maar ik hou het in de gaten  :-*

André  8)

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

riwi

#101
Quote from: SpeedyAndré on April 22, 2009, 22:07:17
Toch aardig wat geld (€200) voor een box die je 'ongezien' koopt als je de losse boxen ook al hebt staan  :blink:

Losse boxen ? Op BD waren ze nog niet uit dacht ik. HD download is wat anders natuurlijk.
Ik heb wel de eerste 2 seizoenen op DVD gekocht toen ze uit kwamen.

D'r zitten wel allemaal online BD-Live features op die zeer interessant zijn (voor de liefhebber, ik hou zelf niet zo van al die extra's ).

Anyway het duurt nog een paar maanden voor ie uitkomt.. kan je nog even nadenken :)

Erik

Zo dat is even wennen zeg, gisteren de laatste 3 afleveringen gezien en nu is het finito, schluss, afgelopen.
Dat voelt wel gek als je 4 seizoenen hebt gekeken en pats boem is het afgelopen. Het einde was leuk maar tegelijkertijd ook onbevredigend.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Quote from: riwi on April 22, 2009, 21:32:42
Ziet er goed uit. Heb alles al wel op harddisk in HD van TV, maar BD'tjes zijn kwa kwaliteit toch wel een stukje mooier verwacht ik.
Ik heb van seizoen 3 van de DVD box gezien en vond daar de kwaliteit serieus slecht van. (R2)
Ik wacht wel wat jullie ervaringen zijn met de BD versie.

riwi

#104
Quote from: Spacebass on May  9, 2009, 12:29:31
Ik heb van seizoen 3 van de DVD box gezien en vond daar de kwaliteit serieus slecht van. (R2)
Ik wacht wel wat jullie ervaringen zijn met de BD versie.

De HD download versie is ook niet een voorbeeld van een cleane transfer en uitmuntende scherpte. Ik verwacht dat eigenlijk ook niet van de BD versie. De hele serie is met een apparte look geschoten. Ook zie ik in seizoen 3 en 4 nog meer grain dan in de eerste 2 seizoenen. De gelige, overbelichte look is apart vind ik, maar veel mensen knappen daar op af. Jij als foto-addict zal daar wel door heen kijken neem ik aan ;)
Ik heb alleen de miniserie en seizoen 1 en 2 op DVD. Heb ze wel alemaal in HD van de nieuwsgroepen. Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit an de BDs die er aan komen.

Knallende scherpte en contrast en beeld kwaliteit, dan moet je Lost op BD zien :)

<edit aangepast ;)>

Spacebass

Quote from: riwi on May  9, 2009, 12:38:25
De HD download versie is ook niet een voorbeeld van een cleane transfer en uitmuntende scherpte. Ik verwacht dat eigenlijk ook niet van de BD versie. De hele serie is met een apparte look geschoten. Ook zie ik in seizoen 3 en 4 nog meer grain dan in de eerste 2 seizoenen. Ook de gelige, overbelichte look is apart vind ik, maar veel mensen knappen daar op af. Jij als foto-adict zal daar wel door heen kijken neem ik aan ;)

Knallende scherpte en contrast en beeld kwaliteit, dan moet je Lost op BD zien :)
LOL ;D Ik doelde meer op mpeg blocks en andere artifacts. Ook het geluid was niet echt bijzonder te noemen, maar dat vind ik geen probleem. Tis een TV serie en geen film.

Tinus_

Quote from: Erik on May  3, 2009, 20:52:41
Zo dat is even wennen zeg, gisteren de laatste 3 afleveringen gezien en nu is het finito, schluss, afgelopen.
Dat voelt wel gek als je 4 seizoenen hebt gekeken en pats boem is het afgelopen. Het einde was leuk maar tegelijkertijd ook onbevredigend.

Ik ben er sinds vandaag ook doorheen. Het einde zat wel goed in elkaar. 't Smaakt naar meer maar dat zal wel niet gebeuren.  :(
Rebuilding my HT

Spacebass

#107
Quote from: Tinus_ on May 13, 2009, 21:16:39
Ik ben er sinds vandaag ook doorheen. Het einde zat wel goed in elkaar. 't Smaakt naar meer maar dat zal wel niet gebeuren.  :(
Ik eergisteren en een beetje gemengde gevoelens.
Hou er wel een beetje een soprano gevoel aan over...is er echt niets meer? :(

Mr Doom

#108
wat ook leuk is kijk keer of 2 naar serie Battlestar zo dat je alles heel goed kent en kijk dan serie stargate SG1 en doe spel zie hoe veel acteurs en actrices van Battlestar een klein roltjes doen in stargate doen vaak paar min tot 1 of 2 afleveringen voor dat ze in serie Battlestar zaten :P en dat zijn best veel
Apparatuur: Marantz SR7009  | Marantz UD7007 | LG 60PB560v | Monster MC400DCX2 | no name HDMI
Speakers: 4x Klipsch RF-62mk2| Klipsch: RP-250C  | Klipsch R-115SW | Supra Classic 6.0 | Monster M1000SW
game console: Playstation 4 + Astro A50 gen2
muziek: Tidal Hifi + bubbleupnp