Wie kan er voor mijn een 3 polige din splitter maken voor een emitter?

Started by john2910, May 23, 2011, 22:16:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Wie kan er voor mij een 3 polige din splitter maken voor een emitter?

Ook zoek ik nog een verlengkabel voor een 3 polige din(emitter) van 5 meter.

Ik wil graag een 3 polige din splitter,zodat ik op mijn jvc x3 twee emitters kan aansluiten(3 din)

1 ervan word dan gebruikt voor rf shutter glasses.

Mvg

garmtz



garmtz



jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

john2910

Quote from: jaco on May 26, 2011, 08:25:07
Blijkbaar maken JVC dealers liever taalcorrecties dan splitters  :devil:

Op AVS forum kon ik zo een bericht vinden: http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.php?p=20131225&postcount=223
Blijkbaar gewoon letterlijk een splitter maken.

Als het DIN 3 pins connectoren zijn, dan kun je die wel vinden op e-bay:http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=DIN+3+pin&_sacat=0&_odkw=MIDI+cable&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313#http://cgi.ebay.com/1pc-3-4-5-6-7-8-Pin-DIN-Plug-Connector-Plastic-Handle-/170517635254?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b3a4a0b6&vil=1

Wellicht kan iemand je helpen.

Bedankt voor je tips,ik hoop dat iemand kan helpen.

Mvg cees


Miracle.

Quote from: john2910 on May 27, 2011, 20:25:12
niemand?
Wees eens wat duidelijker.

Watvoor splitter moet het worden? Van 3 polige din naar......?
Heb je zelf de materialen al, of moet dat nog aangeschaft worden?

De boel in elkaar solderen moet geen probleem zijn, maar is het voor jou te doen om naar Oegstgeest te komen met de materialen, en liefst ook aansluitgegevens?

john2910

Quote from: Miracle. on May 27, 2011, 21:33:05
Wees eens wat duidelijker.

Watvoor splitter moet het worden? Van 3 polige din naar......?
Heb je zelf de materialen al, of moet dat nog aangeschaft worden?

De boel in elkaar solderen moet geen probleem zijn, maar is het voor jou te doen om naar Oegstgeest te komen met de materialen, en liefst ook aansluitgegevens?

Hallo,

Het moet een 3 polige male din(de emitter ingang op de jvc x3) naar twee keer een 3 polige female din worden.

Ik heb helaas de materialen niet,en oegstgeest is me helaas net iets te ver.

Maar bedankt voor uw reactie.

Mvg


Erik

Loop eens een willekeurig tv of radio reparatie zaakje binnen of een elektronicazaak (alhoewle die steeds meer opgeheven worden) die flansen zo'n ding zo voor je in elkaar.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jossie

Ik kan er wel een maken maar is dat technisch wel mogelijk? Je kunt niet alle signalen straffeloos splitsen. Deze emitter schakelingen ken ik niet speciaal. Weet je eventueel de pinning ? ( afscherming?)
Omni !

john2910

Goedenavond,

Ik weet helaas de pinning niet,maar op het avs forum was het iemand gelukt.

Mvg

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill