Ik twijfel al een tijdje om mijn LG LE5500 TV te laten calibreren. Omdat ik gewoon niet echt tevreden ben met de weergave..
Afgelopen week dacht ik leuk een foto te bewerken via PC>HDMI. foto was perfect geworden. Maar toen ik hem op mijn normale monitor bekeek kon ik wel janken :'). Ontzettend slecht!. (1,5 uur foto's bewerken voor niets :') )
Ik gebruik mijn TV redelijk vaak als computerscherm en speel ook films af via mijn computer. Ik weet het het is allemaal niet erg Home Theater maar ik ben er tevreden over zoals het nu is.
Nu heb ik alleen eens bekeken in het menu wat er te calibreren valt. Als ik de kabel als INPUT heb dan kan ik kleur diepte, H scherpte, V scherpte enz. invullen. Alleen als ik gebruik maak van de hdmi als INPUT kan ik al deze instellingen niet invullen.
Mijn vraag is nu of een ISF calibratie van mijn scherm wel degelijk mogelijk is via HDMI input. Of dat er eigenlijk niets aan te doen is. kabeltelevisie kijk ik namelijk nooit dus daar ga ik geen calibratie voor laten uitvoeren.