High Fidelity Limburg (B) 2003

Started by patrick_vdb, October 16, 2003, 15:44:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Hi,

Onze zuiderburen (van het audioforum.be )gaan een "Belgische variant" op het VAD organiseren.

Lanaken, in de prachtige omgeving van La Butte aux Bois vind in het weekend van 15 en 16 November dit nieuwe initiatief plaats.



De opzet/doel zal wel anders zijn dan de bekende beurzen maar het initiatief is wederom mooi ;)

Mvrgr

Patrick

Jinsu

Leuk, lekker dicht bij Maastricht ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

patrick_vdb

Quote from: Whistler on October 16, 2003, 17:03:46
Leuk, lekker dicht bij Maastricht ;) .

Misschien nog wel het grootste voordeel ;D Denk dat ik wel even ga kijken, altijd leuk.

Mvrgr

Patrick

Oracle

Soms heb ik spijt dat ik verhuisd ben... :)

Mooi initiatief!

Groet,
Mark

patrick_vdb

Quote from: Mark Lemmens on October 17, 2003, 00:12:24
Soms heb ik spijt dat ik verhuisd ben... :)

Ach, of het de moeite waard is om hierom weer terug te komen naar Limburg is nog maar afwachten ;)

Qua afstand lekker ideaal voor mij, ga wel eens even kijken (temeer daar ik het VAD heb moeten missen).

Mvrgr

Patrick

Spikebyt

lijkt me ook wel wat  :D
ook ik heb de VAD-show moeten missen  :(
Grtnx,    Frans V.

garmtz

Super ver voor mij...  :-\  Nouja, misschien kan ik e.e.a. combineren met een bezoek aan een van de forumleden...

Marco Lisi

#7
Beste forumleden

Eindelijk is het dan zover, ons eerste showweekend is een feit! Meer details verschijnen binnenkort op onze site  ;)




Van harte welkom!

;D :D ;D

Scarp

Stond ook al: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=32;action=display;threadid=10980;start=0;boardseen=1

:)

Ik zal het eens in de agenda noteren, misschien dat ik langsga. Uurtje rijden hiervandaan, dus valt mee.

Melvin

10 mins rijden vanaf hier, dus ik ga zeker eens langskomen :)

Harry HT

Quote from: audioforum.be on October 26, 2003, 00:51:40
Eindelijk is het dan zover, ons eerste showweekend is een feit! Meer details verschijnen binnenkort op onze site  ;)

Hallo Audioforum.be,

Hoeveel luisterruimtes zullen er zijn?

En hoeveel ruimtes zijn sourround luisterruimtes? :)

MVG

Harry HT
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

Hi,

Beide topics samengevoegd om het overzichtelijk te houden ;)

Mvrgr

Patrick

Marco Lisi

Quote from: Harry HT on October 26, 2003, 08:49:02
Hallo Audioforum.be,

Hoeveel luisterruimtes zullen er zijn?

En hoeveel ruimtes zijn sourround luisterruimtes? :)

MVG

Harry HT

Beste Harry

Morgen hebben we een vergadering in Lanaken met alle standhouders. Wat later deze week komt er een volledig overzicht on line van wat er in welke zalen te beleven valt.

Het zal in elk geval een gezonder mix worden tussen stereo en surround.

Ik kan je al met zekerheid zeggen dat in onze grootste zaal de nieuwe B&W 700 serie in surround zal gedemonstreerd worden...maar wees gerust, er is meer!!!

Hou je op de hoogte :-)

Jinsu

Waarom moet ik altijd werken als er iets interessants is te beleven :'( .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Harry HT

Quote from: audioforum.be on October 27, 2003, 00:15:29
Beste Harry

Morgen hebben we een vergadering in Lanaken met alle standhouders. Wat later deze week komt er een volledig overzicht on line van wat er in welke zalen te beleven valt.

Het zal in elk geval een gezonder mix worden tussen stereo en surround.

Ik kan je al met zekerheid zeggen dat in onze grootste zaal de nieuwe B&W 700 serie in surround zal gedemonstreerd worden...maar wees gerust, er is meer!!!

Hou je op de hoogte :-)

Hallo Marco,

Ik heb even op jullie site gekeken en de lijst met standhouders ziet er goed uit. :D

Hieronder de link naar de standhouders die aanwezig zullen zijn:
http://forum.audioforum.be/viewtopic.php?t=964&highlight=limburg

Ik zou die speciale B&O speakers wel een keer willen luisteren :o

Gegroet,

Harry HT
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Hallo Forummers,

Is er nog een meet en greet a.s. zaterdag of zondag op deze beurs ?

Gezien het programma lijkt het me wel een interessante beurs.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

Hi,

Naar alle waarschijnlijkheid ben bezoek ik deze beurs op zaterdag. La butte is op zich niet zo groot, de kans dat men elkaar tegen het lijf loopt is vrij groot mits je elkaar herkent natuurlijk.

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

Verjaardagen laten mij helaas niet toe om hierbij aanwezig te zijn... jammer... maar helaas...

Groet Bjorn

Harry HT

Quote from: patrick_vdb on November 10, 2003, 16:37:18
mits je elkaar herkent natuurlijk.

Ik zal een Exelsior shirt aan doen.  ;D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Marco Lisi

Ondertussen staan alle details on line op onze startpagina :D

Kijk maar eens and spread the word please :- 8)

Link naar programmadetails

Harry HT

Quote from: audioforum.be on November 12, 2003, 02:31:55
Ondertussen staan alle details on line op onze startpagina :D

Kijk maar eens and spread the word please :- 8)

Link naar programmadetails

WOOOHAAAAA gratis drank !!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :)

(balen 1 drankje maar :( :'( :'( :'()
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

#21
Hi,

Leuk programma en zo te zien best een optimale benutting van de faciliteiten van La Butte. Ik ben er op zaterdag en zal iemand met een exelsior t-shirt proberen te ontwijken ;D (grapje ;) ).

Mvrgr

Patrick

Harry HT

#22
Quote from: patrick_vdb on November 12, 2003, 12:24:50
Ik ben er op zaterdag en zal iemand met een exelsior t-shirt proberen te ontwijken ;D (grapje ;) ).

Iedereen die ik tegen kom met een voetbalshirt van MVV trakteer ik op een cola. ;D

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

LOL ;D Zal dan maar eens snel zo'n shirt gaan aanschaffen ;D

Mvrgr

patrick

Teejoo

Vandaag geweest, en heb het als zeer positief ervaren. Omdat het gelukkig niet zo druk was, was er de mogelijkheid om overal goed te kunnen luisteren en met de mensen te kunnen spreken. Het aanbod was heel divers, gelukkig zonder te veel van die vage apparatuur die ook nog voor geen meter klinkt. Van mij hadden er nog wel wat projectoren mogen staan.

Hopelijk volgend jaar weer!