matrix1-2-3

Started by blackball147, October 25, 2003, 23:07:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

heeft er iemand een idee of er plannen zijn om de 3 matrixen ( eventueel samen met animatrix ) in boxvorm uit te brengen? ( een beetje naar analogie van alien, LOTR,.... )

J.A.F._Doorhof

Er is een box geplanned inderdaad.
Dit wist ik pas toen II al geordered stond, jammer dan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jinsu

Ben eens benieuwd hoe de box wordt, ze moeten er toch heel wat instoppen om de box van Matrix te kunnen toppen ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

MarcoV

Ik wacht maar op de box dan, ik ben er van overtuigd dat de Matrix Reloaded nog wel wat beter kan dan de huidige R2 release (op het gebied van geluidsdynamiek). Is er iets bekend over een releasedatum?

Marco

Ed-S

Zou de animatrix er ook in zitten?

Zo niet dan kunnen ze dat beter overwegen dan deel 3.  ;D
Ik hoop wel dat ze dan ALLE delen op minimaal DTS uitbrengen.

Digit,
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Jinsu

Hoi,

Warner hanteert een no-DTS policy ;) . In het verleden zijn er enkele titels met DTS-track verschenen, kun je aan 2 handen optellen.

06.04.2004 komt Revolutions, ik denk dat de box dan in de zomer komt om het gat een beetje te overbruggen.

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Jeroen.

Ik lees overal dat de relaese op 1-april gepland staat? Grapje of niet?

Alleen de prijs € 32,99 vind ik eigenlijk schandalig.
Dat is bijna 73 ouderwetse guldentjes ???
Een dvd van boven de 25 euro moet ik toch echt serieus over nadenken.

MvGr,
Jeroen.

Del member

Quote from: Whistler on January 13, 2004, 21:39:12
Hoi,

Warner hanteert een no-DTS policy ;) . In het verleden zijn er enkele titels met DTS-track verschenen, kun je aan 2 handen optellen.


Is me ook al opgevallen dat ik geen enkele warner DVD heb met DTS. Iemand een idee wat Warner tegenhoudt DTS titels uit te brengen ? Licentiekosten misschien ?