Nog steeds geen normaal beeld

Started by Spacebass, October 3, 2003, 23:14:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Spacebass

Frank hier een foto met het probleem wat ik heb...herken jij het en zo ja wat moet ik doen?


J.A.F._Doorhof

Ik zie een zwart beeld met horizontale strepen ???

Wat je even moet checken is of je de nieuwste drivers hebt met de 2.2a release.
Zo ja, ga dan naar de HD-Aux optie in het oranje menu en schakel de override functie aan of uit (net waar hij op staat).

Als het goed is moet hij dan op beeld springen.

Wat heb je allemaal extra aangesloten dat het nu niet meer wil, want je hebt dacht ik wel beeld gehad.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#2
Dit lijken wel haast terugslaglijnenen in een CRT te zijn..
Herken dit probleem absoluut niet.
Jaco

Ik zie nu dat het niet lijkt op terugslag lijnen.. Had monitor van de PC wel erg fout staan....

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

#3
Ik had wel beeld maar via de overlay.
Ik heb inmiddels de hdaux aangesloten en de rgbhv breakout.

Ik zie heel wazig op de achtergrond wel wat blauwe beelden maar in elkaar geknepen.

Misschien overbodig, maar via die RGBHV breakout vanaf de TI4200 heb ik geen probleem, vandaar dat je mij daar nooit over hoorde.

Wat mij wel opvalt is dat ik een groen beeld op mijn monitor krijg...hmm zou die jumpers verkeerd staan..ik zal al een keer iets staan over groen beeld...
sowieso raar is dat ik volgens mij helemaal geen beeld hoor te krijgen op mijn monitor...

ff proberen...

Heb idd de laatste drivers.. of niet zie plaatje

J.A.F._Doorhof

Dat zijn de laatste drivers.
Probeer eens een andere resolutie te kiezen in de HD-Aux settings.

480P doet op mijn projector soms ook wat vreemd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Frank,

1. Frank kan je aangeven hoe de jumpers op de Holo bij jouw staan?
2. Frank, ik zou toch helemaal geen dvd beeld moeten hebben via mijn normale DVI uitgang op mijn videokaart, maar alleen het menu van de Holo software? Het rare is, ik heb nu wel beeld op mijn videokaart maar geen beeld op mijn CRT.

3. Ik heb net als jij een BG808s. kan je mij jouw settings niet geven die jij instelt met dat videoproc programma.
4. Kan je mij jouw instellingen geven die jij hebt op gebruikt in de Holo video software.

Als ik mijn settinge gelijk heb met die van jouw, dan zou het toch gewoon moeten werken? of mis ik iets?



jaco

#6
Staat in de Holo GUI de HD-AUX misschien op uit ?
Dat zou verklaren dat de overlay nog steeds werkt.
Verder zou de output op YUV kunnen staan i.p.v. RGB ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Hi,

Je blijft via je videokaart gewoon beeld houden zowel op DVI als RGBHV.
Dat is juist het mooie.

De H3D GUI moet je zoals ik al eerder aangaf en jaco nu ook even goed nalopen.

De Colorspace moet echt op RGB staan, en de HD-Aux (in het oranje menu) moet je even toggelen, zodat er getallen staan in het menu).

Als je volgende week tijd heb dan wil ik je wel even helpen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Dat zou ik wel leuk vinden...ik stuur je ff een PM  ;)

Spacebass

deze ff op slot gedaan...reden:

Gelukkig heeft de nieuwe software de oplossing kunnen bieden...heb inmiddels al een heel mooi beeld!

zie Link