Goede service. Not!

Started by Bart_M, October 24, 2003, 11:37:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bart_M

Ik stel een vraag bij Harman Kardon over of het mogelijk is om de display van mijn AVR7000 permanent uit te schakelen. Krijg ik dit als antwoord:

Quote
Voor zover wij weten niet, wellicht dat een grondige bestudering van de
gebruiksaanwijzing uitkomst biedt.

::)
Sta ik toch wel van te kijken.
Wie kent zijn producten nou?

Sorry, ik moest het ff kwijt.

jamoman

inderdaad :o

Krunk, heb je ook naar andere merken wezen luisteren en wat heeft jou voor HK doen kiezen ?
.................................

Bart_M

Ik anderhalf jaar geleden deze amp gekocht. Toen heb ik vergeleken met Onkyo, Pioneer, Marantz en Harman Kardon.
De eerste 2 zijn niet mijn ding.
Voor mij sprong de HK eruit omdat hij het meest allround was.
Marantz was iets sterker in stereo (ook iets warmer), maar liet het weer liggen in surround.
Ik ben er nog steeds heel tevreden over.

Ben je op zoek naar een nieuwe amp?

Grtn,
Bart

jamoman

inderdaad, ik heb mijn oog laten vallen op een gebruikte 8500;
mijn voorkeur gaat ook uit naar HK o.a. vanwege de power,..logic7, maar het gerucht doet de ronde dat er minder info in de surround aanwezig is tov. andere merken, wat jij dus tegenspreekt.

.................................

Grindtegel

Ik weet het!

Je geeft er gewoon een flinke mep met een hamer tegenaan. Dan is ie zeker permanent uitgeschakeld ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bart_M

Quote from: jamoman on October 24, 2003, 11:57:47
inderdaad, ik heb mijn oog laten vallen op een gebruikte 8500;
mijn voorkeur gaat ook uit naar HK o.a. vanwege de power,..logic7, maar het gerucht doet de ronde dat er minder info in de surround aanwezig is tov. andere merken, wat jij dus tegenspreekt.

Ik bedoel dat de versterker gewoon goed is in surround. Hij zakt niet in elkaar zodra er meer kanalen gebruikt worden.
Tja, logic 7 is wat subtieler. Dat klopt. Persoonlijk spreekt mij dit juist wel aan tov DPLII
Maar je kan wel eens komen luisteren. :) Stuur maar eens een PM.

Grtn,
Bart

jamoman

QuoteMaar je kan wel eens komen luisteren. :) Stuur maar eens een PM.


dat was stiekem waar ik op gehoopt had ;) maar ik denk dat je héél ver uit m'n buurt woont.. pm..
.................................

SiR-ROUND

Hmmm, HK kon mij ook nix vertellen over de LX speakerlijn... Tijdens de overname van JBL zijn ze alles kwijtgeraakt...

:(

Erik

Ik denk dat ik nu weet waar HK voor staat Hopeloos K*t ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Cinematic

Quote from: KrunK on October 24, 2003, 11:37:02
Ik stel een vraag bij Harman Kardon over of het mogelijk is om de display van mijn AVR7000 permanent uit te schakelen.

Waarom zou je dit willen uitschakelen ? het is toch bijna kerst ;D


mvg.

Spacebass

Quote from: SiR-ROUND on October 24, 2003, 15:33:07
Hmmm, HK kon mij ook nix vertellen over de LX speakerlijn... Tijdens de overname van JBL zijn ze alles kwijtgeraakt...

:(

Nou als je wat ingangen kent bij HK kom je toch aardig wat te weten. De mensen die ik ivm Infinity vragen bestook zijn mij in alles ten dienste geweest. Ik zou ze dus niet zondermeer als slechte service bestempelen. Jullie hebben wat kunnen zien van de gegevens die ik van hun kreeg...weet niet of andere merken dat ook hele schema's opsturen van een ontwerp.

Zo was een JBL speaker bij mijn ingang toch aardig bekent met een LX variant die alleen op de duitse markt beschikbaar kwam voor een HIFI keten. Heb gewoon de componenten doorgekregen.
Ik zou ze gewoon nog een mailtje sturen met als vraag of dit een normale gang van zaken is en dat je ze uiteraard niet gemaild had als het in TFM stond ;)

robin

ja sorry krunk maar ze hebben wel een beetje gelijk. typisch nederlands om de gebruiksaanwijzing niet  te lezen.  Het zou er in moeten staan, zoniet dan kan het display niet helemaal worden uitgeschakeld. zit er geen knopje op het front waarmee je het display kan regelen. Het spreekt allemaal voor zich denk ik!

robin

Bart_M

Ik heb het niet zien staan in de handleiding.
Maar je mag toch gewoon een beetje service verwachten op je machine? Het kan ook gewoon zijn dat er iets met mijn amp aan de hand was. Maar het blijkt dus gewoon zo te zijn ontworpen. :)
Als ik dat als antwoord had gekregen was het ook goed.

Het was geen must op de versterker, gewoon een nice to have. ;)

Hij staat trouwens te koop op dit moment. :)

Grtn,
Bart