Wie heeft er al een nieuwe LG plasma?

Started by NickyB, May 8, 2011, 19:30:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NickyB

Omdat ik verder totaal geen info kan vinden op het net over deze tvs vraag ik me toch af of er hier al mensen zijn die een 2011 plasma van LG hebben. Ik bedoel met name de PZ serie dus de 50pz250, 50pz550, 60pz250 etc..  Als iemand hier al een tv heeft in deze serie zou ik hier graag je ervaring van horen.


NickyB

Quote from: bert888 on May  8, 2011, 20:13:29
zie

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=111670.msg1940622#msg1940622

Ik zoek ook een showroom waar ze staan.

bedankt voor je reactie,

Ik had dat topic al doorgelezen maar daar staat ook niet echt heel veel info. Ik ga deze week iig de 60pz250 bestellen. Had eerst een 60pk950 maar ik heb zelf het idee dat er niet schrikbarend veel verschil zit in paneel ten opzichte van de pz950 en aangezien deze ruim 500 euro duurder is neem ik dat maar voor lief. Zodra ik hem binnen heb maak ik wel een reviewtje op tweakers.net. ;)

NickyB

Quote from: NickyB on May 10, 2011, 21:01:48
bedankt voor je reactie,

Ik had dat topic al doorgelezen maar daar staat ook niet echt heel veel info. Ik ga deze week iig de 60pz250 bestellen. Had eerst een 60pk950 maar ik heb zelf het idee dat er niet schrikbarend veel verschil zit in paneel ten opzichte van de pz950 en aangezien deze ruim 500 euro duurder is neem ik dat maar voor lief. Zodra ik hem binnen heb maak ik wel een reviewtje op tweakers.net. ;)

Ben nu toch maar gaan zoeken op buitenlandse fora.

http://www.homecinema-fr.com/forum/viewtopic.php?f=1344&t=29962829

Hier een frans forum waar veel mensen al tvs hebben uit deze serie. Wel even vertalen met chrome ;)

modde239

Ik heb even de Franse forum gelezen (beheers die taal) er staat niet erg veel over de PZ250 over het algemeen wordt er gezegd dat de prijs/kwaliteits-verhouding erg goed is....men vind het een erg goede plasma maar niet de beste.......er wordt ook erg veel gesproken over problemen met de shutter brillen van LG, men klaagt erover dat de bril tijdens het kijken naar 3D films uit zichzelf uitgaan en dit om de 10-15 minuten....... :(......meerdere mensen melden deze problemen en hebben met LG contact opgenomen om dit probleem op te lossen.....

NickyB

Quote from: modde239 on May 12, 2011, 00:07:49
Ik heb even de Franse forum gelezen (beheers die taal) er staat niet erg veel over de PZ250 over het algemeen wordt er gezegd dat de prijs/kwaliteits-verhouding erg goed is....men vind het een erg goede plasma maar niet de beste.......er wordt ook erg veel gesproken over problemen met de shutter brillen van LG, men klaagt erover dat de bril tijdens het kijken naar 3D films uit zichzelf uitgaan en dit om de 10-15 minuten....... :(......meerdere mensen melden deze problemen en hebben met LG contact opgenomen om dit probleem op te lossen.....

Het probleem met de brillen las ik ook ja, en dat het niet de beste plasma is hadden ze niet hoeven te zeggen dat lijkt me logisch voor nog geen 1500 euro. Maar ik ga hem bestellen zodra ik mijn geld terug heb van Plasmavisie wat nu al weer ruim een maand duurt!!!

modde239

NickyB, veel plezier met je LG....:clapping:....ik vind het een erg mooi toestel.....een perfecte tv bestaat niet.....

NickyB

Quote from: modde239 on May 12, 2011, 12:44:22
NickyB, veel plezier met je LG....:clapping:....ik vind het een erg mooi toestel.....een perfecte tv bestaat niet.....

Thanks  :worship:    Maar nu begin ik weer te twijfelen met de Samsung PS59D6900. Dat lijkt me toch ook wel een mooi toestel

modde239

Quote from: NickyB on May 12, 2011, 12:58:14
Thanks  :worship:    Maar nu begin ik weer te twijfelen met de Samsung PS59D6900. Dat lijkt me toch ook wel een mooi toestel

Hahaha.....ken dat probleem net als je een beslissing hebt genomen ga je twijfelen......ik sta voor hetzelfde probleem heb nu nog een erg mooie Sony 36 inch Trinitron maar het is een bakbeest en wil een flatscreen gaan kopen........ben een plasma fan maar ben toch aan het twijfelen.....ik zag laatst namelijk een nieuwe LG Led tv de 55LW650 staan en die heeft passieve 3D techniek en ik moet zeggen dat zag er echt geweldig uit een erg mooi beeld......ik heb een discussie op een Engels forum gevolgd over deze tv en zij zijn er erg enthousiast over.....pfffff.....keuzes...keuzes....keuzes..... :unhappy:

NickyB

Quote from: modde239 on May 12, 2011, 13:12:42
Hahaha.....ken dat probleem net als je een beslissing hebt genomen ga je twijfelen......ik sta voor hetzelfde probleem heb nu nog een erg mooie Sony 36 inch Trinitron maar het is een bakbeest en wil een flatscreen gaan kopen........ben een plasma fan maar ben toch aan het twijfelen.....ik zag laatst namelijk een nieuwe LG Led tv de 55LW650 staan en die heeft passieve 3D techniek en ik moet zeggen dat zag er echt geweldig uit een erg mooi beeld......ik heb een discussie op een Engels forum gevolgd over deze tv en zij zijn er erg enthousiast over.....pfffff.....keuzes...keuzes....keuzes..... :unhappy:

haha ja lastig. Ik zou persoonlijk voor de plasma gaan. Weet alleen niet hoe het 3d er uit ziet maar ik vind het vaak erg tegen vallen in bijvoorbeeld een mediamarkt.  :dry:

Aiko

De passive 3D van LG zojuist even vergeleken met de actieve van Samsung in de BCC en moet zeggen dat passief mij ook vele malen aangenamer lijkt!

Djang

Ik heb sinds 2 weken de: 50PZ250 ben er erg tevreden over. maak me alleen zorgen over inbranden. Wil er graag meteen op gamen maar dat wordt voor de eerste 200 uur afgeraden. Bummer!
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,


AnubisNefer

Quote from: Liber0 on September 25, 2011, 13:38:53
Hé er is een 60" 3D  :alien: nieuwe plasma met touchscreen  :notify:

LG 60PZ850



mooie rand vind ik persoonlijk erg fraai ding!

1729 € bij bol.com

http://www.lg.com/us/tv-audio-video/televisions/LG-plasma-tv-60PZ850.jsp



http://www.televisioninfo.com/content/LG-60PZ850-Plasma-3D-HDTV-First-Impressions-Review/Tour-And-Design.htm

Waarom zou je in hemelsnaam je plasmascherm willen aanraken?  :D

Quote from: Djang on September 25, 2011, 11:59:59
Ik heb sinds 2 weken de: 50PZ250 ben er erg tevreden over. maak me alleen zorgen over inbranden. Wil er graag meteen op gamen maar dat wordt voor de eerste 200 uur afgeraden. Bummer!

Je kan hem laten inspelen door hem bijv. op BBC1 of BBC2 te zetten, als die niet volbeeld is, kan je het uitzoomen, er zijn ook andere methodes op het internet te vinden.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

millon

Heeft hij net als de 950 een antispiegelscherm?

mijavere

ik heb sinds september de 50PZ250, alleen na een maand kreeg ik een slapende pixel. deze blijft de hele tijd groen. Heb gebeld met leverancier, plasma discounter in dit geval en die gaven me een telefoonnummer van LG. Maar helaas, onder de 6 pixels doe nze niks.
Afgezien van deze pixel vindt ik het beeld echt super, en vooral met de hd kanalen van ziggo en met het afspelen van een blu ray. ben er erg tevreden over.

nzbdudez

Quote from: mijavere on October 29, 2011, 15:53:56
ik heb sinds september de 50PZ250, alleen na een maand kreeg ik een slapende pixel. deze blijft de hele tijd groen. Heb gebeld met leverancier, plasma discounter in dit geval en die gaven me een telefoonnummer van LG. Maar helaas, onder de 6 pixels doe nze niks.
Afgezien van deze pixel vindt ik het beeld echt super, en vooral met de hd kanalen van ziggo en met het afspelen van een blu ray. ben er erg tevreden over.
Dat had ik ook met mijn LG maar met de wascher optie (weet niet meer precies hoe deze optie heet) heb ik de slapende pixel er uit gesloopt. Zit goed in het menu verstopt je krijgt dan op je scherm allemaal gekleurde hokjes te zien de steeds verspingen 10 minuten aan laten staan en hoogst waarschijnlijk is die weg.
NZBs downloaden en Usenet aan het leegzuigen gewoon omdat het kan!

Liber0

Was ook voor de LG plasma in de race

Maar de pansonic VT30's en GT30's zijn nu flink afgeprijsd

heb nugekozen voor de Panasonic TXP55VT30E ook omdat hier al 2 brillen bij zitten voor €1829,- incl verzending

In de winkel het mooiste beeld vond ik maar vanwege toenmalig prijs toch naar LG gekeken maar uiteindelijk de Pana gekozen

fct1983

Quote from: nzbdudez on November 14, 2011, 17:00:42
Dat had ik ook met mijn LG maar met de wascher optie (weet niet meer precies hoe deze optie heet) heb ik de slapende pixel er uit gesloopt. Zit goed in het menu verstopt je krijgt dan op je scherm allemaal gekleurde hokjes te zien de steeds verspingen 10 minuten aan laten staan en hoogst waarschijnlijk is die weg.

Bij mijn 550 is het naar menu, optie en dan de ISM methode.

Melbury

QuoteIN DE LG,S SERIE,S ZIT TOCH PIXEL WASH OPTIE IN HET MENU ?

Niet zo schreeuwen op de vroege morgen.  ;)