Powerplant ja of nee?

Started by Joris1971, May 7, 2011, 13:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S@m

Quote from: ivo1986 on May 16, 2011, 23:09:39
Jij hebt er toch sinds kort een?
Zou je je ervaringen kunnen delen?

Die vraag heb ik ook al enkele malen aan Joris in dit topic gesteld, helaas nog steeds zonder antwoord...

Alex Groningen

Quote from: S@m on May 17, 2011, 08:16:13
Die vraag heb ik ook al enkele malen aan Joris in dit topic gesteld, helaas nog steeds zonder antwoord...


Ik denk dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

AbZ

Quote from: CoSo on May 16, 2011, 23:29:50Als ie er één heeft snap ik de vraag niet, je hoort dan zelf toch wel ja of nee  :blink:
Blijkbaar is het in dit geval nee of geen idee.
Heeft S@m toch een antwoord, of
Quote from: Alex Groningen on May 20, 2011, 14:38:44Ik denk dat je kunt wachten tot je een ons weegt.
hij gaat flink afvallen.

S@m

Quote from: AbZ on May 20, 2011, 14:56:08
nee of geen idee.
Heeft S@m toch een antwoord.

Niet helemaal, ik wil dan toch graag weten waarom niet of waarom geen idee... ;)

AbZ

#129
Quote from: S@m on May 20, 2011, 15:03:09
Niet helemaal, ik wil dan toch graag weten waarom niet of waarom geen idee... ;)
Eh?  :blink:  Er is toch pas een reden/oorzaak als er wèl een opmerkelijk verschil is?
Dit dan uiteraard weer met het gangbare voorbehoud van plaats, moment, set, persoon, beleving, enz.

S@m

Quote from: AbZ on May 20, 2011, 15:30:31
Er is toch pas een reden/oorzaak als er wèl een opmerkelijk verschil is?

Precies, en misschien is het een 'nee' omdat er idd een opmerkelijk verschil is in de belevenis van Joris. En in dat geval zou ik het leuk vinden als Joris dit met ons deelt (overigens ook een de belevenis van een 'ja' is leuk om te lezen).

AbZ

Quote from: S@m on May 20, 2011, 15:38:31
Precies, en misschien is het een 'nee' omdat er idd een opmerkelijk verschil is in de belevenis van Joris. En in dat geval zou ik het leuk vinden als Joris dit met ons deelt (overigens ook een de belevenis van een 'ja' is leuk om te lezen).
O ja, had er ff niet aan gedacht dat een 'nee' hier ook nog kan betekenen dat het duidelijk minder is geworden.

Joris1971

Ik vind na plaatsing vd powerplant de puntjes op de i worden gezet.
Vind het lastig om te verwoorden wat voor een verschil ik hoor maar het is er wel degelijk wel.

S@m

Quote from: Joris1971 on May 20, 2011, 18:43:03
Ik vind na plaatsing vd powerplant de puntjes op de i worden gezet.
Vind het lastig om te verwoorden wat voor een verschil ik hoor maar het is er wel degelijk wel.

Een (voorlopig) blijvertje dus...  ;)

Joris1971